ArNie Opublikowano 28 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2015 Autorzy: Infinite Art Stan rozwoju: Zamknięte testy alfa Ray of Hope to multiplayerowa gra typu first-person z elementami RPG i survival horroru osadzona w uniwersum S.T.A.L.K.E.R. Projekt jest rozwijany przy użyciu zmodyfikowanej wersji silnika X-Ray w wersji 1.6 przez międzynarodowy zespół niezależnych deweloperów. Będąc duchowym spadkobiercą serii S.T.A.L.K.E.R., Ray of Hope nie tylko odwzorowuje ulubione momenty z uznanego uniwersum, ale również pozwala na eksplorację Czarnobylskiej Strefy Wykluczenia wraz z towarzyszami. Ponadto, projekt wprowadza różne innowacje koncepcyjne, graficzne i dźwiękowe. Każdego dnia staramy się realizować cel, jakim jest wprowadzenie naszych pomysłów w życie, dążąc do stworzenia czegoś pięknego i niezapomnianego. Otwarty świat: Gracz może swobodnie eksplorować rozległe tereny Strefy Wykluczenia. Niebezpieczny i nieprzyjazny obszar pozwala przeżyć niepowtarzalną atmosferę. Gracz napotka gęste lasy, opuszczone budynki i mroczne pozostałości po epoce sowieckiej. Wydarzenia w świecie gry rozwijają się dynamicznie, nawet bez ingerencji gracza: wśród zrujnowanych miast pojawiają się zadziwiające anomalie, przez opustoszałe krajobrazy wędrują mutanty. Drogi, które kiedyś uważano za bezpieczne, z dnia na dzień mogą stać się zabójcze, a miejsca uznawane za nie do przebycia mogą już następnego dnia zamienić się w bezpieczną przystań dla stalkerów. Cechy rozgrywki: Stwórz drużynę lojalnych towarzyszy lub przetrwaj samemu. Eksploruj, bierz udział w inwazjach na anomalne obszary i wykonuj zadania; Dołącz do jednej z dostępnych frakcji i chroń jej ideały. Pamiętaj jednak - każde działanie ma swoją konsekwencję. Historia: Wydarzenia mają miejsce trzy długie lata po niepowodzeniu operacji „Tor Wodny”. To od nas zależy odkrycie nowego rozdziału i ponowne przemyślenie niektórych wydarzeń z przeszłości. W Strefie spotkasz zarówno nowe, jak i stare twarze. Wiele znanych postaci pojawi się w zupełnie nowej odsłonie, niektóre pozostaną niezmienione, a niektóre odegrają ważną rolę w dalszym rozwoju głównej linii fabularnej. Źródła: 8 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 28 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2015 Dwa filmiki z testów animacji. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Naznaczony2001 Opublikowano 29 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2015 Wiadomo coś o tym kiedy wyjdze ten mod ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArNie Opublikowano 29 Listopada 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2015 (edytowane) Autorzy twierdzą, że najpóźniej za 2 lata. Obecnie projekt zajmuje się w fazie testów wersji Alpha. Co ciekawe, miała być ona udostępniona publicznie, ale mieli jakieś problemy i ostatecznie nic z tego nie wyszło. Aktualizacja: Wszyscy na ModDB! Ray Of Hope został zakwalifikowany do konkursu Mod Of The Year. Na stronie moda na ModDB można od teraz oddawać głosy za tym, aby ROH został uznany za najlepszą modyfikację tego roku. Do końca głosowania zostało 9 dni ( na 1.12.15 ) Przepraszam, że post pod postem, ale cóż - wyższa konieczność Według tego, co Hunter napisał na oficjalnej stronie ROHa na FB wynika, że prace nad mapą dobiegają do końca. Wszystkie bugi związane z adaptacją zostały już rozwiązane, teraz zaczęło się zaludnianie mapy NPCami, mutantami, wstawianiem anomalii, tworzeniem obozów itp. Teoretycznie do 31 grudnia zespół ma całkowicie skończyć pracę nad mapą i ukazać jej finałową wersję wraz z gameplayem, co ukończy prace nad obecnym buildem. Z innych rzeczy: do moda będzie oficjalnie dołączona trzecia, unikalna wersja SWMa - wrzucona z momentem, kiedy będzie dostatecznie stabilna. Tutaj pokaz tego, czego możemy się spodziewać A na koniec z innej ROHowej beczki: strona moda na ModDB otrzymała oficjalny layout. Dla mnie wygląda świetnie Przed wejściem jednak radziłbym się zalogować - nie wiem jak u innych, ale u mnie layout strony miesza się ze standardowym tłem MDB, przez co wszystko wygląda nie za ciekawie, nie wiem czemu tak się dzieje. Co do konkursu Mod Of The Year to info wrzucę, jak tylko będę miał możliwość bo na razie nigdzie nic nie widzę. No, chyba że ktoś mnie uprzedzi Edytowane 1 Grudnia 2015 przez Route ROH kandydatem do tytułu MOTY na MDB 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArNie Opublikowano 6 Stycznia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 Znowu post pod postem, admini mnie zabiją Film z testu PVP 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anatolij Opublikowano 6 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 Mozesz mi opisać jak zainstalować ROH. