Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Niestety nic to nie pomogło, ale tym razem zauważyłem, że gra crashuje przy wczytywaniu tekstur, a nie przy synchronizacji.

Log:

  Pokaż ukrytą zawartość

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie małe pytanie w co Ty w końcu grasz? 
W SoC i dodane AA czy w SoC + AA2? I jaką masz wersję podstawki 1.0004 czy 1.0006?
Na razie na moment przed problemem zmniejsz ustawienia oświetlenia na statyczne.
Pamiętaj, że najlepiej jest po takiej zmianie zapisać ją zamknąć całkowicie grę i wejść ponownie.   

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Próbowałem na zwykłym dynamicznym (nie pełnym, na którym grałem normalnie) i tym razem znowu gra crashuje przy synchronizacji i znowu ten sam fatal error w logu: "***FATAL***: Too many lmap-textures (limit: 8 textures or 32M). Reduce pixel density (worse) or use more vertex lighting (better)."

 

cały log:

  Pokaż ukrytą zawartość

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 6.09.2018 o 21:41, Mixons napisał(a):

Hmm... Ale przez większość gry wszystko działało jak należy, tylko w tym ostatnim rozdziale po rozmowie z Świadomość-Z coś się dzieje, a nie wiem czy jest sens na sam koniec gry kupować nową podstawkę. No nic najwyżej sobie odpuszczę tą końcówkę.

Rozwiń  

To z niekompatybilnością płyt GOG z modami to tylko moja teoria... ale coraz więcej posiadaczy tych wersji i chcących grać w mody 
zgłasza problemy. Nie ma też znaczenia kiedy błędy się się pojawią to raczej loteria.

Na razie skoro masz kupioną podstawkę skorzystaj z wersji repack SoC.
Pobierz paczki z:

https://mega.nz/#F!Ql5CSLxb!gNkfqg-xAUfYezLuMaFtYQ

Na MEGA można założyć darmowe konto z limitem dziennym 5GB (przynajmniej wcześniej tak było). 

Interesuje Ciebie z folderu Repacks/Russian  

1. Podstawka SoC Shadow of Chernobyl.7z

Z folderu Localization/Polish

2. Shadow of Chernobyl - Voiceover.7z
3. Shadow of Chernobyl - Text.7z
 

Trzy paczki wypakowujesz do jednego folderu w dowolne miejsce.

Robisz skrót do pliku XR_3DA.exe (plik jest w folderze bin w głównym katalogu gry) na plupit 
I grasz w wersję SoC 1.0006
Do tego dodaj mod + fix + spolszczenie i sprawdź

Gdybyś chciał zmienić wersję podstawki na 1.0004 wystarczy skasować swój folder bin i z katalogu \patches\1.0004
(jest w głównym katalogu gry) przenieść folder bin + gamedata.dbc + gamedata.dbd ze zgodą na napisanie plików.
Od tej pory masz wersję 1.0004 (która przez wielu jest zalecana do NS2016)
Teraz do folderu  \savedata\savedgames przenosisz wcześniejsze sejwy i to wszystko.
Sprawdź i daj znać.        

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po zainstalowaniu podanego przez Ciebie repacka i wgraniu moda Autumn Aurora 2.1 wraz z spolszczeniem gra przy uruchamianiu crashuje, poniżej wstawiam log. 

A i jeszcze jedno, jaki fix masz tu na myśli?

  W dniu 7.09.2018 o 09:40, OldMan napisał(a):

Do tego dodaj mod + fix + spolszczenie i sprawdź

Rozwiń  
  Pokaż ukrytą zawartość

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Mixons

Sorry. Staram się pomagać wszystkim i ten fix to też nie do Ciebie.

Co do błędu.
W załączniku masz paczkę.
Shadow of Chernobyl - Text.7z

Wypakuj ją w dowolne miejsce potem wszystkie wpakowane pliki z paczki skopiuj do folderu 
gamedata\config
W razie potrzeby wyraź zgodę na nadpisanie plików i sprawdź. 

Czy z namiarów na repack pobierałeś trzy paczki ? 

  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 9.09.2018 o 16:57, Mixons napisał(a):

Tak, tak pobrałem wszystko tak jak napisałeś i przed wgraniem Autumn Aurory wszystko działało. A jeśli chodzi o plik który teraz wrzuciłeś to jesteś pewien że chodziło Ci o Call of Pripyat?  

Rozwiń  

@Mixons

Chyba muszę zrobić sobie przerwę od pomagania....
Już poprawiłem link.  

Przed chwilą zainstalowałem SoC+AA2.1.

ss_oldman_09-09-18_19-27-20_(mainmenu).thumb.jpg.0ebf5336b8ed7bf1ae5458d4da0ef0fb.jpg

Ten błąd pokazał się i u mnie ale powtórzyłem wypakowanie paczki 

Shadow of Chernobyl - Text.7zPobieranie informacji ...

I jak widać wszystko śmiga :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i niestety po przegraniu sejwów i wczytaniu jednego z nich, po rozmowie ze Świadomość-Z i próbie przejścia po schodach na kolejny poziom znowu crash przy synchronizacji i dokładnie ten sam log:

No nic chyba naprawdę muszę sobie odpuścić tę końcówkę Stalkera i zabrać się już za Czyste Niebo, w każdym razie wielkie dzięki za próbę rozwiązania problemu i pomoc :)

  Pokaż ukrytą zawartość

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Mixons

Skoro już postawiłem SoC+AA2.1 wstaw jako załącznik sejwa przed wylotem. Sprawdzę u siebie bo z loga wychodzi, że jest problem z oświetleniem. 
Jestem przy kompie. 

p.s. Znalazłem u Nas na Forum taki temat:

SPOSÓB 1 to zmiana oświetlenia na statyczne 

SPOSÓB 2

Błąd jest spowodowany zbyt duża ilością jednocześnie załadowanych lmap-textures, niestety zmiana ustawień dystansu widzenia w ustawieniach gry nic nie daje i trzeba zrobić to edytując plik alife.ltx w katalogu gamedata/config/

Znajduje się tam paramtetr  switch_distance = 140

Zmniejszamy go i uruchamiamy grę.

U mnie po zamianie 140 na 100 udało się wejść na lokację Prypeć i kontynuować przygodę. Oczywiście po wyjsciu z lokacji dobrze jest przywrócić wartość domyślną 140.

U Ciebie ten parametr wynosi  150;0    ;150;0    ;75.0    więc moim zdaniem może na początek zmienić
na  100;0    ;100;0    ;25.0    albo możesz użyć mojego pliku z załącznika (oczywiście przed zmianą zrób kopie swojego pliku). 

alife.ltxPobieranie informacji ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytałem już wcześniej podany przez Ciebie temat, lecz nie pomógł mi ani pierwszy ani drugi sposób i teraz to samo :/ 

Wstawiam ostatni save przed bugiem, który działa. Na wszelki wypadek przypomnę, że musisz porozbijać te szybki wszystkie i porozmawiać ze Świadomością-Z, wybrać że nie chcesz im pomagać i po załadowaniu spróbować przejść po schodach na następny poziom, wtedy gra przy synchronizacji się zawiesza i po minimalizacji okna gry widać Bugtrap z błędem.

2.dds

2.sav

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.