pacjent1972 Posted September 12, 2016 Report Share Posted September 12, 2016 Platforma: Zew Prypeci 1.6.02 Autorzy: LW Team Planowana data premiery: Nieznana Nowa wersja Lost World jest planowana jako freeplayowa platforma na wzór Call of Chernobyl, gdzie główny nacisk położono na gruntowne przeprojektowanie lokacji. Graficzna podstawa - zmieniony AtmosFear 3, paczka broni - Shoker Mod 3.0. Platforma tworzona jest zgodnie z kanonicznymi obrazami miejsc pomyślanych początkowo i uzupełnianych tam, gdzie dana jest swoboda wyobraźni. Lista lokacji: Spoiler Kordon (remake wersji z builda 1935); Bagna (CzN + poprawki); Parów (remake wersji z builda 2571); Dolina mroku (wersja z builda 2205 z usuniętymi skałami po lewej); Wysypisko (Cmentarz pojazdów z Anomaly); Agroprom (remake oryginału); Bar (na podstawie istniejącego miejsca w Czarnobylu); Jantar (remake wersji z builda 1935); Magazyny wojskowe (NS + poprawki); Radar (odtworzony realny radar "Duga"); Martwe miasto (LA DC); Prypeć (LWO); CzEJ (LA DС); Czerwony las (LA DC + poprawki); Zaton; Jupiter; Generatory (pełny remake bazujący na rzeźbie terenu z północno-zachodniego wysypiska); Х-18 (LA DC); Х-16 (LA DC + poprawki); Х-10; Х-8 (ZP); Warlab (całkowicie nowy, ale z wykorzystaniem geometrii laboratoriów z modów); Podziemia Agropromu (AMK); Sarkofag; Tunel; Sterownia Monolitu. Screeny: Spoiler Filmy: Spoiler Źródła: 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 14, 2018 Report Share Posted January 14, 2018 Temat nieco umarł... a w temacie moda sporo się dzieje - np. dzisiaj, kilka godzin temu, dostaliśmy nowe screeny: Spoiler Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Gorodecki Posted April 21, 2018 Report Share Posted April 21, 2018 Projekt zmienił nazwę, mianowicie pozbyto się członu "Mournwind", związku z tym, że nie jest to kolejna część serii czy po prostu ewolucja na nową platformę, a raczej ponowne przemyślenie treści całego projektu. Będzie to pierwszy i zarazem ostatni "Lost World" na silniku "Zewu Prypeci". W tej chwili autorzy rozwiązują problemy techniczne na Magazynach Wojskowych i Dolinie Mroku. Postanowili również dokonać całkowitej edycji Jantaru, dzięki czemu lokalizacja stanie się bardziej kanoniczna i nasycona. W przyszłości Bar również ma być bardziej upiększony i dopracowany. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Diegtiariow Posted February 23, 2019 Report Share Posted February 23, 2019 Na cześć piątej rocznicy wydania Lost World Origin, twórcy modyfikacji postanowili zadowolić graczy częścią świeżych materiałów z rozwoju nowego moda, który jest teraz oparty na platformie Zew Prypeci. Oprócz zrzutów ekranu z różnych lokalizacji gier pokazano dwuminutowy film z poziomu Doliny Mroku. Modmakerzy dodali, że przedstawione screeny nie odzwierciedlają ostatecznego wyglądu. Jako specjalny bonus umieszczono screeny lokacji Jantar, którą twórcy radykalnie przerobią. W tej chwili nad tym trwają aktywne prace. Równolegle z tym modeluje się Bar i Lab X-18. Data wydania Lost World CoP nadal pozostaje nieznana. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tom3kb Posted January 8, 2020 Report Share Posted January 8, 2020 Jeden nowy obrazek z moda, nie za wiele przez rok 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Gorodecki Posted August 23, 2020 Report Share Posted August 23, 2020 Do okresie długiej ciszy autor moda Ирбис (Irbis) opublikował kilka zrzutów ekranu: Spoiler ŹRÓDŁA INFORMACJI: 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tom3kb Posted August 24, 2020 Report Share Posted August 24, 2020 I jeszcze kilka nowych obrazków: Źródło 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Diegtiariow Posted August 30, 2020 Report Share Posted August 30, 2020 I kolejne screeny: Spoiler Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Diegtiariow Posted September 15, 2020 Report Share Posted September 15, 2020 Twórca serii «Lost World» udostępnił trzy nowe screeny z nowej wersji moda. Na roboczym zdjęciu została pokazana lokacja Bar. Pozostałe dwa obrazki przedstawiają lokację Cmentarz Porzuconych Pojazdów. Warto również zwrócić uwagę na obecność nowego interfejsu. Wcześniej twórca modyfikacji poinformował, że modyfikacja jest ukończona w około 46%. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Diegtiariow Posted June 14, 2021 Report Share Posted June 14, 2021 Kilka zrzutów ekranu, Gąszcz (Darkscape/Лощина) zrobiono: Spoiler Źródło: ap-pro.ru Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Diegtiariow Posted June 27, 2021 Report Share Posted June 27, 2021 Dwa nowe screeny z X-8: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Diegtiariow Posted August 17, 2021 Report Share Posted August 17, 2021 Twórca nowej modyfikacji z serii «Lost World», która jest tworzona na platformie Zew Prypeci, opowiedział graczom o pracach nad lokacjami: - W pracach nad remake'iem Baru zostały wykorzystane liczne przebudowy i wysokiej jakości ulepszenia, ale ani jedno z nich nie uleczyło głównych problemów wizerunku Baru jako lokacji ze strony tworzenia przez GSC, a dokładnie konflikt wersji 1935 w postaci de-facto multiplayer'owego vinaigrette podszytego kopiuj-wklej do pojedynczej gry i konflikt wersji 1865, w której znajduje się fabryka rostok, co jest całkowicie nie do przyjęcia ze względu na jego istnienie w Kijowie. Jednocześnie wioska baru 1865 jasno pokazuje, że jest to aluzja do Czarnobyla za pośrednictwem głównych budynków. Dom towarowy w postaci ordynarnie skopiowanego budynku z Martwego Miasta - jadalnia w rzeczywistości; dwupiętrowe budynki z cegły stojące w rzeczywistości wzdłuż drogi, przy czym jeden z nich ma podjazd w stronę ulicy. Szkoła, ponownie skopiowana z Martwego Miasta, ale pozbawiona jednego piętra. Stare opuszczone domy. Wielokrotne próby wdrożenia czegoś niemożliwego do wepchnięcia na teren wsi, a także próby przerobienia fabryki baru z 1865 roku z Rostoku na coś innego - doprowadziły do zniszczenia klimatu i harmonijnego postrzegania lokacji. Teren, który jest już w zasadzie jamą, nawet po usunięciu skał, nie mógł pozbyć się buildowskiego syndromu. W związku z wyżej wymienioną informacją, naszemu zespołowi z pomocą autora projektu КЯЗ, udało się odtworzyć teren centralnego terytorium miasta Czarnobyl, który stanie się nowym barem. Budynki i mała detalizacja są w tej chwili przetwarzane. W efekcie platforma Lost World będzie zawierała wszystkie główne rzeczywiste próbki lokacji trylogii, z których wiele wcześniej istniało tylko warunkowo przypominając ich oryginały: radar Duga (Radar), Czarnobyl (Bar), Cmentarz Pojazdów (Wysypisko), CEA, Czerwony Las i inne pozostałe lokacje zostały częściowo poprawione w miarę naszych najlepszych możliwości, ale niestety nasz zespół nie jest na tyle profesjonalny, aby próbować uleczyć np. Prypeć, więc na razie będziemy musieli zostawić ją z Lost World Origin. Może później nam z nią pomogą. Jeśli chodzi o Czarnobyl, jego lewa strona, czyli małe opuszczone warsztaty i korpusy, to teren tej samej Dziczy. Jadalnia