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArNie Opublikowano 6 Stycznia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 http://roh-online.com/en/new-year-event/ Dokładny opis tego eventu i link do pobrania launchera. To wciąż jednak tylko launcher i klient serwera. Właściwa część moda (czyli Co-op i MMO) wciąż "leży" na dyskach twórców, w przeciwieństwie do tego, co jest dostępne obecnie, nie będzie ona wymagała oryginalnego Zewu, będzie działać jako standalone. Co do tego, jak obecnie wygląda rozgrywka to musisz się orientować filmami na YT, ja sam tego nie sprawdzałem bo osobiście czekam na wersję finałową moda. Nie ma też obecnie serwerów europejskich. Co do filmu prezentującego gameplay z gotowej mapy, wciąż się nie ukazał, ale liczę, że należy się go wkrótce spodziewać. Tutaj jeszcze ogólny projekt mapy, jeszcze z zeszłego roku, przepraszam za "poślizg" Jeśli coś byłoby niejasne to przepraszam za to, jakiś niedzisiejszy jestem 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anatolij Opublikowano 6 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 Wszystko jasne dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArNie Opublikowano 8 Stycznia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anatolij Opublikowano 10 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 Po uruchomieniu launchera i wpisaniu adresu IP mam taki komunikat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArNie Opublikowano 10 Stycznia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 (edytowane) Co do powyższego, info dla wszystkich ( z @anatol-em omówiłem kwestię na sb ) - przyczyny powyższego stanu mogą być 2: pierwsza, na obecną chwilę ROH nie posiada europejskich serwerów, druga - komunikat wyświetla się w przypadku próby połączenia z serwerem postawionym na noworoczny event Ray Of Hope ( video z testu PVP ). Znalazłem również temat o ROH na stronie stagila.ru - http://stagila.ru/forum/index.php?showtopic=61305 IP nieaktywnych serwerów: pierwszy - 46.165.1.26:6615 , drugi - 46.165.1.26:6625 . Próba wejścia na te serwery będzie skutkować błędem, który miał @anatol, czyli informacją o braku połączenia. Edytowane 10 Stycznia 2016 przez Route 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacjent1972 Opublikowano 20 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2016 Kilka nowych informacji. Twórcy modyfikacji online «Ray of Hope» podziellili się z graczami świeżymi informacjami z procesu powstawania projektu. W dosyć dużym sprawozdaniu jest mowa o pracy nad światem gry, o poprawie bugów i planach na najbliższy czas. Przede wszystkim należy wspomnieć o poprawie błędów skryptowych związanych z synchronizacją. Problemy te u twórców moda ciągnęły się od minionej jesieni, lecz teraz wszystkie wszystkie związane z tym wyloty zostały naprawione. Trwają prace nad światem gry. Przypomnimy, że lokacja w «Ray of Hope» będzie jednym wielkim otwartym światem gry bez dokuczliwych ograniczeń eksploracji. W tym olbrzymim świecie moda zmieści się wiele, już znajome nam lokacje z oryginału do których wniesiono zmiany. W chwili obecnej twórcy są skoncentrowani na tym, by zapełnić przestrzenie między lokacjami i nowymi obiektami, żeby dodać światu gry spójności. W rezultacie prac pojawią się nowe zabudowania, zaniedbane opuszczone kompleksy, drogi, leśne ścieżki i inne obiekty. Ważnym faktem jest to, że twórcy wykorzystają własne modele 3D, nie które z nich są analogiczne do tych widzianych w projekcie Stalker 2. Jeżeli macie wątpliwości czy wasz komputer podoła tak dużej ilości lokacji to twórcy zadbali także o to by należycie zoptymalizować swój projekt i pracują nad ty także. Poprawa bugów i praca nad światem gry to bynajmniej nie cały front prac zespołu. Do wyjścia przygotowuje się fabularny trailer w którym będzie pokazany podstawowy zlepek linii fabularnej gry. Powstają już nowe linie fabularne moda, postacie i alternatywne historie. Jak widzimy, praca wre, a nam pozostaje tylko życzyć autorom sukcesów. Za ap-pro.ru 2016 Źródło: http://ap-pro.ru/news/ray_of_hope_otchet_o_razrabotke/2016-02-19-730 6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 9 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2016 Na 26 sierpnia tego roku zaplanowano rozpoczęcie zamkniętych beta testów, w których ma wziąść udział około 50 graczy. Przedmiotem testów będzie pierwsza kliencka wersja „Ray of Hope” - „Prpolog”. Do „Prologu” wejdą wszystkie elementy gamepleya. Terytorialnie będzie to południowo wschodnia część Zony obejmująca swoim zasięgiem - Bagna, mocno zmieniony Kordon, nieprzebyte lasy Parowu, Dolinę Mroku, Wysypisko i jego okolice, Agroprom wraz z przyległymi terenami oraz mnóstwo porzuconych podziemi, które warto będzie odwiedzić. Należy pamiętać, że „Prolog” jest tylko częścią zaplanowanej całości „Ray of Hope” i nie odzwierciedla ostatecznej wersji gry. 