Skocz do zawartości

[CoC] Eugenium Hazardous Anomalies


cichy

Rekomendowane odpowiedzi

1.jpg

Platforma: Call of Chernobyl (repack - wersja samodzielna)
Data premiery: 25.11.2017 r.
Autor: Eugenium
 

Dodatek wprowadza do gry 10 zupełnie nowych dynamicznych stref anomalnych, opartych na zaktualizowanym systemie ich losowego odradzania autorstwa DoctorX.

Tuzin nigdy wcześniej niespotykanych anomalnych stref: 

  • Ciemność,
  • Błysk,
  • Duch,
  • Płynne złoto,
  • Zielony smok,
  • Mefistotel,
  • Sieć,
  • Punkt,
  • Radar,
  • Prasa.

Ponadto dodatek oferuje unikalny system losowego odradzania anomalii, oparty na skrypcie DoctorX Dynamic Anomalies z niestandardowymi ulepszeniami. Im bliżej znajdujemy się centrum Zony, tym napotkamy więcej różnorodnych i niebezpiecznych anomalii.

Jako bonus zaadaptowano projekt PHARM, który znacznie poprawia wygląd oryginalnych artefaktów.

Eugenium Hazardous Anomalies jest kompatybilny z każdym dodatkiem do Call of Chernobyl, który nie ingeruje w particles.xr, configs\misc\postprogress.ltx i configs\zones\zones.ltx.


GALERIA:

Spoiler

2.jpg  3.jpg

4.jpg  5.jpg

6.jpg  7.jpg

8.jpg  9.jpg

INSTALACJA:

Spoiler

Zalecana kolejność instalacji:

1. Call of Chernobyl.


2. Pobrane i wypakowane archiwum moda umieszczamy w głównym katalogu gry.
 

 

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod:


Źródło: ejFj9IA.jpg
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • cichy przypiął/eła ten temat

To dodatek z anomaliami. Dzięki niemu ściągnąłem CoC 1.5 R6. Zaciekawiło mnie to. Tylko odpaliłem i nie grałem dłużej - walę w Lost Path i Legend Returns 0.8. Poczekam na dalszy rozwój 1.5.

LINK DLA CHĘTNYCH DO CoC 1.5 R6 BETA: http://www.moddb.com/mods/call-of-chernobyl/downloads/beta-call-of-chernobyl-15-r5-full

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

próbowałem obniżyć poziom trudności ale na niewiele to się zdało , akurat mam na drodze bardzo silną anomalie grawitacyjną ,taka Karuzela tylko na sterydach jak złapie to nie puści... nie ma w konsoli jakiegoś noclipa ? 

 

spróbowałem też przytargać tam wybuchową beczkę efekt był spektakularny XD ale nic to nie dało...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Anomalie zrobione bardzo fajnie, ale niestety występują w zbyt dużym zagęszczeniu i trzeba sporo drogi nadrabiać żeby je omijać. To oczywiście nie musi być bug tylko ficzer, dla tych, którzy się lubią wczuć w specyfikę Zony. Mnie jednak na dłuższą metę to denerwowało. Czasami oddziały NPC lub mutanty mogą wpadać w anomalie i ginąć, tym samym utrudniać (lub ułatwiać) wojnę frakcji. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Agrael zmienił(a) tytuł na [CoC] Eugenium Hazardous Anomalies
  • Agrael odpiął/ęła ten temat

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.