Skocz do zawartości

Odrodzony: Duplikaty - cz1. Odmienne Światy v.7.62- Призрачные двойники - poradnik przejścia


cichy

Rekomendowane odpowiedzi

VL2gOp2sND8.jpg

Solucja dotyczy rosyjskiej wersji językowej moda,
stąd mogą wystąpić różnice z nazwami wybranymi przez tłumaczy w spolszczeniu.

 

Odrodzony: Duplikaty - cz1. Odmienne Światy v.7.62 - Призрачные двойники - poradnik przejścia cz.1. 

Spoiler
  • UWAGA: W modzie regularnie się odżywiamy - inaczej zaczyna nam spadać kreska życia.
  • UWAGA: Mechanik na pchlim targu naprawia i ulepsza sprzęt po 21.00.
  • UWAGA: Pojazdy odpalamy literą "O".
  • UWAGA: Nie przełączamy instalacji w X-16 - bo potem nie będzie wejścia do labu.
  • UWAGA: Podczas jazdy BTR włączyć widok z 3 osoby - wtedy jest banalnie proste - UWAGA OD LIARA. (KLAWISZE HOME I END).
  • UWAGA: Przy każdej wizycie na Magazynach Wojskowych pacyfikujemy Monolit - na tym zarabiamy i w końcu przestają się pojawiać - nie atakują Wolności.
  • UWAGA: Musimy zebrać 10 mózgów Kontrolera - będą potrzebne dla Sacharowa do odzyskania naszej pamięci.
  • UWAGA: Teleporty te, które rabują robią to tylko RAZ - przy kolejnym korzystaniu z nich - już nie.

Zaczynamy na dachu - mówimy z Zarką o naszych przejściach. Cieszymy się, że udało nam się przeżyć. Zona nad nami czuwa - ta którą my postrzegamy. A zon jest wiele. Budzimy się w laboratorium. Znalazłem na dzień dobry apteczkę :) Mamy odnaleźć klucz do drzwi. Odnajdujemy PDA na którym jest kod 4321. Obok jest broń i antyrady. Po otwarciu drzwi przychodzi wiadomość - mamy wyłączyć trujący gaz który uwolniliśmy. Idziemy do drzwi pod którymi było PDA - tam atakują nas snorki z PKM-ami. Walimy drani - naszym celem jest pomieszczenie gdzie w X-10 wyłączaliśmy Radar. Tam przytrzymujemy dźwignie kilka sekund. Gaz zostaje odcięty.

9caa35408782566..webp 0037c9408782711.webp 440f8e408782872.webp 31152a408782945.webp d25407408783018.webp 6f1468408783121.webp a0e23d408783187.webp

 Wróciłem do drzwi gdzie walił na mnie pseudo-gigant. Tam w pomieszczeniu znalazłem martwego burera. Na posadzce znalazłem kałach i nieopodal PDA z kodem 8962. Po wprowadzeniem kodu (na panelu za pomieszczeniem ze zbiornikami) zostajemy goli. Zamraża nas. Podchodzi gość ze świadomości. Dyskutujemy z nim o kwestii naszego przeżycia. Mamy w zamian za wolność odnaleźć na terenie zony dokumenty przy ciałach Monolitowców. Gwarancją naszej lojalności będą nasze artefakty - zabiera nam je i odchodzi. Daję nam jedną wskazówkę - dobry towar jest w strąconych śmigłowcach. Wchodzimy w przejście i lądujemy w Leszym kraju.

6e2a15408784260.webp 1854e0408784302.webp 1136bf408784346.webp 7e330a408784384.webp 0c84ed408784469.webp bd5a22408784531.webp 77d8da408784607.webp fc795f408784686.webp

Cofnąłem się  jeszcze do laboratorium i odnalazłem trzeci smartfon z kodem do drugiego poziomu. Kod: 54321. Koło ciała był również detektor Swaróg. Aby przyśpieszyć czas robimy ESC i F2 - mamy opcję zwalniania i przyspieszania - nadrabia to brak śpiwora.

fef257410025420.webp e1ec97410025482.webp c48e23410025561.webp 098e14410025604.webp ac4354410025659.webp

 Znalazłem apteczki i broń. Trzeba przeszukiwać domki i uszkodzone sprzęty wojenne. Przychodzi wiadomość, że zadanie na poszukiwanie dokumentów i informacji zniknie  z PDA i odnowi się jak coś znajdziemy. Spotkałem Feika. Dostajemy zadnie - mamy znaleźć ciało za rzeką - jest na płocie z drutu kolczastego i zabrać z niego smartfona. Mamy również odnaleźć przejścia i zczytać je. Spotkamy się jeszcze. W lasku koło mostu możemy zabić kontrolera, sprzedajemy niebieską skrzynkę i kupujemy Barreta - zabijamy monstrum - za jego mózg od Feika kupimy skrzynkę znów.

8a09ad408803678.webp 595aa0408803724.webp a09329408803780.webp 949376408803867.webp 86c164408803935.webp c6e9cd408803991.webp

Pacyfikując zonę odnalazłem skrzynki - po kliknięciu dostajemy wiadomość, że albo została ona okradziona albo dostajemy sprzęt do plecaka. Szukając dalej napotkałem na teleport - może nas wyrzucić gdziekolwiek jak brzmi ostrzeżenie - mnie posłało do Wysypisko. Na razie będę jeszcze eksplorował Leszy Kraj.

c779f9408804633.webp e71589408804726.webp fefc32408804809.webp 74ae32408804845.webp d73560408804994.webp 04bfa3408805137.webp

Odnalazłem ciało na płocie z drutu kolczastego i PDA koło niego. W fabryce jest przejście na CEZAS. Połaziłem i postrzelałem tam trochę - ale raczej nie tędy droga - wyszedłbym stamtąd jak czołg :)  Poszedłem na Wysypisko. Tu na Pchlim Targu w piwniczce znalazłem części do modyfikacji broni. W rozmowie z Borodą dostałem zadanie na odnalezienie antyrada - jest ukryty koło anomalii grawitacyjnej. Również mamy zabrać smartfon z danymi o przejściach w Zonie.

081983410057431.webp 17e9aa410057493.webp 0e7050410057560.webp 60758c410057711.webp b67f4c410057812.webp 0df4f8410057897.webp 001c9a410057980.webp

Smartfon Kosaria zabieramy z plecaka. Wracając na Pchli Targ spotkałem przewodnika - ma dość wysokie ceny jak na naszą kieszeń. Oddałem dla Brody PDA i dostałem Meduzę. Dostajemy zadania: na odnalezienie brata bliźniaka i odzyskanie Smartfona przyjaciela Brody. Zabijamy maruderów i zabieramy urządzenia z ciała Kasziełka. Dostajemy w nagrodę Whinczester. Kolejne zadanie - zlikwidować mutanty na złomowisku pojazdów. Na miejscu zabijamy kontrolera - najlepiej z Barreta - taki kupiłem za mózg kontrolera w Leszym Kraju.

6dff64410208761.webp b847af410208809.webp 8fe4cf410208859.webp 1603fa410208914.webp ac4559410209011.webp e7b06f410209088.webp

Na mapie mamy zaznaczoną grupę. Wziąłem jeszcze na Targu zadanie od Swiszczennika zadanie na artefakt Nietoperz. Na miejscu rozwaliłem kontrolera i zabrałem jego mózg - jest cenny. Po drodze zabrałem w hangarze artefakt i rozliczyłem zadanie. Dostałem płaszcz. Teraz czas na Agroprom - po bliźniaka.

bb3418410209522.webp 611b85410209570.webp 4ebbe7410209593.webp 5b3123410209622.webp 039b80410209671.webp bfde97410209703.webp

Na Agropromie spotkałem Cziczieło - dał mi zadanie na PSO-1. W podziemiu bazy stalkerów spotkałem brata Brody. Na wysypisku na wierzę włazimy z podestów na drzewo - stamtąd skaczemy na wierzę. Z ciała zabieramy PSO-1. W nagrodę dostajemy dobry kombinezon Czystego Nieba.

2a88b0410216236.webp 7b81c0410216282.webp 8e1a1e410216334.webp c9946a410216386.webp 620789410216451.webp

Poszedłem do Brody na Agropromie z interesem. Zaproponowałem mu pomoc w wydostaniu się. Łaziliśmy i strzelaliśmy do psów i mutatntów. Doprowadziłem bliźniaka do przejścia na Jantar - w nim nasz towarzysz znika. Poszedłem za nim - ale on już znikł. Wracając na Agroprom znalazłem się w innej realności. To drugi Agroprom - ten z Cienia Czarnobyla. Wszedłem do podziemi  i tu zaczęła się jazda. Trafiłem teleportami ze schowka Striełoka do kolejnych lokacji walcząc z przeciwnikami. Znalazłem dwa Kompasy i artefakt który nas przenosi z konkretnych lokacji na inne - są one w opisie artu (patrz screen).

a4ae33410241695.webp efa90b410241725.webp 830a1e410241782.webp 02f606410241868.webp 23fdc0410241959.webp e67591410242021.webp 7acc3e410242073.webp

Polazłem na Agroprom. Tu wlazłem do bazy powinności. Podsuwamy beczkę pod drabinę z tyłu budynku. Na dachu uwaga - mina. W 1 klatce schodowej przez barierkę. Odnalazłem ciało generała. Nie odczytywałem na razie danych z laptopa na biurku - nie mam na razie zadania na to. W skrzyni znalazłem PDA i dane schowka. Przelazłem przez blat w kańciapie mechanika i hyc w teleport. Znalazłem się znów na dachu - dalej do 2 klatki schodowej - tu niebieska skrzynia i sprzęt - świetny SPAS który wchodzi w slot pistoletowy.

