Skocz do zawartości

История снайпера: Ловушка Судьбы (Historia snajpera: Pułapki losu)


Rekomendowane odpowiedzi

Mod postawiony od nowa. Te same wyloty. Zadanie w elewatorze wykonałem ostatecznie w sweterku. Przynajmniej jak ginąłem, nie było wylotu. Wczytanie zapisu i dalej. Dialog z Sidorem ze screena miałem, ale nie widzę tu kłamstwa. Pierwsze narzędzia były tam gdzie powiedział ( w chutorze ). Że pod drzewkiem, obok, ale to ten sam rejon.

Zrobiłem już zadania na Wysypisku. Ale chyba muszę powtórzyć, bo zabili mi Jurika i Sieryj ma nieodpowiednie dialogi.

Gram w pancerzu stalkera i teraz wyloty mam w kratkę. Raz są, dwa razy nie ma. Nie będę z usuwaniem błędów wyręczał autora moda. Poczytam na ich forum, jak oceniają go gracze i jakie bugi wyłapują.

Ten udźwig, to sobie poprawiłem przy reinstalce moda. Ciekawe, jak oni tam grają. A moda ściągnąłem z wstawki autora, bo w kat logi był jego log (Artiom )

Jak na razie mod mnie nie "powala". Wg, mnie, taki sobie, poniżej średniej. No i jeszcze na razie te niedoróbki bety testowej. Z braku innych, będę ciągnął na ile mi nerwy pozwolą. Może dalej będzie ciekawszy.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też pododawałem te fiksy. Wszystkie. One działaj prawidłowo. Przy zmianie HUDa masek kombinezonów, zapomnieli usunąć szeleszczący oddech.

Na Wysypisku prawie podstawka. Ale jak powtórzę, będę miał dopiero rozeznanie. Nieciekawe jest to rozwiązanie naprawy. Trzymaj w ekwipunku tylko te rzeczy które chcesz naprawić. Plecakowych się nie da. No i sprawa kwestowych NPCów, zespawnowanych tak, aby szybko ginęli i trzeba eksperymentalnie wybierać pozycję do rozpoczęcia akcji. Takie sztuczne i bezsensowne utrudnienie rozgrywki. Powtarzaj akcję aż do znudzenia.

Moje logi wskazują na skryptową niezgodnośc broni i pancerzy. Podobna rzecz była w AZM z celownikiem optycznym, ale tam dali fixa i grało.

Pogram jeszcze trochę, ale jak będę wylatywał z powodu tych pancerzy, to chyba dam sobie spokój. Może jak będzie mod gotowy, to powtórzę grę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@jurek48- już kiedyś tłumaczyłem, dlaczego torrenty omijam z daleka. A repacka chyba można pobrać Yandeksem  z linka ze strony moda, bo wazy aż 7GB.

Ale to kolejna noc na ściąganie, a tego mi się nie chce. Powtórzyłem Wysypisko i większość to podstawka. Tak może być dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie do tych, co potrafią zinterpretować log wylotu, podanego 3 posty wyżej. Jest to wylot cykliczny, powtarzający się w momencie kiedy ginę. A teraz również pojawił się, przy zmianie lokacji. Niby dotyczy AK ale ten dopisek o pancerzu mnie dziwi. Savy wczytuje się bez problemu, ale te wyloty są upierdliwie nękające.

W paczce z modem od autora jest jego log. I z niego wynika, że mod był robiony na jakimś archaicznym komputerze z procesorem PentiumIII.

* Detected CPU: GenuineIntel Pentium-III, F6/M7/S10, 3066.00 mhz, 33-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2 

Czy to może być przyczyną?

Zanim będzie odpowiedź, spróbuję zjechać na ustawieniach na statykę i rozdzielczość monitora jaką wstawił mod.

Nie ma go cichy, nie ma jurek48 na rus podstawce. Mod bez cziterki. Kiedy miałem pierwsze wyloty, nie miałem wstawionych nawet tych oficjalnych fixów.

Pytanie stąd, że jeśli mod robi problemy na polskiej podstawce, nie mogę go polecać.

I drugie pytanie, ale do mechaników.