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEB2E Opublikowano 9 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2016 Żeby nie wyszło trochę jak z LA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArNie Opublikowano 9 Lipca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2016 Jeżeli nie będzie wycieku moda to nie ma się co bać, bo to właśnie przez wyciek Lost Alpha wygląda jak wygląda, wszakże mod nie był jeszcze skończony. Nie rozumiem tylko czemu osoba odpowiadająca za wyciek LA była na tyle głupia, żeby zrobić coś takiego i tłumaczyć, że to żart na Prima Aprilis. A to, że za wyciek był odpowiedzialny Rosjanin to już inna historia... Mniejsza o to, ROH nie równa się LA, tutaj widzę, że ekipa jest zdecydowanie bardziej poważna niż Dezowave czy Team EPIC, bo w przypadku tych dwóch to jakoś nie widzę specjalnej powagi, biorąc pod uwagę to, co robili. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEB2E Opublikowano 9 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2016 @Arni Dzięki za wyjaśnienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Opublikowano 22 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2016 Cały czas obserwuje rozwój tego projektu i myślę że śmiało można powiedzieć, że już niedługo będziemy mogli razem zwiedzać zonę na silniku Stalkera, co jest moim marzeniem odkąd zacząłem w niego grać. Z niecierpliwością czekam i mam nadzieje że się nie zawiedziemy 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strielon Opublikowano 12 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Września 2016 Pojawiły się dwa filmy z zamkniętej bety. Pozdrawiam cieplutko. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strielon Opublikowano 19 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2016 Kolejny gameplay #3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 19 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2016 ROH będzie realizowany w konwencji Free-to-play czy Buy-to-play? Pachnie mi tu dorabianiem się na GSC... Serwery są za darmo u ruskich? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strielon Opublikowano 19 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2016 Free to Play ale możesz dofinansować projekt.(Tak się robi hajsy hehe) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 19 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2016 Czy mam dofinansowywać gości którzy lekko "przypudrowali" silnik do rozgrywek MMO (który z kolei jest/był własnością firmy "XXX") i teraz będą na tym kaskę trzepać? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strielon Opublikowano 19 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2016 Możesz,nie musisz. Uwzględnij że dokanalit tego co wielu dawno porzuciło a wielu marzyło. Pięć nowych screenów,opublikowane dzisiaj! Spoiler 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strielon Opublikowano 22 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2016 Paczka nowych screenów, jeszcze cieplutkie! Chyba najciekawsze z nich to mapa i okno chatu w PDA. Spoiler 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strielon Opublikowano 23 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2016 "To jest obecna wielkość mapy, północ zony jest w obróbce a nawet południe nie jest jeszcze kompletne. Jak widzicie stare dobre lokacje które wszyscy kochamy już są,z kilkoma extra jak Bagna i Dolina Mroku. Mapa nie jest usegmentowana (brak ładowania) a jest wielką całością. Prawdopodobnie będziemy musieli zrobić dwie wielkie mapy bo X-Ray (silnik gry) już w tym momencie osiąga swoje limity. Brak ładowania pomiędzy laboratoriami i innym podziemnymi lokacjami. Chat/zarządzanie party będzie w twoim PDA. Pojawią się małe nowe lokacje pomiędzy starymi lokacjami które będą pełne niebezpieczeństw. Nigdy nie wiesz co może cię zaatakować zza pagórka ,krzaków i drzew. Również anomalie są mniej widoczne. A jeżeli uderzy emisja to szykuj się na długi bieg.,, Tłumaczył:Strielon 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.