439bf2411072823.webp be8b30411072836.webp fd68f6411072876.webp 03f839411072924.webp c19212411072956.webp

 Do podziemi nie chciał wpuścić teleport - obszedłem to wciskając się przez szczelinę. Na dole spotykamy art-łowców. Jest tam handlowiec. Walczą tam z mutantami. W schowku Strzelca odnajdujemy jego PDA i elektroniczną książkę. Chodząc po podziemiu widzimy teleport za kratami. Kiedy wchodzimy do części gdzie jest zatopiona drabina przychodzi wiadomość, że mamy odnaleźć ciało art-łowcy Luki. Musimy się dostać do równoległego świata. Wychodzimy na Jantar i ponownie wchodzimy na Agroprom. Teraz jesteśmy w realności Cienia Czarnobyla. W schowku Strzelca znajdujemy teleport - wchodzimy w niego. W kolejnej realności odnajdujemy następny artefakt przewodnik.

ec58e2411073396.webp 5a6215411073435.webp 956d87411073471.webp 00fcd9411073483.webp f67878411073503.webp fb91d6411073542.webp bde403411073564.webp 23d3e5411073591.webp

Wychodzimy ze schowka - na dół - nie wchodzimy do korytarzy w schowku - tam jest teleport do metra. Idziemy do pomieszczenia gdzie jest teleport. Ten przenosi nas za kratę - tu w kolejne przejście. Jesteśmy w podziemiu które w CS mieliśmy zalać. Kręcimy zaworem - i przy okazji mordujemy obcych :D. Otwierają się kraty i walimy mutantów - przychodzi wiadomość - mamy znaleźć drogę na powierzchnię. Idziemy przez tunel z ogniem - pomaga wódka i bandaże. Znalazłem na końcu w wyłomie ściany ciało - przy nim PDA - otworzyło się kolejne przejście na powierzchnię. Przyszło kolejne zadanie - zabrać ciało Art - łowcy na powierzchnię. Wyszedłem z podziemia. Możemy wrócić tą samą drogą - ale tam ogień i trzeba mieć medykamenty - albo przez światy równoległe - wybór jest nasz. 

be2343411075309.webp 22d5b8411075381.webp dd2b0a411075418.webp b6c244411075466.webp f0b2da411075510.webp 6f8447411075546.webp

Na miejscu kolejna krata jest otwarta - wchodzimy w dół i tam ciało Luki. Zabieramy jego PDA i taszczymy go na zewnątrz - wcześniej warto oczyścić pole z mutantów. Przechodzimy przez przejście - ciało leży przed nami. Aby zaliczyło się zadanie niesiemy dalej ciało do przejścia na Wysypisko - info Kondotier.

b090aa411075940.webp ca6135411075955.webp d45c60411075972.webp aad498411076016.webp 593c1a411076046.webp

Musimy dowiedzieć się jak wskrzesić Luke. Na Agropromie ( na bagienku) wziąłem zadanie na odnalezienie apteczki Monolitu na Wysypisku. Poszedłem na tę lokację i tam w anomaliach leży plecak przy ciele Monolitowca. Jest tam również PDA z danymi na temat nas interesujący (początek moda): operacja PSI- pięść. W nagrodę dostajemy kombinezon i artefakt.

a29bf1411089199.webp 503f4f411089264.webp 4b00c4411089312.webp e8f3f5411089351.webp 7a79b9411089398.webp 3e85dc411089442.webp

Na Wysypisku odnalazłem Klondajk artefaktów na złomowisku pojazdów za pomocą detektora Weles. Dalej udałem się na Jantar. Tu u Szachtiora dostałem zadanie na przenośną radiostację - na lokacji Czerwony Las - koło czołgu. Wchodząc na Rostok spotkałem majora Korsakowa - mamy pomóc oczyścić jemu i jego towarzyszom drogę do Baru.

9e30cb411089869.webp 795291411089919.webp b8abf0411090113.webp 035400411090174.webp ec1f12411090227.webp 4f22b5411090280.webp

W Barze pogadałem z informatorem. Również z Lokmanem - ten opowiada nam o smartfonach w zonie i danych na nich na temat przejść na lokacje. Dalej poszedłem na Jantar i stamtąd do Czerwonego Lasu. Przejście jest na bok od zakłady w rurze odpływowej. Kiedy wychodzimy przy moście przejście blokuje łódka - walimy do niej ze śrutówki - odsuwa się w wodę - wskakujemy na nią i na brzeg - w wodzie giniemy. Włazimy na mechanizm opuszczenia mostu - takie dostajemy zadanie. Po opuszczeniu przychodzi zadanie - załatwić atakujący Monolit. 

a6bb5c411105107.webp eb3f9c411105154.webp cf1764411105206.webp beea21411105276.webp 71fb62411105343.webp dff654411105425.webp 4f4da1411105488.webp 879b0f411105527.webp

 W czerwonym Lesie odnalazłem radiostację w schowku. Załatwiłem pseudo-giganta - z granatnika najskuteczniej go wykończyć. Nie brałem zadania na oczyszczenie pola z mutantów - nie zalicza się po wykonaniu. Warto mieć gotówkę by kupić schowki u Bojca po załatwieniu Straży Perymetru. Pojawia się on w jaskini. W jednym z nich za 100000 jest dokument potrzebny nam, mówiący o PSI - pięści.

6220ac411205417.webp ff9288411206020.webp 4d8c53411206045.webp 7d0b07411206089.webp a06da1411206151.webp

Dotarłem do domku Dziadka. Przy jego budynku jest mała szopa z dziurawym dachem - tam jest niezły schowek. Aby dostać się do Dziadka musimy zaczekać aż straż będzie się zmieniać albo wskoczyć z dachu do szybu windy. Za winda jest kolejny schowek z bronią. Na windzie rozbijamy pudełko - naboje do Grawi guna - dostaniemy go niebawem.

f0f4c9411221717.webp cf74c3411221774.webp ae1682411221810.webp ebea00411221835.webp c01e9d411221865.webp

 U Dziadka pytamy o artefakt przywracający życie dla Luki. Taki można znaleźć w innej realności w podziemiach Agropromu w gnieździe snorków.
Dostajemy zadanie na zamknięcie wrót od strony Jantaru. Na miejscu są pająki i zombiaki. Jest tez kontroler o ile wcześniej go nie zabiliśmy - stoi koło przystanku - walimy ze snajperki. W nagrodę dostajemy od Dziadka Grawi-gun. Dostajemy tez zadanie - oczyścić Magazyny Wojskowe. Po wyjściu z kańciapy Dzidka skręcamy w lewo - tu hyc na beczkę i w prawo - teleportuje nas do niedostępnej części pieczary - za kratę. Tam w wagoniku jest plecak z artami. Idąc dalej po prawej w tunelu jest przejście na Kordon. Po lewej na Jantar - sprawdziłem.

487080411222509.webp d78e6a411222606.webp 997830411222650.webp 784790411222711.webp 2635c4411222755.webp 03eb62411222794.webp

Mijając teleport na Jantar idąc przy samej ścianie po prawej dochodzimy do beczki - na niej art - teleportacyjny - zabieramy szybko bo przenosi nas na Wysypisk. Szybko stamtąd wracamy dzięki artefaktowi. Jak teleportowałem się na Jantar z jaskini to przejście tym samym teleportem z Jantaru powoduje lądowanie na nieznanej mi lokacji. Na Jantarze rozliczyłem zadanie na radiostacje-  dostałem świetnego SPASA.

2de919411223386.webp 86faa0411223443.webp a90240411223495.webp 90765f411223577.webp 1c4ac3411223625.webp 7ae110411223658.webp

 Przechodzimy teleportami do Agropromu z Czystego Nieba do pomieszczenia z zaworem. Wychodzimy przez norę snorków i ponownie do niej wchodzimy. Wyjmujemy Welesa i widzimy art. W jednym z tuneli snorków "zamarzamy" ale przemy dalej. Za tym miejscem znajdujemy artefakt Śmierć Luki. Weles pokazuje jeszcze jeden. Przechodzimy teleportem w jednym z odnóg na drugą stronę drugiego tunelu - tu jest ogień - i znajdujemy drugi artefakt. Jeszcze nie wiem jak wskrzesić Lukę - wkładałem art w ciało - jak dowiem się to napisze.

a0096d411236812.webp 3b32c5411236854.webp 57fc9d411236897.webp 532bae411236926.webp 550a01411236958.webp

Odrodzony: Duplikaty - cz1. Odmienne Światy v.7.62 - Призрачные двойники - poradnik przejścia cz.2. 

Spoiler

 U Bodriaka na Agropromie na bagienku wziąłem zadanie na smartfon zabitego w Limańsku. Urządzenie odnalazłem przy ciele między głazami w Czerwonym Lesie. Wracajac z Lasu trafiłem na Magazyny Wojskowe - zadanie - spacyfikować mutanty w Wiosce Pijawek. Ubiłem pijawy i kontrolera. Na razie wróciłem na Agroprom i rozliczyłem zadanie - w zamian art i fajny kombinezon.

9880f0411252870.webp bbc7c8411252886.webp e7053f411252896.webp afed23411252909.webp d592e0411252919.webp 385f74411252944.webp c9bc42411252965.webp

Na Agropromie znalazłem schowek z celownikiem dedykowanym dla AK z Czerwonego Lasu. Zciągnąłem dane z laptopa generała - dzięki temu dostałem w PDA kolejne przejścia. U Uszatewo na Pchlim Targu zadanie na Beryl 5 z bazy powinności.

