Killller Opublikowano 15 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2018 Cześć, do rzeczy podczas rozgrywki nie mogę dostać się do jednej lokacji, do limanska, podczas ładowania poziomu wyskakuje error. Tylko i wyłącznie gdy prubuje dostać sie do owej lokacji, CoC + polonizacja + Hybrid Build 25.02 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 15 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2018 Z loga wynika, że gra nie może odnaleźć (otworzyć) sekcji ammo_8.58x70_ap. Gdzie ta sekcja się znajduje to wie chyba jedynie @Junx Reinstalacja nie pomogła? Proszę szanować nasz piękny język i pisać zgodnie z zasadami jego pisowni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 15 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2018 2 godziny temu, Killller napisał: CoC + polonizacja + Hybrid Build 25.02 Rozumiem, że CoC w wersji 1.4.22, poza tym trzeba TYLKO Hybrid'a BEZ polonizacji, ona zawarta jest już w Hybrid'zie. PS. Poprawka 01.04 dodana? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dragon von chimera Opublikowano 15 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2018 @Killller Ta sekcja jest w pliku weapon_ammo. gamedata->configs->weapons->weapon_ammo. Masz tą amunicję w ekwipunku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Killller Opublikowano 15 Czerwca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2018 Tak, miałem. Po dodaniu poprawki 01.04 i użyciu wcześniejszego save poszło także do zamknięcia. Dzięki wielkie za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PREDATOR Opublikowano 21 Marca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2020 Witam, mam podobny problem nie mogę dostać się do jednej lokacji, do Zatonu, podczas ładowania poziomu wyłącza całkowicie grę. Nie miałem tego problemu do czasu podjęcia się wykonania zadania w tej lokalizacji. Ma ktoś jakiś pomysł aby to naprawić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 21 Marca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2020 @PREDATOR bez podania loga błędu, jak naprawić, odpowiada tylko on: Ale wcześnie spróbuj zmniejszyć ustawienia, zaczynając od oświetlenia, Nawet na statyczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 21 Marca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2020 Predator - dajesz na statyczne a w ustawieniach szczegółowych na maksa pole widzenia a reszta na 0, potem możesz kombinować z teksturami - suwaki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PREDATOR Opublikowano 21 Marca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2020 Panowie, dzięki za podpowiedzi, niestety nic to nie zmieniło. Tu są dane z loga, z tego co widzę brak mi jakiejś postaci aby zrealizować zadanie i chyba to jest problem. FATAL ERROR [error]Expression : <no expression> [error]Function : CModelPool::Instance_Load [error]File : ..\xrRender\ModelPool.cpp [error]Line : 117 [error]Description : fatal error [error]Arguments : Can't find model file 'actors\stalker_nebo\stalker_nebo_43.ogf'. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 21 Marca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2020 To częsty problem nazywa się nieplanowany zgon postaci kwestowej. Widziałem to nie raz i pobrałem kiedyś małego moda p.t. postacie kwestowe nie giną do zewu, czasem pomaga jak jest kompatybilny z modem, aha podobno jak ktos kumaty to sobie dopisuje w w/w modzie postacie które są mu potrzebne żywe w danym modzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 22 Marca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2020 Może to pomoże: Zrób kopię katalogu meshes ścieżka gamedata\meshes\actors Wrzuć zawartość paczki do katalogu gamedata meshes.7z Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 22 Marca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2020 Autor moda na ten problem ma taką radę: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PREDATOR Opublikowano 22 Marca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2020 vidkunsen nie miałem jeszcze z czymś takim do czynienia, a grałem praktycznie we wszystkie przetłumaczone mody, ale dzięki za info przyda się na przyszłości. OldMan twoja paczka pomogła lecz niestety teraz wywala mnie ale z innym errorem, teraz brak modela wstawiam info z loga. FATAL ERROR [error]Expression : I [error]Function : CInifile::Load [error]File : Xr_ini.cpp [error]Line : 267 [error]Description : Can't find include file: [error]Arguments : models\capture\clear_sky_1.ltx Dzięki za próbę pomocy. Spróbuję zrezygnować z tego zadania i sprawdzę czy będę mógł wejść do