Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

@gawron Ok sprawdzę wieczorem i dzięki za szybką odpowiedź. Dam znać co i jak

 

EDIT:

Po przyciśnięciu "Download" nic się nie dzieje. Czy to na Chromie czy Firefoxie czy Internet Explorerze :/

 

ROZWIĄZANIE:

jak ktoś będzie miał tak jak ja powyżej polecam "JDownloader"

 

Edytowane przez Ptachu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Kodu do drzwi nie znalazłem, nie wiem czy jest to w ogóle możliwe.  Co do schowka, to domyślam się, że chodzi o opowieść Mikluchy, który stoi przy hangarze na Wysypisku.  Jest to po prostu opowieść, w której Lis jest tylko wspomniany. Nie ma żadnego schowka.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

 Domyślam się  @Sierioża, że chodzi Ci o plecak znaleziony przy trupie. Po otwarciu plecaka masz do wyboru 4 możliwości, co zresztą widać na screenach. Ja wybrałem kontener ponieważ liczyłem na artefakt, podświetlasz wybraną opcję i klikasz wyjmij. Jeśli stalker miał w plecaku to co podświetliłeś, towar ląduje u ciebie w inwentarzu. Może się zdarzyć, że w plecaku nie było tego co zaznaczyłeś, albo plecak był pusty – w takim wypadku mówi się trudno i rusza się dalej. Plecak po otwarciu plecak znika, taki urok moda.

Spoiler

oIOzwga.jpg

yhpAQ4G.jpg

l05OH7A.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie @gawron , ogarnąłem już to, ale zawsze dobrze upewnić się, że miałem rację :) Gra się jak na razie świetnie, tylko nie rozgryzłem jeszcze całkowicie systemu umiejętności i tworzenia przedmiotów. Na razie włóczę się w poszukiwaniu detonatora, ale np. zebrałem wszystko co potrzebne do stworzenia kombinezonu, ale ciągle coś robię źle, bo stworzyć go nie mogę. Muszę nad tym posiedzieć, a głowa ostatnio zajęta czymś innym.

Przy okazji: długi jest mod? Bo tak sobie radośnie biegam, oszczędzając go trochę, a nie wiem czy jest sens. W głównej osi fabularnej zarzuciło mnie właśnie na Jantar. Już, dopiero?

I ważne pytanie: jest jakiś sposób na wejście na Polesie bez zmiany oświetlenia na dynamiczne? To denerwujące, bo za każdym razem muszę wychodzić z gry, przełączać, wchodzić znów, potem wyłączać jak wyjdę z lokacji i tak w koło Macieju, aż nie chce mi się tam wracać... A na oświetleniu dynamicznym obiektów po doczłapaniu się do naukowców chrupie 12-15 FPS, czyli robi się weselej niż w OP-2 w moim przypadku... :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 28.05.2016 o 08:38, gawron napisał:

ja jeszcze lubię zajrzeć w każdy kąt.

Obowiązkowo tak! Tyle, że akurat tutaj nie ma aż tak dużo grzebania po tych kątach, jakbym chciał, a lokacji tyle, że naprawdę jest się po czym kręcić. Ale ściągnąłem sobie już Deja Vu - zaspokoję głód poszukiwacza :) Podejrzewam, że tam będę miał z kolei przesyt kombinowania, więc skończy się powrotem do Klondajka bo już widzę, że kilka rzeczy mogłem ugryźć od innej strony.

 

Edycja:

Klondajk to coś, do czego będę wracał. I właściwie to mogłaby być cała moja opinia na temat moda.

Absolutnie się nie zawiodłem. Mnóstwo map, intrygująca jak dla mnie historia i coś, co kupiło mnie od samego początku: system umiejętności. Nie jest to może szczyt marzeń każdego stalkera, ale bardzo solidnie zrealizowana namiastka tego, czego brakowało mi w oryginalnych grach. Można produkować apteczki i wiele innych, przydatnych rzeczy oraz kombinezony; te ostatnie akurat w moim przypadku były średnio przydatne, ale z czystej ciekawości zrobiłem wszystkie, żeby podejrzeć właściwości.

