pacjent1972 Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Wszystko zasuwa aż miło, szkoda że nie przetłumaczony do końca bo to ważne sms-y. W tym momencie mamy wracać do bazy. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ranger801 Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Jeżeli jednak powstanie patch do spolszczenia to treść sms-ów jest w gamedata\scripts\xr_effects.script Edit: A także w: - episode_dialog.script - episode_message_system.script - episode_spawner.script 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 59 minut temu, pacjent1972 napisał: W tym momencie mamy wracać do bazy. Aby się znaleźć w tym miejscy, trzeba przejść przez tunel z elektrami. Wracamy tą samą drogą. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Patch zrobiony, bo te informacje są istotne dla gry. Powinny się wyświetlać bez nowej gry. Patch nr 1.7z Nazwy lokacji na mapie w PDA są w robaczkach. Nie mam tego pliku z podstawki. Jeśli ktoś ma i sprawdzi w modzie, proszę o przesłanie mi. @pacjent1972 - wklej patcha do #1. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ranger801 Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Nazwy lokacji są w string_table_general.xml, a ten plik przecież jest dołączony do moda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Masz rację. Odpuściłem tłumaczenie zbędnych lokacji, a jeden z testujących akurat na taką natrafił. A ja o odpuszczeniu zapomniałem. Jak będzie kolejny patch, jeśli będzie, to uzupełnię. W modzie jest mnóstwo zbędnych plików, skryptów dla innych lokacji. Można dostać oczopląsu przy szukaniu treści do tłumaczenia. DODANO: Wyświetlanie komunikatów, po dodaniu patcha1. O zmianie częstotliwości PDA Kierowanie postępowaniem w podziemiach 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 @anatol - jak nadal masz problem z uruchomieniem moda, wstaw do skrótu pulpitowego -nointro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anatolij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 To samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 No to jeszcze jedno. Masz localization.ltx z wykazem plików? Ten z #1? A jak to nie pomoże, pobierz moda klasycznie. Ma tylko 1.04 GB, a oba fixy razem nawet mniej. Fixa 3 i 4, wstawiasz dopiero jak się gra sypnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacjent1972 Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Dziwna sprawa u @anatola, nikt nie zgłaszał takich problemów. Ja na gorąco wrzuciłem gamedatę ze wszystkim co było w #1 poście tematu, na to PL i zasuwa aż miło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anatolij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Wywala mi plik localization .ltx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Mod jest bardzo niechlujnie zrobiony. Jest w nim mydło, szwarc, powidło. Pliki z instruktażem dla współpracowników, rzeczy niepotrzebne, rozpoczęte i nie wprowadzone fragmenty scenariusza. Dialogi z moda pomieszane ze szczątkowymi fragmentami innych, których w modzie nie ma. Właściwym plikom towarzyszą jakieś pliki old, z fragmentami dialogów. Wszystko to może powodować problemy. Przy pierwszym uruchomieniu bez -no intro, leciały mi jakieś obrazki i słyszałem głos Sidora z bunkra. Dopiero -no intro dało grę moda od właściwego momentu. Dalej już był bezwylotowy, nawet w ekstremalnych zdarzeniach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anatolij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 No wreszcie działa. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 No to do przodu, Panie Michale . Misie czekają . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacjent1972 Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Tekst nie mieści się w oknie dialogu: Pierwszym który doczekał się swojej obecności w modzie był zagadkowo nieobecny @Anton Gorodecki, drugim jest jak widać nasz dobry "duch" forum @cichy. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Wrzuć to do moda, a tekst powinien się zwijać -zwij text.7z 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Ten plik działa tylko na Cieniu, czy na pozostałych podstawkach też? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacjent1972 Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Po rozmowie z Radiowcem i zadaniu na znalezienie podsłuchu dostajemy od razu smsa: Edit: Już wiem o co biega w smsie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacjent1972 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2016 W tym modzie w folderze gamedata/config/creatures brak pliku actor.ltx w którym można by było zwiększyć skok bo bez tego w życiu nie wyskoczę na hangar po podsłuch. Po skopiowaniu actor.ltx wywala grę. Proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ranger801 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2016 U mnie nie wywala, spróbuj na moim actor.ltx-ie. actor.ltx 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacjent1972 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Ok, dzięki @Ranger801 . Z innej beczki. Tu kolejny sms bez PL, po nim zasuwamy do Cichego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ranger801 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2016 To przecież ewidentny objaw nie zainstalowania patcha. Sam patrzałem przed chwilą, patch naprawia tą wiadomość. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacjent1972 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Tak, masz rację @Ranger801, wrzuciłem go do #1 postu tematu na prośbę @kondotier-a ale nie wrzuciłem sobie do moda. Czemu w PDA uczonego w labie nie ma kodu na drugi poziom a w rosyjskim przewodniku na YT jest? A tu PDA które znalazłem: Kolejny brak w naszym modzie to smsa który jest po zakończeniu rozmowy z Flemingiem w labie w przewodniku rosyjskim: U nas brak tego smsa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2016 @pacjent1972 - nie ten plik do patcha 1 wkleiłem. Dodaję w patchu2 właściwy. Patch nr 2.7z Dobry z ciebie tester DODANO: A tego SMSa poszukam w tym bałaganie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacjent1972 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Ok , link do patcha 2 dodany do #1 postu tematu moda. Tym samym kończę moda z nadzieja na kontynuację, bardzo fajny modzik. Mamy w modach archiwalnym drugą część moda czyli poprzednika obecnego: A tutaj pierwszą odsłonę moda, uwaga, z 2008 roku: http://ap-pro.ru/load/teni_chernobylja/mody/old_episodes_episode_1/8-1-0-1486 Reszta zależy tylko od tłumaczy. Oczywiście wielki ukłon w Waszą stronę. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.