OldMan Opublikowano 17 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2017 (edytowane) 1 godzinę temu, gawron napisał: Bez urazy, ale możliwość zapisu w dowolnym momencie zabiera smak i niszczy całą ideę tej modyfikacji. Zgadam się z Tobą w 100% Nie będę grał w tego moda ale wiem, że wielu graczy poziom wyzwania zniechęci do gry. To nie jest mod dla każdego w tym dla mnie no i pozostaje jeszcze bariera językowa. A co do mojej modyfikacji (nie jest obowiązkowa ;)) wiedziałem, że konsola i quicksave są dostępne tylko zablokowane a ja lubię widzieć jak to jest zrobione. Dodatkowo może kilka osób więcej zagra a nie każdy jest takim wyjadaczem jak Ty Jeszcze jedna moja modyfikacja: Jeśli ktoś chce przywrócić na ekran minimapkę powinien zmienić nazwę dwóch plików zone_map.xml dodajemy po rozszerzeniu np. bak - wyrażamy zgodę na zmianę zone_map_old.xml z nazwy kasujemy _old - zatwierdzamy zmianę (pliki znajdują się w folderze gamedata\configs\ui) Przed zmianą W trakcie zmiany Po zmianie Efekt p.s. W poście wyżej wstawiłem moje namiary na repack CoP RU 1.6.02 Edytowane 17 Listopada 2017 przez kazik 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 18 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2017 No i znalazłem "Żywe serce", opis artefaktu powie, co trzeba dalej zrobić. Po wszystkim w Pralni pojawiają się stalkerzy, jest z nimi przewodnik. Linia fabularna kończy się na Skadowsku krótką rozmową z Brodą, z której dowiadujemy się, skąd pochodzi nasz bohater, po co przybył do Zony, dlaczego złapał i czym był dla niego "Czrny znak". Spoiler W tym modzie autor nie przewidział taryfy ulgowej, i fauna i flora jest przeciwko GG, wszystko czyha na jego życie. Zetknięcie się z anomalią, jeden atak kontrolera czy burera jest jednoznaczne ze zgonem i powrotem do ostatniego zapisu. W Prypeci Centrum Usługowe to istny przekładaniec, na każdym piętrze inne, a nawet przemieszane atrakcje: mutanty (psi-psy wytrącają broń), zombi i monolit. Robiłem kilka podejść, aż w końcu dałem sobie spokój. Doszedłem do wniosku, że zdobywanie bastionu, jakim w tym modzie jest Jubilejny, mogłoby się źle skończyć dla mnie i dla mojego sprzętu. @kazik, jeśli jeszcze przyjdzie mi do głowy, żeby tam wrócić, to tylko z możliwością szybkiego zapisu. 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkk7 Opublikowano 18 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2017 Instalacja tego moda na polską podstawkę nie sprawia problemu, po wstawieniu folderu bin ze zgodą na zamianę plików i gamedata wszystko działa poprawnie ( wystarczy zrobić tak jak podaje @cichy w pierwszym poście ). Tak jak pisał @gawron fabuła jest nowa, ale sporo zadań jest z podstawki ( np. legowisko pijawek, artefakt z pogłębiarki ) tyle że zdecydowani trudniej je wykonać. W tej wersji sama rozgrywka to hardcor ( brak szybkich zapisów w dowolnym momencie, brak mini mapy, słabiutkie wyposażenie na starcie ), handel i naprawy to czyste zdzierstwo , schowków jak na lekarstwo a zawartość ich bardzo cienka ( w tartaku można zdobyć trochę wyposażenia na zombiakach pod warunkiem że uda się przeżyć, ale i tak lekko zużytego sprzętu nie sprzedamy a naprawa żeby go sprzedać jest nieopłacalna ). Udźwig da się podnieść, obrażenia można modyfikować ( również na wstępie zmieniłem szybkość biegania bo GG poruszał się w tym trybie jak żółw na olimpiadzie , a przy braku normalnych zapisów bieganie po lokacji nabiera znaczenia ). Rzeczy potrzebnych do zadań np. narzędzia dla Kardana nie znajdziemy w znanych nam miejscach. Miałem pomyśleć nad sposobem przywrócenia zapisów ale zrobił to już @kazik ( bez mini mapy można się obejść ), pewnie skorzystam bo może być trudno i biednie, ale gra ma sprawiać przyjemność a nie zmuszać nas do ciągłego ćwiczenia łaciny kuchennej i zażywania leków uspokajających . Koniec narzekania, nie chcę zniechęcać do moda , trzeba zacisnąć zęby i brnąć dalej do przodu. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanon1022 Opublikowano 18 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2017 Godzinę temu, mkk7 napisał: Instalacja tego moda na polską podstawkę nie sprawia problemu, po wstawieniu folderu bin ze zgodą na zamianę plików i gamedata wszystko działa poprawnie ( wystarczy zrobić tak jak podaje @cichy w pierwszym poście ). Tak jak pisał @gawron fabuła jest nowa, ale sporo zadań jest z podstawki ( np. legowisko pijawek, artefakt z pogłębiarki ) tyle że zdecydowani trudniej je wykonać. W tej wersji sama rozgrywka to hardcor ( brak szybkich zapisów w dowolnym momencie, brak mini mapy, słabiutkie wyposażenie na starcie ), handel i naprawy to czyste zdzierstwo , schowków jak na lekarstwo a zawartość ich bardzo cienka ( w tartaku można zdobyć trochę wyposażenia na zombiakach pod warunkiem że uda się przeżyć, ale i tak lekko zużytego sprzętu nie sprzedamy a naprawa żeby go sprzedać jest nieopłacalna ). Udźwig da się podnieść, obrażenia można modyfikować ( również na wstępie zmieniłem szybkość biegania bo GG poruszał się w tym trybie jak żółw na olimpiadzie , a przy braku normalnych zapisów bieganie po lokacji nabiera znaczenia ). Rzeczy potrzebnych do zadań np. narzędzia dla Kardana nie znajdziemy w znanych nam miejscach. Miałem pomyśleć nad sposobem przywrócenia zapisów ale zrobił to już @kazik ( bez mini mapy można się obejść ), pewnie skorzystam bo może być trudno i biednie, ale gra ma sprawiać przyjemność a nie zmuszać nas do ciągłego ćwiczenia łaciny kuchennej i zażywania leków uspokajających . Koniec narzekania, nie chcę zniechęcać do moda , trzeba zacisnąć zęby i brnąć dalej do przodu. Witam , jak podnieść ten udźwig w których plikach , szybkość biegania , obrażenia jak modyfikować w których plikach , moda pobrałem z pierwszego postu i przy próbie ingerencji w pliki nie mogłem wczytać gry wywalało , pisałem już o tym wyżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 18 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2017 (edytowane) 2 godziny temu, kanon1022 napisał: Witam , jak podnieść ten udźwig w których plikach , szybkość biegania , obrażenia jak modyfikować w których plikach , moda pobrałem z pierwszego postu i przy próbie ingerencji w pliki nie mogłem wczytać gry wywalało , pisałem już o tym wyżej. A ja pisałem Ci wyżej, że jak będziesz przeciążony to wstaw sejwa bo nie gram w tego moda. Tylko tak mogę pomóc i mieć pewność, że zmiana udźwigu działa. p.s. nie cytuj całych postów pisząc bezpośrednio pod nimi. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Dla tych którzy z różnych powodów nie chcą używać torrenta pobrałem i wrzuciłem do siebie paczki o których wspominał @cichy i @vidkunsen REPACK (postawka+mod) od SeregA-Lus, wersja moda najnowsza https://my.pcloud.com/publink/show?code=XZV0n07ZPHRBB6d0louibz5csMQAqYUVuSakhttps://my.pcloud.com/publink/show?code=XZJ0n07ZEIskRSMNpOzFN4DasANWN4sLjDXyhttps://my.pcloud.com/publink/show?code=XZz0n07ZkHTKd4P7BnRXl8NepkOn5hCqaodVhttps://my.pcloud.com/publink/show?code=XZQ0n07Zo7JkjzJYaMRsaOelJFLwUSVswqb7 Spakowawne 7-zip Wystarczy wypakować wszystko do jednego folderu zrobić skrót na pulpit do pliku Stalker-COP.exe (jest w głównym katalogu gry) i można grać - NIC NIE TRZEBA INSTALOWAĆ Mod+Podstawka bez mojej ingerencji. Jeśli jednak ktoś chciałby to wyżej w postach opisałem jak przywrócić quicksave, konsolę, minimapkę. Edytowane 18 Listopada 2017 przez kazik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanon1022 Opublikowano 18 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2017 mam taki problem przy uruchomieniu podaję loga. xray_wojtek.rar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 18 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2017 Sprawdź czy masz tak: Jeśli nie to w postach wyżej podawałem swoje pliki user.ltx Pobierz i wrzuć do katalogu savedata. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanon1022 Opublikowano 18 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2017 mam tylko katalog logs , i więcej nic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 18 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2017 Więc zrób tak napisałem powyżej. Te pliki ltx muszą tam być. Ale to i tak wygląda u Ciebie dziwnie... Czy katalog główny gry wygląda u Ciebie tak: Na wszelki wypadek moje pliki:fsgame.ltx - do głównego katalogu grytmp.ltx - do katalogu savedatauser.ltx - do katalogu savedata 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkk7 Opublikowano 18 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2017 @kanon1022 z tego co zrozumiałem to pobrałeś Perfect Story 3.0.rar ( po rozpakowaniu i uruchomieniu instalatora masz katalog z bin i gamedatą), a podstawkę miałeś zainstalowaną lub instalowałeś na czysto. Jeżeli na czysto to trzeba było odpalić najpierw sam Zew Prypeci żeby gra zrobiła sobie odpowiednie wpisy i dopiero później nałożyć ten rozpakowany bin z gamedatą. Podstawowe zmiany jak udźwig i szybkość biegania zrobisz system.ltx, actor.ltx . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanon1022 Opublikowano 18 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2017 3 godziny temu, mkk7 napisał: @kanon1022 z tego co zrozumiałem to pobrałeś Perfect Story 3.0.rar ( po rozpakowaniu i uruchomieniu instalatora masz katalog z bin i gamedatą), a podstawkę miałeś zainstalowaną lub instalowałeś na czysto. Jeżeli na czysto to trzeba było odpalić najpierw sam Zew Prypeci żeby gra zrobiła sobie odpowiednie wpisy i dopiero później nałożyć ten rozpakowany bin z gamedatą. Podstawowe zmiany jak udźwig i szybkość biegania zrobisz system.ltx, actor.ltx . tak zrobiłem i zaskoczyło , ale część zadań i dialogi są w cyrylicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkk7 Opublikowano 18 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2017 @kanon1022 powinno być wszystko w cyrylicy bo mod nie jest przetłumaczony. zrobiłeś trzeci punkt instalacji ? Dnia 10.11.2017 o 16:54, cichy napisał: 3. Robimy kopię katalogu rus z przemianowaniem na pol i wklejamy plik: localization.ltx do katalogu CONFIG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanon1022 Opublikowano 18 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2017 tak robiłem , czy powinno być wszystko po polsku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkk7 Opublikowano 19 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2017 @kanon1022 dwa posty powyżej pisaliśmy że wszystko w cyrylicy ( mod nie przetłumaczony na pl ) i w opisie moda masz że mod w języku rosyjskim. To że instalujesz na polską podstawkę nic nie zmieni, jedynie niektóre dialogi mówione pojawią się w pl. Przemianowanie katalogu rus na pol i wgranie pliku localization.ltx pozwala tylko na poprawne wyświetlanie tekstu w cyrylicy a nie w krzaczkach. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 19 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2017 @mkk7 mi już dawno ręce opadły. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkk7 Opublikowano 19 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2017 @kazik różnie to bywa , jedni łapią szybciej inni trochę wolniej, trzeba na spokojnie próbować wytłumaczyć. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 19 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2017 @mkk7 - masz rację, ale po trzech latach pobytu na forum i nie jednym modzie rozegranym, można przypuszczać, że taka wiedza, że nic nie robi się samo powinna u gracza już być. No i kojarzenie, że skoro nowa fabuła i dialogi, to bez tłumaczenia teksty z podstawki są nieprzydatne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 19 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2017 36 minut temu, kondotier napisał: @mkk7 - masz rację, ale po trzech latach pobytu na forum i nie jednym modzie rozegranym, można przypuszczać, że taka wiedza, że nic nie robi się samo powinna u gracza już być. No i kojarzenie, że skoro nowa fabuła i dialogi, to bez tłumaczenia teksty z podstawki są nieprzydatne. Dlatego starałem się pomóc ale odpuściłem i wielokrotnie przy pisaniu sprawdzałem z niedowierzaniem ilość postów osoby pytającej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkk7 Opublikowano 21 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2017 @kazik u mnie te poprawki na quicksavy nie zaskoczyły wręcz zaszkodziły, mod przy próbie uruchomienia zaliczał wylot z logiem. Expression : !m_error_code Function : raii_guard::~raii_guard File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp Line : 748 Description : ....r. zew prypeci\gamedata\scripts\bind_stalker.script:381: attempt to index global 'ps_money_limit' (a nil value) Pewnie sprawdzałeś na wersji z repacka, ja mam na polskiej podstawce.. Po przywracaniu po kolei plików script najpierw mod ruszył i wczytał zapis, ale po opuszczeniu Skadowska kolejny wylot, po podmianie wszystkich na oryginalne działa poprawnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 21 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2017 @mkk7 Dlatego ZAWSZE podkreślam, że trzeba robić kopię swoich plików żeby było do czego wrócić. 25 minut temu, mkk7 napisał: Pewnie sprawdzałeś na wersji z repacka, ja mam na polskiej podstawce.. Po przywracaniu po kolei plików script najpierw mod ruszył i wczytał zapis, ale po opuszczeniu Skadowska kolejny wylot, po podmianie wszystkich na oryginalne działa poprawnie. Nie pewnie tylko na pewno Przecież w tym samym poście podaję moje namiary na repack podstawki. Dla mnie tak jest wygodniej niż używanie płytki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkk7 Opublikowano 21 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2017 @kazik dlatego zawsze robię kopię takich plików . Te namiary są już nieaktualne a do torrenta teraz akurat nie mam dostępu . Puki co uodporniłem GG bardziej i gram dalej, w końcu znalazłem jedne narzędzia dla Kardana . A to zawartość jednego ze schowków ( na bogato, jak znajdziemy jedną konserwę to można się popłakać ze szczęścia ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 21 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2017 @mkk7 - tematy, że nie powinno się w modach używać quicksava były wielokrotne. Jest też temat opisujący patent scigacz1978, robienia szybkich zapisów konsolowych, ale z wykorzystaniem klawiszy. Takie szybkie zapisy nie uszkadzają innych. Wystarczy tylko ręcznie dokonać uzupełnienia w user.ltx i problem z głowy. Działa na zdecydowanej większości modów. Te "odporne", można policzyć na palcach jednej ręki. Zobacz we wpisie samego scigacz1978 https://stalkerteam.pl/topic/4618-częste-wyloty/?do=findComment&comment=49315 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 21 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2017 6 minut temu, kondotier napisał: @mkk7 - tematy, że nie powinno się w modach używać quicksava były wielokrotne. Jest też temat opisujący patent scigacz1978, robienia szybkich zapisów konsolowych, ale z wykorzystaniem klawiszy. Takie szybkie zapisy nie uszkadzają innych. Wystarczy tylko ręcznie dokonać uzupełnienia w user.ltx i problem z głowy. Działa na zdecydowanej większości modów. Te "odporne", można policzyć na palcach jednej ręki. @mkk7 i @kondotier Sprawdziłem i rzeczywiście mój patent nie działa jeśli ktoś instaluje podstawkę CoP z płytki czyli pozostaje zapis z konsoli ale... dla tych którzy jednak chcą mieć możliwość używania quicksejwów przez F5 tak jak opisałem powyżej wrzuciłem repack CoP na moje konto na MEGA (można założyć darmowe konto):01. https://mega.nz/#!YFQUSa6J!3SOiAvGvwtNf9eof2mpRQC_xk-U8iySKn44ZoAUVfyQ02. https://mega.nz/#!sIR3VZ5I!zhgkP6KtOF4DXd4sxDgJ39eCufOcTCADbpPdG7QENvA 03. https://mega.nz/#!VZJByLSJ!uQ2LeNyXTUiOQ9JCXltTSXkJ_m2cYA0HPDBlYOH3Z58 oraz na google 01. https://drive.google.com/open?id=1kckPx-uxvfu3VzaT1Bx9M-bAlz5Ny8Q2 02. https://drive.google.com/open?id=1oH6QkRmucC_8C17E0YjS8YyjR95QEC91 03. https://drive.google.com/open?id=1MusNN2S8gaDrFpUAZKgNsH-rkG1PDuH1 Instalujemy tak jak pobieramy I zaznaczam, że nie będę grał w tego moda sprawdziłem tylko początek do Skadowska. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkk7 Opublikowano 21 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2017 (edytowane) @kondotier w tej wersji jest to bardziej skomplikowane bo konsola jest ukryta i nie wywołasz jej ( "~" tyldą ), więc patent @scigacz1975-a nic tu nie pomorze, w tym modzie nie ma twardych zapisów tylko quicksavy na konkretnych bazach. Najprościej jest w tym wypadku pobrać repack. Poprawka bo właśnie sprawdziłem, patent @scigacz1975-a działa i nie ma potrzeby wywoływać konsoli, sprawa załatwiona. Edytowane 21 Listopada 2017 przez mkk7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkk7 Opublikowano 28 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2017 Savy w dowolnym momencie zdają egzamin ( trzy w zupełności wystarczają ), zdecydowanie przyjemniejsza gra. Odświeżam sobie dalej "Zew Prypeci", ale niektóre zadania w tym modzie są zmienione. Zaton i Jupiter wyczyszczony, pomimo wykonania zadań dla naukowców brak możliwości zrobienia detektora swaróg i rozwiązania zagadki dziwnych komunikatów przy wieży chłodniczej. Po wykonaniu większości zdań na tych lokacjach pojawiły się dwa osiągnięcia. W tym momencie jest już całkiem przyzwoite wyposażenie, narzędzia dla Azota też znalezione więc mając tylko odpowiednią ilość gotówki można modernizować, naprawiać kombinezony i broń ( zdobyczną lub kupioną bo w schowkach tylko amunicja, medykamenty i żywność ). Z amunicją obchodzimy się oszczędnie, nie ma jej za wiele i jest dość droga u handlarzy. Otwarcie tunelu pod zakładem Jupiter do Prypeci realizujemy przy pomocy Azota, ale już nie werbujemy ekipy tylko udajemy się tam sami. Właśnie tam dotarłem i po tym co pisał @gawron to aż strach się bać , na wstępie dwie pijawki. No nic, do Prypeci trzeba dotrzeć, mam nadzieję że odwagi i amunicji wystarczy . 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.