cichy Posted September 1, 2015 Report Share Posted September 1, 2015 Solucja dotyczy rosyjskiej wersji językowej moda, stąd mogą wystąpić różnice z nazwami wybranymi przez tłumaczy w spolszczeniu. Odrodzony: Duplikaty - cz1. Odmienne Światy v.7.62 - Призрачные двойники - poradnik przejścia cz.1. Spoiler UWAGA: W modzie regularnie się odżywiamy - inaczej zaczyna nam spadać kreska życia. UWAGA: Mechanik na pchlim targu naprawia i ulepsza sprzęt po 21.00. UWAGA: Pojazdy odpalamy literą "O". UWAGA: Nie przełączamy instalacji w X-16 - bo potem nie będzie wejścia do labu. UWAGA: Podczas jazdy BTR włączyć widok z 3 osoby - wtedy jest banalnie proste - UWAGA OD LIARA. (KLAWISZE HOME I END). UWAGA: Przy każdej wizycie na Magazynach Wojskowych pacyfikujemy Monolit - na tym zarabiamy i w końcu przestają się pojawiać - nie atakują Wolności. UWAGA: Musimy zebrać 10 mózgów Kontrolera - będą potrzebne dla Sacharowa do odzyskania naszej pamięci. UWAGA: Teleporty te, które rabują robią to tylko RAZ - przy kolejnym korzystaniu z nich - już nie. Zaczynamy na dachu - mówimy z Zarką o naszych przejściach. Cieszymy się, że udało nam się przeżyć. Zona nad nami czuwa - ta którą my postrzegamy. A zon jest wiele. Budzimy się w laboratorium. Znalazłem na dzień dobry apteczkę Mamy odnaleźć klucz do drzwi. Odnajdujemy PDA na którym jest kod 4321. Obok jest broń i antyrady. Po otwarciu drzwi przychodzi wiadomość - mamy wyłączyć trujący gaz który uwolniliśmy. Idziemy do drzwi pod którymi było PDA - tam atakują nas snorki z PKM-ami. Walimy drani - naszym celem jest pomieszczenie gdzie w X-10 wyłączaliśmy Radar. Tam przytrzymujemy dźwignie kilka sekund. Gaz zostaje odcięty. Wróciłem do drzwi gdzie walił na mnie pseudo-gigant. Tam w pomieszczeniu znalazłem martwego burera. Na posadzce znalazłem kałach i nieopodal PDA z kodem 8962. Po wprowadzeniem kodu (na panelu za pomieszczeniem ze zbiornikami) zostajemy goli. Zamraża nas. Podchodzi gość ze świadomości. Dyskutujemy z nim o kwestii naszego przeżycia. Mamy w zamian za wolność odnaleźć na terenie zony dokumenty przy ciałach Monolitowców. Gwarancją naszej lojalności będą nasze artefakty - zabiera nam je i odchodzi. Daję nam jedną wskazówkę - dobry towar jest w strąconych śmigłowcach. Wchodzimy w przejście i lądujemy w Leszym kraju. Cofnąłem się jeszcze do laboratorium i odnalazłem trzeci smartfon z kodem do drugiego poziomu. Kod: 54321. Koło ciała był również detektor Swaróg. Aby przyśpieszyć czas robimy ESC i F2 - mamy opcję zwalniania i przyspieszania - nadrabia to brak śpiwora. Znalazłem apteczki i broń. Trzeba przeszukiwać domki i uszkodzone sprzęty wojenne. Przychodzi wiadomość, że zadanie na poszukiwanie dokumentów i informacji zniknie z PDA i odnowi się jak coś znajdziemy. Spotkałem Feika. Dostajemy zadnie - mamy znaleźć ciało za rzeką - jest na płocie z drutu kolczastego i zabrać z niego smartfona. Mamy również odnaleźć przejścia i zczytać je. Spotkamy się jeszcze. W lasku koło mostu możemy zabić kontrolera, sprzedajemy niebieską skrzynkę i kupujemy Barreta - zabijamy monstrum - za jego mózg od Feika kupimy skrzynkę znów. Pacyfikując zonę odnalazłem skrzynki - po kliknięciu dostajemy wiadomość, że albo została ona okradziona albo dostajemy sprzęt do plecaka. Szukając dalej napotkałem na teleport - może nas wyrzucić gdziekolwiek jak brzmi ostrzeżenie - mnie posłało do Wysypisko. Na razie będę jeszcze eksplorował Leszy Kraj. Odnalazłem ciało na płocie z drutu kolczastego i PDA koło niego. W fabryce jest przejście na CEZAS. Połaziłem i postrzelałem tam trochę - ale raczej nie tędy droga - wyszedłbym stamtąd jak czołg Poszedłem na Wysypisko. Tu na Pchlim Targu w piwniczce znalazłem części do modyfikacji broni. W rozmowie z Borodą dostałem zadanie na odnalezienie antyrada - jest ukryty koło anomalii grawitacyjnej. Również mamy zabrać smartfon z danymi o przejściach w Zonie. Smartfon Kosaria zabieramy z plecaka. Wracając na Pchli Targ spotkałem przewodnika - ma dość wysokie ceny jak na naszą kieszeń. Oddałem dla Brody PDA i dostałem Meduzę. Dostajemy zadania: na odnalezienie brata bliźniaka i odzyskanie Smartfona przyjaciela Brody. Zabijamy maruderów i zabieramy urządzenia z ciała Kasziełka. Dostajemy w nagrodę Whinczester. Kolejne zadanie - zlikwidować mutanty na złomowisku pojazdów. Na miejscu zabijamy kontrolera - najlepiej z Barreta - taki kupiłem za mózg kontrolera w Leszym Kraju. Na mapie mamy zaznaczoną grupę. Wziąłem jeszcze na Targu zadanie od Swiszczennika zadanie na artefakt Nietoperz. Na miejscu rozwaliłem kontrolera i zabrałem jego mózg - jest cenny. Po drodze zabrałem w hangarze artefakt i rozliczyłem zadanie. Dostałem płaszcz. Teraz czas na Agroprom - po bliźniaka. Na Agropromie spotkałem Cziczieło - dał mi zadanie na PSO-1. W podziemiu bazy stalkerów spotkałem brata Brody. Na wysypisku na wierzę włazimy z podestów na drzewo - stamtąd skaczemy na wierzę. Z ciała zabieramy PSO-1. W nagrodę dostajemy dobry kombinezon Czystego Nieba. Poszedłem do Brody na Agropromie z interesem. Zaproponowałem mu pomoc w wydostaniu się. Łaziliśmy i strzelaliśmy do psów i mutatntów. Doprowadziłem bliźniaka do przejścia na Jantar - w nim nasz towarzysz znika. Poszedłem za nim - ale on już znikł. Wracając na Agroprom znalazłem się w innej realności. To drugi Agroprom - ten z Cienia Czarnobyla. Wszedłem do podziemi i tu zaczęła się jazda. Trafiłem teleportami ze schowka Striełoka do kolejnych lokacji walcząc z przeciwnikami. Znalazłem dwa Kompasy i artefakt który nas przenosi z konkretnych lokacji na inne - są one w opisie artu (patrz screen). Polazłem na Agroprom. Tu wlazłem do bazy powinności. Podsuwamy beczkę pod drabinę z tyłu budynku. Na dachu uwaga - mina. W 1 klatce schodowej przez barierkę. Odnalazłem ciało generała. Nie odczytywałem na razie danych z laptopa na biurku - nie mam na razie zadania na to. W skrzyni znalazłem PDA i dane schowka. Przelazłem przez blat w kańciapie mechanika i hyc w teleport. Znalazłem się znów na dachu - dalej do 2 klatki schodowej - tu niebieska skrzynia i sprzęt - świetny SPAS który wchodzi