Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

47 minut temu, kondotier napisał:

 Mod postawiony, próbuję uciec wojakom, ale snajper jest szybszy, a moda się nie da zapisać.

@kondotier, początek jest ważny. Dobrze jest bokiem podlecieć do rogu ogrodzenia (w pobliżu kibelka) i wywalić ważniejsze rzeczy z ekwipunku na ziemię. Ile tylko zdążysz przed złapaniem. Uciekając skacząc ze schodków na wieżyczkę jest czas za zebranie rzeczy i ucieczkę zanim pojawi się snajper. Tym sposobem masz od początku dubeltówkę. 

Zapisy robiłem bez problemu, chyba, że w Repacku jest inaczej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@smox Zagrałem tylko na próbę. Uciekłem za kiblem, bo tam postawili jakiś element wentylacji i da się płot przeskoczyć. Pogadałem z łącznikiem i kim się dało we wsi, 'Pożyczyłem" u handlarza wyposażenie, wyczyściłem strychy i piwnice, otworzyłem sejf wojny ojczyźnianej i zabrałem lalkę, pogadałem z nią.

Tyle tylko, że koło łącznika leżał trup na drodze. Z niego dostałem namiar na schowek we wsi. Ale schowka znaleźć nie mogę. Były w tej takiej skrzynce narzędziowej (chałupa koło piwniczki ) bandaże, ale znacznik schowka jest na płocie i po zabraniu bandaży nie zniknął.

Kolejne zadanie to zabawić się w przynętę. No i znaleźć piwnicę do której pasuje klucz. Bo na razie wchodziłem bez. Ale to chyba na razie cała moja gra. Może na spolszczonym się przełamię.

Będzie problem ze sprawdzaniem plików tłumaczonych, jak przyjdzie przy każdym bawić się w ucieczkę.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja chętnie zagram jeszcze raz ze spolszczeniem i z przyjemnością sprawdzę przetłumaczone pliki. Dla mnie ten mod to rewelacja, ale nie zdziwię się gdy komuś nie przypadnie do gustu. Sporo się namęczyłem i nakląłem przy wielu zadaniach. Tu nie da się zwiększyć udźwigu, skoku i innych parametrów. Dla wielu będzie to problem nie do przeskoczenia. 

Chociaż staram się grać uważnie, to pewnie nie odkryłem wszystkich tajemnic moda i nie wykonałem wszystkich dostępnych zadań. Części nie wykonałem, bo dokonałem takiego, a nie innego wyboru. Ot, choćby na Obrzeżach są do wyboru dwie linie fabularne. Wyborów jest wiele. Teraz jestem na Magazynach wojskowych i znowu stoję przed wyborem. 

Gdybym chciał dokładnie opisać moda, to sporo by mi zeszło. Broń anomalna niezwykle skuteczna przeciwko konkretnym mutantom, artefakty z niespotykanymi dotąd właściwościami, handel przez internet i wiele innych opcji sprawiających, że mod jest niesamowity. 

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak pisał @smox zapisy na rus wersji działają od początku widocznie coś w repacku zostało zmienione. Uruchomienie aut po naprawie dopiero po dopisaniu linijki w user.ltx, wczoraj sprawdziłem. Zabił ktoś tego super dzika :D na Obrzeżu bo u mnie jest pancerny a w efekcie i tak ucieka w siną dal ( mam dość długi czas wczytywania zapisów na Obrzeżu w porównaniu do Kordonu ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno ten brak możliwości zapisu został dodany, bo twarde nie pojawiają się w spisie, a po próbie szybkiego, pojawia się napis na ekranie "W tym miejscu nie można robić zapisów". I jest to dublowane "głośnymi myślami".

Dopiero po prawidłowej ucieczce, jak znajdziemy się na wysokości łącznika ( prawie przy kamieniach z psami ), jest komunikat o strzelaniu bez ostrzeżenia i od tego momentu jedne, i drugie zapisy są utrwalane. W połączeniu z nielogiczną do sytuacji koniecznością dania się złapać - kto z nielegalnie przekraczających granicę to robi? - przy zbyt wolnym pościgu pozwalającym uciec prawie pod wioskę, jest to utrudnienie przesadzone. A ponoć, co czytamy w instalatorze, nic nie dołożono, nic nie wycięto.

Ponawiam pytanie, może się przydać też innym. Gdzie jest ten schowek, informację o którym dostajemy po sprawdzeniu trupa na drodze do czartaka, w pobliżu łącznika. Jest zamleczone kółeczko koło domu przy piwniczkach, ale jakoś na płocie. Chałupa przetrząśnięta, zaglądałem pod blachy i nawet do komina. Żaden z gameplayowców do trupa nie zajrzał.

I drugie: do której piwnicy jest klucz znaleziony w sejfie. Szukać w wiosce, czy też jest " w jednym z domów na Kordonie"?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kamil190 - sprawdziłem i masz rację. Wyłączyłem opcję i zapisy bezproblemowe gdzie się chce.

@mkk7  - dla sprawdzenia zapisów zrobiłem nową grę i schowek przeniosło. Znalazłem go. Nowy problem z nim związany, to że ta instrukcja o montowaniu celowników optycznych, po wybraniu opcji Użyj, zniknęła, a w PDA tam gdzie są informacje o znajdźkach się nie pojawiła. Ale to na razie nie istotne.

