Jump to content
Sign in to follow this  
vidkunsen

Prosectors Project

Recommended Posts

Logiczne rozwiązanie. Tak samo jak to rozwiązanie, że chowają się przed emisją. Tylko idiota siedziałby na deszczu, kiedy może być pod dachem. A po deszczu ogniska powinny zgasnąć, a NPCe je rozpalać na nowo.

Szkoda tylko, że ten obraz jest nielogicznie ciemny. Sami wiemy, że nawet w najbardziej pochmurny dzień widoczność jest bardziej kontrastowa i sporo jaśniejsza. A tu chodzimy cały czas, jakby w mocnych okularach przeciwsłonecznych. A może nasz @Junx do swojego moda doda okulary rozjaśniające, takie jakie są robione dla kierowców podczas jazdy o zmierzchu. Te o takim żółtym zabarwieniu. A taki patch dla wszystkich szaro-burych modów, byłby satysfakcjonujący dla wielu grających, zamiast patchy na zmianę pogody.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Junx  Odpowiedz w temacie Hibrida, aby tu nie spamować. To co pokazałeś, to chyba noktowizor. Ale moja propozycja dotyczyła całkiem innego "urządzenia". Mają to być okulary które dają obraz bardziej żółty i wyraźniejszy. Coś na wzór tych, które GB miał chyba w Ostatnim Stalkerze zamiast noktowizora. W nocy byłyby nieskuteczne i noktowizory byłyby koniecznością.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Już kilka miesięcy kontynuuje się rozwój globalnej modyfikacji «Prosectors Project» na bazie «Cienia Czarnobyla». Wcześniej autorzy moda głównie zmienili rozgrywkę. Zrealizowali system handlu, inwentarza i medycyny, a na szczególną dumą został obdarzony ulepszony intelekt stalkerów i mutantów. Teraz autorom zostało zająć się grafiką. Całkiem niedawno stało się wiadome, że w nowej wersji 1.5, nad którą teraz trwają prace, pojawi się graficzny render pod «DirectX 11.4». Przy czym twórcy napisali go od zera samemu, nie kopiując kodu z dodatku «Zewu Prypeci». Wśród głównych korzyści nowego renderu jest ulepszone oświetlenie i lepsza współpraca ze sterownikami na poziomie sprzętowym.

79089067.png39212301.png59384060.png48296936.png20590156.png07094908.png68773678.png36035081.png92978777.png

Porównanie wersji 1.4 do 1.5:

Spoiler

 

Przeprowadzone prace dały poważny wzrost wydajności. Szczegółowy opis nowego rendera dostępny pod tym linkiem: KLIK.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.