Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Mam ostatnio pecha. W tym modzie też mnie złapał.

Gadam z Sidorem o przyniesieniu mu trumny i w momencie gdy Naznaczony mówi " że trumny po Kordonie jeszcze nie dźwigał", dialog się wyłącza, a zadania w PDA nie ma. Sidor ma tylko dialog na robotę, a Kładowszyk na ATP tylko te dialogi zdawkowe.

Czyżby oszustwo z artefaktami dawało taki skutek? ( przechowałem je w trupie, do czasu sygnału o brukowcach ).

cichy - czy tę kartkę z informacją, co jest w baraku na posterunku należy zabrać już teraz? Zabieram, pisze że znalazłem informację, ale nie ma jaką i kartki nie ma w inwentarzu.

Jak się zjawisz, daj jakąś radę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

   Z tego co wyczytałem na forach, brukowce będą potrzebne i zostaniesz pozbawiony artefaktów jeszcze niejednokrotnie. Sam straciłem tak kilka już dwa razy. Ja nie robiłem myku z chowaniem artów - więc nie wiem czy ma to wpływ na dialog z Sidorowiczem. Po wejściu do Wsi pogadałem z Wilkiem, potem strażnikiem i na końcu z Sidorowiczem.  Nie żałuj artefaktów - będą się walać na ziemi w ilości nam nieprzydatnej ;).

   Znalezione kartki i przeczytane (recepty i wiadomości) zapisują się w odpowiednim dziale w PDA.

   Jak rozumiem masz fix 1 wgrany.

* * *

  Będąc na Starym Wysypisku, prowadząc Werhmaht do portalu czasoprzestrzennego, spotkałem niedźwiedzia. Spotkanie to skutkowało "wyzerowaniem" się wartości mojego kombinezonu (a mam egzoszkielet bandytów) :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, mam fiks#1 wstawiony.

Wrócę do zapisu na Przedkordoniu i opchnę te arty, zostawię tylko jeden, dwa, aby mod miał nad czym pracować. Albo może nie będę kombinował, bo autor moda zrobił to za nas.

Niewiele do powtarzania.

I jeszcze to. Czy celownik otrzymany od Patrona, pasuje Ci do Abakana? U mnie nie, ale za to pasuje ten od Sajgi :D.

Ty też emisje przezywasz na antyradzie? Bo ukryć nigdzie nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszło. Ale co było przyczyną, mogę tylko gdybać.

Na wszelki przypadek, jeszcze raz wkleiłem fiksa i zacząłem z Przedzonia. Tam sprzedałem część artów. Z tymi pozostałymi poszedłem do wioski. Sidor zagadał jak należy, zadanie na trumnę zaskoczyło. Ale jest jedno ale. Poprzednio informację o zamianie artów w otoczaki, dostałem zanim doszedłem do wioski. Tym razem dopiero po rozmowie z Sidorem, w drodze do trumniarza.

Możliwe, że brak otoczaków w inwentarzu zablokował moda. Jest przecież informacja, aby je kolekcjonować, bo będą potrzebne. Wiesz może kiedy i dla kogo?

Jestem na Wysypisku. Zdjąłem schowek z drzewa i zabiłem Zmorę. Mam zlecenie na Mamone, ale zostawiam go sobie na jutro.

Kobrę zachowałem, ale lubię Abakany. Tylko że w tym modzie, tak Abakan jak i Sajga, są cholernie słabowate. Bandyci mają lepsze PMy. Z tym by trzeba było trochę poczitować. A nie chcę ustawiać GG na prawie nieśmiertelnego, jak proponują na rus forum. I to chyba ktoś z kręgu autorów moda, daje taką radę.

A że ja ostatnio wstawiam screeny stalkerek, to i dzisiaj też wstawię. I ich partnerów.ss_user_01-09-16_20-02-53_(l02_garbage).ss_user_01-09-16_20-08-19_(l02_garbage).ss_user_01-09-16_20-04-30_(l02_garbage).

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

   Moc mutantów jest mocno przesadzona. Nie widzę potrzeby podnosić sobie parametry GG bo to zabije frajdę. Można zawsze podrasować trochę broń śrutową na nie.

   Na Radarze w podłodze domku gdzie w OP-2 stoi Siak, jest schowek. Przypadkowe schowki są w postaci czerwonych "puszek". Na Magazynach wojskowych, przy drugim odwiedzaniu grobu Łukasza wybijamy pseudo-psy i tuszkany. Kiedy wracamy spotykamy przy betonowych płytach "duszę" - kogo? Kto chce patrzy pod spoiler.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozwaliłem BTRy na Agro i skoro jako Naznaczony jestem na Agro "nie pierwszy raz", to wypadałoby bez jakiegokolwiek naprowadzenia wleźć do podziemi.

cichy - masz to za sobą, więc powiedz, idziemy tam intuicyjnie, czy po powrocie na Wysypisko, ktoś znowu nas tu pośle.

Piszesz o przypadkowych schowkach. A jak ktoś ma inaczej ustawione? Dałbyś skreena swoich ustawień AMK, to też tak ustawię.

