Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

@mkk7, pomięć Cię nie zawodzi. Sorry, że nie nadmieniłem o znalezieniu tego schowka, pewnie dlatego, że ten schowek po prostu trzeba znaleźć. Jest tam multum żarcia, niestety wszystko przeterminowane i Żekan po konsumpcji ma rzyganko. Tak więc warto pomyśleć o zapasach już na Magazynach Wojskowych, przed dalszą drogą na Radar.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pograłem sobie z 10 godzin w tego moda i mogę powiedzieć tylko WOW. No super robota, tyle fajnych pomysłów i zmian chyba jeszcze w niczym nie było. Ciekawe zadania, różne zmiany w gameplayu. Pomysły na anomalie, mutanty. Przerobione lokacje, dużo schowków. Bardzo podoba mi się podejście do Kordonu i Obrzeży, tu faktycznie czuć, że to wstęp do Zony, pusto, praktycznie brak jakiejś fajnej broni, tyle godzin latam z samopałem, 4 nabojową pompką i wcale mi to nie przeszkadza. :)

@edit

No na obrzeżach to już co nieco można znaleźć.

Idę bo jakieś latające świetliki w tunelu kradną mi artefakty :D

Na razie wnerwiła mnie tylko misja z zabiciem kontrolera nożem ale to dla tego, że nie lubię skradanek, ile ja się save-ów na wczytywałem wczoraj.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tom3kb czyli czaszki na razie nie znalazłeś i grobów nie rozkopywałeś na Kordonie ( ala hiena cmentarna :020:). Dobrze by było już mieć maskę przed przejściem na Obrzeże ( są tam jedne zwłoki do znalezienia i broń anomalna ). Zadanie z nożem  to chyba chodziło Ci o to na kontrolera :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czaszka i maska są po stronie wioski kotów przed barierą, na początek możesz kilka grobów rozkopać żeby się doposażyć. Jak wcześniej pisali @smox i @gawron po rozkopaniu wszystkich jest artefakt ale tego rozwiązania nie polecam bo tracisz karmę a przy złej karmie inne rzeczy odpadają :).

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tom3kb. Przede wszystkim powinieneś pomóc rannemu chłopakowi (nie zapomnij wziąć adrenaliny), leży niedaleko miejsca, gdzie walczyłeś z pijawką, to pozwoli ruszyć historię z maską. Zrób to, jak najszybciej, a na pewno, zanim przejdziesz na inną lokację.
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@gawron

YYYY któremu rannemu, jeden mi się pojawił koło pola anomalii na Kordonie ale to jest gość co mogę go wziąć ze sobą do drużyny. Na razie siedzi w wiosce bo nie lubię jak mi się ktoś plącze za mną :)

Innych rannych nie kojarzę. Pijawki zabiliśmy dwie, jedną przy polu anomalii co mnie ściemniali, że to miesacz, drugą w nocy z psem bobikiem ale tam rannego nie było nikogo. Koło kontrolera nie było rannego nikogo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze po przejściu na inną lokację, gostek pojawi się tam razem za tobą, zaprowadź w bezpieczne miejsce i daj komendę, żeby się nigdzie nie ruszał, będzie potrzebny, a niestety ma dziwną manierę pchania się w anomalie i włażenia pod kule.

Ps. Jak na Kordonie znajdziesz maskę i sprawdzisz ją w działaniu, zaprowadź kolegę do piwniczki i niech tam "waruje".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tom3kb - Stiopkę możesz wykorzystać do noszenia za tobą bagażu ponad udźwig. Tylko nie dawaj mu broni, bo sobie ja przywłaszczy i jest prawie nie do odzyskania. Sprzedajesz mu za 0ru i kupujesz też za 0ru. Tyle tylko, że możesz mu dać jakąś lepszą pukawkę niż samopał, aby w razie potrzeby mógł się bronić.

Jak z nim nie pogadałeś na Kordonie, to na Obrzeżach nie zrobisz właściwej części zadania i będziesz musiał tam i tak wrócić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Junx

Normalnie to albo na pasie wieszało się amunicję lub artefakty, ewentualnie detektor anomalii lub dozymetr. Były też płyty pancerne czy części mutantów.

Tutaj dochodzi jeszcze większa różnorodność. Wiesz w sumie sporo z nich to jakieś anomalne przedmioty, działają na zasadzie artefaktów bo też mają jakieś właściwości, jakiś kieliszek, bila do bilarda. Dochodzą jeszcze elementy ubioru/pancerza. Różne buty, hełmy, noktowizor też dajemy na pas. Na pewno będą jeszcze inne bajery bo dopiero trochę pograłem.

W sumie zasada działania jak w innych modach ale podoba mi się ta duża różnorodność, pomysły na te przedmioty.

p.jpg

 

Co do tych obrażeń to fajne jest to, że można dostać poważne obrażenia kończyn, których nie leczymy bandażami czy apteczkami tylko udzielnymi zestawami medycznymi.

Takie rany mają wpływ na naszą postać.

o.jpg

  • Dodatnia 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie to już koniec wędrówki do Złotej Kuli i przygód z Żekanem. W końcu i mnie fabuła doprowadziła przed oblicze Wielkiego Uczonego...

HcJhFAs.jpg

ale zanim to nastąpiło, wcześniej pogadałem przez telefon w Prypeci. Pierwszy raz miałem taką możliwość dzięki ZK.

QtaVSoc.jpg

Poznałem dzisiaj dwa warianty zakończenia no i muszę się przyznać, że na koniec lekko się wzruszyłem. Żal, że to już koniec. Nigdy nie wystawiałem ocen modom i niech tak zostanie. Dlatego nie wdając się w szczegóły, ze swojej strony mogę tylko gorąco polecić "Złotą Kulę". No i życzyć sobie i wszystkim entuzjastom STALKERA więcej pozycji tego formatu i tyle radości z gry ile mnie dostarczyło przechodzenie tej nietuzinkowej modyfikacji.

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.