Skocz do zawartości

Junx

Rekomendowane odpowiedzi

  W dniu 28.02.2018 o 18:02, AbiNeKhorn napisał(a):

Chociaż jakby ktoś coś spie... to by zaczynało męczyć (mam na myśli łamanie co chwile nogi abo ręki :P) takie coś wymagało by długiej pracy i testowania.

Rozwiń  

Taki system obrażeń jest w modzie Złota kula. Świetne rozwiązanie, nie spotykane w innych modach. Złamania można doznać jak się wlezie w anomalię. Oprócz tego można doznać obrażeń wszystkich poszczególnych części ciała. Zaznaczone są wtedy na czerwono. Przykładowo - ugryzienie psa rani nogi (specjalne buty chronią przed tym), a uszkodzony bark uniemożliwia celowanie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@smoxciekawe ale nie mogę zagrać w SoC'a ani w CS'a :( dołuje mnie świadomość, że taki fan stalkera jak ja nie grał w poprzednie części. (ktoś wie gdzie kupić czyste części albo używane??) A można to jakoś przenieść do hybrida? @Junxco Ty na to? Czy nie pasuje Ci do przyjętej idei?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 28.02.2018 o 18:02, AbiNeKhorn napisał(a):

@EGZOdawjak sądzisz da się zrobić podobny system AI, który występuje w MSO? W sensie, że npc'e celują tam gdzie ostatni strzał słyszały. Takie cośu co zwiększy imersję z grą i naprawdę zacznie cieszyć, bo to co widzę w CoC'u to często odczuwam jako znudzenie przez twórców AI. Wysłałbym Ci minimalnie pozmieniane pliki MSO (kolega kombinował jak zrobić coś o wiele lepszego) tam jest właśnie dobrze skombinowany AI ale często xray się wywraca (zastanawia mnie jak zrobił to twórca GunLishera, że nie wywala go tylko mu pokazuje, że nie ma animacji pewnej i tyle, on dalej może grać. Ktoś wie? Zmiana silnika?)

Rozwiń  

Oczywiście że się da, ale po co skoro już jest w podstawowym CoC'u?

Czyżbyś tego nie zauważył? Główny programista CoC'a to gość który stworzył M.S.O. (Alundaio)

W standardowym CoC'u jest dobre AI, nawet lepsze niż w M.S.O. Sam ostatnio zagrałem w Zew Prypeci i sobie wgrałem M.S.O, bo bez tego moda CoP jest strasznie nudny. Zauważyłem że MSO jest mocno popaprane w środku, a wersja MSO w CoC'u znacznie ulepszona, uporządkowana i klarowna (i do tego bardziej zaawansowana i efektowna) :)

Sam zrobiłem mod na AI do CoC'a. Sprawia że AI jest dużo bardziej agresywne. Jest duuuużo trudniej, ale dlatego że jest przystosowany do Reduxa, gdzie pancerze robią dużą różnicę, bardzo dużą. Więc wychodzi że jak masz słaby pancerz to jest trudniej niż w Misery, a jak masz wystarczająco mocny (a najlepiej ulepszony) pancerz to jest łatwiej niż w Zewie Prypeci :D.

Mi to pasuje (bo w końcu sam to robiłem i tak chciałem). Teraz jesteś całkowicie odporny na pociski pistoletowe i słabsze karabinowe w specjalnym ciężkim pancerzu bojowym albo egzoszkielecie :D

A tak po za tym, to co to "GunLisher"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@EGZOdawcoś musiałem źle napisać nazwę tego moda xD tak go sobie zapamiętałem. Gunslinger się zwie. Przepraszam serio.

Osobiście gram na weteranie (bo mistrz mnie w CoC'u trochę jeszcze przerasta :p) i nie zauważyłem żeby egzo jakkolwiek inaczej bronił przed kulami. Ja tu nie czuję żadnego balansu :( chyba jestem słaby po prostu i staram się wymądrzać. To racja, że tak jest ciężej grać z takim AI (tak wiedziałem kto je robił xD), ale wolałbym realistycznie grać i czuć się w stalkerze. Dobrze, rozumiem, iż gra wymaga takiego a nie innego AI.

Dzięki za odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 28.02.2018 o 19:12, EGZOdaw napisał(a):

Sam zrobiłem mod na AI do CoC'a. Sprawia że AI jest dużo bardziej agresywne. Jest duuuużo trudniej

Rozwiń  

A można prosić o ów mod? W nowej wersji Hybrid'a będzie w luj pancerzy oraz hełmów,  więcej niż w obecnej wersji, więc do wyboru do koloru :)

 

  W dniu 28.02.2018 o 19:12, EGZOdaw napisał(a):

Główny programista CoC'a to gość który stworzył M.S.O. (Alundaio)

Rozwiń  

Wybacz, ale "podstawę" zrobił @trojanuch , dopiero potem na nim Alu zaczął robić moda "Al tweaks".

BTW. Wracając do tematu, 

  W dniu 28.02.2018 o 18:46, AbiNeKhorn napisał(a):

A można to jakoś przenieść do hybrida? @Junxco Ty na to? Czy nie pasuje Ci do przyjętej idei?

Rozwiń  

Raczejnie nie wykonalne jest przeniesienie ów ficzeru do innego Stalkera, poza tym będzie inny mod War coś tam @EGZOdaw wie jaki to mod.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 28.02.2018 o 19:44, AbiNeKhorn napisał(a):

masz zamiar zmienić coś z tymi wojnami frakcji

Rozwiń  

Wojny frakcji w formie jakie były w finalnej wersji nie będzie. Nie wypał jak luj wyszedł, bedzie dodany mod Living Zone, w skrócie mod umozliwi wędrówkę oddziałów, ale w stopniu lekkim a nie jak w EOC, że dzień w grze i monolit ma pół mapy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 28.02.2018 o 19:39, Junx napisał(a):

Wybacz, ale "podstawę" zrobił @trojanuch , dopiero potem na nim Alu zaczął robić moda "Al tweaks".

Rozwiń  

Trojanuch dawał pomysły i robił configi, a Alun pisał wszystkie skrypty :) (tak bynajmniej przeczytałem kiedyś na reddicie)

EDIT: Znalazłem link tam gdzie to znalazłem: https://www.reddit.com/r/stalker/comments/4t2yoh/anyone_ever_used_mso_for_call_of_pripyat/

  W dniu 28.02.2018 o 19:39, Junx napisał(a):

A można prosić o ów mod?

W nowej wersji Hybrid'a będzie w luj pancerzy oraz hełmów,  więcej niż w obecnej wersji, więc do wyboru do koloru :)

Rozwiń  

Oba mody (ten na AI i rebalans pancerzy i hełmów) wydam w dniu (albo kilka dni po) wydania Reduxa. Bo one są częścią Reduxa :)

  W dniu 28.02.2018 o 19:32, AbiNeKhorn napisał(a):

Osobiście gram na weteranie (bo mistrz mnie w CoC'u trochę jeszcze przerasta :p) i nie zauważyłem żeby egzo jakkolwiek inaczej bronił przed kulami. Ja tu nie czuję żadnego balansu :( chyba jestem słaby po prostu i staram się wymądrzać. To racja, że tak jest ciężej grać z takim AI (tak wiedziałem kto je robił xD), ale wolałbym realistycznie grać i czuć się w stalkerze. Dobrze, rozumiem, iż gra wymaga takiego a nie innego AI.

Rozwiń  

(Uwaga: Piszę o wersji 1.5 R6. Możliwe że w 1.4.22 są inne wartości) Egzoszkielet w vanillowym CoC'u jak i wszystkich innych modach na jego podstawie (nie zauważyłem żeby w jakimś był jakiś sensowny balans obrażeń) maksymalnie zmniejsza obrażenia o 53%. Więc jeśli Makarov zadaje 0.4 (przykład), to z założonym Egzo zabierze Ci 18,8% zdrowia (bo w vanillowym CoC'u 9x18 FMJ nie przebija Egzoszkieletu, więc obrażenia są zmniejszone do minimum).   Więc piszesz samą prawdę. W CoC'u niemal nie istnieje balans, a pancerze są prawie totalnie bezużyteczne jeśli chodzi o ochronę przed kulami. Mówią że to poprawią w wersji R7. W wersji R6 poprawili mocno balans broni i penetracji pancerza, ale pancerze nadal są słabe. W moim poście pisałem o balansie w Reduxie :)

  W dniu 28.02.2018 o 19:39, Junx napisał(a):

Raczej niewykonalne jest przeniesienie ów ficzeru do innego Stalkera, poza tym będzie inny mod War coś tam @EGZOdaw wie jaki to mod.

Rozwiń  

Jakiego ficzeru? Chodzi o import MSO, zmienioną wojnę frakcji czy systemu obrażeń z ZK/Survarium? Teraz się pogubiłem.

Mod zaczynający się na War? Chodzi o Warfare? Ten co dodaje wojnę frakcji w CoC'u? Możliwe że jest wykonalne, ale to:

1. Nie ma sensu (psuje fabułę)

2. Wymaga za dużo roboty, cierpliwości, czasu i umiejętności

3. A komu to potrzebne? A po co? :)

 

Edytowane przez EGZOdaw
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 28.02.2018 o 20:41, EGZOdaw napisał(a):

Jakiego ficzeru? Chodzi o import MSO, zmienioną wojnę frakcji czy systemu obrażeń z ZK

Rozwiń  

System obrażeń z ZK .

 

  W dniu 28.02.2018 o 20:41, EGZOdaw napisał(a):

Mod zaczynający się na War?

Rozwiń  

http://www.moddb.com/mods/call-of-chernobyl/addons/warfighter

O ten mod mi chodziło tylko nazwy nie pamiętałem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 28.02.2018 o 21:23, Junx napisał(a):

System obrażeń z ZK .

 

http://www.moddb.com/mods/call-of-chernobyl/addons/warfighter

O ten mod mi chodziło tylko nazwy nie pamiętałem. 

Rozwiń  

Ja nie przepadam za pseudo-realizmem, szczególnie w stalkerze. Dlatego wolałbym Warfightera niż rozbudowany system obrażeń. A po za tym adaptacja tego systemu to sporo roboty. Takie coś pasuje bardziej do Misery niż Hybrida. 

Dlatego wolę Warfightera, który modyfikuje system obrażeń tak, żeby było bardziej sprawiedliwie. Jak pancerze g*wno dają tobie, to powinny też g*wno dawać NPC'tom. I to właśnie robi Warfighter.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 28.02.2018 o 23:37, dragon von chimera napisał(a):

Szkoda, smutne jest to że mody składają się z 45,846 kałachów i około 30 innych broni :P

Rozwiń  

Wybacz, Ukraina bliżej do Rosji niż Zachodowi :P

Poza tym jeszcze dodam trochę sztuk broni zachodniej, ale to później na razie podstawy muszę dostosować i połączyć. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@EGZOdaw nie gram na 1.5 xD nie ogarniam jak to pobrać aby działało ( albo mi się po prostu nie chce? )

@Junx twe plany wręcz wstrząsną zoną i moim procesorem i obyś zrobił tak jak mówisz, że zmienisz coś z życiem w zonie. BTW dzięki za moda jest świetny!

A może dowalić reduxa do hybrida? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 1.03.2018 o 08:59, AbiNeKhorn napisał(a):

twe plany wręcz wstrząsną zoną i moim procesorem i obyś zrobił tak jak mówisz, że zmienisz coś z życiem w zonie.

Rozwiń  

Prockiem może nie od razu, nowe tekstury otoczenia dodam na końcu, aby nie obciążać moda na początku. 

 

  W dniu 1.03.2018 o 08:59, AbiNeKhorn napisał(a):

może dowalić reduxa do hybrida? :D

Rozwiń  

Nie, Redux to inna bajka. Chce spełnić swoją wizję Zony .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka skromnych sugestii:

Kilka rodzajów amunicji i broni:

9x39:  SP-5 (snajperska), SP-6 (p panc), PAB-9 (tania p panc), SPP (snajperska p panc) + AK9

7,62x39: [wz. 43: PS (zwykły), US (poddźwiękowy), BZ (p panc)]; [wolf ammuniton: HP (grzybkujący, wydrążony czubek)] + SIG 556R (na 7,62x39) PROOSZĘ (kocham sigi)

5,45x39: 7N6M (zwykły), 7N10 ("lepszy" zwykły), 7N22 (p panc)

Mniej więcej odpowiada to rzeczywistości. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.