9666fe411252996.webp 7833a8411253155.webp 8f501d411253183.webp 084ea5411253209.webp 5023a0411253237.webp

 Wchodząc po Beryla na Agroprom dostałem sygnał SOS. W norze snorków znalazłem ciało naukowca - mam przekazać dane ludziom którzy idą z Bagien. Mówimy z jednym z naukowców - przekazujemy dane. Przychodzi sygnał - mamy powstrzymać mutanty i zombiaki wychodzące spod ziemi. Walimy drani. Po wszystkim dostajemy Wintoreza i amunicję. Ochrona naukowców znika w dziwny sposób. Zabrałem z bazy Beryla 5 i zaniosłem zleceniodawcy. Dostałem Nocną gwiazdę.

cc3012411253585.webp ccd122411253629.webp 206597411253649.webp 5213ff411253668.webp 800671411253689.webp 16c362411253739.webp 025afc411253750.webp 330ad9411253762.webp 9984e3411253794.webp

Zgodnie z zadaniem poszedłem na Magazyny Wojskowe. Pomówiłem z Polewojem - mamy oczyścić wejście do bazy. Po tym mówimy z dowódcą i dostajemy amunicje od Toszy. Oczyściłem bazę z zombich i mutantów. Z sejfu w koszarach zabrałem kolejny art teleportacyjny. Pojawia się kolejne zadanie - na smartfon Wolności. Zabieramy urządzenie i wracamy do dowódcy - Łukasza. Przy okazji wyłączamy PSI-pole. Warto poszperać po budynkach - udało mi się znaleźć naboje do grawi-guna.

9560c1411452952.webp 2fac3a411453007.webp 1f7f1b411453081.webp db924c411453153.webp da9624411453235.webp b4de30411453279.webp 2b7a07411453373.webp 9de031411453440.webp a0179a411453507.webp c5216c411453602.webp

Oddajemy smartfon Łukaszowi - teraz mamy znaleźć archiwistę Wolności i zabrać archiwa. Wchodząc do Wioski Pijawek za Łukaszem dostajemy od niego wiadomość by pomówić z człowiekiem w Wierzy. Przy okazji znalazłem w plecaku kolejny dokument projektu PSI-pięść pod tytułem Krew. W Wierzy mówimy z Sułtanem - idziemy za nim do Łukasza - ten zabija go. W Wierzy pojawia się nowy handlarz. 

5f4255411454628.webp f7fb58411454744.webp 3706b0411454786.webp f9b0ad411454955.webp ec05ad411455104.webp 8d26c4411455208.webp 2a29c3411455296.webp

Dzięki artefaktowi teleportacyjnemu z Magazynów Wojskowych dostałem się do Doliny Mroku. Na miejscu sporo mutantów i wrogich najemników. Artefakty walają się pod nogami - ale nie ma łatwo - mutanty i anomalie utrudniają zbieranie. Na wysepce zabrałem fleszke kodową z ciała archiwisty. Kontrolera zabiłem z SWD, pseudo- giganta z granatnika. Na bazie Wolności rozwaliłem BTR = skutecznie broni wejścia do sali. Drzwi do archiwum są zamknięte - tak samo do pokoju dowódcy.  Mamy znaleźć ciało z kluczem.

530796411482840.webp 27768a411482985.webp a27367411483097.webp 18797e411483172.webp 351e69411483258.webp ccb404411483344.webp a19cb8411483401.webp

Ciało Raszpila znajdujemy na dachu - przy nim klucz. Dostajemy się za siatkę i zabieramy archiwum. Znalazłem przejście do Doliny Fiei - jest tam gdzie wejście w podstawce na Wysypisko. W Dolinie straszno - jest strefa śmierci  - mamy 4 sekundy by z niej wychodzić. Na środku lokacji siedzi Fieja. Po rozmowie musimy zabić jej trzy sobowtóry. Po ostatnim udate moda wykonałem to zadanie. Wyjście do Wysypiska znalazłem na dole lokacji.

7a0ad5411485329.webp 405bca411485419.webp cf3d34411485500.webp 8d0781411485595.webp cf4ed8412408772.webp 2dddd3411485783.webp 33233c411485847.webp

 Zaszedłem po drodze do Baru - tu w bazie Powinności siedzi Striełok w pierdlu. Musimy odnaleźć Kła i Ducha - jeżeli oni zginęli musimy ich ożywić dzięki znalezionym artefaktom (tym z jamy snorków). Na Magazynach w wierzy oprócz handlarza jest mechanik i człowiek Czarny Sierż ,który załatwia przychylność wrogich frakcji. Oddajemy archiwum Łukaszowi - dostajemy w zamian namiar na Striełoka (już go spotkaliśmy sami) i Kła - ten jest na ATP. Odebrałem tez 50000 za pomoc w odbiciu bazy.

c687eb412409731.webp 62e2ff412409820.webp c80d30412409898.webp 88fea2412410013.webp f970c7412410151.webp f970c7412410224.webp 6e6a7c412410291.webp

Na ATP odnalazłem smartfon Kła w skrzyni na dachu - samego Kła znajdziemy w Prypeci. Znalazłem też trochę jedzenia w przewodzie kominowym i dyla - nie ma sensu walczyć z mutantami. Wyjście na Drugi Rostok znalazłem po przeciwnej stronie lokacji na drodze za koparką. Kolejna lokacja jest znana z OL Remake. Tu wyjście z niej jest na końcu drabiny - widać blask teleportu - lądujemy na Jantarze. Można pozwiedzać - w podziemiu jest teleport do Limańska. 

380522412426184.webp 2187b6412426219.webp b6aedd412426274.webp 56bb76412426363.webp dce863412426607.webp cd3bd1412426650.webp fc664e412426698.webp

X-16 na Jantarze, skaner po wejściu do labu poinformował mnie , że odnaleziono ciało Ducha. Wyłączyłem po kolei 3 dźwignie - 4 nie przełączamy- po niej nie będzie powrotu do laboratorium. W pomieszczeniu z ciałem na posadzce znalazłem artefakt śmierć Ducha - zabieramy. W plecaku w basenie jest artefakt Mały Kwiatek - świetny. Po zabraniu dokumentów pojawia się kontroler i poltergeisty - uciekamy lub walczymy. Wyjście z laboratorium jest w znanym miejscu - tam poniżej dziury - teleport.

7ec07d412426815.webp a35868412427328.webp 62e0d7412427394.webp a76c00412427452.webp e6ef96414250432.webp

Wracając do Baru na Rostoku znalazłem kolejny zestaw narzędzi - brak mi jeszcze jednego. Na razie nie idę do Prypeci do Kła. W Barze od kopacza wziąłem zadanie na mózg - na Jantarze.

451887412427811.webp 243440412427859.webp 929c79412427898.webp 16c121412428184.webp

Idąc na Jantar spotkałem ponownie profesora Iwancowa - doprowadziłem go w końcu do przejścia na Jantar. Ten znika w teleporcie. Zrobiłem też zadanie na Weles. Dla mechanika Falena oddałem jedne z narzędzi i dostałem nagrodę - mam znaleźć jeszcze 2 zestawy. W bazie powinności jest fajny schowek na cysternie - wskakujemy na niż z wierzy strażniczej. 

b79195412445155.webp 69694b412445206.webp 4d8d48412445250.webp 736086412445272.webp 2af874412445349.webp 40f8c2412445436.webp

Wszedłem do Jantaru i dostałem się do bunkra - w nim Iwancow. Z lady zabrałem PSI -hełm. Z rozmowy wynikło , że mam odnaleźć Sacharowa. Poszedłem po mózg - na samej górze budynku na dachu jest skrzynia  - szybko i z niskiego kucnięcia zbieramy z niej mózg - potem nas teleportuje losowo - albo do Baru albo na Magazyny. Rozliczyłem to zadanie.

1b5477412445563.webp 35e02c412446018.webp fa5ae3412446084.webp 0cb361412446159.webp 8c8a9e412446221.webp

 W Barze wziąłem zadanie poboczne na artefakt Harmoszka. Poszedłem na Rostok i tam hyc przez siatkę i do skrzyni - art ma +50 na sytość - w tym modzie to skarb. Oddałem go zleceniodawcy i potem za bezcen odkupiłem.

069382412446882.webp 4b53fa412446964.webp 20a06f412447054.webp 2b72c9412447117.webp 84b182412447183.webp

Od stalkera Kabana w Barze wziąłem zadanie na karabin Wiepr-12. Jest w innej rzeczywistości w podziemiu Agropromu. Przeszedłem na Jantar i z powrotem. Prez podziemia teleportami dotarłem do plecaka z dwoma sztukami broni. Jedną dostałem jako nagrodę. Na Magazynach Wojskowych wziąłem zadanie na deskorolkę w Dolinie Mroku. W schowku był również kombinezon naukowców. W nagrodę dostałem egzoszkielet Wolności - od razu u mechanika ulepszyłem go.

9e8090412568293.webp 846f29412568355.webp 0bf2dd412568487.webp e38dfa412568696.webp 9e0220412568851.webp f9f15c412569221..webp 9b4cf1412569336.webp 15d791412569493.webp

Poszedłem do Czerwonego Lasu do Dziadka. Po drodze wpadłem w kolejny klondajk artefaktów. U Dziadka w zamian za wyzwolenie bazy Wolności dostałem kolejny artefakt teleportacyjny.  Skasowałem straż perymetru i znalazłem u nich minigun. U strażnika Dziadka Sekretarza dostałem zadanie na artefakt Kokon w Martwym Mieście. Poszedłem tam.