Chcę sobie przenieść Bizona, MP5 i obrzyna do 1 slotu, który jest tak samo duży jak 2 slot. Po zmienieniu cyferki w lini slot z 2 na 1, broń pojawia się w slocie, działa, ale przy zginięciu, pulpit z takim logiem:

Expression    : assertion failed
Function      : CInventory::DropItem
File          : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\Inventory.cpp
Line          : 220
Description   : InSlot(pIItem)

Kolejna linia to animation_slot i w niej przy różnych broniach są różne wartości. Co one oznaczają? Mają wpływ na przeniesienie broni?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie twoich problemów z cyklicznym błędem dotyczącym karabinka AK i kurtki nowicjusza i najemnika. Myślę, że rozwiązania należałoby szukać w pliku gamedata / config / mp / mp_ranks. Tam są wpisane wszystkie dane ile punktów do ogólnego rankingu dostajesz za używanie danej broni i danego pancerza, czy też konfiguracji jednego z drugim. I zapewne brakuje tam wpisów dotyczących używania danej broni z określoną kurtką. Tyle tylko, że ten plik, jak i cały katalog mp, jest chyba używany tylko w grze wieloosobowej bo tam są ważne rankingi. nie wiem czemu taki błąd miałby się pojawiać w kampanii singlowej, niemniej na to wskazuje log błędu.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Robię zadania w Dolinie Mroku - nie mają one nic wspólnego z tymi z podstawowej wersji gry. Są ciekawe - o tym zapewniam.
Jak dotąd miałem tylko jeden wylot o którym pisałem kilka postów wyżej. 
   Dolina Mroku w czasie deszczu w tym modzie jest naprawdę mroczna...

c32a18515909827.jpg  203162515909881.jpg  eae4b7515909920.jpg  ce6ce0515909956.jpg 

066dee515910005.jpg  893870515910055.jpg  d2c2a0515910099.jpg  bdf00b515910140.jpg 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to chyba jestem dalej. Wracam z Jantaru, aby trzeci raz dla tego samego zadania wleźć do labu. I chyba to nie koniec. Straciłem kupę czasu przez zaskakujące rozwiązanie z grą. Takiego wprowadzenia w błąd gracza, jeszcze nie było w żadnym modzie. Do tego stopnia, że byłem zmuszony obejrzeć filmiki od dwóch graczy, aby załapać, że to nie moja błędna gra, tylko pomysł autora moda.

Wyloty mam dalej. Po zjechaniu z ustawieniami, trochę się uspokoiło, ale miałem dwie sytuacje, że więcej było wylotów, niż opcji wczytania sava.

Gra ma opcję zespołową, więc może coś jest niedopracowane i szkodzi grze indywidualnej.

@kobal- dziękuję za informację. Tego AK już się dawno pozbyłem, a wyloty są także przy innych parach broni i pancerzy. Mod mocno niedopracowany, dlatego jest betą testową. Chętni do gry w niego, lepiej niech poczekają, aż wyjdzie mod skończony.

DODANO:

@kobal- nie znam się na czymś takim, jak grzebanie w innych plikach niż system i actor. Powiedz mi, czy usunięcie tego pliku z rankingiem, zepsuje moda. Plik daję w załączeniu.

mp_ranks.ltx

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też nigdy nie modyfikowałem tego pliku. Nie wiem co trzeba wpisać i gdzie. Cóż, jeśli go usuniesz to gra pewnie wykorzysta waniliowy plik z podstawki. Może nie będzie wywalać a może będzie wywalać z innymi błędami. Wystarczy zmienić mu nazwę, odpalić grę i zobaczyć co będzie. Zastanawia mnie czemu inni nie mają takich wylotów. Może to kwestia wersji podstawki, polskiej albo rosyjskiej. Albo jakiś problem z patchem. Albo jakiś błąd w instalacji, może jakiś fix nie zaskoczył tak jak powinien zaskoczyć, coś tam sie nie ściągnęło. Przyczyn może być mnóstwo. Skoro to taka totalna niedopracowana beta to może odpuścić i poczekać na kolejną wersję?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś musiało się u mnie skiepścić. Bo skoro przy znikomej części zginięć, jest prawidłowo, a przy większości wylot. Zauważyłem też, że nigdy nie mam wylotu, jak zgine np. w anomalii, lub skoczę ze zbyt wysoka.