o jasnozielonych ścianach została odtworzona z jak największymi detalami z naszej strony i to właśnie w jej wnętrzu znajdzie się piwnica z barem 100 radów. Również w lewej stronie, niedaleko słynnego znaku przy drodze, znajduje się plac budowy, analogiczny na Dziczy. W ten sposób wszystkie miejsca niezbędne dla historii gry mają swoje miejsce i zostaną odtworzone w miarę możliwości. Rozmiar nowego baru to 1500х1500. To druga największa lokacja po Gąszczu w projekcie LW, którą będziemy napełniać i wymyślać od zera. Wszystkie pozostałe lokacje są gotowe dla pracy w SDK i w przyszłym miesiącu będziemy ich stawiać na nogi z uwzględnieniem spawnu. W fazie projektowania został tylko Czarnobyl. Nie tracę więc nadziei do końca roku zebrać build i pokazać materiał wideo. Ponadto ze względu na fakt, że Shoker mod 3.0 nadal nie wyszedł, najprawdopodobniej LW zostanie wydany bez paczki broni. Szkoda, ale zdecydowanie nie możemy na niego czekać. Niezbędne silnikowe poprawki niezwiązane z bronią zostaną zrobione, w związku z czym LW już został przeniesiony na Oxygen. Dziękuję wszystkim za uwagę, pamiętajcie że Lost World - to przede wszystkim platforma z 25 wysokiej jakości, z lorem, logicznie poprawionych lokacji trylogii. Jest nas bardzo mało i trzeba prosić o pomoc w wielu sprawach ludzi z zewnątrz, dlatego z zadaniami każdej frakcji jest na razie cisza. Miejmy nadzieję, że ujrzawszy lokacje zainspiruje to ludzi - poinformował modmaker. Spoiler Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tom3kb Posted September 23, 2021 Report Share Posted September 23, 2021 Trochę screenów z lokacji Jantar. Rozmiar lokacji 700x700. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tom3kb Posted October 3, 2021 Report Share Posted October 3, 2021 Nowy wygląd Agropromu z tego moda. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArNie Posted November 3, 2021 Report Share Posted November 3, 2021 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tom3kb Posted November 19, 2021 Report Share Posted November 19, 2021 Prezentacja Lost World (CoP). 1 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Diegtiariow Posted February 6, 2022 Report Share Posted February 6, 2022 Styczniowe podsumowanie - «Lost World»: ☢ Dworzec autobusowy w Czarnobylu. Całkowicie otwarty wewnątrz, otwarta jadalnia, gdzie będzie znajdować się Bar "100 Radów". Występuje piwnica z wersji 1865, ale rozszerzona w stosunku do rozmiaru samej jadalni. ☢ Prawie dopracowano "ДСП экоцентр" ☢ Podstacja elektryczna w barze (Czarnobyl) jest technicznie gotowa. Zostaną nałożone tekstury i wszystkie detale zostaną jeszcze porpawione. "Teraz zacznie się rutynowe małe rzeczy" - komentarz od twórcy. ☢ Jest gotowa główna infrastruktura, utworzono krawężniki. Na zdjęciach przedstawiono proces układania i przyczesywania dróg. Zostają dodawane prywatne domy w puste miejsca, tam gdzie są na mapie. (Demonstracja na ostatnim screenie) Twórcom potrzebna jest pomoc mapperów i modelerów, aby poprawić błędy w modelach budynków i terenu na lokacjach i ich paczki w SDK. Jeśli ktoś jest w tym doświadczony i chce pomóc przy budynkach w Czarnobylu i pomóc w poprawce tekstur na modelach, wystarczy napisać w wiadomości grupy. Zdjęcia: Spoiler Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agrael Posted March 28, 2022 Report Share Posted March 28, 2022 Twórcy Lost World ujawnili obecny postęp prac nad swoim projektem. W dalszym ciągu kontynuowane są prace nad globalnym remake'iem lokacji z trylogii, co