w slot pistoletowy. Do podziemi nie chciał wpuścić teleport - obszedłem to wciskając się przez szczelinę. Na dole spotykamy art-łowców. Jest tam handlowiec. Walczą tam z mutantami. W schowku Strzelca odnajdujemy jego PDA i elektroniczną książkę. Chodząc po podziemiu widzimy teleport za kratami. Kiedy wchodzimy do części gdzie jest zatopiona drabina przychodzi wiadomość, że mamy odnaleźć ciało art-łowcy Luki. Musimy się dostać do równoległego świata. Wychodzimy na Jantar i ponownie wchodzimy na Agroprom. Teraz jesteśmy w realności Cienia Czarnobyla. W schowku Strzelca znajdujemy teleport - wchodzimy w niego. W kolejnej realności odnajdujemy następny artefakt przewodnik. Wychodzimy ze schowka - na dół - nie wchodzimy do korytarzy w schowku - tam jest teleport do metra. Idziemy do pomieszczenia gdzie jest teleport. Ten przenosi nas za kratę - tu w kolejne przejście. Jesteśmy w podziemiu które w CS mieliśmy zalać. Kręcimy zaworem - i przy okazji mordujemy obcych . Otwierają się kraty i walimy mutantów - przychodzi wiadomość - mamy znaleźć drogę na powierzchnię. Idziemy przez tunel z ogniem - pomaga wódka i bandaże. Znalazłem na końcu w wyłomie ściany ciało - przy nim PDA - otworzyło się kolejne przejście na powierzchnię. Przyszło kolejne zadanie - zabrać ciało Art - łowcy na powierzchnię. Wyszedłem z podziemia. Możemy wrócić tą samą drogą - ale tam ogień i trzeba mieć medykamenty - albo przez światy równoległe - wybór jest nasz. Na miejscu kolejna krata jest otwarta - wchodzimy w dół i tam ciało Luki. Zabieramy jego PDA i taszczymy go na zewnątrz - wcześniej warto oczyścić pole z mutantów. Przechodzimy przez przejście - ciało leży przed nami. Aby zaliczyło się zadanie niesiemy dalej ciało do przejścia na Wysypisko - info Kondotier. Musimy dowiedzieć się jak wskrzesić Luke. Na Agropromie ( na bagienku) wziąłem zadanie na odnalezienie apteczki Monolitu na Wysypisku. Poszedłem na tę lokację i tam w anomaliach leży plecak przy ciele Monolitowca. Jest tam również PDA z danymi na temat nas interesujący (początek moda): operacja PSI- pięść. W nagrodę dostajemy kombinezon i artefakt. Na Wysypisku odnalazłem Klondajk artefaktów na złomowisku pojazdów za pomocą detektora Weles. Dalej udałem się na Jantar. Tu u Szachtiora dostałem zadanie na przenośną radiostację - na lokacji Czerwony Las - koło czołgu. Wchodząc na Rostok spotkałem majora Korsakowa - mamy pomóc oczyścić jemu i jego towarzyszom drogę do Baru. W Barze pogadałem z informatorem. Również z Lokmanem - ten opowiada nam o smartfonach w zonie i danych na nich na temat przejść na lokacje. Dalej poszedłem na Jantar i stamtąd do Czerwonego Lasu. Przejście jest na bok od zakłady w rurze odpływowej. Kiedy wychodzimy przy moście przejście blokuje łódka - walimy do niej ze śrutówki - odsuwa się w wodę - wskakujemy na nią i na brzeg - w wodzie giniemy. Włazimy na mechanizm opuszczenia mostu - takie dostajemy zadanie. Po opuszczeniu przychodzi zadanie - załatwić atakujący Monolit. W czerwonym Lesie odnalazłem radiostację w schowku. Załatwiłem pseudo-giganta - z granatnika najskuteczniej go wykończyć. Nie brałem zadania na oczyszczenie pola z mutantów - nie zalicza się po wykonaniu. Warto mieć gotówkę by kupić schowki u Bojca po załatwieniu Straży Perymetru. Pojawia się on w jaskini. W jednym z nich za 100000 jest dokument potrzebny nam, mówiący o PSI - pięści. Dotarłem do domku Dziadka. Przy jego budynku jest mała szopa z dziurawym dachem - tam jest niezły schowek. Aby dostać się do Dziadka musimy zaczekać aż straż będzie się zmieniać albo wskoczyć z dachu do szybu windy. Za winda jest kolejny schowek z bronią. Na windzie rozbijamy pudełko - naboje do Grawi guna - dostaniemy go niebawem. U Dziadka pytamy o artefakt przywracający życie dla Luki. Taki można znaleźć w innej realności w podziemiach Agropromu w gnieździe snorków. Dostajemy zadanie na zamknięcie wrót od strony Jantaru. Na miejscu są pająki i zombiaki. Jest tez kontroler o ile wcześniej go nie zabiliśmy - stoi koło przystanku - walimy ze snajperki. W nagrodę dostajemy od Dziadka Grawi-gun. Dostajemy tez zadanie - oczyścić Magazyny Wojskowe. Po wyjściu z kańciapy Dzidka skręcamy w lewo - tu hyc na beczkę i w prawo - teleportuje nas do niedostępnej części pieczary - za kratę. Tam w wagoniku jest plecak z artami. Idąc dalej po prawej w tunelu jest przejście na Kordon. Po lewej na Jantar - sprawdziłem. Mijając teleport na Jantar idąc przy samej ścianie po prawej dochodzimy do beczki - na niej art - teleportacyjny - zabieramy szybko bo przenosi nas na Wysypisk. Szybko stamtąd wracamy dzięki artefaktowi. Jak teleportowałem się na Jantar z jaskini to przejście tym samym teleportem z Jantaru powoduje lądowanie na nieznanej mi lokacji. Na Jantarze rozliczyłem zadanie na radiostacje- dostałem świetnego SPASA. Przechodzimy teleportami do Agropromu z Czystego Nieba do pomieszczenia z zaworem. Wychodzimy przez norę snorków i ponownie do niej wchodzimy. Wyjmujemy Welesa i widzimy art. W jednym z tuneli snorków "zamarzamy" ale przemy dalej. Za tym miejscem znajdujemy artefakt Śmierć Luki. Weles pokazuje jeszcze jeden. Przechodzimy teleportem w jednym z odnóg na drugą stronę drugiego tunelu - tu jest ogień - i znajdujemy drugi artefakt. Jeszcze nie wiem jak wskrzesić Lukę - wkładałem art w ciało - jak dowiem się to napisze. Odrodzony: Duplikaty - cz1. Odmienne Światy v.7.62 - Призрачные двойники - poradnik przejścia cz.2. Spoiler U Bodriaka na Agropromie na bagienku wziąłem zadanie na smartfon zabitego w Limańsku. Urządzenie odnalazłem przy ciele między głazami w Czerwonym Lesie. Wracajac z Lasu trafiłem na Magazyny Wojskowe - zadanie - spacyfikować mutanty w Wiosce Pijawek. Ubiłem pijawy i kontrolera. Na razie wróciłem na Agroprom i rozliczyłem zadanie - w zamian art i fajny kombinezon. Na Agropromie znalazłem schowek z celownikiem dedykowanym dla AK z Czerwonego Lasu. Zciągnąłem dane z laptopa generała - dzięki temu dostałem w PDA kolejne przejścia. U Uszatewo na Pchlim Targu zadanie na Beryl 5 z bazy powinności. Wchodząc po Beryla na Agroprom dostałem