Skocz do zawartości

История снайпера: Ловушка Судьбы (Historia snajpera: Pułapki losu)


Rekomendowane odpowiedzi

istorija_snajpera.jpg

Tytuł oryginalny: История снайпера: Ловушка Судьбы
Platforma: Cień Czarnobyla 1.0004
Data Premiery: 26.04.2016 r.
Autor: Artiom "GAS" Gromycz


OPIS:

  Pokaż ukrytą zawartość

SCREENY:

  Pokaż ukrytą zawartość

INSTALACJA:

  Pokaż ukrytą zawartość

LINKI DO POBRANIA:

  Pokaż ukrytą zawartość

Źródło: AP-PRO.RU
 

 

  • Dodatnia 8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AG - cały czas masz misje w których środek ciężkości jest oparty na tym, że nie mogą zginąć kluczowe/kwestowe postacie z którymi się potem spotykasz.

Autor/rzy moda postawili na intelekt gracza, nie ma za dużo tłumaczeń i podpowiedzi w klimacie: ...a to co takiego, pokaż mi co i jak.. .

Na przykład misja w laboratorium na/w ciemnej dolinie, idziesz do zleceniodawcy/naukowca, na jego ochronie twój wcześniejszy koleś stoi - jak przedtem dałeś go zabić to i nie ma kwestu lub "zawiecha", ... wlazłeś po wielu perypetiach w dolinie do laboratorium, już masz iść po kwit kwestowy w pomieszczeniu z ognistym poltergeistem a tu nagle cie przerzuca na składy do bazy wolności.

Takich sytuacji i zwrotów akcji jest pełno w tyn modzie, nie ma 'prostackich" podpowiedzi, jak w/w postawiono na inteligencję, obycie i znajomość modów gracza, nie brać walizek z kordonu i z agropromu jak nie musisz bo potem targasz ten szajs przez długi okres czasu, cały czas masz myśleć co i jak, do kogo możesz się udać po info - zalecane sejfy przed każdą "dziwną wg. twojej intuicji postacią".

Nie wybiegaj naprzód bo się zapętlisz, spokojnie krok po kroku, sprzedawca/szpieg z Nieba będzie na kordonie a potem w barze, zbytnio na stanie nic ciekawego nie ma, żadnych rewelacji.

Trasa kwestów - kordon, śmietnisko, agroprom, bar, dolina + teleport na składy.

Misja w laboratorium na/w dolinie to koszmar logistyczny - jak dostaniesz fanta to potem cię rzuca znowu na składy lub musisz pójść na jantar po super apteczkę którą wcześniej miałeś w ręku ale nie mogłeś jej zatrzymać bo tak ma być w danym kweście.

!!! spałny - w jednym miejscu jak ubijesz to się nikt/nic potem tam nie spałnu8je - vide kordon posterunek trepów ale inne miejsca, po przetrzebieniu miejscowego pogłowia na stówkę możesz liczyć, że się znowu zespałnują - vide rozbójnicy na bazie w dolinie.

Ja jestem teraz na tzw. 2 etapie moda - następuje błysk/trzask i zaczynasz(tekst mówiony i napisany na ekranie) t.j. "Na Północ" - 2 etap moda, masz iść na północ do Czernobyla pomóc Striełokowi - którego nomen omen spotkałeś wcześniej i on jest twoim koleżką - zielony wskaźnik -  w jego zadaniu ale!!! ale najpierw tak coś około 150 - 200 kwestów do zrobienia (info od kolesia z Pitra z bar reactora.ru).

Jest co robić, zacznij grać to ci pomogę bo jesteśmy wg. tego co w/w na różnych etapach gry.

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 26.08.2016 o 09:25, vidkunsen napisał(a):

AG - cały czas masz misje w których środek ciężkości jest oparty na tym, że nie mogą zginąć kluczowe/kwestowe postacie z którymi się potem spotykasz.

Rozwiń  

Jak ja tego nie cierpię, jeszcze jak to są jakieś questy poboczne to spoko nawet fajne, zawaliłeś nie ma wykonanego zadania, nie ma nagrody.

Najgorzej jak się okazuje, że ta postać np później jest ważna np w głównej nitce scenariusza i dupa zbita, koniec grania w moda ;)

Edytowane przez tom3kb
  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Modzik prezentuje się świetnie i jest ciekawy - moim zdaniem niezła fabuła. Dostępny jest poradnik ze screenami, niestety w języku Rosyjskim (był dołączony do paczki z modem). Jest zoptymalizowany, więc pomimo dobrego wyglądu nie ma "ścinek".

PORADNIK Z MOJEGO YANDEXA: https://yadi.sk/d/pqFqq86nypyzk

 

a0bc45515309086.jpg  6d28b7515309195.jpg  f02a5e515309238.jpg 

 

8c892a515309289.jpg  ef231d515309339.jpg  636e84515309434.jpg 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cichy- w #1 moda pisze, że jest to repack. Pobrałem moda z linku do Yandeksa i repackiem nie jest. Ponadto w katalogu plików textowych, jest katalog pol, z kilkoma plikami w naszym języku. 