Tak, to ten klucz, z sejfu na daty. Nowa gra, nowa data. Przydałoby się gdzieś te daty zebrać do kupy, bo jak pierwszą znałem, to druga, wojny napoleońskie Rosji, wymaga pomocy Googli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sporo ciekawostek w tym modzie :), schowek francuza udało się zrobić z Łady naprawionej w wiosce przemytników. W zasadzie Obrzeże zrobiłem całe, warto przeszukiwać wszystkie pniaczki bo w jednym znalazłem Saigę. Nie wiem tylko gdzie @smox znalazłeś egzo, chyba że to wynika z innej linii fabularnej pomagając wojskowym, ja się trochę wkopałem z pomocą przemytnikom i karma będzie ujemna :wacko: ( ale ogólnie nie lubię wojskowych ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja go odprowadziłem na miejsce dostarczenia towaru i jeszcze musiałem śmigłowiec rozwalić bo inaczej się z wioski przemytników nie ruszy, a trzeba było mu kulkę w plecy wpakować i egzo byłby mój :ripper:. Być może w tej linii z przemytnikami egzo było do zdobycia za zabicie super kabana ale nie chciało mi się już powtarzać tego zadania po raz setny ( tylko zgaduję bo handlarz w wiosce przemytników miał egzo na półce, ale nie był dostępny w opcji handlu ). Kordon też cały zrobiony i czas przejść na wysypisko ( została jedna rzecz z gostkiem uwięzionym w obłoku mgły ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mkk7, jak wejdziesz na Wysypisko, to będzie taka fruwająca anomalia. Trudno ją pokonać, zwłaszcza w trzy osoby. Wystarczy jednak iść prawą stroną, nawet łapiąc radiację, i przechodzi się bez problemu.

Magazyny Wojskowe - właśnie nadlatuje śmigłowiec z kupionym towarem.

 

ss_anita i sylwia_08-23-17_15-44-31_(l07_military).jpg

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@smox radiacja to już nie problem :cool:, mam kilka artów dość skutecznie ją niwelujących w dodatku na obrzeżach był kombinezon naukowców z bardzo dobrą ochroną. Faktycznie trzeba gadać ze wszystkimi nawet o pierdołach, zastanawiałem się kiedy będzie namiar na maskę a wyszło w luźnej rozmowie ze Stepką, musiałem się wrócić jeszcze raz na Obrzeże po rzeczy jednego z najemników.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mkk7 - potrzebuję podpowiedzi dla tłumaczenia. Skoro bawisz się z przemytnikami, to powinieneś z taką jedną grupą szabrowników plądrować bazę wojskową ( tę na wzgórzu ) i pod płotem znaleźć coś, co nazywa się biriulka (бирюлькa). Z tekstów nie można się połapać co to jest, choć mógłby to być jakiś fikuśny artefakt. Można to sprzedać, lub sobie zachować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mkk7, pewnie zauważyłeś, że w modzie obrażeniom mogą ulec poszczególne części ciała (zaznaczone są na czerwono). Zwykłe apteczki tego nie leczą. Można jednak znaleźć np. hełm, buty, rękawiczki, które po wstawieniu do slotów na artefakty, zapobiegają tym obrażeniom. Mamy wybór, wolimy nosić więcej artefaktów, czy te ochraniacze. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier mimo szczerych chęci żeby Ci pomóc w tłumaczeniu nie znalazłem czegoś takiego, powtórzyłem cały ten quest z późniejszym przeszukaniem całej bazy, również wzdłuż ogrodzenia wewnątrz jak i na zewnątrz. Wstawiłem spawner i w nim też nie znalazłem rzeczy o takiej nazwie, przemytnicy nawet jej nie przeszukują po informacji że nie ma tam żadnej broni.

@smox z tymi rodzajami obrażeń już na początku gry mamy bolesne doświadczenia :) ( jedno mnie rozśmieszyło że pokazane złamanie leczymy morfiną ), przydatne bardzo są te apteczki zielone gdzie po użyciu mamy wybór ich zastosowania, później mamy bardzo przydatny art leczący. Z tego co już się zorientowałem to buty bo nie wiem jak z rękawiczkami można tylko ubrać do konkretnego stroju.

Łada to przydatna rzecz na Obrzeżu, można się nie namęczyć przy targaniu habaru :D,a jest go tam sporo i zarobek niezły. jedynie trzeba uważać na anomalie jak na Polskich drogach :blink: i grając z przemytnikami na śmigłowiec patrolujący.

ss_mkk7_08-20-17_18-50-51_(predbannik).thumb.jpg.1752d2ec78975d7ccdf543bfd1416926.jpg

A jak się ma dużo towaru, zarobek godziwy i wychodzi się z Obrzeża bez egzo to się go kupuje późnej na wysypisku, a co stać mnie i właśnie leci dostawa :).

ss_mkk7_08-24-17_20-24-51_(l02_garbage).thumb.jpg.2b0a877d3c17727458aaef506d13f5a8.jpg

Kordon i Obrzeże to spacerek w porównaniu do Wysypiska.

 

Edytowane przez mkk7
  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Gram na Repacku.

Szło w miarę dobrze do zadania na czerwoną kulę. Po wskoczeniu w uciekającą anomalię, przeniosło mnie na jeden ze zbiorników.

Czerwona kula jest na drugim. Mimu wielu prób nie mogę przeskoczyć na drugi zbiornik. Czy są jakieś arty lub leki poprawiające skoczność ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.