Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Tak na szybko zagooglowałem to są jakieś FOV switchery do Zewu, nic nie pisało, żeby dało się manualnie zmieniać. Chyba, że w modzie był zmieniony w jakimś pliku w folderze bini ale takie rzeczy to już chyba bardziej w konfigu user.ltx by były?

@edit

Wróć.

Cytat

when in game, hit the ~ key and type fov 85 or what ever number you want. I use 85 because it looks good for me.

Czyli, że da się przez konsolę.

Edytowane przez tom3kb
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Próbowałem FOV switchera, ale bez rezultatów, po wpisaniu komendy podczas gry pokazuje tylko "Unknown command" dodam, że zainstalowałem tego moda po uprzednim wywaleniu MISERY, więc może coś po nim zostało co zmieniło mi FOV...

Jednak FOV switcher pomógł, wystarczyło najpierw zmienić FOV w programie, a dopiero potem wrzucić pliki do gry.

Bo wzięciu pierwszego kwesta, zaraz po wyjściu z bazy wojaków wylot z tym samym logiem na który skarżyli się wcześniej:
 

Expression    : !m_error_code
Function      : raii_guard::~raii_guard
File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
Line          : 748
Description   : .... - zew prypeci\gamedata\scripts\get_artefact.script:23: attempt to call method 'is_anomaly_blowout' (a nil value)
Prześledziłem cały temat i spróbowałem wszystkiego, chociaż może mi coś umknęło, będę próbować dalej bo strasznie mam ochotę pograć w tego moda. Jeśli macie nadal jakieś propozycje co do rozwiązania to z chęcią wypróbuje :)

Edytowane przez Wójek Jar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Z ciekawości zainstalowałem tego moda (jakoś nie przepadam za modami do ZP i grać w niego nie będę). Na początku też miałem wyloty z opisanym wcześniej Waszymi błędami z logów ale z forumowych namiarów pobrałem paczkę dodałem spolszczenie i wszystko śmiga (polecam w opcjach ustawienie oświetlenia na pełne dynamiczne . Właśnie wrzucam moją gamedata i bin na Yanka. Jak chcecie to pobierzcie paczki. Trzeba je wypakować i skopiować do folderu głównego ze zgodą na podmianę plików. 
Wrzucanie trochę potrwa więc będę na bieżąco uzupełniał linki:

Wszystkie linki są już poniżej.

 

Edytowane przez kazik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha i jak coś to jak mnie wywala w wiosce to mam bug trapa.

 

Log

Spoiler

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : !m_error_code
[error]Function      : raii_guard::~raii_guard
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line          : 748
[error]Description   : ...r. - zew prypeci\gamedata\scripts\xr_npc_bolt.script:79: attempt to call method 'activate_anomaly' (a nil value)
 

stack trace:

0023:69737365 gameux.dll

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Przez nockę wszystkie paczki przeniosłem na (w sumie się przeniosły :)) mojego Yanka.
Paczki są bez haseł.
Jeśli ktoś chce przetestować można zrobić tak:
1. Odinstalować z kompa podstawkę gry oraz dodanego moda.
Nie wiem jak z sejwami można je gdzieś skopiować i spróbować potem użyć.
2. Przeczyścić rejestr dowolnym programem np. darmowym Ccleaner.
3. Zrestartować kompa.
4. Zainstalować w innym miejscu niż poprzednio podstawkę Zewu Prypeci ma
    być w wersji 1.6.02
5. Jeśli nie macie gry w tej wersji to można pobrać z mojego Yanka (link powyżej)
    potrzebny patch i doinstalować do podstawki.
4. Pobrać paczkę bin i paczki gamedata z postu powyżej.
5. Wypakować wszystko do dowolnego folderu.
6. Przekopiować z tego folderu folder bin i gamedata do głównego katalogu i zezwolić na zamianę plików.

Przy pierwszym uruchomieniu gry warto ustawić w opcjach pełne oświetlenie dynamiczne.

Co prawda pograłem tylko trochę w tego moda dla testów ale wszystko śmigało bez problemu.
Tych co pobiorą moje paczki i przetestują grę proszę o info zwrotne czy gra działa bez wylotów.