Czy pod nieobecność wstawiającego moda, mógłbyś zrobić zmiany w #1, tak aby się to trzymało kupy i dać opis instalacji na naszą podstawkę? Wstawiający na pewno pretensji mieć nie będzie.

DODANO:

W #1 jest podane, że podstawką do moda jest CCz 1.0006. Postawiłem go na taka podstawkę i każda próba uruchomienia kończy się wylotem z koniecznością wykorzystania Menagera.

Jedyny log jaki dostałem, to po pierwszym uruchomieniu. Jeszcze takiego loga nie widziałem. Nie ma Fatal wiec daję cały.

  Pokaż ukrytą zawartość

W logu, już sam wykryty procesor jest niezgodny z moim. Pokazywany jest jakiś staroć. Kolejnej linii pokazywana jest ścieżka do pliku \gamedata\config\default_controls.ltx"... którego w modzie nie ma.

@cichy - masz jakiegoś pomysła, co się stało? Na pewno jest to na CCz 1.0006?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

INSTALACJA NA POLSKĄ PLATFORMĘ:

1. Stawiamy "SoC" patch 1.0006.
2. Po wypakowaniu moda z powstałego katalogu wycinamy i wklejamy do gry TYLKO katalog gamedata.
3. W katalogu text znajdje się juz katalog pol - zmieniamy jego nazwę na dowolną np. 1pol. Katalog
   ten jest elementem zaimplementowanego w mod Autumn Aurora.
4. Kopia katalogu rus z przemianowaniem na pol. Katalog text ma mieć taką zawartość:

ce2f42515369568.jpg 

5. Zmian w pliku localization.ltx na taką:

[string_table]
language    = pol
font_prefix    = ;_cent ;_west

   Pozostała zawartość pliku pozostaje bez zmian.
6. Nie grzebiemy z fsgame.ltx i nie dodajemy parametru " -nointro" - nie ma takiej potrzeby. Mod ma własne intro niepowodujące wylotu.
7. Gramy :D.

 

7a3b0a515369720.jpg  40d3b2515369783.jpg  cf5873515369850.jpg  d95791515369958.jpg 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja gram na najwyższym. Nie jest tragicznie - choć niełatwo. Bardzo fajnie dobrany balans. Ceny też; jak zapewne zauważyłeś u Sidora - mało asortymentu. U Waleriana będzie lepiej. Ma co "dać" nam za zadanie - fajna zabawka.  A i z towarem u niego lepiej. WAŻNE: Czytać wiadomości SMS od postaci z fabuły - są istotne by wiedzieć gdzie dalej się udać. Jestem na Wysypisku, na samym początku. Jak na razie poradnik mi pomógł w znalezieniu narzędzi dla Behemota. Taki mod mi odpowiada. Poza tym, fajnie są oznaczone postaci w PDA - te, które są z danej części Stalkera. Kombinezony też są dobrze dobrane. Na początku jeżeli znajdziemy ten Najemników w standardowym schowku z podstawki, wystarcza nam w zupełności do wykonania zadań do momentu kiedy za takowe dostajemy wdzianko Stalkera.

 

6b004a515409784.jpg  88607f515409823.jpg  5dc261515409862.jpg  bb992a515409905.jpg 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj tylko sprawdziłem uruchomienie się moda i pogadałem z przewodnikiem. Byłem zbyt zmęczony borykaniem się z tą nieudana instalacją.Dzisiaj zacznę od nowa i pogram trochę.

Dalej sugeruję dokonania zmian w #1, bo niektóre wpisy są mocno mylące. Jak to zawsze bywa, przy skrótach myślowych vidkunsena. Nawet mnie potrafił wprowadzić w błąd :037: .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasne, @cichy jako admin może edytować posty albo jakiś moderator, a nawet powinni ;) szczególnie jak to jest ważna informacja tak jak sposób instalacji co sensownie powinno być pisane w pierwszym poście. Bo przy całej mojej sympatii do @v to za wstawki modów z takim niechlujnym opisem to bym go lał do póki się nie nauczy. ;)

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KILKA POPRAWEK OD Karavan150: 

 

Odwzorowanie znaków trupów i wrogów na MINIMAPIE: https://yadi.sk/d/wa0Ol5j3u3TkA

Brak HUD kombinezonów: https://yadi.sk/d/Jc9i1tJGtzeih

Pozbycie się muzyki w tle: https://yadi.sk/d/P9dPAegHtyf3n

Powiększony celownik: http://rgho.st/8YhZ2wcxb

ŹRÓDŁO: http://ap-pro.ru/forum/35-67698-54 - PIERWSZY POST POD SPOILEREM.

* * * 

@kondotier - u mnie w czasie rozgrywki nie zauważyłem żadnych problemów w związku z działaniem Autumn Aurora - dlatego że te pliki są w wersji Rosyjskiej w katalogu Rus - dodane tam dla tej właśnie wersji językowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ooo, widzę że jest kilka ciekawych ulepszeń. Trzeba skorzystac.