3a6a56412569685.webp 786c89412570847.webp a923f6412570934.webp 3da0c8412571068.webp

Po wejściu do Miasta trafiłem na bandytę uwięzionego w szkole - zaczął uciekać ale go zabiłem - Jucha ma przy sobie PDA z informacja o uwięzionej u stalkerów córce Galeckiego. W budynku za pomnikiem jest Gonta - ale nie ma nic ciekawego do powiedzenia. Odnalazłem artefakt kokon. Na wzgórzu spotkałem Gawajca - za 40 tys. daje nam przejścia z lokacji.

6c1d58412601883.webp 37d5dd412601979.webp 70d9bf412602080.webp 4f99f6412602136.webp 3cdccb412602210.webp 66e654412602270.webp

Na krawędzi lokacji pojawił mi się na mapie persona - Krugłow. Doprowadzamy go do przejścia na Las - dostajemy wiadomość - mamy odnaleźć jego przełożonego. Buszując po lokacji natknąłem się na BTR i monolit. W jednych z budynków na samej górze znalazłem jeszcze przejście na ATP.

99e0bd412602977.webp d919dc412603084.webp aebc27412603178.webp a2e39a412603257.webp 862327412603317.webp 2bfcbf412603380.webp

Naukowców znalazłem w rogu lokacji. Prof. Szarikof dał mi zadanie - zbadać wszystkie anomalie niespotykane dotąd, za pomocą dekodera. Anomalie spotkaliśmy już na wejściu na lokację. Najlepiej szukać ich nocą za pomocą wolnej kamery - świecą. Po odnalezieniu ostatniej zaczyna się emisja i dostajemy SMS. Rozliczamy się z Szarikowem. Wyszedłem z lokacji do Czerwonego Lasu - tu oddałem art Kokon Sekretarzowi. Od Korena wziąłem zadanie na SWU w Mrocznym Parowie (kiszce).

346a75412604065.webp 326797412604150.webp 4c6609412604270.webp dc24f2412604458.webp 17263c412604660.webp 51dc67412604819.webp 7b0b0d412604943.webp 384d26412605079.webp

Odrodzony: Duplikaty - cz1. Odmienne Światy v.7.62 - Призрачные двойники - poradnik przejścia cz.3. 

Spoiler

 W Parowie nie strzelamy do bandytów na moście kolejowym, staramy się ich ominąć - inaczej strasznie nami kolebie i łatwo nas zabić. Do chutoru na razie nie ma po co zachodzić - jest w koło zaminowany - i gospodarze sami wpadają na pułapki. Zabrałem SWU  ze schowka i poszedłem na Kordon. Na ATP jatka z siłami NATO . Kiedy dochodzimy do Wioski Kotów przychodzi SMS od Wilka. Uświadamia nam fakt znikania kobiet w zonie i mówi o jednej w bazie stalkerów. Sidorowicz mówi nam o pojawieniu się Monolitu na Kordonie - jest zainteresowany dokumentami ze schowków przy ciałach. My mu tych dokumentów nie oddajemy - mamy je oddać postaci z początku moda. Odprowadzamy Wilka do przejścia i szukamy dokumentów. Pierwszy dokument nr 1 znalazłem przy przejściu na Bagna - tam gdzie w podstawce pendrajw z danymi o broni. Wejście na Bagna jest na razie nie aktywne (pamiętamy o tym , jak Striełok mówił nam że ,Bagienny Doktor był widziany w Cerkwi). Można też w dawnej bazie wojska wziąć zadanie na wintoreza - miałem takiego na stanie.

0baed0412848886.webp 97363d412848954.webp 3cf420412849033.webp ca1e48412849150.webp f7faf5412849238.webp e9352b412849331.webp b142d6412849423.webp 67b481412849542.webp

Kiedy zbliżamy się do bazy stalkerów dostajemy wiadomość, że wewnątrz jest kobieta która milczy - kto z nią pogada zabierze ją. Na razie szukam dokumentów. Dokument nr 6 jest koło elektrowozu. Dokument nr 2 koło anomalii za Sidorem - w jamie.

cccc61412850746.webp 334eeb412850808.webp fb2edd412850877.webp e98a9b412850954.webp 0de9b7412851031.webp 45dbab412851087.webp 5f768f412851156.webp

Zaszedłem do bazy - pomówiłem z Ojcem Walerianem, później z Olgą. Po rozmowie przychodzi informacja z autoskanera: mamy nie spuszczać Olgi z oczu do momentu opuszczenia przez nią baraku. Wchodzimy po tym przez kraty (są jakby przeźroczyste) do pomiesczenia - następuje teleportacja - znajdujemy się w Barze. Dalej poszedłem oddać SWU dla Korienia - za to dostałem egzoszkielet. Mam na stanie lepszy ale się przyda. Od Sekretarza dostałem zadanie na skaner anomalii. Znalazłem go przy ciele w kopalni i odniosłem. Można urządzenie potem odkupić - może się przyda. Na tym etapie gry mam już milion rubli :D 

b4e326412852688.webp cd8db0412852782.webp f162a1412852886.webp d684cc412853000.webp 23c2d4412853097.webp 57bf09412853204.webp 048c52412853292.webp 52bc30412853400.webp

Na Jantarze użyłem artefaktu teleportacyjnego gdzie jest Jantar - Jantar ANK. Przeniosło mnie za plecy naukowca do zaplecza bunkra - tu jest przejście na Jupiter. Na miejscu przyszłe wiadomość - odnaleźć żywych. W bunkrze odnalazłem Sacharowa. W rozmowie z nim poruszyłem temat naszej pamięci. Mamy odnaleźć przyrządy w podziemnych laboratoriach - w X-8, X-10, X-16 I X-18. Prawdopodobnie istnieje też laboratorium wojskowe i inne podziemia. Dostajemy dwie karty dostępu - prawdopodobnie do X-8. Zabieramy z blatu mechanika drugi PSI-hełm z Jupitera. W bunkrze jest tez skrzynia ze sprzętem.

dabb8f412887141.webp ea06f8412887331.webp d6e02b412887470.webp 59645a412887634.webp 670f18412887793.webp 3dda1c412887902.webp a7bd27412887979.webp

Penetrując jupiter znalazłem bardzo dobry artefakt Dziwo i schowek pod nim w wagonie kolejowym koło stacji Janów. Znalazłem też przejście na Zaton - na urwanym moście koło cementowni. Koło zakładu Jupiter w podziemnej stacji rozwaliłem mutanty i pomogłem mechanikowi. Obok w sali znalazłem przejście do Podziemi Jupitera - paskudne miejsce :D.  

9bb2f5412888212.webp f482db412888815.webp 2acb28412888889.webp 82ecf6412888925.webp c4d79f412889008.webp 354919412889064.webp a26897412889099.webp 5f0292412889143.webp

W zakładzie Jupiter odnalazłem kolejne przejście do Tunelu Prypeć-1. Są tam tez stalkerzy ale nie mają zadań. Gmerajac dalej na mapie pojawił mi się ważny człowiek. Starikow prosi nas o pomoc w wydostaniu się z pola minowego. Są dwa sposoby - autami które stoją nieopodal na parkingu lub biegając i detonując miny :) - o dziwo drugi sposób jest lepszy - auta eksplodują w nieodpowiednich momentach i giniemy. Po wszystkim odprowadzamy Starikowa do bunkra i bierzemy zadania na poszukiwanie ulepszeń.

24d064412889828.webp 7bf018412889877.webp bb8a7e412889930.webp 8c34d4412889976.webp 24cd9a412890053.webp 063015412890097.webp 7006ed412890151.webp

Na zapleczu bunkra widać różne fajne graty. Aby tam się dostać wchodzimy po drabinie na dach bunkra. Tam - podchodzimy do drzwi i przerzuca nas na zaplecze. Tu jest remkomlet, kombinezon, plecak i spiwór - nic nie zabierałem - nie wiem kiedy będzie mi to potrzebne. Wchodząc w teleport na zapleczu - wracamy na Jantar.
Do Prypeci znalazłem przejście w Bazie Kontenerów.

425dde412890272.webp a95186412890919.webp 1e1dca412890965.webp d1affc412891013.webp 52a5b8412891072.webp 055670412891113.webp

Podchodzimy do plecaka na dachu przedszkola (włazimy tam po dziwnej konstrukcji z wnętrza budynku). Widzimy scenkę jak Zarka i jej ochroniarz  bada monolit w księgarni. Zabieramy dokument ze schowka. Mamy sprawdzić drugi plecak w wieżowcu z dziwną anomalią. Aby się tam dostać mamy pogadać ze stalkerem za kinem. Nadchodzi emisja - przed nią chowamy się w księgarni. Znalazłem przejście ze Wschodniej Prypeci do Prypeci.

e8aa47412910771.webp 94d7d0412910854.webp ea0419412910918.webp 4200db412910985.webp ba548e412911032.webp 6932b2412911081.webp 7a66bb412911114.webp 600066412911150.webp

Po emisji "ręka opatrzności" przenosi nas za kino i od Korcznewo kupujemy po kolei w 4 dialogach 4 teleporty. Sprawdzamy rzekome ciało Kła za cysterną - zabieramy z niego GPS z namiarem na schowki. Jak szedłem przez miasto z Księgarni minąłem parterowy budynek - koło niego budki telefoniczne. Telefon dzwonił dopóki nie odebrałem (głos powiedział że to nie szpital - chyba psychiatryczny) - nastąpiła kolejna emisja - w księgarni powitała mnie horda zombich. Po tym miasto się zaludniło wariatami wskakującymi w anomalie. Wszedłem do jednego z teleportów - przeniosło mnie na dach - z niego kolejnym teleportem na dach docelowy. W trakcie tego skasowałem ze snajperki snorki z wintorezami. Zeskoczyłem na konar pnącza i wszedłem przez balkon do mieszkania. Tam w plecaku dokument nr 1 dotyczący emisji.