Zatonu. tom3kb ja nie mam problemu z odpaleniem gry. Wszystko działał bez problemu zmieniałem lokacje wykonywałem zadania do tego momentu. Dalej mogę zmieniać lokacje lecz tylko Zaton jest dla mnie zablokowany. Ale dzięki za zainteresowanie i pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 22 Marca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2020 @PREDATOR Tym razem wypakuj paczkę do gamedata\configs ale BEZ ZGODY NA NADPISYWANIE PLIKÓW ! models.7z Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PREDATOR Opublikowano 22 Marca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2020 OldMan to też nie pomogło, teraz po uruchomieniu gry nie można wczytać ostatniego zapisu. Rezygnacja z zadania też nic nie zmieniła. FATAL ERROR [error]Expression : <no expression> [error]Function : CInifile::r_section [error]File : Xr_ini.cpp [error]Line : 520 [error]Description : fatal error [error]Arguments : Can't open section 'ph_sleepbag'. Please attach [*.ini_log] file to your bug report Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 22 Marca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2020 Skoro tak skasuj plik models\capture\clear_sky_1.ltx i sprawdź czy sejw się wczyta. Ta czytam i czytam i ma wrażenie, że źle wypakował Ci się mod i będzie na zasadzie im dalej w las tym więcej drzew.... Ostatnie co mi przychodzi do głowy to: Czy próbowałeś postawić moda od nowa ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PREDATOR Opublikowano 22 Marca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2020 Spoko gra śmiga bez problemowo, po prostu nie będę zaglądał do Zatonu. W tym pliku ostatnim nie ma models\capture\clear_sky_1.ltx są inne plki, po ich usunięciu gra działa. Pozdrawiam i dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 22 Marca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2020 Tak jeszcze z ciekawości. Jak możesz wstaw sejwa na moment przed przejściem na Zaton. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PREDATOR Opublikowano 22 Marca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2020 ProszZaton.rarę bardzo. -FLUSH- * Log file has been saved successfully! ! Fallback to default bump map: act\metro\act_diger_slemnew_bump# ! Fallback to default bump map: act\metro\act_diger_slemnew_bump ! Can't find texture 'act\act_clear_sky_1' FATAL ERROR [error]Expression : I [error]Function : CInifile::Load [error]File : Xr_ini.cpp [error]Line : 267 [error]Description : Can't find include file: [error]Arguments : models\capture\clear_sky_1.ltx stack trace: 0023:00716972 xrCore.dll, CInifile::Load() 0023:00716168 xrCore.dll, CInifile::CInifile() 0023:05E7EF16 xrRender_R3.dll 0023:05E7C9B4 xrRender_R3.dll 0023:05E5512F xrRender_R3.dll 0023:06B321D7 ODE.dll, dNormalize3_slow() 0023:6DCFEA53 MSVCR120.dll, _RTDynamicCast() 0023:6DCFEA6B MSVCR120.dll, _RTDynamicCast() 0023:6DC73DAE MSVCR120.dll, _uncaught_exception() 0023:6DC7A72D MSVCR120.dll, _ValidateRead() 0023:00715C27 xrCore.dll, str_container::dock() 0023:05E5568D xrRender_R3.dll 0023:6DC7BCAD MSVCR120.dll, finite() 0023:0654A068 xrGame.dll, CDialogHolder::UseIndicators() 0023:064363C0 xrGame.dll, CDialogHolder::UseIndicators() 0023:0643471B xrGame.dll, CDialogHolder::UseIndicators() 0023:06436D9E xrGame.dll, CDialogHolder::UseIndicators() 0023:0643B09A xrGame.dll, CDialogHolder::UseIndicators() 0023:0640FA87 xrGame.dll, CDialogHolder::UseIndicators() 0023:064D6650 xrGame.dll, CDialogHolder::UseIndicators() 0023:0652B435 xrGame.dll, CDialogHolder::UseIndicators() 0023:06388F49 xrGame.dll, CDialogHolder::UseIndicators() 0023:00717E3A xrCore.dll, CInifile::r_bool() 0023:06386E36 xrGame.dll, CDialogHolder::UseIndicators() Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 23 Marca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2020 @PREDATOR Chyba ogarnąłem temat i Twój sejw z Zatonu się wczytuje. 1. Zrób kopię katalogu z grą w bezpieczne miejsce 2. Wypakuj paczkę: https://my.pcloud.com/publink/show?code=XZ9b8MkZjkFiFxeon4mUBWs9fOlDVuYnDsKV do katalogu gamedata BEZ NADPISYWANIA PLIKÓW i sprawdź czy zadziała. Jeśli wywali do pulpitu z komunikatem w logu ... memory.... zmniejsz ustawienia wideo na takie jak u mnie: i sprawdź ponownie. Jeśli wszystko nie zadziała wystawię Ci moja kompilację żebyś mógł poszaleć na Zatonie Pozdrawiam. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PREDATOR Opublikowano 24 Marca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2020 OldMen. Dzięki wszystko działa jak wcześniej. Dobrej zony i dużo kozaków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.