sygnał SOS. W norze snorków znalazłem ciało naukowca - mam przekazać dane ludziom którzy idą z Bagien. Mówimy z jednym z naukowców - przekazujemy dane. Przychodzi sygnał - mamy powstrzymać mutanty i zombiaki wychodzące spod ziemi. Walimy drani. Po wszystkim dostajemy Wintoreza i amunicję. Ochrona naukowców znika w dziwny sposób. Zabrałem z bazy Beryla 5 i zaniosłem zleceniodawcy. Dostałem Nocną gwiazdę. Zgodnie z zadaniem poszedłem na Magazyny Wojskowe. Pomówiłem z Polewojem - mamy oczyścić wejście do bazy. Po tym mówimy z dowódcą i dostajemy amunicje od Toszy. Oczyściłem bazę z zombich i mutantów. Z sejfu w koszarach zabrałem kolejny art teleportacyjny. Pojawia się kolejne zadanie - na smartfon Wolności. Zabieramy urządzenie i wracamy do dowódcy - Łukasza. Przy okazji wyłączamy PSI-pole. Warto poszperać po budynkach - udało mi się znaleźć naboje do grawi-guna. Oddajemy smartfon Łukaszowi - teraz mamy znaleźć archiwistę Wolności i zabrać archiwa. Wchodząc do Wioski Pijawek za Łukaszem dostajemy od niego wiadomość by pomówić z człowiekiem w Wierzy. Przy okazji znalazłem w plecaku kolejny dokument projektu PSI-pięść pod tytułem Krew. W Wierzy mówimy z Sułtanem - idziemy za nim do Łukasza - ten zabija go. W Wierzy pojawia się nowy handlarz. Dzięki artefaktowi teleportacyjnemu z Magazynów Wojskowych dostałem się do Doliny Mroku. Na miejscu sporo mutantów i wrogich najemników. Artefakty walają się pod nogami - ale nie ma łatwo - mutanty i anomalie utrudniają zbieranie. Na wysepce zabrałem fleszke kodową z ciała archiwisty. Kontrolera zabiłem z SWD, pseudo- giganta z granatnika. Na bazie Wolności rozwaliłem BTR = skutecznie broni wejścia do sali. Drzwi do archiwum są zamknięte - tak samo do pokoju dowódcy. Mamy znaleźć ciało z kluczem. Ciało Raszpila znajdujemy na dachu - przy nim klucz. Dostajemy się za siatkę i zabieramy archiwum. Znalazłem przejście do Doliny Fiei - jest tam gdzie wejście w podstawce na Wysypisko. W Dolinie straszno - jest strefa śmierci - mamy 4 sekundy by z niej wychodzić. Na środku lokacji siedzi Fieja. Po rozmowie musimy zabić jej trzy sobowtóry. Po ostatnim udate moda wykonałem to zadanie. Wyjście do Wysypiska znalazłem na dole lokacji. Zaszedłem po drodze do Baru - tu w bazie Powinności siedzi Striełok w pierdlu. Musimy odnaleźć Kła i Ducha - jeżeli oni zginęli musimy ich ożywić dzięki znalezionym artefaktom (tym z jamy snorków). Na Magazynach w wierzy oprócz handlarza jest mechanik i człowiek Czarny Sierż ,który załatwia przychylność wrogich frakcji. Oddajemy archiwum Łukaszowi - dostajemy w zamian namiar na Striełoka (już go spotkaliśmy sami) i Kła - ten jest na ATP. Odebrałem tez 50000 za pomoc w odbiciu bazy. Na ATP odnalazłem smartfon Kła w skrzyni na dachu - samego Kła znajdziemy w Prypeci. Znalazłem też trochę jedzenia w przewodzie kominowym i dyla - nie ma sensu walczyć z mutantami. Wyjście na Drugi Rostok znalazłem po przeciwnej stronie lokacji na drodze za koparką. Kolejna lokacja jest znana z OL Remake. Tu wyjście z niej jest na końcu drabiny - widać blask teleportu - lądujemy na Jantarze. Można pozwiedzać - w podziemiu jest teleport do Limańska. W X-16 na Jantarze, skaner po wejściu do labu poinformował mnie , że odnaleziono ciało Ducha. Wyłączyłem po kolei 3 dźwignie - 4 nie przełączamy- po niej nie będzie powrotu do laboratorium. W pomieszczeniu z ciałem na posadzce znalazłem artefakt śmierć Ducha - zabieramy. W plecaku w basenie jest artefakt Mały Kwiatek - świetny. Po zabraniu dokumentów pojawia się kontroler i poltergeisty - uciekamy lub walczymy. Wyjście z laboratorium jest w znanym miejscu - tam poniżej dziury - teleport. Wracając do Baru na Rostoku znalazłem kolejny zestaw narzędzi - brak mi jeszcze jednego. Na razie nie idę do Prypeci do Kła. W Barze od kopacza wziąłem zadanie na mózg - na Jantarze. Idąc na Jantar spotkałem ponownie profesora Iwancowa - doprowadziłem go w końcu do przejścia na Jantar. Ten znika w teleporcie. Zrobiłem też zadanie na Weles. Dla mechanika Falena oddałem jedne z narzędzi i dostałem nagrodę - mam znaleźć jeszcze 2 zestawy. W bazie powinności jest fajny schowek na cysternie - wskakujemy na niż z wierzy strażniczej. Wszedłem do Jantaru i dostałem się do bunkra - w nim Iwancow. Z lady zabrałem PSI -hełm. Z rozmowy wynikło , że mam odnaleźć Sacharowa. Poszedłem po mózg - na samej górze budynku na dachu jest skrzynia - szybko i z niskiego kucnięcia zbieramy z niej mózg - potem nas teleportuje losowo - albo do Baru albo na Magazyny. Rozliczyłem to zadanie. W Barze wziąłem zadanie poboczne na artefakt Harmoszka. Poszedłem na Rostok i tam hyc przez siatkę i do skrzyni - art ma +50 na sytość - w tym modzie to skarb. Oddałem go zleceniodawcy i potem za bezcen odkupiłem. Od stalkera Kabana w Barze wziąłem zadanie na karabin Wiepr-12. Jest w innej rzeczywistości w podziemiu Agropromu. Przeszedłem na Jantar i z powrotem. Prez podziemia teleportami dotarłem do plecaka z dwoma sztukami broni. Jedną dostałem jako nagrodę. Na Magazynach Wojskowych wziąłem zadanie na deskorolkę w Dolinie Mroku. W schowku był również kombinezon naukowców. W nagrodę dostałem egzoszkielet Wolności - od razu u mechanika ulepszyłem go. Poszedłem do Czerwonego Lasu do Dziadka. Po drodze wpadłem w kolejny klondajk artefaktów. U Dziadka w zamian za wyzwolenie bazy Wolności dostałem kolejny artefakt teleportacyjny. Skasowałem straż perymetru i znalazłem u nich minigun. U strażnika Dziadka Sekretarza dostałem zadanie na artefakt Kokon w Martwym Mieście. Poszedłem tam. Po wejściu do Miasta trafiłem na bandytę uwięzionego w szkole - zaczął uciekać ale go zabiłem - Jucha ma przy sobie PDA z informacja o uwięzionej u stalkerów córce Galeckiego. W budynku za pomnikiem jest Gonta - ale nie ma nic ciekawego do powiedzenia. Odnalazłem artefakt kokon. Na wzgórzu spotkałem Gawajca - za 40 tys. daje nam przejścia z lokacji. Na krawędzi lokacji pojawił mi się na mapie persona - Krugłow. Doprowadzamy go do przejścia na Las - dostajemy wiadomość - mamy odnaleźć jego przełożonego. Buszując po lokacji natknąłem się na