50661d412912154.webp 2b2d3c412912205.webp 9693fa412912241.webp 213004412912280.webp 2a6ad5412912321.webp c58c1e412912360.webp 4798ef412912397.webp baeb98412912435.webp

Poszedłem do kolejnego teleportu w Porcie Rzecznym. Ten przeniósł mnie do ślepego szybu windy. Pod dziwnym przedmiotem (przeźroczystym) znalazłem artefakt teleportacyny. Za jego pomocą wyrzuciło mnie na powierzchnię (Wschodnia Prypeć - x-8 - taki ma napis art) - na wejście do X-8. Poszedłem do szkoły - tam jest schowek i mam zbadać ciało. Kolejne. W schowku dokument nr 2 dotyczący projekty emisja. Na górę za kraty dostajemy się po gruzowisku z drugiej strony budynku.

7e190b412913330.webp cb0cad412913367.webp 83c57b412913413.webp 27693c412913457.webp d22d05412913512.webp 2d0d0b412913582.webp 22ac3f412913635.webp

Po zabraniu dokumentów przychodzi wiadomość, że w promieniu 30 metrów pojawiło się przejście - faktycznie - pojawia się w piwnicy szkoły. Kolejny schowek jest na Jupiterze. Teraz czas udać się do X-8 na rekonesans. Włączyłem zasilanie windy i zjechałem do podziemia - za pomocą karty dostępu dostałem się do wnętrza.

b70901412913865.webp df88f2412913938.webp 9b4a37412914017.webp aa98d9412914078.webp 1fb7c3412914124.webp

DODATKOWE PRZEJŚCIA Z PRYPECI:
Przejście z piwnicy w Szkole do Anomalnego Lasu w którym w TT2 był Dziadek:

73bb71412928291.webp 7848a0412928375.webp

Przejście do Doliny Szmerów

6c7cf8412928645.webp 90d1fc412928775.webp

Przejście do Jupitera:

4a58e3412929079.webp 9bbea4412929211.webp

Kolejne przejście na Jupiter:

b82b56412929417.webp ec7c2a412929502.webp

W X-8 odnalazłem po kolei 6 części dokumentów. Musimy uważać na obcych - cholernie wnerwiające stworki. Na regale w ogromnej sali z woda na posadzce znalazłem zestaw do ulepszeń. Po wejściu dostaliśmy wiadomość, że wydostać się z labu trzeba inną drogą. 

bc0a3a413614123.webp 2e5a19413614216.webp 3f965f413614320.webp 7ed193413614389.webp d0b728413614450.webp 51fd81413614510.webp 1eeed1413614573.webp

W podziemiu, poniżej krat Wema jest teleport - po wejściu w niego lądujemy przed przejściem do Metra. Z kolejnego przejścia znalazłem się na CEZAS. Tu znalazłem ciało z dwoma smartfonami. Stamtąd znanym wyjściem z podstawki, udało mi się przedostać do Centralnej Prypeci.
Dalej dostanę się do Zachodniej Prypeci.

7a03a8413614889.webp c02163413614984.webp 00072d413615063.webp 61c6ac413615151.webp

Przejście z Prypeci do Zachodniej Prypeci jest w budynku - tam Sawietskij Sajuz  -nie dają nam dojść do teleportu. Skaczemy przez płot i tam jest przejście. Dalej przeszedłem na Jupiter i dotarłem do schowka Kła - tam PDA, karta dostępu i dokument nr 3 o emisji. Przychodzi wiadomość - mamy iść na Radar.

02dde9413631738.webp 381bbf413631784.webp 054a28413631833.webp 984b58413631881.webp 7db17f413631963.webp 76d4f5413632024.webp 0e080b413632083.webp af9535413632130.webp c77677413632192.webp

 U mechanika kupiłem schowek koło pogłębiarki - w środku znalazłem radio patrolu czasu i artefakty. Kiedy zabrałem sprzęt przyszło ostrzeżenie, że mam 30 sekund na podejście do wzywającego. Kliknąłem w radio i dostałem minutę. W czasie poszukiwań w razie problemów mamy użyć radia - ale musimy uważać - strażnicy załatwiają wszystko co żywe. Ciekawie wygląda osoba z która rozmawiałem -Askolem - przypomina Klona z Gwiezdnych Wojen.

914e87413632927.webp 207282413632959.webp 753759413633035.webp 40606f413633103.webp e56d5a413633186.webp 707b2f413633296.webp

Odrodzony: Duplikaty - cz1. Odmienne Światy v.7.62 - Призрачные двойники - poradnik przejścia cz.4.

Spoiler

W Prypeci można znaleźć cenne artefakty. Po dostaniu się do centralnej części miasta idziemy do znanego nam przejścia na Radar - teraz prowadzi ono do lokacji Przedmieście. Tam odnalazłem przejście na Martwe Miasto i faktyczne na Radar. Na miejscu witają nas wesołe snorki z gnatami. Jest spore psi promieniowanie, ale dzięki artom śmierci na pasie nie szkodzi mi.

99011d413938330.webp 36b72a413938518.webp ef7387413938587.webp df459c413938681.webp df0aca413938699.webp 9ec0fb413938710.webp

Odnalazłem wejście do pieczary w lesie na Radarze. W środku jest fleszka z kodami i karta dostępu do laboratorium. Jest tam tez egzoszkielet. Wróciłem do drzwi kodowych gdzie stał snajper. Pierwszy kod to: 1287975, drugi to :7808 i trzeci: 5919. Po wszystkim pobieramy dane z laptopa. W bunkrze jest też przejście do lokacji z początku gry - laboratorium.

914a7c413939056.webp eb9f87413939109.webp 151a94413939165.webp d6ed0f413939199.webp b08915413939255.webp f0015a413939295.webp 31c0f8413939329.webp 6964d0413939452.webp

Kiedy chciałem przejść na Magazyny Wojskowe odpalił się film z jazdy BTR. Po nim z przejścia wyszedł wojskowy i naukowiec. Wojak potrzebuje remkompletu do BTRa. Taki jest w bunkrze naukowców na Jupiterze za plecami mechanika - wchodzimy tam z dachu przez teleport - tak jak i psi-hełm. Oddajemy go i obaj wsiadaja do pojazdu - my za nimi - mamy ich zawieźć do kompleksu z antenami - mamy 3,5 minuty. Pojazd odpalamy litrą "O".

b2c1a9413940171.webp 1237c1413940209.webp 4b2a19413940243.webp 56f92b413940379.webp 6356ad413941436.webp bca77c413941455.webp

Przejeżdżamy przez lokację - staramy się nie strzelać tylko jechać - mamy mało czasu, zabijamy gościa z RPG. Na miejscu przebijamy się przez zakład do wagonu  - tu wysiadają wszyscy - doprowadzamy ich do wejścia . Towarzysze mają wyłączyć anteny. Na lokacji znalazłem kolejne przejście do Doliny Szmerów.

0bca28414249061.webp 215ebf414249123.webp 39d1f5414249181.webp 6c4a15414249210.webp 017604414249280.webp 111b1a414249383.webp

Poszedłem na Jantar - tam wysłał mnie Sacharow. W momencie wejścia na lokację zadanie na dokumenty się zalicza - wziąłem je wcześniej kiedy szukałem Ducha. Odniosłem papiery naukowcowi - teraz mam iść do alternatywnej Doliny Mroku. Łażąc po Jupiterze znalazłem jeszcze przejście na Zaton. Wejście do Doliny alternatywnej jest na terenie zakładu Jupiter.

90daf2414996164.webp 6c1101414996218.webp da2cab414996264.webp 03d28e414996321.webp a12e36414996381.webp

W Barze wziąłem zadanie na fleszkę z filmami - po nią mamy iść do Limańska. Na Jupiterze robimy sobie schowek na nasze graty - przejście nas ograbi. Ja wszystko schowałem w plecaku w przeźroczystym pociągu - ograbiłem go wcześniej (schowek) :D. W Dolinie Kamieni lądujemy goli. Z nożem i psi hełmami - karty i wszystko inne zostawiłem w plecaku. Na lokacji jest widoczny schowek - tam zabieramy broń, pancerz i inne drobiazgi.

45bb91415030808.webp 0021f0415030847.webp 4cb7d9415030918.webp 9fa756415031001.webp 709b0d415031156.webp 723bad415031191.webp 0b645d415031225.webp

Po drodze obszukałem okolice - udało mi się znaleźć plecak z apteczkami - koło śmigłowca. Na końcu lokacji jest przejście do Starego Wysypiska. Wszedłem do X-18. Tam na samej górze jest smartfon z kodami do drzwi:1243, 9524 i 11111.

201ad5415031375.webp 09214d415031420.webp 1d2fe1415031455.webp ec2aff415031502.webp 4a2b7c415031552.webp d4b255415031586.webp 98d65c415031631.webp 68dd35415031717.webp

 W labie znalazłem amunicję w niebieskiej skrzyni, były tam też artefakty niszczące. Dzięki nim zabijamy mutanty. Po zabraniu dokumentów teleportujemy się do metra. Tam idziemy do tunelu ostemplowanego -z niego trafimy teleportem do Podziemi Prypeci. Tu w jednym z tuneli znalazłem egzoszkielet i broń. W pomieszczeniu z butlami acetylenu jest schowek w drewnianej skrzyni.