Pozdrawiam STALKERSKĄ Brać :)

Edytowane przez kazik
  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja tylko dodam, że dobrze zawsze po instalacji każdego stalkera w jego folderze zrobić sobie folder np dla Zewu "oryginalny bin v1.6.02" i tam wrzucamy kopię folderu bin, jak się wrzuca dużo modów zaoszczędzi nam to kupę czasu bo wiadomo gamedate zawsze kasujemy jak wyrzucamy jednego moda i instalujemy kolejnego, a o bin-ie można zapomnieć, a nie jeden mod coś tam dorzuca od siebie i później mogą być problemy z uruchomieniem gry lub kolejnego moda ;)

Także jak chcemy sobie oszczędzić czasu na deinstalację i ponową instalację gry co któryś mod radzę sobie wyrobić taki nawyk :)

Po skończeniu jakiegoś moda dla pewności wywalamy gamedate i bin, kopiujemy ten z folderu z kopią i mamy 100% czyściutką grę w parę sekund gotową na nowego modzika.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Tychon Sokołow napisał:

A mi nadal nie działa nawet z pliczkami kazika!

A co jest w logu?


Wrzuciłem na Yanka w paczkach komplet plików: bin + gamedata + pozostałe
pliki z folderu głównego gry.

bin:

https://yadi.sk/d/to5WrgoUu3dGL

gamedata:

01. https://yadi.sk/d/lUpmxl6xu3tWH
02.
https://yadi.sk/d/ZRjEYM7au3vKt
03.
https://yadi.sk/d/KOYhYNi3u3wTD
04.
https://yadi.sk/d/U7SutgtHu3wUa
05.
https://yadi.sk/d/Gb8wbk2Su3zq6
06.
https://yadi.sk/d/pJIpM8P_u3zqi
07.
https://yadi.sk/d/hLZrqQ_Iu3zrB
08.
https://yadi.sk/d/7KVja8kGu3zsN
09.
https://yadi.sk/d/VijPc4fou3zsg
10.
https://yadi.sk/d/eL4jFWRau3ztb
11.
https://yadi.sk/d/Z9mAiZkfu4BBG
12. https://yadi.sk/d/FKyrHiYFu4BDx
13. https://yadi.sk/d/5uoInrAku4BFW
14. https://yadi.sk/d/1xRf_aSbu4BGK
15. https://yadi.sk/d/l89QKOSuu4BHG
16. https://yadi.sk/d/YH-wHLmbu4BJR

Pozostałe pliki z głównego katalogu gry.

1. https://yadi.sk/d/Hdc6F0QHu56VS
2.
https://yadi.sk/d/XzRQrYu2u56h4
3.
https://yadi.sk/d/LsQTnGvYu5HxY
4. https://yadi.sk/d/Il4li-Nuu5Dbo

Więc macie do pobrania kopię mojej zainstalowanej gry ZP 1.6.02+Mod +PL.
Już bez kombinowania można paczki wypakować w jedno miejsce i grać.
U mnie działa ale jeśli nie zadziała u Was podajcie opis błędu z loga.

3mam kciuki :)

 

 

Edytowane przez kazik
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Tychon Sokołow napisał:

Mi się z twoimi plikami gra nie włącza bez loga!

Pomysły mi się kończą ale jeszcze spytam..

1. Którego Windowsa używasz?
2. Rozumiem, że klikasz dwa razy w plik xrEngine.exe lub utworzony do niego skrót i po prostu nic się nie dzieje? Nie pokazuje się na ekranie nic a plik log się nie tworzy ?
Sprawdź czy po próbie uruchomienia gry w Menedżerze Zadań pojawia się uruchomiony
proces xrEngine.exe (32 bity)
3. Czy też po kliknięciu ekran robi się czarny i dalej nic się nie dzieje?
4. Czy też po kliknięciu pokazuje się logo gry i jakiś błąd?

Na początek możesz spróbować takiego rozwiązania:
Wejść do folderu gdzie przechowywane są dane gry standardowo:
C:\Użytkownicy\Publiczny\Dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. – Call of Pripyat
- skasować całą zawartość tego folderu, łącznie z podfolderami.
- uruchomić grę poprzez plik xrEngine.exe (z folderu gdzie gra została zainstalowana).

Edytowane przez kazik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja proponuję zmianę w fsgame.ltx w lini wskazującej zapisywanie tam gdzie podstawka, na zapis w modzie.

Tak powinna linia wyglądać:              $app_data_root$         = true | false |$fs_root$|           ZAPISY\

Zapisy będą w katalogu głównym moda. Ale wcześniej sprawdź, czy już w fsgame.ltx w modzie nie zrobiono takiej zmiany. ZAPISY mogą tam być jako appdata.

No i czy zmieniłeś na true true w lini gamedata?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Tychon Sokołow- a taką uwagę w #1 zauważyłeś?   UWAGA! Niektóre osoby miały problemy z odpaleniem MODa , więc nie zapomnijcie zaktualizować sterowników karty graficznej, DirectX, net framework, visual c++.

Druk drobny, ale kolor czerwony. Potrzebne były VC++ z 2005 roku.    Masz je? Na forum ( szukajka się kłania ) jest temat z wykazem VC++ niezbędnych aby spokojnie grać.

 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.