Nie tylko mutanty są przegięte. Ci NPCe z którymi trzeba walczyć, są szybsi "niż błyskawica", widzą przez mury i zakrzaczenia, a przy ich broni, gauss to dziecięca zabawka.

Skorzystałem z porady rus gracza na immunitet GG. Teraz mam uczciwą walkę. Mogę spokojnie zwracać uwagę na fabułę, a jest ciekawa, a nie tylko na to jak nie zginąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

   Ja wziąłem wszystkie zadania na Wysypisku - i miałem takie które odsyłało mnie do podziemi. Tam pomówiłem z przyjacielem zleceniodawcy (imienia nie pomnę). Tan kazał mi dokładnie przeszukać schowek Strzelca. Pisałem o tym kilka postów wyżej - gdzie tam szukać.

   Co do ustawień AMK nic nie zmieniałem od początku rozgrywki - więc jakakolwiek manipulacja teraz nic by mi nie przyniosła - wymagana nowa gra. Schowki są dodane od autora moda po 2 -3 na każdej lokacji - to czerwone "puszki" (piszę o nich post wyżej). Jest tam ammo, apteczki i drobiazgi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli że wracam na Wysypisko i szukam zleceniodawcy. Jakoś się mi do tej pory nie nawinął. Nie problem, niedaleko trzeba iść :D.

 

DODANO:  Niestety, ale żaden z NPCów na Wysypisku, nie miał dialogu na temat podziemi. Obleciałem wszystkich, łącznie z Powinnością. Poszedłem więc z własnej woli. W podziemiach, pod schodami wentylacji spotkałem Prochora, ale tylko kazał się mi wynosić. Oba schowki u Striełoka były pełne.

Trumnę dałem Sidorowi i już jestem na bagnach, poszukuję przewodnika do bazy CzN.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie do znających się na ulepszaniu pancerzy.

W tym modzie, balans dla pancerzy jest bardzo niekorzystny. Niby co dwie, trzy lokacje dostajemy nowy pancerz, ale np. mnie, nie wszystkie odpowiadają. Na początku gry zdobyłem egzoszkielet bandytów. Ale bardzo szybko "zjadły go psy, rozszarpały niedźwiedzie", nie mówiąc o tym, że kula z PMu działa chyba jak armatnia.

W spojlerze daję opis parametrów tego pancerza. Dokonałem już poprawek ( pierwsza wartość). Wartość po średniku to ustawienia oryginalne.

Coś chyba jeszcze trzeba zmienić, albo coś niepotrzebnie zmieniłem (коэффициенты иммунитета самого костюма) , bo teraz to nawet zeskoczenie z niewielkiej wysokości powoduje spadek stanu pancerza.

Nie wiem też, na co zmienić:   bones_koeff_protection            = exo_helmet_damage     

Spoiler

[exo_bandit_outfit]:outfit_base
GroupControlSection    = spawn_group
discovery_dependency =
$spawn             = "outfit\exo_outfit"
$prefetch         = 32
class            = E_STLK
cform           = skeleton
visual          = equipments\bandit_exoskelet    
actor_visual    = actors\bandit\stalker_bandit_exoskeleton.ogf

ef_equipment_type    = 5

inv_name            = exo_bandit_outfit_name
inv_name_short        = exo_bandit_outfit_name
description            = exo_bandit_outfit_description
inv_weight            = 15.0
slot                = 6


inv_grid_width        = 3
inv_grid_height        = 3
inv_grid_x            = 25
inv_grid_y            = 32
full_icon_name        = npc_icon_bandit_exo_outfit
nightvision_sect    = effector_nightvision_good

cost                = 50000


immunities_sect            = exo_bandit_outfit_immunities

; MEDIUM RESISTANCE
burn_protection                 = 0.8 ;0.25
strike_protection                 = 0.8 ;0.35
shock_protection                 = 0.8 ;0.40
wound_protection                = 0.8 ;0.40
radiation_protection             = 0.8 ;0.5
telepatic_protection             = 0.8 ;0.10
chemical_burn_protection         = 0.8 ;0.25
explosion_protection             = 0.8 ;0.35
fire_wound_protection              = 0.8 ;0.45

;запрещение режима Sprint для Актера
sprint_allowed                    = true
bones_koeff_protection            = exo_helmet_damage
additional_inventory_weight        = 80
additional_inventory_weight2    = 80 ; 40+

[exo_bandit_outfit_immunities]
burn_immunity                = 0.8 ;0.04            ;коэффициенты иммунитета самого костюма
strike_immunity                = 0.8 ;0.01
shock_immunity                = 0.8 ;0.05
wound_immunity                = 0.8 ;0.01
radiation_immunity            = 0.8 ;0.00
telepatic_immunity            = 0.8 ;0.00
chemical_burn_immunity        = 0.8 ;0.03
explosion_immunity            = 0.8 ;0.07
fire_wound_immunity            = 0.8 ;0.009

 

Spoiler

 

Czekam niecierpliwie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta sekcja dotyczy tylko ochronności kombinezonu:

; MEDIUM RESISTANCE
burn_protection                 = 0.8 ;0.25
strike_protection                 = 0.8 ;0.35
shock_protection                 = 0.8 ;0.40
wound_protection                = 0.8 ;0.40
radiation_protection             = 0.8 ;0.5
telepatic_protection             = 0.8 ;0.10
chemical_burn_protection         = 0.8 ;0.25
explosion_protection             = 0.8 ;0.35
fire_wound_protection              = 0.8 ;0.45

Ta dotyczy zużywalności:

[exo_bandit_outfit_immunities]
burn_immunity                = 0.8 ;0.04            ;коэффициенты иммунитета самого костюма
strike_immunity                = 0.8 ;0.01
shock_immunity                = 0.8 ;0.05
wound_immunity                = 0.8 ;0.01
radiation_immunity            = 0.8 ;0.00
telepatic_immunity            = 0.8 ;0.00
chemical_burn_immunity        = 0.8 ;0.03
explosion_immunity            = 0.8 ;0.07
fire_wound_immunity            = 0.8 ;0.009

Jeżeli pierwsza wartość to Twoja poprawka, to tylko zwiększyłeś zużywanie kombinezonu zamiast zmniejszyć. Im mniejsza wartość tym mniejsze zużywanie się.

A ta sekcja też bodajże dotyczy ochronności kombinezonu a nie jego zużywania.

bones_koeff_protection            = exo_helmet_damage

 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PODBICIE TEMATU:

Pytanie do tych, co potrafią rozszyfrować logi błędu.

 

Spoiler

[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line          : 73
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: d:\mody\powrÓt\gamedata\scripts\sak.script:16: C stack overflow

Idzie o to "16:C stack overflow.

Patrzyłem w plik sak.script, ale mnie to nic nie mówi. Co powoduje wylot?

Na rus forum, wylot w tym miejscu co ja, mieli rus gracze z winy moda, ale im przytrafiał się gdy nie opuścili jeszcze lokacji.

Mnie mod z lokacji wypuścił, ale kiedy zrobiłem multum kolejnych zadań i muszę tylko przejść przez lokację ( obejścia nie ma ), przy podejściu do teleportu, wylot z takim logiem.

Na rus radzono powtórzyć rozgrywkę na lokacji. Nie było to trudne, bo była to sprawa końcówki zadań, powtórzenie bezproblemowe. Ja bym musiał powtarzać pół moda.

I tu prośba do cichego, bo wiem że grasz i chyba jesteś dużo dalej niż ja.

Jestem w drodze do Doktora, po wykonaniu zadań w Prypeci. Mam wszystkie artefakty, a w PDA zadanie spotkania się z Doktorem i wiodące o lekarstwie. Utknąłem na Magazynach wojskowych, przejście do baru.

Poratuj savem, po teleportacji na Stare bagna. Kwiatków poszukam sam :biggrin:.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

smox - dzięki za podpowiedź. Zostawiłem jeden zapis w katalogu, reset komputera i wylot. Ale już mam propozycję i skorzystałem, pokonania tego teleportu na silnym komputerze. Choć rus porady podaje inna przyczynę. Za późno się pojawiła, aby powtórzyć.

Jadę na statyce i pozostałych ustawieniach na granicy logiki. Żadnych ekstrawagncji.

pacjent1972 - w życiu się postarzałem, to przynajmniej avatarem się odmłodzę. Choć i tak prawdę oddaje.

A teraz do rzeczy.

Wstawienie screenów i komentarz do nich w temacie "Klimatyczne screeny ze stalkera",  spowodował dyskusję o nim w niewłaściwym miejscu.  Więc odpowiedź na wypowiedzi o komentarzu, daję tutaj.

ODPOWIEDŹ:

Ja pograłem w niego sporo. Jak to się mówi, mam już górki, bo wracam do początkowego zleceniodawcy, a to tylko przebieżka przez lokacje. Bo nie zostawiłem żadnych zadań pobocznych.

Niestety, ale syntetyzator mowy to półśrodek, bo są to głosy różnych NPCów. Jednakowy głos dla rożnych NPCów, to kolejne utrudnienie.

A jest zadanie, którego początek jest tekstowy, a reszta zadania opiera się na głosie. A zadanie jest istotne.

W innych zadaniach są to głosowe ostrzeżenia przed niespodziankami moda, a ich nie zrozumienie zakończy się katastrofą i koniecznością powtarzania od ostatniego zapisu, co przy trudności rozgrywki nie jest przyjemne.

Chcę być właściwie zrozumiany. Nie mod jest winien, ani jego autor, ale nasze możliwości. A z podmianą plików głosowych, to huk roboty. Chyba więcej niż z tłumaczeniem tekstu.

A filmowy poradnik jest jeszcze niekompletny. Mimo 35 odcinków, to jeszcze "po górkę". Mimo wszystko, nie znający rosyjskiego, będą mieli z niego niewiele pociechy.

Jest to moja subiektywna ocena możliwości tłumaczenia moda, co jednak nie oznacza, że jak będzie decyzja o tłumaczeniu, to nie pomogę.

 

 

 

 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.