Anton Gorodecki Opublikowano 28 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2017 Platforma: Call of Chernobyl (repack - wersja samodzielna) Data premiery: 31.12.2016 r. Autor: av661194 Autor spolszczenia: @Anton Gorodecki SGM Addon dodaje do Call of Chernobyl bronie, artefakty oraz kombinezony i pancerze z dobrze znanej modyfikacji SGM. Lista zmian: dodano 33 nowe artefakty, w tym również unikatowe; dodano 23 nowe ikony amunicji; dodano 16 nowych hełmów; dodano 35 nowych kombinezonów; dodano 29 rodzajów uszkodzonych kombinezonów; dodano 5 nowych rodzajów celowników; dodano 9 rodzajów tłumików, osobny dla każdego kalibru; dodano 60 nowych rodzajów uzbrojenia, w tym 10 unikatowych (razem 160 sztuk różnego rodzaju broni). dodano siedem rodzajów granatów: kwasowy, ognisty, impulsowy, termobaryczny, grawitacyjny, próżniowy oraz granat M68. broń przydzielono NPC-om oraz handlarzom, artefakty - anomaliom. Dodatek nie jest kompatybilny z innymi pakietami broni i kombinezonów. GALERIA: Spoiler INSTALACJA: Spoiler Zalecana kolejność instalacji: 1. Call of Chernobyl. 2. Pobrane i wypakowane archiwum moda umieszczamy w głównym katalogu gry. 3. Dodajemy spolszczenie moda. LINKI DO POBRANIA: Spoiler Mod: Yandex - [KLIK] Spolszczenie: MEGA - [KLIK] Nasz serwer - [SGM Addon -SGM+CoC- - Beta wersja polonizacji dla CoC 1.4.22 PL.7z] Źródło: 5 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 28 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2017 Kurde przeczytałem SGM i już sie ucieszylem a to jednak nie to na co miałem nadzieje :( 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 28 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2017 Dlatego w tytule nie napisałem tak jak autor CoC+SGM tylko SGM Addon. Jednak jest to pierwszy na naszym forum mod, który dodaje jednostkowo bardzo dużo zawartości czyli broń + arty + kombinezony + nowe ikony przedmiotów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lolekbolek Opublikowano 29 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2017 Się powoli gubię w addonach. Za każdym razem coś nowego wychodzi i trzeba gre zaczynać na nowo. Czy ten SGM to połączenie outfita, gulasza i nowych artów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 29 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2017 5 godzin temu, lolekbolek napisał: Czy ten SGM to połączenie outfita, gulasza i nowych artów? Nie, to coś zupełnie innego. W Outfit Addonie nie ma tylu nowych, ciekawie wyglądających kombinezonów. Są też duże różnice w rodzaju broni między SGM Addon a Gulaszem (moim zdaniem na korzyść SGM Addon). Z kolei w SGM Addonie artefaktów jest więcej niż w "Nowych Artefaktach 1.4.22". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wernoch Opublikowano 29 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2017 Nie polecam tego addona. Niektóre celowniki broni są nie wyśrodkowane na ekranie np. w Gromie (Thunder). Tak samo ogień z lufy jest czasami totalnie z boku np. w Bizonie. No i ogólnie to jakoś wszystko nie dopracowane/przetestowane... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZapomnialemLoginu Opublikowano 29 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2017 Jak dla mnie - bardzo dobry dodatek. Mimo że bardzo lubiłem grać w mody z serii SGM to wnerwiała mnie nieziemska wytrzymałość przeciwników na obrażenia. Sprawiało to że granie na Nowicjuszu przypominało bardziej zawody airsoftu gdzie my i przeciwnicy dostawaliśmy jakichś skurczy czy wstrząsów ale samopoczucie mieliśmy w porządku... Ciekawe czy są tam artefakty z Artifact Addon którego lubiłem dodawać do SGM... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 29 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2017 8 godzin temu, Wernoch napisał: Niektóre celowniki broni są nie wyśrodkowane na ekranie np. w Gromie (Thunder) U mnie celowanie z Grozy wygląda tak: Ten biały pionowy pasek można łatwo wyeliminować. Kiedy będę pracował nad polonizacją to naprawię tą niedoróbkę w celownikach. 8 godzin temu, Wernoch napisał: Tak samo ogień z lufy jest czasami totalnie z boku np. w Bizonie Postrzelałem trochę z Bizona i być może to kwestia percepcji, ale może rzeczywiście nieco ogień przeniesiono jakby "wgłąb" lufy. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anatolij Opublikowano 31 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2017 Wybornie wyglada. Spoiler 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 31 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2017 Z tłumaczeniem tekstu już nie jest tak wybornie Prace trwają... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anatolij Opublikowano 31 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2017 I super. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 16 Lutego 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2017 Beta wersja polonizacji została dodana do pierwszego postu. Znalezione błędy zgłaszamy tutaj: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaklerR Opublikowano 16 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2017 W linku do moda są tylko pliki do "Nowych artefaktów" 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 16 Lutego 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2017 Dziękuję za info - linki zostały uaktualnione. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BLEND-A-MED Opublikowano 17 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2017 Mam pytanie. Czy aby mieć te wszystkie bronie trzeba jeszcze jakiś dodatek "instalować", czy wszytko już jest w nim?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaklerR Opublikowano 17 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2017 @BLEND-A-MEDDodano 60 nowych rodzajów uzbrojenia, w tym 10 unikatowych (razem 160 sztuk różnego rodzaju broni) :3 Nic nie trzeba instalować 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BLEND-A-MED Opublikowano 17 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2017 (edytowane) ok, thx Ale bardziej chodziło mi o to czy to jest jakiś dodatek do dodatku. Edytowane 17 Lutego 2017 przez BLEND-A-MED Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZapomnialemLoginu Opublikowano 17 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2017 (edytowane) Chciałbym serdecznie podziękować tłumaczom za prace nad dodatkiem inspirowanym moją ulubioną serią modów. Co do samej polonizacji - nie doszukałem się błędów po kilku godzinach gry. Mam jednak pytanie o sam dodatek - z niewiadomych mi przyczyn szybka podróż nie działa. Pliki do jej aktywacji są, pojawiają się ikony ale prawoklik na nich nic nie daje, nie pojawia się opcja szybkiej podróży. edit: udało się, trzeba się pozbyć fast_travel.script z gamedata\scripts edit2: za to jest inny problem - nie wiedzieć czemu po jakiś czasie, ni stąd ni zowąd, zapętla się dźwięk wystrzału karabiny snajperskiego, głośny jakby przy samym uchu jakiś NPC strzelał a żywej duszy nie ma przy mnie. PS. czy to normalne, że na przykład cele typu „uwolnij więzionego stalkera" przenoszą się na inne mapy? Siedziałem w Kordonie, dostałem zlecenie na stalkera w wiosce kotów. Uruchomiłem grę ponownie i nie było go w wiosce a przy tunelu pod mostem kolejowym. Sprawa ułatwiona, tylko jeden stalker stał się wrogi zamiast całej wioski. Drugie zadanie - uwolnienie. Najpierw siedzieli w wiosce z łodziami na północnozachodnim krańcu bagien, po restarcie gry pojawili się na ATP. To że stalkerzy wędrują to rozumiem ale dopiero teraz wygląda to na normalną teleportację. Edytowane 17 Lutego 2017 przez ZapomnialemLoginu jak zawsze - rozwiązanie po napisaniu posta o pomoc... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 17 Lutego 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2017 Cieszę się że SGM Addon ci się podoba 5 godzin temu, ZapomnialemLoginu napisał: z niewiadomych mi przyczyn szybka podróż nie działa Rozgryzłem w czasie testowania polonizacji, na jakiej zasadzie działa "szybka podróż" w dodatku SGM Addon. Od strony technicznej nic się nie zmieniło czyli naciskamy prawym przyciskiem na ikonę zielonego domku i wybieramy opcję szybkiej podróży. Cały sęk w tym że najpierw musimy znaleźć artefakt "Korkociąg" bez którego nie będziemy mogli korzystać z tej opcji. 6 godzin temu, ZapomnialemLoginu napisał: nie wiedzieć czemu po jakiś czasie, ni stąd ni zowąd, zapętla się dźwięk wystrzału karabiny snajperskiego Nie spotkałem się w czasie testów z tym problemem, ale za to pod mostkiem na północ od wioski kotów zapętlił mi się dźwięk Sidora - idziesz sobie spokojnie i nagle słyszysz głos Sida 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BLEND-A-MED Opublikowano 17 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2017 Wie ktoś może jak otworzyć skrzynki z granatami?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LVutner Opublikowano 17 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2017 Kliknij na nią dwa razy w inwentarzu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BLEND-A-MED Opublikowano 17 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2017 no właśnie nie pomaga... dalej jest tyle ile było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 17 Lutego 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2017 W czasie strzelania z granatnika podlufowego granatami WOG-25 i M203 (właściwie nabojem 40×46 mm SR) są one pobierane bezpośrednio ze skrzynki - nie trzeba ich wyjmować. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZapomnialemLoginu Opublikowano 17 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2017 Nie wiem jak z tymi skrzynkami, może są puste? Może wliczają się do puli ogólnej granatów? Zresztą to nieważne, granaty w tej grze (może poza F1) są bezużyteczne, jeden z elementów SGM który udało im się niestety przenieść z sukcesem. Miałem niedawno inwazję mięsaczy na bazę Czystego Nieba, cisnąłem 2-3x podwieszanym - sami lekko ranni, potem gra mi się wywaliła. Nawet Makarov dałby lepszy rezultat.... W bazie mogłem też kupić zużyte kombinezony, znacznie tańsze niż normalne wersje, trochę to dziwne że pancerze CzN (poza kamizelkami i kurtką) nówki dostępne są u każdego handlarza...poza tym w bazie Czystego Nieba. Exo CzN nie jest najlepszy jeśli chodzi o powiększony udźwig, inne robią to lepiej (co jest dziwne bo właśnie to była najważniejsza zaleta exo CzN). 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 17 Lutego 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2017 Na jednym z rosyjskich Forów tamtejsi użytkownicy narzekali na SGM-owski poziom trudności dodatku Chyba jeszcze w Radiofobię nie grali... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.