BTR i monolit. W jednych z budynków na samej górze znalazłem jeszcze przejście na ATP. Naukowców znalazłem w rogu lokacji. Prof. Szarikof dał mi zadanie - zbadać wszystkie anomalie niespotykane dotąd, za pomocą dekodera. Anomalie spotkaliśmy już na wejściu na lokację. Najlepiej szukać ich nocą za pomocą wolnej kamery - świecą. Po odnalezieniu ostatniej zaczyna się emisja i dostajemy SMS. Rozliczamy się z Szarikowem. Wyszedłem z lokacji do Czerwonego Lasu - tu oddałem art Kokon Sekretarzowi. Od Korena wziąłem zadanie na SWU w Mrocznym Parowie (kiszce). Odrodzony: Duplikaty - cz1. Odmienne Światy v.7.62 - Призрачные двойники - poradnik przejścia cz.3. Spoiler W Parowie nie strzelamy do bandytów na moście kolejowym, staramy się ich ominąć - inaczej strasznie nami kolebie i łatwo nas zabić. Do chutoru na razie nie ma po co zachodzić - jest w koło zaminowany - i gospodarze sami wpadają na pułapki. Zabrałem SWU ze schowka i poszedłem na Kordon. Na ATP jatka z siłami NATO . Kiedy dochodzimy do Wioski Kotów przychodzi SMS od Wilka. Uświadamia nam fakt znikania kobiet w zonie i mówi o jednej w bazie stalkerów. Sidorowicz mówi nam o pojawieniu się Monolitu na Kordonie - jest zainteresowany dokumentami ze schowków przy ciałach. My mu tych dokumentów nie oddajemy - mamy je oddać postaci z początku moda. Odprowadzamy Wilka do przejścia i szukamy dokumentów. Pierwszy dokument nr 1 znalazłem przy przejściu na Bagna - tam gdzie w podstawce pendrajw z danymi o broni. Wejście na Bagna jest na razie nie aktywne (pamiętamy o tym , jak Striełok mówił nam że ,Bagienny Doktor był widziany w Cerkwi). Można też w dawnej bazie wojska wziąć zadanie na wintoreza - miałem takiego na stanie. Kiedy zbliżamy się do bazy stalkerów dostajemy wiadomość, że wewnątrz jest kobieta która milczy - kto z nią pogada zabierze ją. Na razie szukam dokumentów. Dokument nr 6 jest koło elektrowozu. Dokument nr 2 koło anomalii za Sidorem - w jamie. Zaszedłem do bazy - pomówiłem z Ojcem Walerianem, później z Olgą. Po rozmowie przychodzi informacja z autoskanera: mamy nie spuszczać Olgi z oczu do momentu opuszczenia przez nią baraku. Wchodzimy po tym przez kraty (są jakby przeźroczyste) do pomiesczenia - następuje teleportacja - znajdujemy się w Barze. Dalej poszedłem oddać SWU dla Korienia - za to dostałem egzoszkielet. Mam na stanie lepszy ale się przyda. Od Sekretarza dostałem zadanie na skaner anomalii. Znalazłem go przy ciele w kopalni i odniosłem. Można urządzenie potem odkupić - może się przyda. Na tym etapie gry mam już milion rubli Na Jantarze użyłem artefaktu teleportacyjnego gdzie jest Jantar - Jantar ANK. Przeniosło mnie za plecy naukowca do zaplecza bunkra - tu jest przejście na Jupiter. Na miejscu przyszłe wiadomość - odnaleźć żywych. W bunkrze odnalazłem Sacharowa. W rozmowie z nim poruszyłem temat naszej pamięci. Mamy odnaleźć przyrządy w podziemnych laboratoriach - w X-8, X-10, X-16 I X-18. Prawdopodobnie istnieje też laboratorium wojskowe i inne podziemia. Dostajemy dwie karty dostępu - prawdopodobnie do X-8. Zabieramy z blatu mechanika drugi PSI-hełm z Jupitera. W bunkrze jest tez skrzynia ze sprzętem. Penetrując jupiter znalazłem bardzo dobry artefakt Dziwo i schowek pod nim w wagonie kolejowym koło stacji Janów. Znalazłem też przejście na Zaton - na urwanym moście koło cementowni. Koło zakładu Jupiter w podziemnej stacji rozwaliłem mutanty i pomogłem mechanikowi. Obok w sali znalazłem przejście do Podziemi Jupitera - paskudne miejsce . W zakładzie Jupiter odnalazłem kolejne przejście do Tunelu Prypeć-1. Są tam tez stalkerzy ale nie mają zadań. Gmerajac dalej na mapie pojawił mi się ważny człowiek. Starikow prosi nas o pomoc w wydostaniu się z pola minowego. Są dwa sposoby - autami które stoją nieopodal na parkingu lub biegając i detonując miny - o dziwo drugi sposób jest lepszy - auta eksplodują w nieodpowiednich momentach i giniemy. Po wszystkim odprowadzamy Starikowa do bunkra i bierzemy zadania na poszukiwanie ulepszeń. Na zapleczu bunkra widać różne fajne graty. Aby tam się dostać wchodzimy po drabinie na dach bunkra. Tam - podchodzimy do drzwi i przerzuca nas na zaplecze. Tu jest remkomlet, kombinezon, plecak i spiwór - nic nie zabierałem - nie wiem kiedy będzie mi to potrzebne. Wchodząc w teleport na zapleczu - wracamy na Jantar. Do Prypeci znalazłem przejście w Bazie Kontenerów. Podchodzimy do plecaka na dachu przedszkola (włazimy tam po dziwnej konstrukcji z wnętrza budynku). Widzimy scenkę jak Zarka i jej ochroniarz bada monolit w księgarni. Zabieramy dokument ze schowka. Mamy sprawdzić drugi plecak w wieżowcu z dziwną anomalią. Aby się tam dostać mamy pogadać ze stalkerem za kinem. Nadchodzi emisja - przed nią chowamy się w księgarni. Znalazłem przejście ze Wschodniej Prypeci do Prypeci. Po emisji "ręka opatrzności" przenosi nas za kino i od Korcznewo kupujemy po kolei w 4 dialogach 4 teleporty. Sprawdzamy rzekome ciało Kła za cysterną - zabieramy z niego GPS z namiarem na schowki. Jak szedłem przez miasto z Księgarni minąłem parterowy budynek - koło niego budki telefoniczne. Telefon dzwonił dopóki nie odebrałem (głos powiedział że to nie szpital - chyba psychiatryczny) - nastąpiła kolejna emisja - w księgarni powitała mnie horda zombich. Po tym miasto się zaludniło wariatami wskakującymi w anomalie. Wszedłem do jednego z teleportów - przeniosło mnie na dach - z niego kolejnym teleportem na dach docelowy. W trakcie tego skasowałem ze snajperki snorki z wintorezami. Zeskoczyłem na konar pnącza i wszedłem przez balkon do mieszkania. Tam w plecaku dokument nr 1 dotyczący emisji. Poszedłem do kolejnego teleportu w Porcie Rzecznym. Ten przeniósł mnie do ślepego szybu windy. Pod dziwnym przedmiotem (przeźroczystym) znalazłem artefakt teleportacyny. Za jego pomocą wyrzuciło mnie na powierzchnię (Wschodnia Prypeć - x-8 - taki ma napis art) - na wejście do X-8. Poszedłem do szkoły - tam jest schowek i mam zbadać ciało. Kolejne. W schowku dokument nr 2 dotyczący projekty emisja. Na górę za kraty dostajemy się po gruzowisku z drugiej strony budynku. Po zabraniu