Skocz do zawartości

Arni

Weteran
  • Zawartość

    177
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana Arni w dniu 6 Październik

Użytkownicy przyznają Arni punkty reputacji!

Reputacja

224 Przyjacielski

1 obserwujący

O Arni

  • Tytuł
    Wędrowiec

Informacje

  • Ruble
    388
  • Frakcja
    Stalkerzy
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Przysietnica
  • Broń Główna
    SIG 550
  • O mnie
    Żyj i pozwól żyć

Ostatnie wizyty

2 215 wyświetleń profilu
  1. Arni

    Metro Exodus! [ZWIASTUN]

    " Nowy samochód Toyota Prius z ubezpieczeniem " PFFFFFFFFF, za dopłatą bym nie brał Edit: pamiętacie czasy, kiedy liczyła się GRA, a nie pierdyliard bezużytecznych dodatków do niej, z których większość jest nic nie warta? To były dobre czasy... Tego typu akcji należy się spodziewać na dobrą sprawę coraz częściej - vide kolekcjonerka Red Dead Redemption 2, w której dostaniesz wszystko oprócz tego za co tak naprawdę się płaci - czyli gry. Rozumiem tam dać jakieś 400 złotyszy na kolekcjonerkę w której są jakieś materiały dodatkowe, naszywki, artbooki czy inne tego typu rzeczy - kilka lat temu widziałem kolekcjonerkę Czystego Nieba z Rosji, za bodajże 500 - i, gdybym miał pieniądze, to bym kupił, bo to było rzeczywiście tego warte. Edycja Metra Exodus też wygląda całkiem przyjemnie, jednakże cena mogła by być trochę niższa. A przykłady z DMC5 i Saints Row...... generalnie to niech to sobie wsadzą tam gdzie światło nie dochodzi
  2. Arni

    Metro Exodus! [ZWIASTUN]

    1000 zł za kolekcjonerkę a pan gadasz, że pogrzało? Mam przypomnieć TO?! https://www.gram.pl/news/2018/10/22/devil-may-cry-v-z-edycja-kolekcjonerska-za-30-tysiecy-zlotych.shtml
  3. Arni

    "Ray Of Hope" czyli Stalker MMO i Co-op

    Concept arty dzika i pijawki (daję do spoilera bo mam wrażenie, że 4k to dla autorów za mało )
  4. Arni

    Najlepsze gry

    Kolejność nie ukazuje tego, które gry lubię najbardziej: 1. Half-Life 1 z obydwoma dodatkami - albo trzema, jak kto woli 2. Drewno II.... znaczy Gothic II 3. Age of Empires I i II 4. Europa Universalis II 5. Far Cry 2 6. Black Mesa (wiem, że dałem Half-Life 1 w pierwszym punkcie, a technicznie BM to remake tejże gry, ale no już - nie bijcie ) 7. Unreal Tournament 1999 8. Burnout Paradise 9. Fallout 3
  5. Arni

    "Ray Of Hope" czyli Stalker MMO i Co-op

    Lista zmian: - xrEmitter: rozpoznawanie argumentów funkcji lambda po subskrypcji zdarzenia jest teraz automatyczne. - Naprawiono awarię podczas tworzenia InventoryItemInfo. - [xrCore]: xrDelegate, usunięte niepotrzebne klasy pomocników.
  6. Arni

    Stalker News 26.09.2018r.

    A idź Wchodzę na stronę, to jeszcze tematu nie było, a jak tylko się zalogowałem - tom3kb: Stalker News 26.09.2018r.
  7. Arni

    Stalker News 26.09.2018r.

    No masz no, tak patrzę na YT, potem na forum i sobie myślę "O, tym razem ja będę pierwszy, ja wrzucę". No i wrzuciłem....
  8. Arni

    "Ray Of Hope" czyli Stalker MMO i Co-op

    FAQ moda z discorda (część dostępna w angielski, wersję rosyjską prawdopodobnie przetłumaczę później) P: Czy planujecie dodać mikrotransakcje? O: Wszelkie prawa do marki S.T.A.L.K.E.R. należą do studia GSC Game World. Nie mamy żadnych praw do wykorzystania moda w celach komercyjnych, lecz w przyszłości są planowane negocjacje [ze studiem]. W przypadku ich powodzenia, będą to tylko przedmioty kosmetyczne, nie wpływające na grę. P: Kiedy będzie stress-test serwerów? O: Data jest wciąż nieznana. P: Jakie są minimalne wymagania? O: Stress-test pokaże. P: Co z oryginalnymi lokacjami z gry? O: Dodamy większość oryginalnych lokacji wraz ze znaczącymi zmianami. P: Gdzie i jak będzie można zdobyć ekwipunek w grze? O: Jednym z najważniejszych czynników w Ray Of Hope jest reputacja. Punkty reputacji będzie można zdobyć poprzez wspieranie danej frakcji, głównie poprzez wykonywanie zadań. Wraz z kolejnymi rangami gracz będzie zdobywał nowe wyposażenie odpowiednie dla jego ugrupowania. Trzeba będzie udowodnić, że jesteśmy warci przyłączenia do frakcji. Dlatego ten aspekt pełni tak ważną rolę w grze. Przykład: zabijanie przyjaźnie lub neutralnie nastawionych Stalkerów miałoby wpływ, ostatecznie ograniczając nasze możliwości [dołączenia do frakcji]. Technicznie, Samotnicy są liczeni jako frakcja. P: Jaka będzie maksymalna możliwość graczy na serwerze? O: Stress-test pokaże. P: Czy będzie modyfikacja broni/pancerzy? O: Broń będzie można modyfikować. P: Czy konto na forum będzie wpływało na grę? O: Będzie ono zsynchronizowane z profilem w grze. P: Jak zdobywać reputację? O: Wypełniając zadania. P: Co ze starymi właściwościami broni/pancerzy/przedmiotów itd.? O: Wszystko zostanie zrobione od zera. P: Czy świat gry jest podzielony na sektory czy jest połączony w jedną całość? O: Świat gry jest połączony. P: Czy potrzebuję oryginalnej wersji gry, żeby zagrać w ROH? O: Nie, ROH jest w pełni standalone. P: Czy będzie jakiś system zabezpieczający przed oszustami? O: Tak.
  9. Ja od siebie listę poszerzyłbym o Ray Of Hope, które też już się trochę robi, i Shoker Weapon Mod 3, z którego pierwsze filmy pojawiły się w bodajże 2014 roku, a ostatnim był film z końca 2017, od tego czasu tylko parę rzeczy na VK, a tak poza tym cisza. Nie wiem, może mod anulowany, ale nic na to nie wskazywało.
  10. Arni

