czernobyl10 Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Wyścigi, tylko w tym kraju, a może to stan umysłu....??? 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2015 (edytowane) Trzeba naprawdę mieć talent, aby dachować czołgiem i na boku go postawić . Edytowane 7 Sierpnia 2015 przez kondotier 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaimeneX Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2015 (edytowane) Śmiechłem. Zaprawdę trzeba mieć talent Edytowane 7 Sierpnia 2015 przez litosns Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Zwróćcie uwagę na szybkość, zwrotność i kunszt prowadzącego pojazdy gąsienicowe, ci z army (usa) tak nie potrafią i nie mają nawet w formie prototypu sprzętu tej (nomen omen już dla Rosji przestarzałego) klasy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2015 @Vidkunsen tak naprawdę to czołgiści łamią wszelkie zasady prowadzenia czołgu nie pisze specjalnie słowa: bezpiecznegonajwyższe prędkości stosuje się podczas natarcia, pokonywania terenu pod ostrzałemprzy wjeździe do zbiorników wodnych należy zredukować bieg tak aby pojazd mógł szybko wyjechać na brzeg, tu kierowca zalał silnik czyli czołg został zatrzymany i można go łatwo zniszczyć;przewrócenie czołgu to złamanie zasad pokonywania zakrętów pojazdem gąsienicowym, różnica prędkości obrotowej i kierunek obrotu gąsienic, pojazd wyelminowany załoga ranna. Co zatem Rosjanie pokazali - szczyt głupoty i na to pozwala ich dowództwo, szkoda w mieniu, prokurator. Nie to im nie grozi więc to Stan umysłu.Jeżeli chodzi o czołgi NATO to jednymi z najlepszych są: M1A1/A2 ABRAMS i Leopard 2A5/A6 i najnowszy A7. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2015 (edytowane) @upAle to są "zawody" - Biathlon czołgowy, tu się nie prowadzi zgodnie z instrukcją i zasadami ;) Tu ma być ostro, szybko, żeby pokazać co się da zrobić/wycisnąć z czołgu i wygrać. @downWiadomo. Edytowane 11 Sierpnia 2015 przez tom3kb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Rosyjski sport ekstremalny, mało przydatny na polu walki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2015 II WŚ dla Rosjan WOW - Wielikaja Otczesnaja wajna - pzkpw - przeciętna żywotność silnika czołgu ok 120-120 h, alianty - ok 80 -100 hRosja - zsrr - ok. 25 - 500 h.I w/w standardy zostały zachowane do dziś tj. żywotność maszyn z Rosji a żywotność szrotu z usa i jewropy, mało przydatny sport ekstremalny... to nie płaska jak stół pustynia nevady lecz bagna Prypeci powiedzą ci prawdę o twoim sprzęcie!!!cudze chwalicie a swego nie znacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Swoje znamy bo PT-91 Twardy zwany też "polskim" czołgiem jest modyfikacją T-72 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2015 (edytowane) @vidkunsenale po co większe żywotności silników wtedy jak w warunkach frontowych załoga czołgu średnio może żyła około 2 tygodni, wzięła udział w paru natarciach to te kilkadziesiąt kilometrów spokojnie wystarczało ;) @editTak jeszcze co do tej żywotności (chciałem trochę poczytać ;) ), nie chciało mi się za bardzo szukać więc tak na szybko, nie wiem jak dokładne te dane:"Średnia żywotność czołgu T-34 i jego załogi wynosiła maksymalnie kilka tygodni a czasami nawet kilka dni… W tym czasie średni współczynnik strat na froncie wschodnim wynosił 1:9 jednak Sowieci mogli sobie na takie straty pozwolić gdyż w 1944 roku miesięcznie średnio ponad 1200 czołgów T-34/85 opuszczało zakłady produkcyjne podczas gdy Niemcy przez całą wojnę wyprodukowali zaledwie 1346 Tygrysów" Edytowane 11 Sierpnia 2015 przez tom3kb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Ja jedna załoga nie przeżyła to dwie następne już brały ten sam czołg ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2015 W nowoczesnych czołgach stosuje się powerpacki czyli silnik wraz z całym układem w jednej części. Izrael poszedł dalej, w Merkavie można wymienić zniszczone części pancerza na nowe. Taka oszczędność jeszcze z czasów wojen, zdobywali masowo czołgi na Arabach i je przerabiali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.