dokumentów przychodzi wiadomość, że w promieniu 30 metrów pojawiło się przejście - faktycznie - pojawia się w piwnicy szkoły. Kolejny schowek jest na Jupiterze. Teraz czas udać się do X-8 na rekonesans. Włączyłem zasilanie windy i zjechałem do podziemia - za pomocą karty dostępu dostałem się do wnętrza. DODATKOWE PRZEJŚCIA Z PRYPECI: Przejście z piwnicy w Szkole do Anomalnego Lasu w którym w TT2 był Dziadek: Przejście do Doliny Szmerów: Przejście do Jupitera: Kolejne przejście na Jupiter: W X-8 odnalazłem po kolei 6 części dokumentów. Musimy uważać na obcych - cholernie wnerwiające stworki. Na regale w ogromnej sali z woda na posadzce znalazłem zestaw do ulepszeń. Po wejściu dostaliśmy wiadomość, że wydostać się z labu trzeba inną drogą. W podziemiu, poniżej krat Wema jest teleport - po wejściu w niego lądujemy przed przejściem do Metra. Z kolejnego przejścia znalazłem się na CEZAS. Tu znalazłem ciało z dwoma smartfonami. Stamtąd znanym wyjściem z podstawki, udało mi się przedostać do Centralnej Prypeci. Dalej dostanę się do Zachodniej Prypeci. Przejście z Prypeci do Zachodniej Prypeci jest w budynku - tam Sawietskij Sajuz -nie dają nam dojść do teleportu. Skaczemy przez płot i tam jest przejście. Dalej przeszedłem na Jupiter i dotarłem do schowka Kła - tam PDA, karta dostępu i dokument nr 3 o emisji. Przychodzi wiadomość - mamy iść na Radar. U mechanika kupiłem schowek koło pogłębiarki - w środku znalazłem radio patrolu czasu i artefakty. Kiedy zabrałem sprzęt przyszło ostrzeżenie, że mam 30 sekund na podejście do wzywającego. Kliknąłem w radio i dostałem minutę. W czasie poszukiwań w razie problemów mamy użyć radia - ale musimy uważać - strażnicy załatwiają wszystko co żywe. Ciekawie wygląda osoba z która rozmawiałem -Askolem - przypomina Klona z Gwiezdnych Wojen. Odrodzony: Duplikaty - cz1. Odmienne Światy v.7.62 - Призрачные двойники - poradnik przejścia cz.4. Spoiler W Prypeci można znaleźć cenne artefakty. Po dostaniu się do centralnej części miasta idziemy do znanego nam przejścia na Radar - teraz prowadzi ono do lokacji Przedmieście. Tam odnalazłem przejście na Martwe Miasto i faktyczne na Radar. Na miejscu witają nas wesołe snorki z gnatami. Jest spore psi promieniowanie, ale dzięki artom śmierci na pasie nie szkodzi mi. Odnalazłem wejście do pieczary w lesie na Radarze. W środku jest fleszka z kodami i karta dostępu do laboratorium. Jest tam tez egzoszkielet. Wróciłem do drzwi kodowych gdzie stał snajper. Pierwszy kod to: 1287975, drugi to :7808 i trzeci: 5919. Po wszystkim pobieramy dane z laptopa. W bunkrze jest też przejście do lokacji z początku gry - laboratorium. Kiedy chciałem przejść na Magazyny Wojskowe odpalił się film z jazdy BTR. Po nim z przejścia wyszedł wojskowy i naukowiec. Wojak potrzebuje remkompletu do BTRa. Taki jest w bunkrze naukowców na Jupiterze za plecami mechanika - wchodzimy tam z dachu przez teleport - tak jak i psi-hełm. Oddajemy go i obaj wsiadaja do pojazdu - my za nimi - mamy ich zawieźć do kompleksu z antenami - mamy 3,5 minuty. Pojazd odpalamy litrą "O". Przejeżdżamy przez lokację - staramy się nie strzelać tylko jechać - mamy mało czasu, zabijamy gościa z RPG. Na miejscu przebijamy się przez zakład do wagonu - tu wysiadają wszyscy - doprowadzamy ich do wejścia . Towarzysze mają wyłączyć anteny. Na lokacji znalazłem kolejne przejście do Doliny Szmerów. Poszedłem na Jantar - tam wysłał mnie Sacharow. W momencie wejścia na lokację zadanie na dokumenty się zalicza - wziąłem je wcześniej kiedy szukałem Ducha. Odniosłem papiery naukowcowi - teraz mam iść do alternatywnej Doliny Mroku. Łażąc po Jupiterze znalazłem jeszcze przejście na Zaton. Wejście do Doliny alternatywnej jest na terenie zakładu Jupiter. W Barze wziąłem zadanie na fleszkę z filmami - po nią mamy iść do Limańska. Na Jupiterze robimy sobie schowek na nasze graty - przejście nas ograbi. Ja wszystko schowałem w plecaku w przeźroczystym pociągu - ograbiłem go wcześniej (schowek) . W Dolinie Kamieni lądujemy goli. Z nożem i psi hełmami - karty i wszystko inne zostawiłem w plecaku. Na lokacji jest widoczny schowek - tam zabieramy broń, pancerz i inne drobiazgi. Po drodze obszukałem okolice - udało mi się znaleźć plecak z apteczkami - koło śmigłowca. Na końcu lokacji jest przejście do Starego Wysypiska. Wszedłem do X-18. Tam na samej górze jest smartfon z kodami do drzwi:1243, 9524 i 11111. W labie znalazłem amunicję w niebieskiej skrzyni, były tam też artefakty niszczące. Dzięki nim zabijamy mutanty. Po zabraniu dokumentów teleportujemy się do metra. Tam idziemy do tunelu ostemplowanego -z niego trafimy teleportem do Podziemi Prypeci. Tu w jednym z tuneli znalazłem egzoszkielet i broń. W pomieszczeniu z butlami acetylenu jest schowek w drewnianej skrzyni. Z koparki / pogłębiarki skaczemy w teleport. Potem po podestach i korytarzami do kolejnego. Przy okazji znalazłem kolejne części do naprawy. Wylądowałem na Poligonie Świadomości Z. Tu jest Monolit - nie wypowiadamy życzenia - bo śmierć. Nie idziemy na razie sprawdzać kto jest na lokacji - rozpocznie się PSI emisja. Przeszedłem na CEZAS i dalej na Jantar. Po rozliczeniu zadania na dokumenty pojawił mi się znacznik Kła w Prypeci. U Dziadka na górze na podestach znalazłem kolejne części do naprawy. Idąc do Wschodniej Prypeci szedłem przez Radar i Przedmieście - w tej ostatniej lokacji wcześniej przegapiłem Cerkiew. W niej znalazłem miotacz ognia i rakiety. Na dachu Cerkwi jest plecak z egzoszkieletem Monolitu. Wewnątrz jest też ciało - dziwne. Trafiłem do Prypeci i odnalazłem ciało Kła - z niego zabrałem GPS z wiadomością o schowku i zmianą kodu do niego. Teraz wiemy gdzie mamy szukać osoby do wskrzeszenia. Zrobiłem zadanie na fleszkę z filmami w Linańsku. Tam przechodzimy przez siatkę i włazimy na wzgórze. Z rozbiegu wskakujemy na daszek balkonu. Dalej po dachu do wyrwy. Tu zabieramy zawartość schowka. Na poddaszu jest też przejście do Agropromu. Vidskunsen znalazł na Dziczy fajny schowek. Wróciłem z dokumentami z X-8 do Sacharowa. Teraz mam znaleźć 10 mózgów kontrolera i 3 oczy. Zrobiłem