A pytałem dlatego o AA, bo porównując oba katalogi prze zmianą, w kat rus ich nie mam. Moda pobierałem z linka do Yanka w #1. Sprawdziłem w postawionym modzie i też ich nie ma ( tych z oryginalnego pol ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodatki działają bez zarzutu. Jajowaty celownik niestety... Warto sprawdzać ciała poległych - na tym lepiej się zarabia niż na ciąganiu złomu do handlarza - ruble... Bogowie  Zony nie są nieśmiertelni - patrz screen. Warto zbierać rem-komplety - są przy ciałach.

77a547515498455.jpg  c29fdf515498498.jpg  0e9221515498532.jpg 

 

c179fb515498573.jpg  18b696515498627.jpg  70342d515498676.jpg 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem eksperyment. pol z moda pozostawiłem niezmieniony, kopię rus zmieniłem na polm i to samo w localization. Niestety, skończyło się wylotem przy starcie, z zablokowaniem komputera. To chyba skutek polskiej podstawki, coś się pogryzło. Twardy reset, przywrócenie nazw i działa. Teraz powrzucam te ulepszenia, a szczególnie te zmiany na minimapie.

Któryś z naszych mechaników, chyba da radę zrobić plik na szerokie monitory. Chyba że trzeba grać na niższej rozdzielczości niż się ma. To czasem pomagało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja pobrałem moda z torrenta,którego trzeba zainstalować.Zainstalowałem podstawkę repack od Komy w polskiej wersji i do niej włożyłem gamedate z moda.W localization i w pliku txt nic nie robiłem i mod odpalił mi bez problemów.Poprzednio zainstalowanego moda odinstalowałem.Gram dalej jak na razie bez wylotów i bez problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W modzie są miejsca do spania - po skorzystaniu z nich są one widoczne na mapie w postaci niebieskiego domku. Za zadania i w schowkach można się świetnie uzbroić. Warto tez korzystać z zakładki "Kontakty" - po otrzymaniu SMS można dowiedzieć się czy delikwent jest w naszej okolicy. Ja szukam Zimnego - dostałem od niego wiadomość, że będzie w Barze - na razie go nie ma :D.

54ae17515519484.jpg  9bac3c515519509.jpg  41757a515519544.jpg 

 

985d47515519589.jpg  e1082f515519630.jpg  b78967515519678.jpg 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj, coś mnie mod nie lubi. Chyba muszę postawić od nowa.

Ale na razie pytanie. Jaki macie udźwig. U mnie bez cziterki z mojej strony, mam od razu 250kg. Ale i tak cały czas mam ikonkę przeciążenie, od samego początku. Nawet jak miałem 10 kg ekwipunku.

A na rus filmikach widzę 50 kg.

A le nie w tym problem. Gnębią mnie wyloty. Kiedy tylko zginę  - robię zadanie dla Sidora - mam wyloty z takim logiem.

W kurtce nowicjusza
Expression    : res!=-1
Function      : get_rank
File          : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\ui\Restrictions.cpp
Line          : 34
Description   : cannot find rank for
Arguments     : wpn_ak74u(novice_outfit)

W pancerzu najemnika

Expression    : res!=-1
Function      : get_rank
File          : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\ui\Restrictions.cpp
Line          : 34
Description   : cannot find rank for
Arguments     : wpn_ak74u(killer_outfit)

Na dodatek, Kruger z Tolikiem zamiast mi pomagać, polecieli na ATP wojować z bandytami. Z wiadomym marnym dla nich skutkiem.

A to rozwiązanie z kwestowymi samobójcami, też nie jest za ciekawe.

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udźwig masz zmieniony na 250 kg w ststem.ltx - w tym dodatku na celowniki jest w pliku zmiana - sprawdziłem przed podmianą. Popraw sobie w actor.ltx i będzie po sprawie - ja dałem 100 kg i jest aż aż.

Wylotów takich jak Ty @kondotier nie miałem, dostałem za to inny przy próbie nałożenia tej "kurteczki":

b977ca515537820.jpg 

 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CModelPool::Instance_Load
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrRender\ModelPool.cpp
[error]Line          : 111
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't find model file 'actors\hero\stalker_do_nauchniy.ogf'.

LECZENIE: Tworzymy sobie katalog "hero" w takiej lokalizacji: gamedata\Meshes\actors\hero - wklejamy do niego dowolny plik *.ogf z katalogu meshes i przemianowujemy go na  stalker_do_nauchniy.ogf. Gra idzie dalej bez problemu.

 

   Sidorowicz to kłamczuszek, tak jak i Barman - dają nam fałszywe tropy co do narzędzi - i do tego biorą od nas pieniądze - dopiero rozmowa z: (kto nie chce nie czyta)

  Pokaż ukrytą zawartość

Fałszywa wskazówka od Sidora...

400057515539023.jpg 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.