kondotier Opublikowano 9 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2016 Mam ostatnio pecha. W tym modzie też mnie złapał. Gadam z Sidorem o przyniesieniu mu trumny i w momencie gdy Naznaczony mówi " że trumny po Kordonie jeszcze nie dźwigał", dialog się wyłącza, a zadania w PDA nie ma. Sidor ma tylko dialog na robotę, a Kładowszyk na ATP tylko te dialogi zdawkowe. Czyżby oszustwo z artefaktami dawało taki skutek? ( przechowałem je w trupie, do czasu sygnału o brukowcach ). cichy - czy tę kartkę z informacją, co jest w baraku na posterunku należy zabrać już teraz? Zabieram, pisze że znalazłem informację, ale nie ma jaką i kartki nie ma w inwentarzu. Jak się zjawisz, daj jakąś radę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 9 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2016 Z tego co wyczytałem na forach, brukowce będą potrzebne i zostaniesz pozbawiony artefaktów jeszcze niejednokrotnie. Sam straciłem tak kilka już dwa razy. Ja nie robiłem myku z chowaniem artów - więc nie wiem czy ma to wpływ na dialog z Sidorowiczem. Po wejściu do Wsi pogadałem z Wilkiem, potem strażnikiem i na końcu z Sidorowiczem. Nie żałuj artefaktów - będą się walać na ziemi w ilości nam nieprzydatnej . Znalezione kartki i przeczytane (recepty i wiadomości) zapisują się w odpowiednim dziale w PDA. Jak rozumiem masz fix 1 wgrany. * * * Będąc na Starym Wysypisku, prowadząc Werhmaht do portalu czasoprzestrzennego, spotkałem niedźwiedzia. Spotkanie to skutkowało "wyzerowaniem" się wartości mojego kombinezonu (a mam egzoszkielet bandytów) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 9 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2016 Tak, mam fiks#1 wstawiony. Wrócę do zapisu na Przedkordoniu i opchnę te arty, zostawię tylko jeden, dwa, aby mod miał nad czym pracować. Albo może nie będę kombinował, bo autor moda zrobił to za nas. Niewiele do powtarzania. I jeszcze to. Czy celownik otrzymany od Patrona, pasuje Ci do Abakana? U mnie nie, ale za to pasuje ten od Sajgi . Ty też emisje przezywasz na antyradzie? Bo ukryć nigdzie nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 9 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2016 Mam Kobrę - lepsza od abakana. Z emisją tak jest. Dochodzi do połowy pasek radiacji i się zatrzymuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 9 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2016 Poszło. Ale co było przyczyną, mogę tylko gdybać. Na wszelki przypadek, jeszcze raz wkleiłem fiksa i zacząłem z Przedzonia. Tam sprzedałem część artów. Z tymi pozostałymi poszedłem do wioski. Sidor zagadał jak należy, zadanie na trumnę zaskoczyło. Ale jest jedno ale. Poprzednio informację o zamianie artów w otoczaki, dostałem zanim doszedłem do wioski. Tym razem dopiero po rozmowie z Sidorem, w drodze do trumniarza. Możliwe, że brak otoczaków w inwentarzu zablokował moda. Jest przecież informacja, aby je kolekcjonować, bo będą potrzebne. Wiesz może kiedy i dla kogo? Jestem na Wysypisku. Zdjąłem schowek z drzewa i zabiłem Zmorę. Mam zlecenie na Mamone, ale zostawiam go sobie na jutro. Kobrę zachowałem, ale lubię Abakany. Tylko że w tym modzie, tak Abakan jak i Sajga, są cholernie słabowate. Bandyci mają lepsze PMy. Z tym by trzeba było trochę poczitować. A nie chcę ustawiać GG na prawie nieśmiertelnego, jak proponują na rus forum. I to chyba ktoś z kręgu autorów moda, daje taką radę. A że ja ostatnio wstawiam screeny stalkerek, to i dzisiaj też wstawię. I ich partnerów. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 10 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 Moc mutantów jest mocno przesadzona. Nie widzę potrzeby podnosić sobie parametry GG bo to zabije frajdę. Można zawsze podrasować trochę broń śrutową na nie. Na Radarze w podłodze domku gdzie w OP-2 stoi Siak, jest schowek. Przypadkowe schowki są w postaci czerwonych "puszek". Na Magazynach wojskowych, przy drugim odwiedzaniu grobu Łukasza wybijamy pseudo-psy i tuszkany. Kiedy wracamy spotykamy przy betonowych płytach "duszę" - kogo? Kto chce patrzy pod spoiler. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 10 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 Rozwaliłem BTRy na Agro i skoro jako Naznaczony jestem na Agro "nie pierwszy raz", to wypadałoby bez jakiegokolwiek naprowadzenia wleźć do podziemi. cichy - masz to za sobą, więc powiedz, idziemy tam intuicyjnie, czy po powrocie na Wysypisko, ktoś znowu nas tu pośle. Piszesz o przypadkowych schowkach. A jak ktoś ma inaczej ustawione? Dałbyś skreena swoich ustawień AMK, to też tak ustawię. Nie tylko mutanty są przegięte. Ci NPCe z którymi trzeba walczyć, są szybsi "niż błyskawica", widzą przez mury i zakrzaczenia, a przy ich broni, gauss to dziecięca zabawka. Skorzystałem z porady rus gracza na immunitet GG. Teraz mam uczciwą walkę. Mogę spokojnie zwracać uwagę na fabułę, a jest ciekawa, a nie tylko na to jak nie zginąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 10 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 Ja wziąłem wszystkie zadania na Wysypisku - i miałem takie które odsyłało mnie do podziemi. Tam pomówiłem z przyjacielem zleceniodawcy (imienia nie pomnę). Tan kazał mi dokładnie przeszukać schowek Strzelca. Pisałem o tym kilka postów wyżej - gdzie tam szukać. Co do ustawień AMK nic nie zmieniałem od początku rozgrywki - więc jakakolwiek manipulacja teraz nic by mi nie przyniosła - wymagana nowa gra. Schowki są dodane od autora moda po 2 -3 na każdej lokacji - to czerwone "puszki" (piszę o nich post wyżej). Jest tam ammo, apteczki i drobiazgi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 11 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2016 Czyli że wracam na Wysypisko i szukam zleceniodawcy. Jakoś się mi do tej pory nie nawinął. Nie problem, niedaleko trzeba iść . DODANO: Niestety, ale żaden z NPCów na Wysypisku, nie miał dialogu na temat podziemi. Obleciałem wszystkich, łącznie z Powinnością. Poszedłem więc z własnej woli. W podziemiach, pod schodami wentylacji spotkałem Prochora, ale tylko kazał się mi wynosić. Oba schowki u Striełoka były pełne. Trumnę dałem Sidorowi i już jestem na bagnach, poszukuję przewodnika do bazy CzN. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 12 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 Oprócz tego mutanta pokazanego wcześniej przez cichego, jest jeszcze drugi. Podobny. A to ten od cichego. "Latające" snorki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 12 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 No to jeszcze coś ode mnie na dopełnienie menażerii; z Baru i Radaru: Trzeba dokładnie czytać dialogi i SMSy. Należy po zadaniach "oblecieć" NPC ów by nie przegapić ważnego zadania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 12 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 (edytowane) A te różowe z mózgiem to nie są przypadkiem te fajne potworki produkowane przez Umbrellę w Resident Evil? Edytowane 12 Stycznia 2016 przez tom3kb 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 15 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2016 Tak - to one - milusie zwierzaczki.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 16 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2016 A to zabawa w liczenie. Taka mała grupka pijawek, zaatakowała mnie, gdy szedłem do Pijawkowa na MW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 21 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2016 Mam pytanie do znających się na ulepszaniu pancerzy. W tym modzie, balans dla pancerzy jest bardzo niekorzystny. Niby co dwie, trzy lokacje dostajemy nowy pancerz, ale np. mnie, nie wszystkie odpowiadają. Na początku gry zdobyłem egzoszkielet bandytów. Ale bardzo szybko "zjadły go psy, rozszarpały niedźwiedzie", nie mówiąc o tym, że kula z PMu działa chyba jak armatnia. W spojlerze daję opis parametrów tego pancerza. Dokonałem już poprawek ( pierwsza wartość). Wartość po średniku to ustawienia oryginalne. Coś chyba jeszcze trzeba zmienić, albo coś niepotrzebnie zmieniłem (коэффициенты иммунитета самого костюма) , bo teraz to nawet zeskoczenie z niewielkiej wysokości powoduje spadek stanu pancerza. Nie