    Dyskusja ogólna

    Film z informacjami o nowej lokacji dostępnej w wersji 1.4007 - Old Road
  11. Arni

    "Ray Of Hope" czyli Stalker MMO i Co-op

    Zgodnie z zapowiedzią, kolejna lista zmian: - BindFactory: Dodano metodę asThreadSingleton. - Zależności xrUI są teraz statycznie powiązane. - Wdrożono najnowszą wersję kompilatorów i SDK. - Usunięto eksport funkcji Supports. Renderowanie z projektów xrRender, przerobienie interfejsu. - Klasy UIComponent można teraz tworzyć lub usuwać tylko za pomocą UIContext. - Zablokowany maksymalny próg dźwięku do 4,0.
  12. Arni

    "Ray Of Hope" czyli Stalker MMO i Co-op

    Animacje jedzenia w grze, oraz pierwszy wgląd w HUDa i menu ekwipunku Jutro postaram się wrzucić kolejną listę zmian (chyba że mnie ktoś uprzedzi )
  13. Arni

    "Ray Of Hope" czyli Stalker MMO i Co-op

    Lista zmian z dzisiaj: Dźwięk: - Naprawiono błąd z podwójnym obliczaniem dyfrakcji dźwięku. - Liniowa formuła tłumienia dźwięku przez odległość zastąpiona bardziej złożoną. - Interpolacja dźwięku przeniesiona na wyższy poziom - teraz dyfrakcja nie jest wymagana. Dodano 3 dodatkowe ustawienia w user.ltx, aby ustawić jakość pogłosu. - Zaktualizowano wersję OpenAL Soft do wersji 1.19.0 Generalne: - Projekty z kodem silnika i ich zależnościami są teraz rozdzielone. Wszystkie pliki binarne zostały przeniesione do zewnętrznego magazynu plików. - Zaktualizowane ustawienia dla oddzielnych projektów dla wersji z wbudowanymi: opcją debugowania / modami / podstawową wersją. - Naprawiono kompilację projektu xrRender_R4. - Refaktoryzacja kodu dla klas CEnviroment. Rozszerzone opcje mgły, wyłączone mieszanie nieba z kolorem mgły. - Silnik C # ładuje się teraz asynchronicznie po uruchomieniu gry. - Implementacja xrConsoleEmitter, przerobione powiązanie parametrów mgły dla shaderów. - Czyszczenie eksportowanych symboli z xrGame. - Odległość wyświetlania mgły jest obecnie ograniczona rzeczywistą odległością widzenia. - Dodano alternatywny program obsługi wyjątku zamiast bugtrapa (czyżby koniec "ukochanego" zielonego żuczka?) - Naprawiono parametr uruchamiania -pure_alloc. - Refaktoryzacja kodu dla BindFactory. Usunięto zbędne nazwy i dodatkowy kod. Funkcja getBindFactory () zastąpiona jest statyczną xrFactory. Refaktoryzacja klas wiążących dla UIComponent. Włączono opcję kompilacji / Zc: forScope i naprawiono błędy z nią związane. - Usunięto dodatkowe pliki z OpenAL. - Usunięto xrSASH i naprawiono pojawianie się kursora, gdy asercja się nie powiedzie. - Wszystkie projekty silnika zostały przeniesione na najnowszą wersję języka C ++. UI: - Wyłączono kompilację kodu dla zewnętrznego modułu lua w xrUI
  14. Arni

    Dialogi i ich znaczenie w grze

    Ja osobiście to nie poprzestawałbym na tym, tylko bym jeszcze wprost wydelegował do innych tytułów, gdzie chodzi tylko o robienie pew pew pew. Bo jeżeli ktoś nie jest na tyle inteligentny, żeby dialog, który może zająć najwyżej z 2, może 3 minuty, przeczytać, to Stalker to nie jest najzwyczajniej w świecie gra dla niego. Jak myślicie, dlaczego np. w Morrowindzie było w bród dialogów pisanych, a w Oblivionie i Skyrimie już nie? Bo ludziom się najzwyczajniej czytać nie chciało. A o tym, że Skyrim to nawet RPG już nie jest to wspominał nie będę. I ja osobiście takie to zawsze czytałem, nieważne jak interesujące by nie były. Dlaczego? Nie wiem, może dla klimatu, może z innego powodu..... ale zawsze jak nowy dialog się pojawiał, to czytałem, nieważne jakie by miał znaczenie. No chyba że grałem już 50-ty raz i znałem już takowy na pamięć, to po prostu przewijałem.
  15. Arni

    Gunslinger mod

    Granatnik RG6, tym razem już z teksturami
×

Powiadomienie o plikach cookie

Używają strony akceptujesz regulamin Warunki użytkowania.

Społeczność
Discord