Skocz do zawartości

Arni

Weteran
  • Liczba zawartości

    226
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana Arni w dniu 6 Październik 2018

Użytkownicy przyznają Arni punkty reputacji!

Reputacja

308 Przyjacielski

1 obserwujący

O Arni

  • Tytuł
    Twardziel

Informacje

  • Ruble
    388
  • Frakcja
    Stalkerzy
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Przysietnica
  • Broń Główna
    SIG 550
  • O mnie
    Żyj i pozwól żyć

Ostatnie wizyty

2 384 wyświetleń profilu
  1. Arni

    Gunslinger mod

    No dobra, ale masz tą betę czy nie? Teraz trochę bardziej poważnie: chwała Striferowi za to, że UMP nie ma na standardzie uchwytu przedniego. Natomiast mam wrażenie, że całe wideo było zrobione trochę w pośpiechu, tak żeby tylko było. Ani razu nie było oglądania broni poprzez demo_record, nie pokazywał poszczególnych ulepszeń tylko trzasnął wszystko na raz i cyk. Nawet przy jego filmie z P90 użył tejże komendy do pokazania broni, gdzie tam nawet żadnych modyfikacji broni w filmie nie było. Sam film też był nieco dłuższy bo około 9 minut, ale to raczej zasługa tego, że tam było więcej biegania z bronią i strzelania po ścianach i panu Bogu w okno aniżeli gameplayu Ale cóż, nie będę narzekał bo przynajmniej widać, że się coś robi.
  2. Arni