wiem też, na co zmienić: bones_koeff_protection = exo_helmet_damage Spoiler [exo_bandit_outfit]:outfit_base GroupControlSection = spawn_group discovery_dependency = $spawn = "outfit\exo_outfit" $prefetch = 32 class = E_STLK cform = skeleton visual = equipments\bandit_exoskelet actor_visual = actors\bandit\stalker_bandit_exoskeleton.ogf ef_equipment_type = 5 inv_name = exo_bandit_outfit_name inv_name_short = exo_bandit_outfit_name description = exo_bandit_outfit_description inv_weight = 15.0 slot = 6 inv_grid_width = 3 inv_grid_height = 3 inv_grid_x = 25 inv_grid_y = 32 full_icon_name = npc_icon_bandit_exo_outfit nightvision_sect = effector_nightvision_good cost = 50000 immunities_sect = exo_bandit_outfit_immunities ; MEDIUM RESISTANCE burn_protection = 0.8 ;0.25 strike_protection = 0.8 ;0.35 shock_protection = 0.8 ;0.40 wound_protection = 0.8 ;0.40 radiation_protection = 0.8 ;0.5 telepatic_protection = 0.8 ;0.10 chemical_burn_protection = 0.8 ;0.25 explosion_protection = 0.8 ;0.35 fire_wound_protection = 0.8 ;0.45 ;запрещение режима Sprint для Актера sprint_allowed = true bones_koeff_protection = exo_helmet_damage additional_inventory_weight = 80 additional_inventory_weight2 = 80 ; 40+ [exo_bandit_outfit_immunities] burn_immunity = 0.8 ;0.04 ;коэффициенты иммунитета самого костюма strike_immunity = 0.8 ;0.01 shock_immunity = 0.8 ;0.05 wound_immunity = 0.8 ;0.01 radiation_immunity = 0.8 ;0.00 telepatic_immunity = 0.8 ;0.00 chemical_burn_immunity = 0.8 ;0.03 explosion_immunity = 0.8 ;0.07 fire_wound_immunity = 0.8 ;0.009 Spoiler Czekam niecierpliwie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ranger801 Opublikowano 21 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2016 Ta sekcja dotyczy tylko ochronności kombinezonu: ; MEDIUM RESISTANCE burn_protection = 0.8 ;0.25 strike_protection = 0.8 ;0.35 shock_protection = 0.8 ;0.40 wound_protection = 0.8 ;0.40 radiation_protection = 0.8 ;0.5 telepatic_protection = 0.8 ;0.10 chemical_burn_protection = 0.8 ;0.25 explosion_protection = 0.8 ;0.35 fire_wound_protection = 0.8 ;0.45 Ta dotyczy zużywalności: [exo_bandit_outfit_immunities] burn_immunity = 0.8 ;0.04 ;коэффициенты иммунитета самого костюма strike_immunity = 0.8 ;0.01 shock_immunity = 0.8 ;0.05 wound_immunity = 0.8 ;0.01 radiation_immunity = 0.8 ;0.00 telepatic_immunity = 0.8 ;0.00 chemical_burn_immunity = 0.8 ;0.03 explosion_immunity = 0.8 ;0.07 fire_wound_immunity = 0.8 ;0.009 Jeżeli pierwsza wartość to Twoja poprawka, to tylko zwiększyłeś zużywanie kombinezonu zamiast zmniejszyć. Im mniejsza wartość tym mniejsze zużywanie się. A ta sekcja też bodajże dotyczy ochronności kombinezonu a nie jego zużywania. bones_koeff_protection = exo_helmet_damage 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 21 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2016 Te drugie wartości już drogą dedukcji wyzerowałem, ale jeszcze nie sprawdziłem, bo dyskutuję na forum. Może ktoś podpowie jeszcze o tym exo_helmet_damage, bo z innych porad wiem, że jest to istotne, chyba dotyczy biegania, po przeciążeniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ranger801 Opublikowano 21 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2016 exo_helmet_damage to odniesienie to sekcji w damages.ltx i służy do wytyczenia obrażeń jakie zadają postrzały w różne części ciała. Tak przynajmniej wywnioskowałem na podstawie obejrzenia tych plików. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 21 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2016 Jak na razie pancerz się trzyma, GG pojękuje ale dłużej żyje. Nie będę go robił nieśmiertelnym. Dalej muszę się pilnować przed obrażeniami, bo pasek życia topnieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 23 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2016 PODBICIE TEMATU: Pytanie do tych, co potrafią rozszyfrować logi błędu. Spoiler [error]Expression : fatal error [error]Function : CScriptEngine::lua_error [error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp [error]Line : 73 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : LUA