też poboczne zadanie na anomalny grzyb w Dolinie Szmerów. Odebrałem nagrodę. Wziąłem zadanie na miotacz ognia na Rostoku. Kolejne zadanie poboczne to smatfon z bazy Powinności i na akumulatory przy śmigłowcu Monolitu. Nadszedł czas na wycieczkę na drugą stronę mapy - wybrałem się z Przedmieścia do Przedzonia\Predbannika. Poszedłem do Limańska - tam spotkałem stalkera - radzi byśmy sprawdzili ciało i piwnicę. Kosimy masę monolitowców. Przy ciele nic nie znalazłem. Do piwnicy wszedłem. Najpierw Spacyfikowałem monolit i dostałem się na Radar 2. Tu przy wejściu w ciele znalazłem PDA. Dalej spotkałem dwóch Dziadków - jeden handluje - drugi naprawia. W tunelu znalazłem wejście do podziemi i tam przełączyłem jakiś mechanizm. Z podziemia dostałem się na Generatory. Dzięki podpowiedzi Smoxa wszedłem do podziemi Limańska - trzeba strzelić ze śrutu w przesuwne drzwi i dalej do laboratorium. Tam obok ciała naukowca znalazłem dokumenty z kodami. Przeszedłem przez okrągłą śluzę i dalej dziurą w ścianie. UWAGA: Śluzy się zamykają - robimy zapisy. Idąc przez podziemia trzymałem się zasady prawej ręki. Finalnie wychodzimy koło anten - w ten sposób możemy ominąć Monolit. Na Generatorach odnalazłem jeszcze wejście na Radar 2 i na Zastawę. Dalej poszedłem przez Przedmieście do Predbannika. Tu jest spora jazda jak chcemy odwiedzić bazę. Dalej trafiłem na Martwy Kordon. Na jego murach są karabiny strażnicze - wsiadamy w BTR i uciekamy. Z pewnej odległości z Niemieckiej rakietnicy rozwaliłem wszystkie. Przy okazji znalazłem wejście na Topl i do Mrocznego Parowu. W pewnym momencie dostajemy wiadomość o emisji - chowamy się w pieczarze za ATP. Po wybrosie przychodzi sms z wołaniem o pomoc. Stierch potrzebuje odnaleźć swoich ludzi na lokacji. W dialogu mu odmawiamy ale w myślach mówimy sobie, że pomożemy. Szukamy Sowieckiego Sojuza. Są rozrzuceni po całej lokacji. Są tam też Banderowcy - ich likwidujemy. Każdego członka ugrupowania prowadzimy do jaskini - kiedy są już wszyscy (jest na lokacji 13 - również w wiosce kotów) idziemy do Stiercha - i razem do jaskini. Przychodzi sms od Przewodnika - mamy z nim pomówić - i idziemy do niego - nie gadamy z ludźmi w jaskini. Okazuje się, że Sowiecki Sojuz ma dokumenty o wojnie i chce je uratować od zniszczenia. Następuje atak na Pieczarę i przywódca ginie. Dostajemy sms że dokumenty są przy ciele. Zabieramy je - mamy wybór w rozmowie z Przewodnikiem - możemy oddać je lub nie. Ja oddałem i zobaczyłem co stanie się dalej (przewodnik znika w mini monolicie na anomalii koło Wioski Kotów) - przyszła wiadomość - odkryć niedostępne dotąd terytoria. Wróciłem po amunicję do baru i wziąłem zadanie na Anielski Kwiatek. Mam taki w plecaku - więc ten chowam i wyświetla mi się lokalizacja na Jantarze w ciele. Po rozliczenia zadania swój zabieramy ze schowka do inwentarza. Wstąpiłem do Lasu gdzie w TT2 siedział Dziadek. Tu odnalazłem przejście na Bar, Pieczary, i dwie inne lokacje. Pod głazami w jaskini jest schowek. Kiedy trafiłem do Pieczary z przejścia w jaskini koło domku Dziadka spotkałem grupę Samogona - mamy pomóc im dojść na samą górę - kody do drzwi zna tylko grupa. Znalazłem też ciało w podziemiu penetrując labirynt - to daje nam kod do drzwi. Kiedy dotarliśmy na miejsce za drzwiami siedziała pijawka. Ponowne wczytanie gry uwalnia ją i drzwi otwierają stalkerzy. Teleport w jaskini na samej górze prowadzi na Radar. Wykorzystałem kamień teleportacyjny i w podziemiu przeniosło mnie do sali z teleportem - ten na Zaton. Dalej poszedłem na Martwy Kordon. Na nim są kolejne przejścia. Dalej poszedłem na Poligon - znany z Fotografa. Tu na dzień dobry spotkałem Szapeczkę - opowiada mi legendę o Czarnym Szatynie. Podpowiada nam, że można wskoczyć na jeżdżące po lokacji BTRy. W centrum lokacji jest martwa strefa która zabija. Trafiłem w końcu na Pustkowie - tu obrobił mnie Major z Powinności. Od Zulusa dostałem Barreta, amunicję i kolejne zadanie - zabić kontrolery na lokacji. Ubiłem ich 8 i dostałem wiadomość o zaliczeniu zadania. W PDA pojawia się nasz schowek z gratami. Zabrałem. Odrodzony: Duplikaty - cz1. Odmienne Światy v.7.62 - Призрачные двойники - poradnik przejścia cz.5. Spoiler Odprowadziłem Powinnościowców do przejścia - powiedzą o nas swoim. Na drugim krańcu lokacji znalazłem wejście do Gestapo. Po wejściu na lokację przychodzi wiadomość by sprawdzić sztab Gestapo. Po wejściu do podziemia przychodzi wiadomość by zniszczyć notebook w bazie. Zabiłem wszystkich. Znalazłem też przejście na Leszy Kraj. Laptop jest na stole w laboratorium - robimy "F" i jest zniszczony. Aby otwierać drzwi trzeba strzelać w zamki. Po wyjściu na skraju lokacji miałem niezły komitet powitalny. Poszedłem na Naukową Stację. Tu na jednym z krużganków leżą ciała. Przy jednym z nich Grawi - pistolet. Trafiłem w końcu ponownie na Jupiter - tu w jamie w której w podstawce Zewu był magazyn siedzi Krest - od niego kupiłem namiar na schowek i dowiedziałem się o maszynie w Pieczarze która wskrzesza. Tam poszedł Otszelnik - do podziemia. Koło baraku jest anomalia - Kostka Rubika. Info od Vidkunsena . Zbadałem ponownie Ukrytą Drogę. Tam są przejścia w tunelach - ale wchodząc do tuneli nie ma odwrotu. Na Składach techniki odkryłem wszystkie przejścia. Przejścia okradają tylko raz. Na Ukrytej Drodze zabiłem Kontrolerów. Zgromadziłem 10 ich mózgów i 3 miliony rubli -oddałem to dla Sacharowa i mam czekać na coś czego nie ma jeszcze w przyrodzie - czekamy... Niosłem ciało Luki z Wysypiska do Baru i stamtąd do Lasu Zapomnienia - dalej do Pieczary. Tu od razu przeniosło mnie pod kodowe drzwi. Kod 123456 w moim wypadku nie zadziałał - ale poszedłem z ciałm tunelami na góre i drzwi z urządzeniem otworzyłem kodem 123. Wszedłem tam z ciałem i zamknąłem drzwi - nastąpiło wskrzeszenie. Luka musi odpocząć - jeszcze się spotkamy - i znika. Kiedy wszedłem do X-16 przyszła wiadomość, że mam wskrzesić Ducha. Ducha ciągnąłem przez Jantar, Rostok, Bar - i do Lasu i Pieczary. Wskrzeszamy Ducha - po tym się rozstajemy - jeszcze się spotkamy. UWAGA: IDĄC NA BAGNA MUSIMY MIEĆ WCZEŚNIEJSZE