Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Ktoś wie dlaczego nie zalicza mi zadania na przekradnięcie się do posterunku po kombinezon? Zachodzę, uwalnianiam typa i z kombinezonem uciekamy, a zaliczone mam tylko wzięcie kombinezonu, a w tunelu anomalia mnie zabija i spala kombinezon

 

Wysłane z mojego HTC Desire 530 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Samatyr  - W opcjach ustawień są w tym modzie różne "duperelki". Np. Zapisy w bezpiecznych miejscach. Wtedy zapis zrobisz tylko jak ci się pojawi zielony domek. Jest pokazywanie odległość, celownika itp. Możliwe, że włączyłeś, albo nie wyłączyłeś jakiejś opcji. Posprawdzaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki @kazik @Mnieciu. Właśnie to miałem poprzednim razem tylko nie pamiętam w którym schowku zostawiłem.

Jeszcze jeden problem. Maska nie działa mi na Wysypisku. Na Obrzeżach i Agropromie bez problemu a tu nic.

Już jest wszystko OK. Doszedłem wreszcie do tego co było przyczyną tej niedziałającej maski i wylotów przy używaniu Zmyłki. Moja ślepota. Zamiast przeczytać sposób instalacji tylko przeleciałem wzrokiem. Na Repacka v 3.3 jak głupi nałożyłem wszystkie wcześniejsze. Teraz jest "czysty" i skończyły się problemy.

Edytowane przez tybet64
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier - Jak ma się skończyć historia Worpała? Dostałem od Ciebie radę, żeby powtórzyć grę...Zrobiłem obrzeża (kurna 3 raz!!!), Znalazłem notatki w DM, Mogilniki, zrobiłem Agro i dzida z powrotem do DM. Jednak ku mojemu zdziwieniu w Wagoniku siedzi tylko Sierioża... Dostałem od Ciebie info, żeby zrobić tajemnicę Worpała przed tą agentką z budowy bo będą po drodze ślady Worpała. Tylko jakie to mają być ślady? Sierioża nie ma nic mi do powiedzenia i wygląda tak, że temat skończony...Tylko jeśli tak, to po kiego h*ja powtarzam grę od takiego momentu... :D Nie wiem czy się śmiać czy płakać... ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@sahar   Miałeś zrobić zadanie z Worpałem tylko w DM. Bez wychodzenia i szukania na innych lokacjach. Podpowiedź dotyczyła zrobienia zadań Worpała, zanim z Sieriożą poszedłeś na budowę. Czyli na znalezieniu notatki na dźwigu, w namiocie i w chlewniach mogilnika. To o śladach było stąd, że namiot z 2 notatką jest po drodze do anomalnej pułapki z dziennikarką. Następnie skończyć wszystkie zadania w DM, czyli wyciągnąć dziennikarkę z pułapki i pójść z Sieriożą  na Budowę. A mogilniki na Wysypisku i na Agropromie szukać przy okazji robionych tam kolejnych zadań. A skoro je znalazłeś i na Ago dostałeś ostateczną odpowiedź w notatce, to teraz gadaj z Sieriożą o pójściu na budowę ( jak dziennikarka uwolniona ) i jedź dalej z fabułą. Mod pozwala na dość swobodne wykonywanie zadań pobocznych, wiec nie mogę prowadzić Cię za rączkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@sahar  Nie wiem dlaczego grałeś od początku. Możliwe, że miałeś więcej niedoróbek na Kordonie i na Obrzeżach. A i tak byś chyba musiał powtarzać od wejścia do DM. Bo pójście z Sieriożą na budowę bez zrobienia zadań z Worpałem i uwolnieniem dziennikarki, blokuje te zadania. Mod, pomimo określenia "Finał", wcale takim nie jest. Autor moda w czasie wojny w Donbasie utracił cały sprzęt komputerowy i moda dokończył z tego co mu dostarczyli posiadacze pierwszej części moda. A co najważniejsze, stracił sporo czasu i zginął mu brat, któremu moda poświęca, co mocno wpłynęło na charakterystyczne dla moda tracenie karmy za zabijanie czegokolwiek. Ma też sporo dziur logicznych. Może autor zdobędzie się na ich usunięcie, albo ktoś inny moda połata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No z tym traceniem karmy to lekka przesada. No bo jak ty nie strzelać jak cię pięć czy sześć pijawek atakuje albo jak tuszkany dziennikarkę obgryzają to nie będziesz stać i czekać aż ją zabiją.   Czy chociażby wyjście z budowy w Dolinie Mroku. Musisz paru zarżnąć bo się nie wydostaniesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla wszystkich obecnie grających przypominam o:

I takie moje trzy grosze:
Modem Złota Kula byłem zachwycony do momentu przejścia na Magazyny Wojskowe ale to inna bajka...
Tyle fajnych pomysłów zawartych w tym modzie a zmarnowanych dawno nie widziałem.

3mam kciuki za obecnie grających a w związku z tym, że mozolnie a jednak posuwam się do kończenia składania
kompa po rewolucji będę mógł częściej pomagać :)

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5. Na moment w wejściu do hangaru pojawia się Sierioga który niby zginą w DM. 
Można teraz rozpocząć zadanie na Mogielniki które urywa się po niby śmierci Sieriogi w DM ale trzeba 
cofnąć się do DM potem na Wysypisko a na końcu na Agroporom.   

Jak byłem w DM razem z Sieriogą atakowałem bazę z automatycznymi działkami.
U mnie Sierioga zginą.
Potem jak byłem na Dziczy Sierioga na chwilę się pojawił gdy wychodziłem z hangaru. Krótki dialog i można kontynuować sprawę Mogielników.
Z tym, że wątek Mogielników ciągnie się od DM przez Wysypisko a ostatni Mogielnik znajduje się na Agropromie. 
Jest to wątek związany z dziennikami Worpała (Zobacz w moim ABC punk 1 i 2 Dolina Mroku).

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@sahar  Zapomnij o tym punkcie 5. To pomyłka w opisie. Sprawę mogilników zgodnie ze scenariuszem trzeba skończyć przed pójściem do baru. W grze się nie da do nich wrócić. Czit na powrót z baru na wysypisko jest "działalnością amatorską" i nie powinien być stosowany. Oryginalnie mod posiada kilka barier, nie pozwalających na pójście do przodu lub powrót na poprzednie lokacje. Jedna czasowa na torach Kordonu, druga na przejściu do baru. Kolejną jest Bariera na MW. Są one po to, aby wymusić na graczu zrobienie zadań w tej części moda niezbędnych. Przed wybraniem się do baru, musimy mieć zaliczone Obrzeża, choć niekoniecznie, bo nie mają wpływu na fabułę i są tylko "ozdobnikiem", zaliczone wszystkie schowki maski wilczka i finalną rozmowę z jej pierwszym właścicielem, rozkopane groby ( też niekoniecznie wszystkie ), choć można było z tego zrezygnować na samym początku. Musimy mieć znalezione mogilniki, jeśli rozpoczęliśmy wątek Worpała. No i mieć dwie kolby, do zadania lalki. Trzecia jest już po stronie baru. Należy też zamknąć sprawę broni u Skidana, oraz umożliwienia powrotu żołnierzowi, poprzez oddanie mu artu usuwającego bariery anomalne.

W tego moda nie da się grać rutynowo. Trzeba zapomnieć o rozwiązaniach z podstawek i innych modów. Cwaniactwo i "oszukiwanie" kończą się problemami z grą. Wypuszczenie też moda "na siłę, bez dopieszczenia niektórych zadań, również powoduje zapędzanie gracza w kozi róg. Dlatego należy mieć nadzieję, choć ta jest matką naiwniaków, że autor moda nie odpuści i za jakiś czas ten mod wyjdzie na nowo, ale już bez tych wszystkich błędów.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

@smox

Może koledze chodzi o ten artefakt z mocno podbitymi statystykami. Co sie respił bodajże na przystanku autobusowym na Kordonie, koło ATP.

Wskakiwało się po skrzynkach. Ja go nie zbierałem ale coś pamiętam, że kodotier chyba pisał, że w Repacku ten art ma statystki dające nam prawie nieśmiertelność. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.