Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

3 godziny temu, Mnieciu napisał:

Kiedy dostajemy zadanie na artefakt Пульт ?

https://www.youtube.com/watch?v=RkRhvOURA0c

Musisz podnieść notatkę na posterunku, bo bez tego quest "Побег" zaliczy a później się  zbuguje i nie będziesz miał dialogu na arta 

Edytowane przez tom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SPAWNER DEDYKOWANY DO MODA:  Спавн-меню Золотой Шар.rar

ss_cichy_09-16-17_13-42-41_(l01_escape).jpg ss_cichy_09-16-17_13-42-50_(l01_escape).jpg ss_cichy_09-16-17_13-43-02_(l01_escape).jpg ss_cichy_09-16-17_13-43-13_(l01_escape).jpg

 

Opisy spawnowanych przedmiotów są w "krzaczkach" - reszta wyświetla się w PL. Konfliktów z grą brak.

ŹRÓDŁO: http://stalkermod.ru/Treneryi-STALKER/spavner-zolotoj-shar-zavershenie.html

Antyczit od kolegi @anatol - wystarczy wstawić tylko plik actor.ltx, amk.script - nie występują w spolszczeniu i nie powodują konfliktów. Pozwoliłem sobie wypakować moda i wyodrębnić plik system.ltx niezbędny do zmiany udźwigu; TU DO POBRANIA: system.ltx

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kanon1022 - na spolszczenie trzeba będzie trochę poczekać. Trzeba na nim przejść całego moda, a niektóre lokacje dwukrotnie, bo są na nich dwa oddzielne wątki.

Jeśli się nie pomylisz i nie oddasz Skidanowi artu Pilot, to spawner przestaje być potrzebny. Idziesz jak najszybciej na Obrzeża, a tam sprzętowe eldorado.

W tym gameplayu możesz zobaczyć, co znajdziesz.

https://www.youtube.com/watch?v=76jChHXxeFE

A znalezione, kupione pancerze, poprawiją udźwig. Plecaki umieszczone na drzewach zestrzeliwujesz z TOZa śrutem.

Tak, że albo czekaj na spolszczenie, albo graj bez czita i spawnera.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spawner używany bardzo rzadko i rozsądnie ( wyjątkowe okoliczności, sprawdzałem później ) nie powinien popsuć rozgrywki, nie jest potrzebny antyczit. Większość potrzebnych rzeczy zdobędziemy w trakcie rozgrywki, mod pod tym kątem jest bardzo dobrze zoptymalizowany. Do zestrzeliwania schowków z drzew bardziej przydatna była u mnie snajperka, niektóre są wrednie usytuowane i czasami trzeba wybrać odpowiednie miejsce z którego będziemy strzelać bo plecak lubił się zawieszać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Agrael napisał:

@Wędrowiec Już niebawem się pojawi do pobrania.
@Mnieciu zapewne gra w wersję testową spolszczenia i przy okazji wyłapuje jakieś błędy. 
Oficjalna wersja spolszczenia ma się pojawić już niebawem, tak jak informował nas o tym @smox i @kondotier

Dziękuję ślicznie^^

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawy mod. Mam dylemat czy zagrać na czicie z zachowaniem początkowego sprzętu czy grać tak jak autor moda chce nas prowadzić.

Gram na repacku i na początku miałem problem z zapisami. Niby gra się sejwowała ale katalog był pusty. Nie tworzyły się ani sejwy, ani logi ani plik user. Pomogło uruchomienie gry jako administrator.

Jest też cziterski sposób na ucieczkę z posterunku na samym początku gry:

Spoiler

Podkręcamy parametry skoku i uciekamy przez strych pomieszczenia w którym jesteśmy zamknięci. Nie rozmawiamy z żołnierzem idącym do kibelka. Zadanie się zalicza, a snajper się nie pojawia.

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie wiem czemu niektórzy kombinują jak koń pod górkę... Autor moda miał taki zamysł, to trzeba za tym zamysłem podążać. Tym bardziej w przypadku tego moda, bo wszyscy go chwalą. To oznacza, że jakieś dziwaczne rozwiązania to element tych pochwał. Dajcie się porwać, a nie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

52 minuty temu, kondotier napisał:

@Gatzek - nie wolno tak robić, bo ten żołnierz ze sraczką, za otworzenie nam drzwi musi dostać się do pierdla na nasze miejsce. Bez tego nie wykonasz zadania na okradzenie sejfu na czartaku. On podaje kod, za uwolnienie go. Jak tak wyszedłeś, niestety powtórka.

@kondotier, pamiętaj że wcale nie musimy iść na posterunek po skafander. Jeżeli uda nam się złożyć ofiarę z Agenta, to mamy 15 sekund na przejście Żelaznej Kurtyny. No i zawsze możemy przejść Kurtynę przez wyrwę.

Dodano:

Przytrafiła mi się dziwna sprawa. Jeden z artefaktów Kryształ znaleziony w schowku na Kordonie ma niesamowite właściwości. Czyni mnie praktycznie nieśmiertelnym. Inne Kryształy już są inne -

 

ss_anita i sylwia_09-17-17_21-22-34_(l01_escape).jpg

ss_anita i sylwia_09-17-17_21-22-43_(l01_escape).jpg

  • Super 1
  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To Ci się poszczęściło @smox, raz go miałem w rękach przy zadaniu na niego od Andrieja żeby uleczyć wojskowego ( po drugiej stronie bariery na Kordonie ), albo jest możliwość znalezienia dodatkowego albo to ten questowy. Barierę też przeskoczyłem wpychając tam agenta, ale jak się komuś nie uda to pozostaje posterunek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.