Jump to content

Arni

Weteran
  • Content Count

    297
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

Arni last won the day on July 2

Arni had the most liked content!

Community Reputation

446 Przyjacielski

2 Followers

About Arni

  • Rank
    Twardziel

Profile Information

  • Ruble
    388
  • Frakcja
    Stalkerzy
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Przysietnica
  • Broń Główna
    SIG 550
  • O mnie
    Żyj i pozwól żyć

Recent Profile Visitors

2755 profile views
  1. Ta, tyle że FO 76 to jest odosobniony przypadek - bo nie znam żadnego innego dewelopera/wydawcy, który by żądał pieniędzy za poprawki. Tak samo serwery, to, że Biedezda nie potrafi ogarnąć swoich serwerów nie oznacza, że w każdej grze online jest to samo. Jedyny niedawny przypadek jaki mógłby mi się rzucić w oczy to BF V, w którego przypadku były rzeczywiście pewne narzekania na działanie serwerów. Tak samo, nawet EA nie banowało graczy za znalezienie bugów w grze, czy w sumie żaden inny deweloper tego nie robi - tylko Biedezda. Na koniec, nie pamiętam kiedy ostatnio ktoś się darł o 100$ rocznej subskrypcji za prywatne serwery z opcją modowania i wszelakimi poprawkami. Po raz kolejny - tylko Biedezda.
  2. Ale kto komu kiedy obiecywał grę bez bugów? Nikt, bo wszyscy wiedzą, że jest to technicznie niemożliwe. No chyba, że studio zamierza siedzieć nad daną produkcją 20 lat żeby mieć sto procent pewności, że żadnych błędów nie będzie. Też idąc tym tokiem myślenia: Bez urazy, ale w takim razie jak to jest, że siedzisz na forum poświęconym Stalkerowi, który to jest grą przeokropnie zabugowaną? Przecież powinno ci się odechcieć w niego grać
  3. Bo to Biedezda, oni to generalnie mają gdzieś swoich konsumentów od dłuższego czasu. Studio typu The Farm w życiu by sobie nie mogło pozwolić na takie zagrywki, bo od razu byłaby klęska z której oni by nie byli się w stanie podnieść. Zresztą, "gigantom" też już się zaczyna obrywać, najlepszym przykładem może być Ubisoft, którego stawki poleciały na łeb na szyję w tym roku, EA które obrywa za "mechanizmy-niespodzianki", czy Blizzard, który obrywa za ciągłe lizanie dupy Chinom w kwestii Hong-Kongu.
  4. A ja powiem inaczej - prawda jest taka, że nie ma prawdy Tego typu rankingi pokazują jedynie, które mody były najpopularniejsze. Nie ma to żadnego związku z tym, czy dana produkcja jest dobra czy nie, gdyż to już każdy odbiera inaczej. Jedni lubią to, inni tamto, i nie ma się nad tym za bardzo co pochylać, bo i po co. Ba, nawet "legendarny" Hunt Down The Freeman ma swoich.... nie wiem, zwolenników? którym się on nieironicznie podoba, kiedy większa część community Half-Life'a (jakieś 98%), jak i normalni gracze uważają to.... coś, za największego gniota jaki kiedykolwiek się ukazał na Steamie w dziejach ludzkości.
  5. Już widzę te crashe Out Of Memory na niemodowanych silnikach 32 bit
  6. @xJockey Lost Alpha to mod w pełni samodzielny, nie nakładasz go na nic - instalujesz go jak osobną grę, gdziekolwiek chcesz.
  7. Bo OGSR to jest przede wszystkim silnik, tutaj celem nie jest dodanie nowych zadań, postaci, lokacji, itemów czy czego tam jeszcze, tylko usprawnienie działania gry i dodania pomniejszych ficzerów.
  8. Jak w tytule - jak ktoś lubi nieco bardziej realistyczne podejście do rajdów i jeszcze nie grał, to można spróbować https://www.humblebundle.com/store/dirt-rally
  9. I w tym jest sęk tego wszystkiego - nikt nigdzie nikomu niczego nie obiecywał. Najzwyczajniej w świecie ukazanie się zdjęcia wywołało lawinę plotek znikąd i tyle. Szczerze to ja bym nawet studia za nic nie obwiniał, bo to nie oni zaczęli te plotki rozpowszechniać. Jak już kiedyś wspominałem - dopóki coś nie wyjdzie OFICJALNIE od GSC albo studio czegoś nie potwierdzi, to należy do wszystkiego podchodzić z dużym dystansem.
  10. Nowości w wersji 3.2 - dodane bronie: FN FNC, AEK-919K, MTAR-21, MG 42, Uzi, KAC PDW - przywrócono FiveSevena - zmieniono niektóre marki celowników - naprawiono błędy związane z celowaniem przy pomocy niektórych kolimatorów - zmieniono animacje dla PP-19-01 Vityaz, AK-12 i G36K - nowe siatki celownicze dla karabinów snajperskich - usunięto przybliżenie przy celowaniu (działa poprawnie tylko na FOVie 75, włączone standardowo) - naprawiono błędy związane z dźwiękami przeładowań SKSa - naprawiono/zaimplementowane brakujące dźwięki dla broni - nowy, osobny tłumik dla AK-12 - pomniejsze fixy błędów Nowe dodatki - celowniki 3D - przywrócono komendy konsolowe do edycji zasięgi renderowania i gęstości trawy - dodano komendę na wysokość trawy (testowa) - pomniejsze fixy poprawiające wydajność - dodano bezwładność i kolizję broni z SWMa - dodano przycisk włączający podświetlenie w 1P93, podpisany pod klawisz "HOME" - dodano komendę do kontroli viewport_near Spis wszystkich nowych komend r_viewport_near 0.05 - 1; r__detail_radius 49 - 200; r__detail_density 0.04 - 0.6. Screeny z Ap-Pro Linki do pobrania Yandex - https://yadi.sk/d/t8bpoKLAenkHpg Google Drive - https://drive.google.com/file/d/1WCmC4mM5waZSAprPOkMycRVCCY-bmbqj/view
  11. Przegląd fabryki Rostok w wersji 3.0
  12. Poranek na Radarze.... ...południe - wejście na teren CNPP..... ....wieczór - druga strona Elektrowni
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.