Jump to content

Lost World [CoP]


Recommended Posts

LW_header.jpg


Platforma: Zew Prypeci 1.6.02 Autorzy: LW Team Planowana data premiery: Nieznana

Nowa wersja Lost World jest planowana jako freeplayowa platforma na wzór Call of Chernobyl, gdzie główny nacisk położono na gruntowne przeprojektowanie lokacji.
Graficzna podstawa - zmieniony AtmosFear 3, paczka broni - Shoker Mod 3.0. Platforma tworzona jest zgodnie z kanonicznymi obrazami miejsc pomyślanych początkowo i uzupełnianych tam, gdzie dana jest swoboda wyobraźni.


Lista lokacji:

Spoiler
  1. Kordon (remake wersji z builda 1935);
  2. Bagna (CzN + poprawki);
  3. Parów (remake wersji z builda 2571);
  4. Dolina mroku (wersja z builda 2205 z usuniętymi skałami po lewej);
  5. Wysypisko (Cmentarz pojazdów z Anomaly);
  6. Agroprom (remake oryginału);
  7. Bar (na podstawie istniejącego miejsca w Czarnobylu);
  8. Jantar (remake wersji z builda 1935);
  9. Magazyny wojskowe (NS + poprawki);
  10. Radar (odtworzony realny radar "Duga");
  11. Martwe miasto (LA DC);
  12. Prypeć (LWO);
  13. CzEJ (LA DС);
  14. Czerwony las (LA DC + poprawki);
  15. Zaton;
  16. Jupiter;
  17. Generatory (pełny remake bazujący na rzeźbie terenu z północno-zachodniego wysypiska);
  18. Х-18 (LA DC);
  19. Х-16 (LA DC + poprawki);
  20. Х-10;
  21. Х-8 (ZP);
  22. Warlab (całkowicie nowy, ale z wykorzystaniem geometrii laboratoriów z modów);
  23. Podziemia Agropromu (AMK);
  24. Sarkofag;
  25. Tunel;
  26. Sterownia Monolitu.

Screeny:

Spoiler
LW_1.jpgLW_2.jpg
LW_3.jpgLW_4.jpgLW_5.jpg
LW_6.jpgLW_7.jpg
LW_8.jpgLW_9.jpg

Filmy:

Spoiler

Źródła: AP-PRO_LOGO.png spacer.png
 

  • Positive 4
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 3 months later...

CLRXF1ZAaSM.jpg lGpAcmt9hyQ.jpg b8G-3Keycd8.jpg PYwHsNpnLL0.jpg

Projekt zmienił nazwę, mianowicie pozbyto się członu "Mournwind", związku z tym, że nie jest to kolejna część serii czy po prostu ewolucja na nową platformę, a raczej ponowne przemyślenie treści całego projektu. Będzie to pierwszy i zarazem ostatni "Lost World" na silniku "Zewu Prypeci".

W tej chwili autorzy rozwiązują problemy techniczne na Magazynach Wojskowych i Dolinie Mroku. Postanowili również dokonać całkowitej edycji Jantaru, dzięki czemu lokalizacja stanie się bardziej kanoniczna i nasycona. W przyszłości Bar również ma być bardziej upiększony i dopracowany.

  • Positive 2
Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
Guest Diegtiariow

Na cześć piątej rocznicy wydania Lost World Origin, twórcy modyfikacji postanowili zadowolić graczy częścią świeżych materiałów z rozwoju nowego moda, który jest teraz oparty na platformie Zew Prypeci. Oprócz zrzutów ekranu z różnych lokalizacji gier pokazano dwuminutowy film z poziomu Doliny Mroku. Modmakerzy dodali, że przedstawione screeny nie odzwierciedlają ostatecznego wyglądu.

29341015.png 25270704.png 78340287.png

99127001.png 18163184.png 87028373.png

Jako specjalny bonus umieszczono screeny lokacji Jantar, którą twórcy radykalnie przerobią. W tej chwili nad tym trwają aktywne prace. Równolegle z tym modeluje się Bar i Lab X-18. Data wydania Lost World CoP nadal pozostaje nieznana.

10029385.png 27350132.png 61973756.png 78839349.png

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
  • 7 months later...
  • 3 weeks later...
Guest Diegtiariow

Twórca serii «Lost World» udostępnił trzy nowe screeny z nowej wersji moda. Na roboczym zdjęciu została pokazana lokacja Bar. Pozostałe dwa obrazki przedstawiają lokację Cmentarz Porzuconych Pojazdów. Warto również zwrócić uwagę na obecność nowego interfejsu. Wcześniej twórca modyfikacji poinformował, że modyfikacja jest ukończona w około 46%.

jzVLMjoQcZY.jpg

wLZ_IPB6a5M.jpg  HS7KwW79IgE.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
  • Guest changed the title to Lost World [CoP]
  • 2 weeks later...
Guest Diegtiariow

2dpVTFNCXyQ.jpg

e298a2.png Twórca nowej modyfikacji z serii «Lost World», która jest tworzona na platformie Zew Prypeci, opowiedział graczom o pracach nad lokacjami:

- W pracach nad remake'iem Baru zostały wykorzystane liczne przebudowy i wysokiej jakości ulepszenia, ale ani jedno z nich nie uleczyło głównych problemów wizerunku Baru jako lokacji ze strony tworzenia przez GSC, a dokładnie konflikt wersji 1935 w postaci de-facto multiplayer'owego vinaigrette podszytego kopiuj-wklej do pojedynczej gry i konflikt wersji 1865, w której znajduje się fabryka rostok, co jest całkowicie nie do przyjęcia ze względu na jego istnienie w Kijowie.