DOKUMENTY PSI-KUŁAK - INACZEJ ZADANIE SIĘ NIE ZALICZY Teraz poszedłem w końcu na Bagna - działające wejście - z Agropromu - stamtąd przyszli naukowcy. Po wejściu dostałem SMS od Striełoka - Bagiennego Doktora mamy szukać w Cerkwi. Odnalazłem obydwa dokumenty przy trupach Monolitu - teraz mamy komplet. Mówimy z Doktorem przy cerkwi - pojawia się po ataku zombich i mutantów - wraca do domu - "domu wschodzącego słońca" - ten kawałek towarzyszy nam przy prowadzeniu go do przejścia. Dostajemy wiadomość - mamy iść na Topiel pomóc nowicjuszom - tam się spotkamy. Postanowiłem wykonać trochę zadań pobocznych. Odnalazłem Wódkę w Dolinie Szmerów. Trzeba po gałęzi wleźć na drzewo- tam plecak. Zabieramy i rozliczamy zadanie. Kolejne to Artefakt Sprężyna. Jest w skrzyni w Lesie zapomnienia pod głazami. Rozliczyłem zadanie. Kolejne zadanie poboczne to artefakt z Wioski pijawek. Plamę zabieramy z ciała i rozliczamy zadanie - dostajemy FN Herstal 2000. W Barze wziąłem zadanie na SEVE - jest na terenie baru. Nagrodę mamy odebrać w Martwym Barze. Kolejne zadanie to artefakt Oko Smoka - jest na lokacji Szpital - tam jeszcze nie byłem. W końcu dotarłem na Topiel. Do niej prowadzi wejście które okrada - ja zastosowałem myk - schowałem graty w Predbanniku w jaskini i przeszedłem bez towaru. Tuż po wejściu na Topiel trzeba od razu wejść w przejście powrotne zanim pojawi się sms na ekranie z myślą Szramy - po tym do momentu zrobienia zadań na lokacji przejście będzie zablokowane. Wróciłem do Predbannika i zabrałem graty jak widać na poniższym screenie. Cofnąłem się w zapisach do momentu Bagien - tam nie miałem wszystkich dokumentów przy sobie eksperymentu PSI-KUŁAK. Teraz podnosząc ostatni egzemplarz, mając wcześniejsze w plecaku zadanie się zaliczyło - mam iść do bunkra by rozliczyć się i odzyskać artefakty. Idąc na Radar zaszedłem do drugiej realności Agropromu. Dzięki AP-PRO.RU - idę po artefakt Śmierć Fiei. Wchodzę w kolejne teleporty aż docieram do Metra. Tam schodząc z amfilady schodami kieruję się w stronę dwóch ślepych tuneli. W lewym jest przejście na CEZAS w prawym do Bunkra Sterowania Metrem. Będąc na miejscu wyciągamy detektor anomalii. Za jego wskazaniem dochodzimy do Zombifikowanej - nie ma potrzeby jej zabijać - nie atakuje. Dalej po drabinie na górę - tam w pomieszczeniu artefakt Śmierć Fiei i dokumenty o podziemiach. Trafiłem w końcu na Radar - tam przez schowek grupy Striełoka trafiłem do bunkra Świadomości. Tu rozliczyłem zadanie i mogłem zadać dwa pytania. Dowiedziałem się na temat energii jaka tworzy zonę i związkach jej z artefaktami. Po tym mój rozmówca znikł - pod jego nogami leżał plecak - ze środka zabrałem swoje artefakty. Wypełniłem pierwszą część zadania eksperymentu PSI - KUŁAK. Poszedłem do X-18 - tam jest artefakt teleportacyjny pod schodami - ten przenosi nas do artu Śmierć Kła. - wyczytałem o tym na AP-PRO.RU. Dalej poszedłem do Rozkopu - to tam gdzie ta ogromna koparka w podziemiu - tam jest wejście do Szpitala - to podpowiedział mi MVV999 - z AP-PRO.RU. W Szpitalu masakra - Monolit. Zabrałem Oko Smoka. Stamtąd wydostałem się do Zastawy - tu by wyjść z pomieszczenia strzelamy w drzwi. Za artefakt u Kosego dostałe Gaussa, naboje i Egzoszkielet. Wziąłem kolejne zadanie na Złotą Rybkę - zadałem. Następne to AKM47/S snajperski - mamy go znaleźć w Lesie zapomnienia - idę wskrzesić Kła - będzie po drodze. Wskrzesiłem Kła - znika po wszystkim - jeszcze się spotkamy. Wracają przez Zaton natknąłem się na Zarkę - doprowadziłem ją do miejsca gdzie zniknęła - pojawił się napis, że zadnie kompletne. Dalej zabrałem snajperskiego AK z Lasu zapomnienia i oddałem go - kolejne zadanie to artefakt Generator. Poszedłem na Rostok po Generator.W zamian dostałem egzoszkielet Monolitu. Kolejne zadanie to artefakt Klatka na Agropromie. Przyniosłem go zleceniodawcy. Jest to prawdopodobnie ostatnie zadnie poboczne - u nikogo więcej nic już nie dostałem. Idę definitywnie na Topiel. Na Topieli wita nas myśl o sprzęcie. I Kiepka - ten idzie na zewnątrz i opowiada nam o turystach na końcu rury. Nasze graty znajdziemy w plecaku w domku za posterunkiem Niemców - idziemy tam po zmroku - inaczej zaczyna się nawalanka. Mówimy z Kosiakiem - liderem turystów o kodeksie stalkerów. Potem z drugim liderem - dostajemy namiar na schowek w domku Doktora. Wchodząc do niego rzucamy łuskami - są miny. Na strychu jest też kombinezon. Nie zaczepiamy Niemców. Dalej idziemy do turystów. Prowadząc ich idziemy przodem - przy trzech domkach na palach zabijamy mutanta. Kiedy turyści trafiają do teleportu dostajemy sms. Kiedy wracałem koło domków przyszła wiadomość o pojawieniu się nowej grupy na Topieli. Przy ciele w domku na palach, znalazłem smartfon w którym mowa o domku Bagiennego Doktora. Przy domku wita nas Wieprz (Borow). Po rozmowie zaczyna do nas strzelać - rozwalamy jego i grupę. Pojawiła się kolejna grupa turystów pod przywództwem Pietruchy. Prowadzimy ich do wyjścia. W anomalii nad śmigłowcem znalazłem artefakt. Odrodzony: Duplikaty - cz1. Odmienne Światy v.7.62 - Призрачные двойники - poradnik przejścia cz.6. Spoiler Na starszej wersji na jakiej gram przejście Topieli jest niemalże niewykonalne - szkoda mi nerwów. Pobrałem lipcową wersję moda z poprawionym tym etapem i zaczynam grać od nowa. W związku z tym wstawiam przejście tej lokacji autorstwa SERJ66. PRZEJŚCIE TOPIELI AUTORSTWA SERJ66 - ŹRÓDŁO: http://ap-pro.ru/forum/37-10831-231 - POST 3462 (LINK NIEAKTYWNY) "1. Заход на топи через предзонье и только после разговора на Болотах с БД. 2. На топях разговор с Кепкой и не кого не трогая особенно немцев, тайники от Сталкеров попадаем в дом БД. 3. День первый начинается в любое время захода на локу ,но заканчивается в 21.00. 4. После как получили СМС от БД и основное задание от БД выводить новичков из топи начинаем выводить их. 5. Идем в угол локи где труба начинается или кончается ..говорим с Нулевым (или как он назовется) .помогаем им выйти. Будет НП убить монстра -это сосыч! 6. Где в районе сараев на сваях и где был сосыч подбираем в трупе ПДА. тут же идет сплавн Борова с кодлой. 