    Gunslinger mod

    Coś mi się wydaje, że chyba Strifer do nas przyszedł i zobaczywszy komentarz @tom3kb, żeby nie narzekał, to się chyba wkurzył i powiedział: "Co, ja nie zrobię? JA NIE ZROBIĘ?" Bo nie dość, że ostatnio na arkuszu z postępem zaczął rzucać procentami na prawo i lewo, to na domiar tego wszystkiego wczoraj na VK pojawiło się TO Zara się jeszcze okaże, że Tomek ma już betę czy coś Edit: a, jeszcze jedno: MP5 i UMP45 gotowe na 99%, także video może nadejść wkrótce
  3. Tak, tylko że to dokładnie ten sam piasek, cement i woda w której ludzie grzebią od ponad 10 lat i od 10 lat stawiają na niej te betonowe bloki. Legend Returns to nie tyle w sumie addon co właśnie próba stworzenia czegoś na bazie COCa. Addony to bardziej coś w stylu AO, STCoP, OWR, addony DoctorX'a, itp. Sęk w tym, że projektów typu Legend Returns było mało, nikt nie chciał po prostu w tym za bardzo grzebać. A co do wywarcia wpływu na scenę modderską.... szczerze, to go nie widzę, tego wpływu za bardzo. A czy kto lubi ganiać po mapach w COCu czy nie, tak jak mówiłem - kwestia gustu. Dlatego też zresztą w pierwszym poście dodałem, że przedstawiam swój punkt widzenia. Też gdzieś coś takiego mi się obiło o uszy, w sensie - brak tutoriali jak zrobić fabułę na COCu. IMO: mody powstawały, powstają i będą powstawać. Ludzie, którzy przez te wszystkie lata grzebali w Stalkerze, robili mniejsze czy większe mody, robili tutoriale, itp., itd. - oni tego wszystkiego teraz od tak nie porzucą, z bardzo prostej przyczyny. Mamy zbyt wiele do stracenia. Nie po to bawiliśmy się w modowanie, przerabianie, grzebanie itp. w tej grze przez ponad 10 lat tylko po to, żeby to wszystko teraz rzucić w cholerę. Gdybyśmy tak zrobili, wyszłoby na to, że poświęciliśmy się czemuś bez najmniejszego powodu, a rezultaty nie miały żadnego znaczenia. I dlatego, choćby miało by nas być nawet tylko tysiąc na całym świecie za, załóżmy, 20 lat, to zamiast "jarać się" najnowszymi produkcjami - które za 20 lat będą pewnie tworzone z myślą o osobach z IQ kołpaka od Seicento - my będziemy nadal chodzić po piwnicach agropromu, pruć z zacinającego się AK do pijawek i patrzeć na NPCów grupowo celujących w ścianę. Dlaczego? Bo temu się poświęciliśmy, i to po prostu kochamy. Stalker przeżyje, nie ważne co by się nie działo.
  4. To jest kwestia osobistych gustów i preferencji. Dla mnie jest klapą, dla innych nie. Skoro to miała być tylko baza, to po co jeszcze to rozwijali? Wydać, powiedzieć, że ma to służyć moderom i tyle. Ta, tylko że to nie są już te czasy, kiedy nowa fabuła na starych mapach była czymś niesamowitym. Nikt nie będzie robił moda fabularnego pod 32 mapy, z czego 31 ludzie znają lepiej niż własny pokój. Nie do końca rozumiem co ma oznaczać zapoznawanie się ze strukturą moda poprzez latanie po starych laboratoriach z podstawek, ale nie będę się kłócić No właśnie, COC miał sens tylko dla tego, kto chciałby na nim postawić jakiegoś moda fabularnego, a rzuciło się na niego mnóstwo gawiedzi i narobili rumoru, jaki to ten "mod" nie jest fantastyczny. Większość pewnie w życiu zagrała tylko w LA czy tam Misery lub - o zgrozo - Complete'a i na podstawie takowych wysuwają swoje wnioski i opinie. Już nie doskonali od bodajże lipca zeszłego roku A to, że dalsze doskonalenie COCa nie miałoby dla grających znaczenia.... no nie wiem, komentarze "fanbojów" na ModDB mówią co innego. I mogę się założyć, że większość z nich to co najwyżej sobie configi kiedyś przerabiała Mogę się zgodzić z tym, że dla ostatecznego grającego w moda postawionego na COCu to za bardzo wykorzystana wersja nie będzie miała znaczenia. Koniec końców to można by tak dyskutować w nieskończoność, a i tak pewnie nie doszlibyśmy do porozumienia. Już chociażby na kilku serwerach na discordzie się o tym przekonałem.
  5. Wczoraj wieczorem jeszcze na telefonie zajrzałem na chwilę na forum i tak patrzyłem na komentarz Smoxa odnośnie tego całego robienia moda i będę teraz szczery jak ja to widzę. Jak już ująłem wcześniej, COC dla mnie nie jest modem, tylko zwykłą zbieraniną map po których się chodzi bez żadnego celu. Było tak od samego początku istnienia tego "projektu" i, najwyraźniej, w takim stanie ten "projekt" teraz umrze. A dlaczego umrze? Proste: Zespół tworzący COCa od samego początku nie wiedział po prostu, co ma z tym zrobić, jak ma to dalej rozwijać i wszystko stanęło w martwym punkcie. Oni od samego początku nie mieli ŻADNEGO pomysłu na to, jak to w ogóle rozwijać. Ja nie wiem co oni przez te wszystkie lata robili. Dodawali jakieś ficzery, które mało kogo interesowały i które miały nijaki wpływ na rozgrywkę, a ludzie im przyklaskiwali - niekoniecznie tu, ale na np. ModDB to nieraz widziałem takie komentarze, że IQ spadało poniżej zera, poważnie. I nie mówię tu o tym, że ktoś tam sobie napisał, że widzi COCa jako najlepszego moda w serii, bo była raz sytuacja, że ludzie się "spuszczali" nad.... obrazkiem pokazującym bluszcz, którego się może będzie widzieć raz na ruski rok. Poważnie k***a? Przypomina mi to sytuację z okresem developerskim LA, kiedy to też lud się podniecał jak Dez wrzucał byle jakiego screena na ModDB. Tyle że LA jest akurat ciekawym modem dlatego, że wprowadza rzeczy, których wcześniej nikt nie widział albo nie zrobił, typu nawet fabuła, zadania, itp. I tutaj kolejny powód, dlaczego COC jest dla mnie kompletną klapą. Przez te 4-5 lat rozwoju "projektu", deweloperzy nie wprowadzili ABSOLUTNIE NIC nowego do swojego "moda". Ok, dodali JEDNĄ nową mapę - hura. Żadnej nowej mechaniki, żadnych CIEKAWYCH zadań - jedynie jakieś pomyje, w większości niesamowicie powtarzalne i nudne. O fabule nie wspominam. I tutaj można by się kłócić, że to miał być freeplay, że to sandbox miał być. Czy był freeplay? Tak. Czy był sandbox? Nie ma mowy. Dodanie paru powtarzalnych zadań, brak fabuły i wrzucenie kilku/kilkunastu map nie czyni z gry sandboxa. Do tego potrzebne są jeszcze określone nowe mechaniki, których COC nie miał. Rozgrywka nie różniła się absolutnie niczym w porównaniu z podstawowymi grami. Teraz może się ktoś odezwać, że "hej, przecie można sobie postać zrobić, frakcję wybrać!" No dobra, fajnie, ale teraz tak. 1. Możliwość grania określoną frakcją była już w dziesiątkach innych modów, które się ukazały przed COCiem. Gdzie np. nie najlepszy moim zdaniem Complete dla Cienia Czarnobyla pozwalał przy rozpoczęciu nowej gry całkowicie pominąć fabułę i grać we freeplayu. I też miał opcję wyboru frakcji, jedynie Czystego Nieba tam nie było. 2. Co do samego wyboru frakcji - co z tego, że możemy wybrać sobie ugrupowanie dla którego chcemy wędrować po Zonie, skoro na dobrą sprawę w każdej sytuacji gra wygląda dosłownie tak samo? To, że będąc we frakcji A strzelamy do tych i tych, a we frakcji B strzelamy do tych i tych nie powoduje od razu, że gra staje się sandboxem. Żeby rzeczywiście można było mówić o tym, że frakcje się czymś między sobą różnią, to trzeba wprowadzić unikalne mechaniki czy też eventy (zdarzenia) dla tychże frakcji. Przykład: jesteśmy wojskowym, dostajemy rozkaz by z jakąś tam grupą żołnierzy udać się na patrol w to i to miejsce. Jesteśmy bandytą: możemy robić zasadzki na samotnych Stalkerów, żeby ich np. okraść albo zabrać ekwipunek, nie poprzez zabicie, lecz poprzez zmuszenie ich do tego SŁOWNIE (zbieranie szmelcu z trupów to ja miliony razy w podstawkach robiłem). Jako monolitowiec moglibyśmy np. mieć zjawy, słyszelibyśmy głos monolitu, itp. Jako naukowiec moglibyśmy badać anomalie SAMODZIELNIE, a nie tak jak jest teraz - robić za ochronę dla jakichś pachołków. Jako najemnik moglibyśmy brać określone, unikatowe zlecenia, lub sami moglibyśmy takie dawać. Sęk w tym wszystkim jest taki, że COC mógł być rzeczywiście czymś świetnym, lecz autorzy po prostu sami nie wiedzieli co z tym zrobić i skończyło się na bezsensownym bieganiu po tych samych mapach, które na wylot się znało z podstawek. Ja rozumiem, że chcieli zrobić freeplay, ale mogli go chociaż zrobić w sposób interesujący. Bo sam freeplay też już się pojawiał - w wymienionym wcześniej Complete, Oblivion Lost 2.2 (bodajże) takowego posiadał, były nawet mody dla Cienia stworzone z myślą o freeplayu przede wszystkim. I w tym całym gąszczu pojawia się COC - taki sam nudny freeplay, tyle że ma więcej map....
  6. Arni

    Gunslinger mod

    Albo trolował przez ten cały czas, a tak naprawdę to 90% moda zrobione - nie wiadomo
  7. O, jaka szkoda, map packa do Zewu Prypeci już nie będą rozwijać
  8. Arni

    Gunslinger mod

    Iiiii..... kolejna aktualizacja Groza, PKM i granatnik RG-6 zrobione na 25%
  9. Arni

    Gunslinger mod

    Mały update odnośnie moda: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1HWs21SylwtUGhvGNZ805l0H89_Fv5Ntg7MjlgtGPbNo/edit?pli=1#gid=1004726274 Według powyższej listy, MP5 jest gotowe na 96%, a dodatkowo, pojawiła się na niej nowa broń - UMP45, gotowe na 95%.
  10. Też jest sprawa, jak rozumiemy pojęcie broni (wiadomo, w tym temacie chodzi o broń palną). Sęk w tym, że za broń może posłużyć cokolwiek, nawet jakieś krzesło czy inny mebel. I też, generalnie krzywdę można wyrządzić czymkolwiek.
  11. https://www.radiozet.pl/Muzyka/Keith-Flint-nie-zyje-wokalista-The-Prodigy-mial-49-lat
  12. Arni

    Gunslinger mod

    Komentarz Strifera odnośnie moda, dodany jako odpowiedź na inny komentarz pod filmem prezentującym MP5 na jego kanale - co ciekawe, komentarz pochodzi z.... sierpnia zeszłego roku, dopiero teraz zwróciliśmy na niego większą uwagę: "Czekanie na Gunslingera prowadzi donikąd. Mam coraz mniej siły, żeby pracować [nad projektem] w wolnym czasie. Od ponad 2 lat pracuję w zawodzie animatora. Postawcie się w mojej sytuacji. Przez cały dzień pracuję nad tworzeniem animacji, potem przychodzę wieczorem do domu i....... I muszę robić animacje do moda..... To trudne zadanie, gdy masz już tego dosyć. Nie czekajcie, po prostu oglądajcie filmy z moda, jeżeli je lubicie". Żeby nie było tak źle, kilka dni temu nastąpiła aktualizacja listy gotowości broni - MP5 zrobione na 82% https://docs.google.com/spreadsheets/d/1HWs21SylwtUGhvGNZ805l0H89_Fv5Ntg7MjlgtGPbNo/edit?pli=1#gid=1004726274
  13. Uff, dobrze wiedzieć, że chociaż kawałek bunkra Sidora mają Jeżeli to rzeczywiście jest screen od nich, to albo lecą na UE4, albo na jakimś dziwacznym buildzie jakiegoś swojego dziwacznego silnika. Bo na zwykłego, starego XRaya to mi to nie wygląda.
  14. To już wszystko zależy jak się UE4 wykorzystuje, bo można zrobić Candyland, ale można też zrobić mroczny klimacik - kto potrafi, ten da radę zrobić wszystko I rzeczywiście, UE4 jest chwalony pod względem prostoty, bodajże chyba Squad jest napędzany tymże silnikiem. A co do screenów...... Powiem tyle: tak długo jak "Armia Grigora" sama czegoś nie wypuści na światło dzienne (najpewniej na twitterze), albo nie potwierdzą, że to ich, to radziłbym podchodzić do tego z BARDZO dużym dystansem. Mieliśmy już wszakże "wywiad" z Grigorem, w którym "powiedział", że Stalker 2 będzie grą MMO Tak jak pisałem w innym temacie: te screeny mogą być prawdziwe, a może to równie dobrze być i fake.
  15. @ivan drago wejdź do folderu w którym masz zapisane stany gry i znajdź zawartość pliku z logiem błędu, bez tego nic nie zrobimy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używają strony akceptujesz regulamin Warunki użytkowania.