error: d:\mody\powrÓt\gamedata\scripts\sak.script:16: C stack overflow Idzie o to "16:C stack overflow. Patrzyłem w plik sak.script, ale mnie to nic nie mówi. Co powoduje wylot? Na rus forum, wylot w tym miejscu co ja, mieli rus gracze z winy moda, ale im przytrafiał się gdy nie opuścili jeszcze lokacji. Mnie mod z lokacji wypuścił, ale kiedy zrobiłem multum kolejnych zadań i muszę tylko przejść przez lokację ( obejścia nie ma ), przy podejściu do teleportu, wylot z takim logiem. Na rus radzono powtórzyć rozgrywkę na lokacji. Nie było to trudne, bo była to sprawa końcówki zadań, powtórzenie bezproblemowe. Ja bym musiał powtarzać pół moda. I tu prośba do cichego, bo wiem że grasz i chyba jesteś dużo dalej niż ja. Jestem w drodze do Doktora, po wykonaniu zadań w Prypeci. Mam wszystkie artefakty, a w PDA zadanie spotkania się z Doktorem i wiodące o lekarstwie. Utknąłem na Magazynach wojskowych, przejście do baru. Poratuj savem, po teleportacji na Stare bagna. Kwiatków poszukam sam . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 23 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2016 Wylot z stack overflow oznacza, że silnik gry nie wyrabia, często uruchamiaj grę, rób zapisy i zmniejsz ustawienia graficzne. 59 minut temu, kondotier napisał: Co powoduje wylot? Za słaby komputer. Posiadacze mocnych komputerów pewnie takich wylotów nie mają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacjent1972 Opublikowano 23 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2016 " Poza tematem" @kondotier zmienił avatar! WoW! Jakoś odmłodniał, z tego bezcielesnego szkieletu taki pełny życia starzec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 24 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2016 smox - dzięki za podpowiedź. Zostawiłem jeden zapis w katalogu, reset komputera i wylot. Ale już mam propozycję i skorzystałem, pokonania tego teleportu na silnym komputerze. Choć rus porady podaje inna przyczynę. Za późno się pojawiła, aby powtórzyć. Jadę na statyce i pozostałych ustawieniach na granicy logiki. Żadnych ekstrawagncji. pacjent1972 - w życiu się postarzałem, to przynajmniej avatarem się odmłodzę. Choć i tak prawdę oddaje. A teraz do rzeczy. Wstawienie screenów i komentarz do nich w temacie "Klimatyczne screeny ze stalkera", spowodował dyskusję o nim w niewłaściwym miejscu. Więc odpowiedź na wypowiedzi o komentarzu, daję tutaj. ODPOWIEDŹ: Ja pograłem w niego sporo. Jak to się mówi, mam już górki, bo wracam do początkowego zleceniodawcy, a to tylko przebieżka przez lokacje. Bo nie zostawiłem żadnych zadań pobocznych. Niestety, ale syntetyzator mowy to półśrodek, bo są to głosy różnych NPCów. Jednakowy głos dla rożnych NPCów, to kolejne utrudnienie. A jest zadanie, którego początek jest tekstowy, a reszta zadania opiera się na głosie. A zadanie jest istotne. W innych zadaniach są to głosowe ostrzeżenia przed niespodziankami moda, a ich nie zrozumienie zakończy się katastrofą i koniecznością powtarzania od ostatniego zapisu, co przy trudności rozgrywki nie jest przyjemne. Chcę być właściwie zrozumiany. Nie mod jest winien, ani jego autor, ale nasze możliwości. A z podmianą plików głosowych, to huk roboty. Chyba więcej niż z tłumaczeniem tekstu. A filmowy poradnik jest jeszcze niekompletny. Mimo 35 odcinków, to jeszcze "po górkę". Mimo wszystko, nie znający rosyjskiego, będą mieli z niego niewiele pociechy. Jest to moja subiektywna ocena możliwości tłumaczenia moda, co jednak nie oznacza, że jak będzie decyzja o tłumaczeniu, to nie pomogę. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anatolij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Przygotowywana jest nowa wersja moda pod patch 1000.6 uwzględniono poprawki zasygnalizowane przez graczy dodawana jest nowa mała lina fabularna. Nowa wersja wyjdzie prawdopodobnie wiosną. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 25 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Dobrze @anatol, że tego pilnujesz. Dzięki za wiadomość. Mało brakło, a zaczęlibyśmy tłumaczenie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.