A w moda gram, bo wszystko inne już przeleciałem. cichy mnie namówił. Kiedy wyjdzie mod grywalny, chciałem mieć jego ocenę pod względem tłumaczenia.

Spróbuję wyłączyć ten plik i zobaczę co się stanie. Bieganie na CEA po dachach i estakadach, może stać się nie wykonalne. A to dopiero połowa moda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, kondotier napisał:

Coś musiało się u mnie skiepścić.

 

Zauważyłeś @kondotier, że ostatnio masz coraz większe problemy z modami? Masz problemy tam gdzie inni ich nie mają, a przecież kompa masz mocnego. Jednak to właśnie w nim szukał bym powodów Twoich niepowodzeń. 

Na Twoim miejscu zaczął bym od podstaw. Zaktualizował bym wszystkie sterowniki w systemie, nie tylko od karty graficznej. Potem te wszystkie NET Frameworki, DirectX, C++. Odinstalował bym Stalkera, wywalił wszystko co pozostało, wyczyściłbym system jakimś dobrym programem. Zainstalowałbym Stalkera z modem w który chcę grać, i na koniec zrobił bym defragmentację dysku i rejestru dobrym programem. 

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@smox- Twoje rady byłyby dobre, gdyby system był używany od lat, a nie od dwóch miesięcy. Te programy które wymieniłeś, są najaktualniejsze, bo instalowane na nowy system. To samo z podstawkami, których nie używam, bo mody stawiam na kopiach. Stawiałem już na nich kilka modów i bez problemu. To jest pierwszy mod na nowym kompie, który robi mi numery i to tylko z jedną opcją. Możliwe, że mod wstawiany na repackach z torrentów, ma już zainstalowane jakieś fixy. Tak to bywa z betami do testów. Widziałeś wyżej, na jakim starociu był mod zrobiony i testowany? Widziałeś chyba ile zbędnych katalogów, do niczego nie przydatnych jest w paczce moda np. w kat tekstowe, polskie i angielskie pliki na nic nie przydatne.

A problemy z postawieniem moda, to nie wina komputera, tylko nie kompatybilnych plików z kat bin rus podstawki. Postawiony na na nowo postawionej kopii, bez wklejania bin, poszedł bez problemu. Tak że problemów jakie mam, należy szukać w modzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem obie partycje na pofragmentowanie. Systemowa 4%, ale to chyba od Defendera, który aktualizuje mi się prawie co drugi dzień, lub przy instalowaniu drugiego programu oczyszczającego lub przeinstalowania Zipa. Partycja z modami 1%.

Rejestry czyszczone systematycznie, dwoma różnymi programami.

@smox- ja nie lekceważę Twoich rad, ale skoro nie grzebię w systemie, nie kombinuję z nim, to nie może być pofragmentowany. Partycja systemowa służy mi tylko dla systemu, programów i plików które na niej muszą być  i trzymania podstawek. Nic innego w niej nie mam.

Przed Snajperem mam postawione 7 modów, w tym tak wielki jak Odmienne światy, mocny graficznie W pajęczynie kłamstw. Grałem na maksymalnych i problemów nie było.

Mam prośbę do Ciebie. Opierając się na sugestii kobala, możesz mi podrzucić pliki  z gamedata/configs/mp ? W nim jest drugi plik mp_actors.ltx mający u mnie ponad 100 linii mniej, niż ten z creatures.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z partycją systemową C jest tak, że nawet jak tam nic nie robisz, to i tak się fragmentuje. Każdy zainstalowany program zostawia tam zazwyczaj swój ślad. Aktualizacje systemu, antywirusa czy innych programów choćby Dropboxa czy przeglądanie internetu, powoduje zmiany na C. 

Zaraz pobiorę tego moda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@smox- poprosiłem, bo sądziłem że go masz.

Chyba znalazłem przyczynę. Ale za krótko pograłem, aby się w tym upewnić. Celowo dałem się kilka rzazy zabić i miałem ten typowy ekran, z naciskaniem litery Y , aby wrócić do gry bez wylotu. Jednak może to ta mgła, jak spowijała mi lokacje, mogła osłabić ten efekt błysku wystrzału (załączam screeny), po którym wylatywałem. Ale gra na kolejnej strzelanej lokacji, wylotów przy zabiciu nie powodowała. Jak się upewnię, to napiszę co zrobiłem.