7. Выводим Борова и кодлу по возможности , те которые тупят или бродят убиваем. 8. При разговоре с Боровым появляются туристы можно вывести с начала их, а потом Борова с кодлой . 9. Если при разговоре выпали туристы (четверо) на другой стороне локации через дорогу, выводим сначала их до вывода Борова так же идем в домик за постом Немцев (за локацией и забираем свои вещи что были и пропали при переходе с предзонья. 10. Наступил второй день собираем и выводим туристов если по стороне домика БД можно и днем. Ту сторону через дорогу днем собирать не стоит если появились лучше пусть будут на месте. 11. Если появились типа важные - немец , или туристы с командиром Сокол с ними лучше дел не иметь до БД. и не трогаем их. Они забирают время на то на се. 12. Появились там другие выводим из туристов только по стороне домика БД. 13. В сарае на сваях у дома Сталкеров появляется Фейк. С ним говорим ..получаем задание встретиться с Стрелком. 14. Третий день кончился в 21.00 появляется Лиза на крыше дома БД. Тут надо так залезть на крышу дома (где ванная) и от туда начать разговор с Лизой и тогда она спрыгивает и идет к кровати и ложиться на нее. 15. Где то в районе 23.00 подходим к Лизе она встает и идет на другую сторону локации к домику сталкеров. ..сопровождаем ее. 16. У дома сталкеров сплавняться трое сталкеров. Их не трогаем идем дальше с Лизой назад к переходу из топей. 17. В 21. 00 также появляется и Зарка с охраной своей. Разговора с ней нет но подойти к ней надо обязательно.. что бы была музыка уходя. 18. В 6.00 появляется БД. Его надо встретить у выхода с топей. Тогда он идет в свой дом с гордостью идиота доходит в сарай. там разворачивается и становиться возле бесетки. Разговариваем что идем в дом. Он тут же убивает свою собаку (раз 15 переигрывал ) и заходит в дом. Перед ним надо бросить болт то еще взорвется ! 19. БД проваливается под землю ..при заходе Миссия выполнена . И все можно ходить доводить по желанию туристов или уходить с локации или выполнить квесты которые тут остались. 20. Выходим из топей идем на локацию БАР там встречаемся с Стрелком , летаем по бару и конец этой части мода. 21. Еще один момент. По середине дороги от вышек стоит БТР немцев . Его желательно уничтожить. Он мешает и выводу персов. Конечно и стреляет. " Nie zapominamy też karmić psa mutantami lub zombiakami - przynosimy je do zagrody. Jest jeszcze rozgrywka we freeplay - po przejściu ponownym moda doda. KONIEC PIERWSZEJ CZĘŚCI MODA 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kondotier Posted October 13, 2015 Report Share Posted October 13, 2015 UWAGA !!! Ten poradnik był robiony dla wcześniejszej wersji moda, która pozwalała na dość swobodne przechodzenie.Wersja v.7.63 już na takie coś nie pozwala. Dlatego powyższy poradnik może służyć tylko do pomocy w rozwiązywaniu zadań, szukaniu schowków i itemów.Ale pod żadnym względem nie może by wykorzystany do kolejności odkrywania lokacji. W razie potrzeby, szukamy w nim tylko konkretnych rozwiązań, dla wykonywanego zadania i wracamy do swojej gry.Zbyt wczesne wejście do świata alternatywnego ( inny Agroprom), znalezienie Luki, Ducha w laboratoriach, czy Kła, oraz rozpoczęcie procesu ożywiania, skutkuje w efekcie zablokowaniem scenariusza. Te zadania możemy wykonać dopiero po rozmowach ze Striełokiem, Łukaszem i Sacharowem.Do innych podziemi wchodzimy tylko gdy mamy na nie zadania ( np. Wiepr-12). Podziemiami nie jest metro, czy niedostępna część kopalni w Rudym lesie. Pamiętajmy, że metro, to tylko łatwiejszy dostęp do lokacji na powierzchni, o ile wiemy w którym tunelu jest na nie teleport. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DaarMoo Posted July 29, 2019 Report Share Posted July 29, 2019 Pamiętam, że niektórzy grający mieli problem na Poligonie Świadomości Z. Psi - sztorm, mutanty i nagłe zejście. Ja też miałem. Przede wszystkim z psi-sztormem. Ale znalazłem rozwiązanie. Wchodząc na lokację mamy porozmawiać z Kejt. W momencie kiedy podszedłem na kilka metrów, zadanie zaliczyło się i właściwie mogłem spadać. Ale zostałem. Ustawiłem się jak najbliżej Kejt i to pomogło. Psi-sztorm przetrzymałem. Z mutantami było trochę gorzej, ale dałem radę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DaarMoo Posted August 8, 2019 Report Share Posted August 8, 2019 Problem transportu Luka z Wysypiska. Problem, ten występuje w repacku. Sprawdziłem. Dwa razy. Jak go rozwiązać ? Po wytaszczeniu Luka z Podziemi Agro, ciągniemy go od razu, bez porzucania gdziekolwiek do Otchłani. I wtedy bezproblemowo przechodzi przez tporty. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
wariat Posted August 8, 2019 Report Share Posted August 8, 2019 Godzinę temu, DaarMoo napisał: Problem transportu Luka z Wysypiska. Problem, ten występuje w repacku. Sprawdziłem. Dwa razy. Zapewne masz rację. Ja 2 razy przechodziłem Duplikaty,ale zawsze stawiałem moda na podstawkę nie korzystając z repacków i nigdy nie zdarzył mi się problem abym nie mógł przenieść trupa na inną lokację, Zawsze Luke i Ducha zostawiałem w barze przy przejściu do Lasu Zapomnienia i targałem dalej kiedy mi się chciało. Nie miałem żadnych problemów. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DaarMoo Posted August 9, 2019 Report Share Posted August 9, 2019 @wariat, dwie pierwsze moje gry też odbywałem na podstawce i problemów z Lukiem nie było. Repack ma swoje zalety, ale też wady. Można je jednak rozwiązać. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DaarMoo Posted August 15, 2019 Report Share Posted August 15, 2019 Następny problem z repacka. Martwe Miasto. Kierując się, znakomitym z resztą, poradnikiem Cichego wchodzimy z marszu do MM i mamy szereg zadań. Błąd. Aby ten szereg zadań zaistniał, najpierw musimy pójść do Prypeci (zachodniej) i porozmawiać z Kopaczami. Stacjonują w budynku koło dworca autobusowego. Od ich dowódcy dostajemy zadanie na znalezienie jednego z nich w MM. Wtedy wchodząc do MM pojawia się cała sekwencja zadań opisanych przez Cichego. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts