kondotier Opublikowano 5 Czerwca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 No i potrzebna kolejna pomoc. Dotarłem do X10 i przy finalizacji działań w labie mam taki wylot. Expression : fatal error Function : CInifile::r_section File : E:\stalker\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp Line : 342 Description : <no expression> Arguments : Can't open section 'exo_tank_damage' Też chyba będzie coś z literkami, ale nie wiem gdzie szukać. Daję sava w labie. Trzeba porozmawiać z tym "czerwonym" naukowcem i w momencie kiedy po odkodowaniu drzwi odchodzi, mam wylot. Zapis dla możliwości sprawdzenia u Was. 345 rozmawiac.sav 345 rozmawiac.dds @smox - Sprawa tych cyfr do zestawienia kodu, sama się rozwiązała. Jedną cyfrę kupiłem u Mądrali (Umnika), a trzy pozostałe dał mi mod, nie wiem nawet kiedy. Ostatnia pojawiła się podczas działań na Jantarze. Tuż przed pójściem na Radar. Czyli w tej wersji moda jest inaczej niż było. Ci co w moda nie grali, nie będą z tym mieć problemów, bo poprzednie rozwiązania głowy im nie zaśmiecają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 5 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 @kondotier nie mam moda na dysku więc nie sprawdzę. Poniżej rozwiązanie: exo_tank_damage.rar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 6 Czerwca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2018 @Anton Gorodecki - Dzięki za chęć pomocy, ale po podmienieniu pliku, dalej wylot w tym samym momencie. Może Ci co już grają, sprawdzą u siebie mój zapis, wtedy będzie wiadomo. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 6 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2018 @kondotier Nie gram jeszcze w moda bo wolę ze spolszczeniem. Rosyjski znam jakotako czyli po japońsku. Moim zdaniem i porównywarki oryginalny plik exo_tank_demage z podanym przez @Anton Gorodecki niczym się nie różnią. Natomiast po wczytaniu Twojego sejwa przy próbie zagadania z doktorem miałem wylot: FATAL ERROR [error]Expression : no_assert [error]Function : CXML_IdToIndex<class CInfoPortion>::GetById [error]File : e:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrgame\xml_str_id_loader.h [error]Line : 112 [error]Description : item not found, id [error]Arguments : parovoz_kostya_vid Potrzebna jest ta poprawka: info_lesnik.xml ścieżka gamedata\config\gameplay Po dopisaniu linijki w tym pliku można normalnie grać. Otwierają się drzwi z teleportem i mamy do zdobycia jakiś dysk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 6 Czerwca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2018 Też najpierw porównałem pliki, ale jak pokazał poprzedni błąd z AK108, może być sytuacja że w modzie są użyte znaki grażdanki nie różniące się na oko od łacińskich. Natomiast ich kod jest różny. @OldMan - Mamy dwa różne błędy. Sprawdzę ten Twój, ale ten co ja dałem jest stosowny do momentu gry, bo ma się pojawić bionik w takim egzo. Jaki jest katalog dla pliku który wstawiłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 6 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2018 Już poprawiłem post i podałem poprawkę. U mnie po wczytaniu Twoje sejwa tego błędu który podałeś nie było. I dla tego nic nie mogłem z nim zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 6 Czerwca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2018 @OldMan- pliku z leśnikiem nie da się pobrać. Sygnalizacja usunięcia. Trzeba zabrać dysk, ale najpierw rozwalić bionika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 6 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2018 info_lesnik.xml Wstaw do postu swoje pliki: damages.ltx ścieżka gamedata\config\creatures i plik act_tank.ogf scieżka gamedata\meshes\actors\neytral Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 6 Czerwca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2018 @OldMan damages.ltx mam wstawiony ten od Ciebie, osłabiający NPCów na ostrzał. Możliwe że to on powoduje ten wylot. Sprawdzę na oryginalnym. A co do neytal. Tylko plik act_tank.ogf czy cały katalog? To jego zawartość. DODANO: Problem rozwiązany. Przywróciłem oryginalny plik damages.ltx i wylotu nie ma. Czyli w tym osłabiającym NPCów brak jest odnośnika do tego egzo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 6 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2018 Dużo mieszam w tych plikach jak możesz wstaw tylko te dwa pliki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 6 Czerwca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2018 @OldMan - Dopisałem do poprzedniej wypowiedzi. Przeczytaj. Winny plik damages.ltx na osłabienie. Na oryginalnym zadziałało. Choć na tym osłabiającym gram już sporo czasu. To ten plik od Ciebie. damages.ltx Jakbyś go dostosował do tego moda, byłoby dobrze, bo nieciekawie wygląda, jak bandyta w kurteczce potrzebuje wyłącznie headshota z przeciwpancernej aby paść. Strzelanie w korpus nieskuteczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 6 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2018 OK. To jest mój obecny plik przy którym Twojego wylotu nie było.damages.ltx Sprawdź i daj znać bo może jest tak, że u mnie Twojego wylotu nie było ze względu na różnice w naszych plikach. Jeśli po w graniu mojego pliku pojawi się błąd:[error]Arguments : parovoz_kostya_vid to wrzuć ten poprawiony przeze mnie plik:info_lesnik.xml ścieżka gamedata\config\gameplay Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 6 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2018 Ten wylot z [error]Arguments : parovoz_kostya_vid poprawia Fix 1. Przepraszam @kondotier, że nie sprawdziłem tego Twojego wylotu, ale miałem spore problemy po sprawdzeniu poprzedniego. Ledwo to ogarnąłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 6 Czerwca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2018 @OldMan - Wstawiłem ten ostatni i wylotu nie ma. Czyli wszystko gra, bo jak jeszcze się tacy pojawią, to też wylotów nie będzie. A bandytów w kurteczkach zwykła kula załatwi . Miałem wgrany Fix1, to na leśniku nie wyleciałem. @smox - Nie ma sprawy. Gdyby nie prośba o plik damages, to bym nie wpadł na to, że może być winny czit. Jedno doświadczenie z modem więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 6 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2018 @smoxOK To połącze te fixy czyli naprawa błędów które wyłapałem w jedno i wstawię do posta z linkami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 6 Czerwca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2018 Nie wiem skąd, ale pobrałem je od razu. Są chyba linki w tym poprzednim temacie, więc warto je tu przenieść, skoro to temat dla repacka. Ale jakby co, to tego damages do nich nie dodawać. Dać go oddzielnie jako czit na własną odpowiedzialność, bo znacząco ułatwia rozgrywkę. A to może nie wszystkim się podobać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 6 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2018 Coś się porobiło z plikiem - amk_strings.xml Jakakolwiek zmiana w tekście tego pliku powoduje wylot. @OldMan, najlepiej zrobić 1 Fix kumulatywny zawierający wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 6 Czerwca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2018 @smox - A zobacz jak oryginał jest kodowany. Już kiedyś tak mieliśmy, że kodowanie po przetłumaczeniu się zmieniało i krach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 6 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2018 Wiesz @kondotier ile miałem roboty zanim odkryłem, co się w ogóle dzieje? Co powoduje wylot? Dlaczego ten plik się spierdzielił? Przecież nic w nim nie mieszałem. Szkoda gadać, byłem bliski rezygnacji z tego tłumaczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 6 Czerwca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2018 @smox - Porównałem plik przetłumaczony z oryginałem. Czy piszesz o tych podziałach które spowodowały zmiany w liniach, jak to na screenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 6 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2018 Ten plik był zrobiony wcześniej. Poprawiłem go do tej wersji moda i było ok. Na te podziały nie patrzyłem, bo w grze było ok. Nie mam pojęcia co się porobiło, że nie można go edytować, bo powoduje to wylot w grze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 6 Czerwca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2018 @smox - Zlikwiduj te różnice, bo mod widzi co innego w liniach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 6 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2018 @kondotier Jak u Ciebie jest z uploadem ?@smox Tak pomyślałem, że może lepiej będzie poczekać z dodawaniem fixów do pobrania. Do ukończenia gry przez @kondotier Jak skończy grę jego gamedata będzie zawierała wszystkie fixy (nie piszę o dodatkach) i dopiero wtedy można byłoby to spakować w paczki i np. wrzucić na mój host do ogólnego pobierania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 6 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2018 6 minut temu, kondotier napisał: @smox - Zlikwiduj te różnice, bo mod widzi co innego w liniach. Ja bym chętnie te różnice zlikwidował, tylko za bardzo nie wiem jak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 6 Czerwca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2018 @smox - Usuwasz normalnie Becksace, a gdy się wyrównają zapisujesz. @OldMan - uploadem ale czego? I prośba o sprawdzenie. Robię schowek Siemeckiego. Dotarłem po rozmowie z jego duchem do sterowni. Po rozbiciu przedostatniego zasilania pojawił się bibliotekarz i go walnąłem. Rozbiłem ostatni zasilacz i przeniosło mnie do następnego pomieszczenia z hologramem. I tu jest problem, bo mogę mu dać apteczkę, ale nie mam dalszej części dialogu. Daję sava przed rozbiciem ostatniego zasilania. p 362 stwor walniety.sav p 362 stwor walniety.dds Sprawdziłem w tym gameplayu ( 20 min sterownia ) i od wyjścia z x10 wszystko to samo. Tylko on zbiera arty z klondajka, a u mnie Farmaceuta nie dotarł do Sidora. Siedzi na Wysypisku i myśli. https://www.youtube.com/watch?v=x1VWCQB1JlE Może muszę poczekać aż dotrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.