63797c415031796.webp b71d87415031908.webp af44a5415031978.webp 9d1786415032017.webp 789c2b415032049.webp e68841415032093.webp bf0d5a415032154.webp 28171f415032182.webp 4791cc415032216.webp

Z koparki / pogłębiarki skaczemy w teleport. Potem po podestach i korytarzami do kolejnego. Przy okazji znalazłem kolejne części do naprawy. Wylądowałem na Poligonie Świadomości Z. Tu jest Monolit - nie wypowiadamy życzenia - bo śmierć. Nie idziemy na razie sprawdzać kto jest na lokacji - rozpocznie się PSI emisja. Przeszedłem na CEZAS i dalej na Jantar. Po rozliczeniu zadania na dokumenty pojawił mi się znacznik Kła w Prypeci. U Dziadka na górze na podestach znalazłem kolejne części do naprawy.

7f9a19415153967.webp 5d23af415154064.webp 019d00415154103.webp 026beb415154190.webp cc94f4415154257.webp aa1323415154298.webp 581822415154341.webp

Idąc do Wschodniej Prypeci szedłem przez Radar i Przedmieście - w tej ostatniej lokacji wcześniej przegapiłem Cerkiew. W niej znalazłem miotacz ognia i rakiety. Na dachu Cerkwi jest plecak z egzoszkieletem Monolitu. Wewnątrz jest też ciało - dziwne. Trafiłem do Prypeci i odnalazłem ciało Kła - z niego zabrałem GPS z wiadomością o schowku i zmianą kodu do niego. Teraz wiemy gdzie mamy szukać osoby do wskrzeszenia.

9775cb415166343.webp cc2191415166367.webp 0b836e415166392.webp 3d1603415166426.webp 4228d8415166460.webp 0d246f415166484.webp 7276fe415166509.webp 530298415166547.webp

Zrobiłem zadanie na fleszkę z filmami w Linańsku. Tam przechodzimy przez siatkę i włazimy na wzgórze. Z rozbiegu wskakujemy na daszek balkonu. Dalej po dachu do wyrwy. Tu zabieramy zawartość schowka. Na poddaszu jest też przejście do Agropromu.

ff7375415166760.webp 004d8d415166791.webp cbc91d415166823.webp 6cf345415166857.webp 43a41a415166919.webp

Vidskunsen znalazł na Dziczy fajny schowek. Wróciłem z dokumentami z X-8 do Sacharowa. Teraz mam znaleźć 10 mózgów kontrolera i 3 oczy. Zrobiłem też poboczne zadanie na anomalny grzyb w Dolinie Szmerów. Odebrałem nagrodę.

b82c42416514236.webp c1df3e416514273.webp 406caa416514331.webp 001637416514369.webp 0727e9416514403.webp c6da47416514477.webp b2d120416514529.webp

Wziąłem zadanie na miotacz ognia na Rostoku. Kolejne zadanie poboczne to smatfon z bazy Powinności i na akumulatory przy śmigłowcu Monolitu. Nadszedł czas na wycieczkę na drugą stronę mapy - wybrałem się z Przedmieścia do Przedzonia\Predbannika.

509e85416515020.webp ac1c3e416515078.webp 50436b416515133.webp db4789416515189.webp 7de4f5416515225.webp 9e0f65416515262.webp

Poszedłem do Limańska - tam spotkałem stalkera - radzi byśmy sprawdzili ciało i piwnicę. Kosimy masę monolitowców. Przy ciele nic nie znalazłem. Do piwnicy wszedłem. Najpierw Spacyfikowałem monolit i dostałem się na Radar 2. Tu przy wejściu w ciele znalazłem PDA. Dalej spotkałem dwóch Dziadków - jeden handluje - drugi naprawia. W tunelu znalazłem wejście do podziemi i tam przełączyłem jakiś mechanizm. Z podziemia dostałem się na Generatory.

e81b31416725421.webp becd76416725494.webp b4adf8416725552.webp 588581416725610.webp 230b36416725663.webp 227562416725765.webp 8822e7416725842.webp f46c51416725925.webp

Dzięki podpowiedzi Smoxa wszedłem do podziemi Limańska - trzeba strzelić ze śrutu w przesuwne drzwi i dalej do laboratorium. Tam obok ciała naukowca znalazłem dokumenty z kodami. Przeszedłem przez okrągłą śluzę i dalej dziurą w ścianie. UWAGA: Śluzy się zamykają - robimy zapisy. Idąc przez podziemia trzymałem się zasady prawej ręki. Finalnie wychodzimy koło anten - w ten sposób możemy ominąć Monolit.

0c5c2b417240185.webp 6da3a6417240219.webp 2fec54417240241.webp e0babf417240264.webp 580e76417240322.webp 3eaa75417240366.webp 0d719e417240411.webp 549094417240434.webp

Na Generatorach odnalazłem jeszcze wejście na Radar 2 i na Zastawę. Dalej poszedłem przez Przedmieście do Predbannika. Tu jest spora jazda jak chcemy odwiedzić bazę. Dalej trafiłem na Martwy Kordon. Na jego murach są karabiny strażnicze - wsiadamy w BTR i uciekamy. Z pewnej odległości z Niemieckiej rakietnicy rozwaliłem wszystkie. Przy okazji znalazłem wejście na Topl i do Mrocznego Parowu.

89210b416925038.webp adf0c0416925108.webp 9c4a5b416925161.webp ffbc28416925190.webp 3cbcb9416925213.webp 3d20f3416925233.webp fda2d8416925270.webp d7708d416925303.webp 0a160d416925325.webp

W pewnym momencie dostajemy wiadomość o emisji - chowamy się w pieczarze za ATP. Po wybrosie przychodzi sms z wołaniem o pomoc. Stierch potrzebuje odnaleźć swoich ludzi na lokacji. W dialogu mu odmawiamy ale w myślach mówimy sobie, że pomożemy. Szukamy Sowieckiego Sojuza. Są rozrzuceni po całej lokacji. Są tam też Banderowcy - ich likwidujemy.

1cf442416925947.webp e5ae1d416926063.webp 54005f416926107.webp 572e93416926154.webp 99102d416926201.webp c0c52f416926252.webp

Każdego członka ugrupowania prowadzimy do jaskini - kiedy są już wszyscy (jest na lokacji 13 - również w wiosce kotów) idziemy do Stiercha - i razem do jaskini. Przychodzi sms od Przewodnika - mamy z nim pomówić - i idziemy do niego - nie gadamy z ludźmi w jaskini. Okazuje się, że Sowiecki Sojuz ma dokumenty o wojnie i chce je uratować od zniszczenia. Następuje atak na Pieczarę i przywódca ginie. Dostajemy sms że dokumenty są przy ciele. Zabieramy je - mamy wybór w rozmowie z Przewodnikiem - możemy oddać je lub nie. Ja oddałem i zobaczyłem co stanie się dalej (przewodnik znika w mini monolicie na anomalii koło Wioski Kotów) - przyszła wiadomość - odkryć niedostępne dotąd terytoria.

d0d882416927143.webp 684bdb416927275.webp 78cd5b416927344.webp 793a21416927408.webp cde0b8416927473.webp 2d72ca416927500.webp

Wróciłem po amunicję do baru i wziąłem zadanie na Anielski Kwiatek. Mam taki w plecaku - więc ten chowam i wyświetla mi się lokalizacja na Jantarze w ciele. Po rozliczenia zadania swój zabieramy ze schowka do inwentarza.

082570417240979.webp ba492e417241027.webp

Wstąpiłem do Lasu gdzie w TT2 siedział Dziadek. Tu odnalazłem przejście na Bar, Pieczary, i dwie inne lokacje. Pod głazami w jaskini jest schowek. Kiedy trafiłem do Pieczary z przejścia w jaskini koło domku Dziadka spotkałem grupę Samogona - mamy pomóc im dojść na samą górę - kody do drzwi zna tylko grupaZnalazłem też ciało w podziemiu penetrując labirynt - to daje nam kod do drzwi. Kiedy dotarliśmy na miejsce za drzwiami siedziała pijawka. Ponowne wczytanie gry uwalnia ją i drzwi otwierają stalkerzy. Teleport w jaskini na samej górze prowadzi na Radar. Wykorzystałem kamień teleportacyjny i w podziemiu przeniosło mnie do sali z teleportem - ten na Zaton

dc4411417300717.webp a6c005417300824.webp cb1cd4417300901.webp f91c09417300979.webp c356f7417301064.webp bba472417301163.webp e0ffed417301231.webp 007fc1417301425.webp 84f328417301499.webp

Dalej poszedłem na Martwy Kordon. Na nim są kolejne przejścia. Dalej poszedłem na Poligon - znany z Fotografa. Tu na dzień dobry spotkałem Szapeczkę - opowiada mi legendę o Czarnym Szatynie. Podpowiada nam, że można wskoczyć na jeżdżące po lokacji BTRy. W centrum lokacji jest martwa strefa która zabija. Trafiłem w końcu na Pustkowie - tu obrobił mnie  Major z Powinności. Od Zulusa dostałem Barreta, amunicję i kolejne zadanie - zabić kontrolery na lokacji. Ubiłem ich 8 i dostałem wiadomość o zaliczeniu zadania. W PDA pojawia się nasz schowek z gratami. Zabrałem.

6dc034417441415.webp 754182417441439.webp 36a0c8417441469.webp ae54a3417441500.webp 8852ba417441528.webp 79815b417441559.webp 36794d417441588.webp

Odrodzony: Duplikaty - cz1. Odmienne Światy v.7.62 - Призрачные двойники - poradnik przejścia cz.5. 