Specjalnie trudna ta przygoda nie była, na brak forsy ani innych zasobów nie narzekałem. Mod jest w sumie lekki, łatwy i przyjemny. Zero wylotów, zero problemów ze spawnem, wszystko od początku do końca logiczne i sensowne. Jedyny przestój w moim przypadku to bomba dla Noego, bo nie od razu zrozumiałem, że potrzebne są i narzędzia i materiały.

Konkludując: nie mam pojęcia, czy jeśli zrobię coś inaczej, to będzie inne zakończenie, albo czy jakieś wydarzenia potoczą się w inny sposób. Logiczne, że jeśli dołączę do innego ugrupowania, pewnie te kilka zadań dla niego będzie inne, ale jeśli po Radarze wezmę ze sobą ludzi z frakcji do Prypeci, to stanie się coś innego? Nie mam pojęcia. Dlatego warto się przekonać i spróbować jeszcze raz :)

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam,

Mam problem z Porucznikiem Krawczenko, czy jak mu tam, ten wojskowy w tunelu na wysypisku. Nawalony jak stodoła, nie wstaje po podaniu leku. Nie mogę przez to fabuły ruszyć dalej (bo to chyba jest główny wątek, tak?). Zadanie zalicza, 5. gościa (tego martwego) znalazłem, ale w bazie na Kordonie ich nie ma (żadnego z nich,  a chociaż ci z Korodnu powinni być), rozmowa z Tym dowódcą w EXO też niemożliwa. Tak ma być? Można to zadanie olać albo jakoś je "oszukać"?

 

Druga sprawa: Skąd wziąć płyty pancerne? Nie mogę u żadnego handlarza znaleźć żadnych materiałów do produkcji, ani płyt pancernych ani tych pierdółek do EXO. Jakiś warunek muszę spełnić żeby się zaczęły pojawiać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Demon6PL płytki znajdziesz u poległych jak i u barmana [nie wiem czy achievement bogaty klient jest potrzebne]. Jego "ofertę" odświeżasz wczytująć zapis gry: np. kupiłeś plytę===>save===>wczytaj===>barman ma zresetowany ekwipunek==>kupujesz znowu itd.

 

Wojskowy zdaje mi się powinien wstać, ale nie mam akurat video żeby potwierdzić moją tezę.[archiwizuję wszystkie walkthrough]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpalam grę, wczytuje ostatni save, coś sknocę(przykładowo przy zakupach u sida) daje re-load i mam:

FATAL ERROR
[error]Expression    : data
[error]Function      : CVirtualFileReader::CVirtualFileReader
[error]File          : .\FS.cpp
[error]Line          : 545
[error]Description   : d:\s cop\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\spawns\all.spawn
[error]Arguments     : Not enough storage is available to process this command.

No i tak zawsze przy "powtórnym" loadzie. Jakieś sugestie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[error]Arguments     : Not enough storage is available to process this command. 

RAM albo VRAM , obniż ustawienia graficzne. Niestety silnik X-Raya jest tak skonstruowany że po jakimś czasie może zapchać pamięć

Przykład OGSE przy uruchomieniu ciągnie około 800MB po kilku godzinach jest już ponad 2 GB.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@MOS- Jeśli przytrafiają ci się takie sytuacje częściej, to co jakiś czas wyjdź z gry i uruchom ponownie. A przed wgraniem sava tylko aby usunąć pomyłkę, jak jesteś w menu najpierw daj "Zamknij grę" a dopiero po tym "Wgraj zapis". Powinno pomóc.

Tak jak napisał poprzednik, brakuje pamięci.

No i to co było wielokrotnie poruszane. W katalogu zapisów, mieć ich tylko kilka. A w schowkach nie gromadzić złomu, szczególnie w modach, w których na wcześniejsze lokacje nie wracamy i z niego nie skorzystamy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podrzuci mi ktoś cały oryginalny folder bin z "Zew Prypeci" w polskiej wersji 1.6.0.2? Przy renstalu wywaliłem cały do kosza, a nie mam stacji dysków żeby zainstalować z płyty jeszcze raz...
Odpaliłem grę i bez tego i po wejściu do gry jest strasznie mały FOV, wcześniej był dużo większy, można to jakoś manualnie zmienić? 

Edytowane przez Wójek Jar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.