z kolei wymaga rozwinięcia pomysłów z oryginału i świeżego spojrzenia na monotonne miejsca. Obecnie z 27 lokacji, które znajdziemy w Call of Chernobyl, tylko 5 z nich wymaga dalszego rozwoju: pozbywanie się błędów związanych z teksturami i dopracowanie miasteczka Czarnobyl wzorując się na jego prawdziwych zdjęciach. a także dodanie nowych obiektów na Magazynach Wojskowych, Czerwonym Lesie, Radarze i Kordonie. Należy wspomnieć, że zmianom uległy lokacje z Cienia Czarnobyla i Czystego Nieba. Zew Prypeci został pominięty. W tej chwili rozwój produkcji jest na „rozdrożu”: Adaptacja z Call of Chernobyl Poszukiwany jest specjalista od CoCa, który zajmie się przeniesieniem całej zawartości z dodatku na lokacje z Call of Chernobyl, a także osoby odpowiedzialne za rozgrywkę. Wariant całkowicie oparty na fabule, zawierający jedynie zmienione lokacje: Do drugiego rozwiązania potrzebna jest osoba znająca się na dodawaniu zadań, która mogłaby zrealizować swoje pomysły, bazując na klimatycznych lokacjach, zachowując przy tym nutkę nostalgii i lore z oryginału. Wersja, która była pierwotnie planowana - samodzielna platforma na wzór Call of Chernobyl, ale pozbawiona jego błędów i umożliwiająca pełną swobodę tworzenia nowych zadań oraz funkcji rozgrywki. Niestety w obecnym składzie twórcy nie mają takowej możliwości poza skupieniem się nad lokacjami. Poszukiwani są nowi modderzy z doświadczeniem. Autorzy Lost World są gotowi do współpracy i kompromisów w celu zrealizowania wszystkich pomysłów. Źródło: 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agrael Posted April 17, 2022 Report Share Posted April 17, 2022 Autorzy Lost World zaprezentowali nowy inwentarz. Został wykonany w charakterystycznym dla serii kolorze, a dzięki pomocy programisty udało się wprowadzić przejrzysty system wszelkich właściwości ochronnych. Nastąpiły również spore zmiany w charakterystyce wszystkich artefaktów, które obecnie wpływają jedynie na zdrowie gracza i nie zapewniają żadnej dodatkowej ochrony. Źródło: [KLIK] 1 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agrael Posted May 12, 2022 Report Share Posted May 12, 2022 Garść nowych screenów prezentujących lokacje. Spoiler Źródło: [KLIK] Na dokładkę filmik z 1 maja: Spoiler 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tom3kb Posted May 19, 2022 Report Share Posted May 19, 2022 Kolejne obrazki, trochę z X18. Spoiler Trochę znad Jantaru. Spoiler Źródła: [#1] , [#2] 1 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agrael Posted May 27, 2022 Report Share Posted May 27, 2022 Świeże obrazki z Zatonu. Jak można zauważyć, poziom wody znacznie się podniósł. Źródło: [KLIK] 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tom3kb Posted June 7, 2022 Report Share Posted June 7, 2022 Na stronie moda na VK pojawiło się trochę nowych obrazków z testów lokacji na silniku Advance XRay wraz z modem GSWR. Tak wyglądają efekty. Spoiler 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agrael Posted July 21, 2022 Report Share Posted July 21, 2022 Podziemia Agropromu Spoiler Źródło: [KLIK] 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agrael Posted September 18, 2022 Report Share Posted September 18, 2022 Twórcy Lost World postanowili zdradzić graczom, nad czym obecnie pracują. Otóż skupili się na odtworzeniu rzeczywistych obiektów na lokacji Czarnobyl oraz Mroczny Wąwóz. Trochę to wygląda tak, jakby poszli śladem autorów Żywej Zony Spoiler Źródło: [KLIK] 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.