Spoiler

Odprowadziłem Powinnościowców do przejścia - powiedzą o nas swoim. Na drugim krańcu lokacji znalazłem wejście do Gestapo. Po wejściu na lokację przychodzi wiadomość by sprawdzić sztab Gestapo. Po wejściu do podziemia przychodzi wiadomość by zniszczyć notebook w bazie. Zabiłem wszystkich. Znalazłem też przejście na Leszy Kraj. Laptop jest na stole w laboratorium - robimy "F" i jest zniszczony. Aby otwierać drzwi trzeba strzelać w zamki. Po wyjściu na skraju lokacji miałem niezły komitet powitalny.

d94532418166609.webp 54024f418166709.webp 79a6c4418166757.webp f218cb418166819.webp 9aa204418166899.webp a977ff418166978.webp 472c12418167045.webp 7a68e8418167185.webp e1561e418167220.webp

Poszedłem na Naukową Stację. Tu na jednym z krużganków leżą ciała. Przy jednym z nich Grawi - pistolet. Trafiłem w końcu ponownie na Jupiter - tu w jamie w której w podstawce Zewu był magazyn siedzi Krest - od niego kupiłem namiar na schowek i dowiedziałem się o maszynie w Pieczarze która wskrzesza. Tam poszedł Otszelnik - do podziemia. Koło baraku jest anomalia  - Kostka Rubika. Info od Vidkunsena :) .

d3341e418218674.webp 133d70418218733.webp 87467e418218810.webp 67dbf3418218875.webp 5722b9418218931.webp e34148418218984.webp49dbdf418219074.webp 2f0b1f418219115.webp

Zbadałem ponownie Ukrytą Drogę. Tam są przejścia w tunelach - ale wchodząc do tuneli nie ma odwrotu. Na Składach techniki odkryłem wszystkie przejścia. Przejścia okradają tylko raz. Na Ukrytej Drodze zabiłem Kontrolerów. Zgromadziłem 10 ich mózgów i 3 miliony rubli  -oddałem to dla Sacharowa i mam czekać na coś czego nie ma jeszcze w przyrodzie - czekamy...

b6ddb5418219476.webp d31d39418219526.webp 07c65d418219557.webp 0866f3418219614.webp 33bc7e418219685.webp 4b9135418219717.webp 668bc4418219758.webp

Niosłem ciało Luki z Wysypiska do Baru i stamtąd do Lasu Zapomnienia - dalej do Pieczary. Tu od razu przeniosło mnie pod kodowe drzwi. Kod 123456 w moim wypadku nie zadziałał - ale poszedłem z ciałm tunelami na góre i drzwi z urządzeniem otworzyłem kodem 123. Wszedłem tam z ciałem i zamknąłem drzwi - nastąpiło wskrzeszenie. Luka musi odpocząć - jeszcze się spotkamy - i znika. Kiedy wszedłem do X-16 przyszła wiadomość, że mam wskrzesić Ducha. Ducha ciągnąłem przez Jantar, Rostok, Bar - i do Lasu i Pieczary. Wskrzeszamy Ducha - po tym się rozstajemy - jeszcze się spotkamy.

a0796c418351906.webp 2660cc418351936.webp 9543f4418351963.webp 8950ef418352009.webp a219c3418352072.webp a92907418352099.webp a636c1418352148.webp 4131a4418352191.webp

UWAGA: IDĄC NA BAGNA MUSIMY MIEĆ WCZEŚNIEJSZE DOKUMENTY PSI-KUŁAK - INACZEJ ZADANIE SIĘ NIE ZALICZY

Teraz poszedłem w końcu na Bagna - działające wejście - z Agropromu - stamtąd przyszli naukowcy. Po wejściu dostałem SMS od Striełoka -  Bagiennego Doktora mamy szukać w Cerkwi. Odnalazłem obydwa dokumenty przy trupach Monolitu - teraz mamy komplet. Mówimy z Doktorem przy cerkwi - pojawia się po ataku zombich i mutantów - wraca do domu - "domu wschodzącego słońca" - ten kawałek towarzyszy nam przy prowadzeniu go do przejścia. Dostajemy wiadomość - mamy iść na Topiel pomóc nowicjuszom - tam się spotkamy.

071296418581701.webp 31d21a418581792.webp 477374418581869.webp 33ab66418581986.webp a41960418582070.webp 1bf3a8418582184.webp 940ceb418582289.webp e90adc418582418.webp

Postanowiłem wykonać trochę zadań pobocznych. Odnalazłem Wódkę w Dolinie Szmerów. Trzeba po gałęzi wleźć na drzewo- tam plecak. Zabieramy i rozliczamy zadanie. Kolejne to Artefakt Sprężyna. Jest w skrzyni w Lesie zapomnienia pod głazami. Rozliczyłem zadanie.

de50f7418604382.webp 61e058418604416.webp 14b5be418604464.webp 403ba6418604517.webp a72e26418604592.webp 8dab2f418604620.webp d22dd8418604642.webp 5887c0418604664.webp 035eb8418604689.webp

Kolejne zadanie poboczne to artefakt z Wioski pijawek. Plamę zabieramy z ciała i rozliczamy zadanie - dostajemy FN Herstal 2000. W Barze wziąłem zadanie na SEVE - jest na terenie baru. Nagrodę mamy odebrać w Martwym Barze. Kolejne zadanie to artefakt Oko Smoka - jest na lokacji Szpital - tam jeszcze nie byłem.

c2ce43418605052.webp 94a815418605067.webp a48a63418605089.webp 496edd418605105.webp c2a8aa418605132.webp 7c7f1a418605160.webp 0f97b7418605257.webp bd1ff1418605346.webp cffb52418605383.webp

W końcu dotarłem na Topiel. Do niej prowadzi wejście które okrada - ja zastosowałem myk - schowałem graty w Predbanniku w jaskini i przeszedłem bez towaru. Tuż po wejściu na Topiel trzeba od razu wejść w przejście powrotne zanim pojawi się sms na ekranie z myślą Szramy - po tym do momentu zrobienia zadań na lokacji przejście będzie zablokowane. Wróciłem do Predbannika i zabrałem graty jak widać na poniższym screenie.

f44102418606086.webp a55a6e418606807.webp

Cofnąłem się w zapisach do momentu Bagien - tam nie miałem wszystkich dokumentów przy sobie eksperymentu PSI-KUŁAK. Teraz podnosząc ostatni egzemplarz, mając wcześniejsze w plecaku zadanie się zaliczyło - mam iść do bunkra by rozliczyć się i odzyskać artefakty. Idąc na Radar zaszedłem do drugiej realności Agropromu. Dzięki AP-PRO.RU - idę po artefakt Śmierć Fiei. Wchodzę w kolejne teleporty aż docieram do Metra. Tam schodząc z amfilady schodami kieruję się w stronę dwóch ślepych tuneli. W lewym jest przejście na CEZAS w prawym do Bunkra Sterowania Metrem. Będąc na miejscu wyciągamy detektor anomalii. Za jego wskazaniem dochodzimy do Zombifikowanej - nie ma potrzeby jej zabijać - nie atakuje. Dalej po drabinie na górę - tam w pomieszczeniu artefakt Śmierć Fiei i dokumenty o podziemiach.

88d50c419265453.webp eaeb41419265540.webp 987fbd419265603.webp 9d09ee419265646.webp fc136d419265684.webp 4706bf419265719.webp 379a21419265754.webp ac810a419265789.webp

 Trafiłem w końcu na Radar - tam przez schowek grupy Striełoka trafiłem do bunkra Świadomości. Tu rozliczyłem zadanie i mogłem zadać dwa pytania. Dowiedziałem się na temat energii jaka tworzy zonę i związkach jej z artefaktami. Po tym mój rozmówca znikł - pod jego nogami leżał plecak - ze środka zabrałem swoje artefakty. Wypełniłem pierwszą część zadania eksperymentu PSI - KUŁAK.

6d1da2419266583.webp 5fe891419266683.webp 6e5c27419266763.webp eba9f6419266826.webp 78635e419266881.webp 23ccba419266951.webp

Poszedłem do X-18 - tam jest artefakt teleportacyjny pod schodami - ten przenosi nas do artu Śmierć Kła. - wyczytałem o tym na AP-PRO.RU. Dalej poszedłem do Rozkopu - to tam gdzie ta ogromna koparka w podziemiu - tam jest wejście do Szpitala - to podpowiedział mi MVV999 - z AP-PRO.RU. W Szpitalu masakra - Monolit. Zabrałem Oko Smoka. Stamtąd wydostałem się do Zastawy - tu by wyjść z pomieszczenia strzelamy w drzwi.