Na rus filmiku usłyszałem ostrzeżenie, że niektóre kombinezony powodują wyloty. Gracz szybko sprzedał otrzymaną SEVĘ. Ja ją mam i nie wylatuję z nią.

ss_administrator_11-21-16_21-47-10_(l12_stancia).jpg

ss_administrator_11-22-16_11-23-21_(l12_stancia_2).jpg

ss_administrator_11-22-16_11-29-22_(l12_stancia_2).jpg

 

DODANO: Problem rozwiązany. Powodował go wstawiony silnik na grę bez płyty. Podmiana na oryginalny i hula.

Wszystkim którzy usiłowali mi pomóc, jeszcze raz dziękuję.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

UKOŃCZENIE MODA.

Mogę powiedzieć, że ukończyłem moda. Osiągnąłem dwa finalne zakończenia, nie licząc kilku takich pośrednich, które pojawiały się po wybraniu nieodpowiedniej odpowiedzi w dialogu. Jednak nie wszystkie zakończenia kończą się powiadomieniem. Zostajemy po prostu z pustką w dialogach i zadaniach. Tak było u mnie i u rosyjskich jutuberór robiących filmiki. Mocno na to psioczyli. Ale to jest jeszcze beta.

Do pewnego momentu, mod jest logiczny. Ale kiedy przychodzi moment na jego wielowątkowość, zaczynają się schody. Wybierając jeden wątek, możemy natrafić w dialogach na dialogi i zadania z innego wątku. Trzeba wtedy dobrze główkować, czy to z naszego wątku. Jak nie, to powtarzać, wybierając inną opcję. Jest sporo sytuacji nie znikających dialogów na wykonane już zadania, prowadzące donikąd. Ale jak widać, da się przez to przebrnąć.

Ciekawy, nietuzinkowy scenariusz, zbalansowana rozgrywka, ciekawe rozwiązania z naprawą broni i pancerzy. Nieupierdliwe mutanty i skuteczna broń, której nawet bez kupowania mamy pod dostatkiem. A komu się nie poszczęści znaleźć w schowku, lub przy zabitych, może kupić. Ja nie musiałem, los był dla mnie łaskawy.

Mod już jest grywalny, ale aby był modem skończonym, musi autor moda na podstawie uwag swoich testerów usunąć mankamenty dialogowo-zadaniowe i niektóre bugi.

Po usunięciu - sprokurowanych przeze mnie - wylotów z początku moda, był stabilnym, a w razie wylotu, najprawdopodobniej spowodowanego LUA, zapisy wczytywane bez problemu. Jednak stawianie go na naszą podstawkę, kiedy nie wklejamy plików do bin, mogło u mnie spowodować wylot bez Fatal Error, przy zadaniu na naprawę unikatowej broni. Nie przejąłem się tym, bo już wcześniej mod mnie obdarzył takim egzemplarzem. 

Udźwig jaki widać na screenach, to spuścizna po autorze moda. Taki był w ściągniętym modzie. Ja go nie podnosiłem.

A to kilka screenów.

ss_administrator_11-26-16_20-39-56_(l05_bar).jpg

Spoiler

ss_administrator_11-24-16_20-07-33_(l05_bar).jpgss_administrator_11-26-16_16-28-11_(l01_escape).jpgss_administrator_11-24-16_13-38-29_(l01_escape).jpgss_administrator_11-26-16_12-48-50_(l05_bar).jpg

I widok z pomocą noktowizora.

ss_administrator_11-23-16_18-29-16_(l02_garbage).jpg

To też możliwe zakończenie :037:

ss_administrator_11-23-16_15-35-00_(l01_escape).jpg

 

 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...
1 minutę temu, Mnieciu napisał:

@WujekJar wątpię. U mnie na zintegrowanej SoC chodził na minimalnych w 40fps. Mody zawsze dodają obciążenie od siebie.

U mnie na zintegrowanej SoC chodzi w porywach do 100 FPS (na minimalnych). Więc z tym nie powinno być problemu. A poza tym ja i tak wszystko co mogę daję na najniższe, bo lubię słabą grafikę.

Dzięki @vidkunsen, ale nie mam Yandexa. Dlatego pytałem o jakieś inne strony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.