753d66419319150.webp 379f77419319435.webp 9816a8419319541.webp 7e2e33419319656.webp fa56a1419319747.webp d9e40f419319839.webp ca94d1419319925.webp e2f165419320031.webp

Za artefakt u Kosego dostałe Gaussa, naboje i Egzoszkielet. Wziąłem kolejne zadanie na Złotą Rybkę - zadałem. Następne to AKM47/S snajperski - mamy go znaleźć w Lesie zapomnienia - idę wskrzesić Kła - będzie po drodze.

cdb22e419320421.webp f75c8d419320479.webp 330494419320544.webp c658b0419320593.webp

Wskrzesiłem Kła - znika po wszystkim - jeszcze się spotkamy. Wracają przez Zaton natknąłem się na Zarkę - doprowadziłem ją do miejsca gdzie zniknęła - pojawił się napis, że zadnie kompletne. Dalej zabrałem snajperskiego AK z Lasu zapomnienia i oddałem go - kolejne zadanie to artefakt Generator

f85580419502521.webp 1306a1419502604.webp eba8c8419502678.webp 95b913419502733.webp a33d18419502784.webp f8ec26419502832.webp 93493e419502886.webp

Poszedłem na Rostok po Generator.W zamian dostałem egzoszkielet Monolitu. Kolejne zadanie to artefakt Klatka na Agropromie. Przyniosłem go zleceniodawcy. Jest to prawdopodobnie ostatnie zadnie poboczne  - u nikogo więcej nic już nie dostałem. Idę definitywnie na Topiel.

d9a31f419503444.webp e6f549419503483.webp 90ae62419503544.webp 7709e9419503607.webp 09cb0f419503649.webp 7d7307419503685.webp fab089419503735.webp

Na Topieli wita nas myśl o sprzęcie. I Kiepka - ten idzie na zewnątrz i opowiada nam o turystach na końcu ruryNasze graty znajdziemy w plecaku w domku za posterunkiem Niemców - idziemy tam po zmroku - inaczej zaczyna się nawalanka. Mówimy z Kosiakiem - liderem turystów o kodeksie stalkerów. Potem z drugim liderem - dostajemy namiar na schowek w domku Doktora. Wchodząc do niego rzucamy łuskami - są miny. Na strychu jest też kombinezon.

a22fba419524990.webp 3fce0d419525025.webp 5ff6d0419525041.webp d2c996419525071.webp 5fbedf419525098.webp e7c4e4419525127.webp be19f7419525164.webp 9d6a97419525199.webp

Nie zaczepiamy Niemców. Dalej idziemy do turystów. Prowadząc ich idziemy przodem - przy trzech domkach na palach zabijamy mutanta. Kiedy turyści trafiają do teleportu dostajemy sms. Kiedy wracałem koło domków przyszła wiadomość o pojawieniu się nowej grupy na Topieli. Przy ciele w domku na palach, znalazłem smartfon w którym mowa o domku Bagiennego Doktora. Przy domku wita nas Wieprz (Borow). Po rozmowie zaczyna do nas strzelać - rozwalamy jego i grupę. Pojawiła się kolejna grupa turystów pod przywództwem Pietruchy. Prowadzimy ich do wyjścia. W anomalii nad śmigłowcem znalazłem artefakt.

013c75419526001.webp 1d9c63419526090.webp fba6c7419526128.webp 751ca4419526184.webp a0a6c7419526229.webp c3f3cd419526271.webp 44486b419526331.webp 366ba5419526386.webp

Odrodzony: Duplikaty - cz1. Odmienne Światy v.7.62 - Призрачные двойники - poradnik przejścia cz.6. 

Spoiler

Na starszej wersji na jakiej gram przejście Topieli jest niemalże niewykonalne - szkoda mi nerwów. Pobrałem lipcową wersję moda z poprawionym tym etapem i zaczynam grać od nowa. W związku z tym wstawiam przejście tej lokacji autorstwa SERJ66.

PRZEJŚCIE TOPIELI AUTORSTWA SERJ66 - ŹRÓDŁO: http://ap-pro.ru/forum/37-10831-231 - POST 3462 (LINK NIEAKTYWNY)

"1. Заход на топи через предзонье и только после разговора на Болотах с БД.
2. На топях разговор с Кепкой и не кого не трогая особенно немцев, тайники от Сталкеров попадаем в дом БД.
3. День первый начинается в любое время захода на локу ,но заканчивается в 21.00.
4. После как получили СМС от БД и основное задание от БД выводить новичков из топи начинаем выводить их.
5. Идем в угол локи где труба начинается или кончается ..говорим с Нулевым (или как он назовется) .помогаем им выйти. Будет НП убить монстра -это сосыч!
6. Где в районе сараев на сваях и где был сосыч подбираем в трупе ПДА. тут же идет сплавн Борова с кодлой.
7. Выводим Борова и кодлу по возможности , те которые тупят или бродят убиваем.
8. При разговоре с Боровым появляются туристы можно вывести с начала их, а потом Борова с кодлой .
9. Если при разговоре выпали туристы (четверо) на другой стороне локации через дорогу, выводим сначала их до вывода Борова так же идем в домик за постом Немцев (за локацией и забираем свои вещи что были и пропали при переходе с предзонья.
10. Наступил второй день собираем и выводим туристов если по стороне домика БД можно и днем. Ту сторону через дорогу днем собирать не стоит если появились лучше пусть будут на месте.
11. Если появились типа важные - немец , или туристы с командиром Сокол с ними лучше дел не иметь до БД. и не трогаем их. Они забирают время на то на се.
12. Появились там другие выводим из туристов только по стороне домика БД.
13. В сарае на сваях у дома Сталкеров появляется Фейк. С ним говорим ..получаем задание встретиться с Стрелком.
14. Третий день кончился в 21.00 появляется Лиза на крыше дома БД. Тут надо так залезть на крышу дома (где ванная) и от туда начать разговор с Лизой и тогда она спрыгивает и идет к кровати и ложиться на нее.
15. Где то в районе 23.00 подходим к Лизе она встает и идет на другую сторону локации к домику сталкеров. ..сопровождаем ее.
16. У дома сталкеров сплавняться трое сталкеров. Их не трогаем идем дальше с Лизой назад к переходу из топей.
17. В 21. 00 также появляется и Зарка с охраной своей. Разговора с ней нет но подойти к ней надо обязательно.. что бы была музыка уходя.
18. В 6.00 появляется БД. Его надо встретить у выхода с топей. Тогда он идет в свой дом с гордостью идиота доходит в сарай. там разворачивается и становиться возле бесетки. Разговариваем что идем в дом. Он тут же убивает свою собаку (раз 15 переигрывал ) и заходит в дом. Перед ним надо бросить болт то еще взорвется !
19. БД проваливается под землю ..при заходе Миссия выполнена . И все можно ходить доводить по желанию туристов или уходить с локации или выполнить квесты которые тут остались.
20. Выходим из топей идем на локацию БАР там встречаемся с Стрелком , летаем по бару и конец этой части мода.
21. Еще один момент. По середине дороги от вышек стоит БТР немцев . Его желательно уничтожить. Он мешает и выводу персов. Конечно и стреляет. "

Nie zapominamy też karmić psa mutantami lub zombiakami - przynosimy je do zagrody.

a254df421279061.webp

Jest jeszcze rozgrywka we freeplay - po przejściu ponownym moda doda.
              
KONIEC PIERWSZEJ CZĘŚCI MODA

 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

UWAGA !!! Ten poradnik był robiony dla wcześniejszej wersji moda, która pozwalała na dość swobodne przechodzenie.

Wersja v.7.63 już na takie coś nie pozwala. Dlatego powyższy poradnik może służyć tylko do pomocy w rozwiązywaniu zadań, szukaniu schowków i itemów.

Ale pod żadnym względem nie może by wykorzystany do kolejności odkrywania lokacji.

W razie potrzeby, szukamy w nim tylko konkretnych rozwiązań, dla wykonywanego zadania i wracamy do swojej gry.

Zbyt wczesne wejście do świata alternatywnego ( inny Agroprom), znalezienie Luki, Ducha w laboratoriach, czy Kła, oraz rozpoczęcie procesu ożywiania, skutkuje  w efekcie zablokowaniem scenariusza. Te zadania możemy wykonać dopiero po rozmowach ze Striełokiem, Łukaszem i Sacharowem.

Do innych podziemi wchodzimy tylko gdy mamy na nie zadania ( np. Wiepr-12). Podziemiami nie jest metro, czy niedostępna część kopalni w Rudym lesie. Pamiętajmy, że metro, to tylko łatwiejszy dostęp do lokacji na powierzchni, o ile wiemy w którym tunelu jest na nie teleport.

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Pamiętam, że niektórzy grający mieli problem na Poligonie Świadomości Z.

Psi - sztorm, mutanty i nagłe zejście.

Ja też miałem. Przede wszystkim z psi-sztormem.

Ale znalazłem rozwiązanie.

Wchodząc na lokację mamy porozmawiać z Kejt. W momencie kiedy podszedłem na kilka metrów, zadanie zaliczyło się i właściwie mogłem spadać. Ale zostałem. Ustawiłem się jak najbliżej Kejt i to pomogło. Psi-sztorm przetrzymałem. Z mutantami było trochę gorzej, ale dałem radę.   

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Godzinę temu, DaarMoo napisał:

Problem transportu Luka z Wysypiska. Problem, ten występuje w repacku. Sprawdziłem. Dwa razy.

Zapewne masz rację. Ja 2 razy przechodziłem Duplikaty,ale zawsze stawiałem moda na podstawkę nie korzystając z repacków i nigdy nie zdarzył mi się problem abym nie mógł przenieść trupa na inną lokację, Zawsze Luke i Ducha zostawiałem w barze przy przejściu do Lasu Zapomnienia i targałem dalej kiedy mi się chciało. Nie miałem żadnych problemów. 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Następny problem z repacka.

Martwe Miasto.

Kierując się, znakomitym z resztą, poradnikiem Cichego wchodzimy z marszu do MM i mamy szereg zadań. Błąd.

Aby ten szereg zadań zaistniał, najpierw musimy pójść do Prypeci (zachodniej) i porozmawiać z Kopaczami. Stacjonują w budynku koło dworca autobusowego. Od ich dowódcy dostajemy zadanie na znalezienie jednego z nich w MM. Wtedy wchodząc do MM pojawia się cała sekwencja zadań opisanych przez Cichego.    

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Agrael zmienił(a) tytuł na Odrodzony: Duplikaty - cz1. Odmienne Światy v.7.62- Призрачные двойники - poradnik przejścia
  • Agrael zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.