Jednocześnie wioska baru 1865 jasno pokazuje, że jest to aluzja do Czarnobyla za pośrednictwem głównych budynków. Dom towarowy w postaci ordynarnie skopiowanego budynku z Martwego Miasta - jadalnia w rzeczywistości; dwupiętrowe budynki z cegły stojące w rzeczywistości wzdłuż drogi, przy czym jeden z nich ma podjazd w stronę ulicy.

Szkoła, ponownie skopiowana z Martwego Miasta, ale pozbawiona jednego piętra. Stare opuszczone domy.

Wielokrotne próby wdrożenia czegoś niemożliwego do wepchnięcia na teren wsi, a także próby przerobienia fabryki baru z 1865 roku z Rostoku na coś innego - doprowadziły do zniszczenia klimatu i harmonijnego postrzegania lokacji. Teren, który jest już w zasadzie jamą, nawet po usunięciu skał, nie mógł pozbyć się buildowskiego syndromu.

W związku z wyżej wymienioną informacją, naszemu zespołowi z pomocą autora projektu КЯЗ, udało się odtworzyć teren centralnego terytorium miasta Czarnobyl, który stanie się nowym barem. Budynki i mała detalizacja są w tej chwili przetwarzane. W efekcie platforma Lost World będzie zawierała wszystkie główne rzeczywiste próbki lokacji trylogii, z których wiele wcześniej istniało tylko warunkowo przypominając ich oryginały: radar Duga (Radar), Czarnobyl (Bar), Cmentarz Pojazdów (Wysypisko), CEA, Czerwony Las i inne pozostałe lokacje zostały częściowo poprawione w miarę naszych najlepszych możliwości, ale niestety nasz zespół nie jest na tyle profesjonalny, aby próbować uleczyć np. Prypeć, więc na razie będziemy musieli zostawić ją z Lost World Origin. Może później nam z nią pomogą.

Jeśli chodzi o Czarnobyl, jego lewa strona, czyli małe opuszczone warsztaty i korpusy, to teren tej samej Dziczy. Jadalnia o jasnozielonych ścianach została odtworzona z jak największymi detalami z naszej strony i to właśnie w jej wnętrzu znajdzie się piwnica z barem 100 radów.

Również w lewej stronie, niedaleko słynnego znaku przy drodze, znajduje się plac budowy, analogiczny na Dziczy. W ten sposób wszystkie miejsca niezbędne dla historii gry mają swoje miejsce i zostaną odtworzone w miarę możliwości.

Rozmiar nowego baru to 1500х1500. To druga największa lokacja po Gąszczu w projekcie LW, którą będziemy napełniać i wymyślać od zera. Wszystkie pozostałe lokacje są gotowe dla pracy w SDK i w przyszłym miesiącu będziemy ich stawiać na nogi z uwzględnieniem spawnu. W fazie projektowania został tylko Czarnobyl. Nie tracę więc nadziei do końca roku zebrać build i pokazać materiał wideo.

Ponadto ze względu na fakt, że Shoker mod 3.0 nadal nie wyszedł, najprawdopodobniej LW zostanie wydany bez paczki broni. Szkoda, ale zdecydowanie nie możemy na niego czekać. Niezbędne silnikowe poprawki niezwiązane z bronią zostaną zrobione, w związku z czym LW już został przeniesiony na Oxygen.

Dziękuję wszystkim za uwagę, pamiętajcie że Lost World - to przede wszystkim platforma z 25 wysokiej jakości, z lorem, logicznie poprawionych lokacji trylogii. Jest nas bardzo mało i trzeba prosić o pomoc w wielu sprawach ludzi z zewnątrz, dlatego z zadaniami każdej frakcji jest na razie cisza. Miejmy nadzieję, że ujrzawszy lokacje zainspiruje to ludzi
 - poinformował modmaker.

Spoiler

NPtAKwhCDDQ.jpg

7yzsdEZ1B8Y.jpg

wx8BldYE-yo.jpg

7hf3Ov_DTQY.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
Guest Diegtiariow

tSwLLriarFM.jpg

Styczniowe podsumowanie - «Lost World»:

☢ Dworzec autobusowy w Czarnobylu. Całkowicie otwarty wewnątrz, otwarta jadalnia, gdzie będzie znajdować się Bar "100 Radów".
Występuje piwnica z wersji 1865, ale rozszerzona w stosunku do rozmiaru samej jadalni.

☢ Prawie dopracowano "ДСП экоцентр"

☢ Podstacja elektryczna w barze (Czarnobyl) jest technicznie gotowa. Zostaną nałożone tekstury i wszystkie detale zostaną jeszcze porpawione.
"Teraz zacznie się rutynowe małe rzeczy" - komentarz od twórcy.

☢ Jest gotowa główna infrastruktura, utworzono krawężniki.
Na zdjęciach przedstawiono proces układania i przyczesywania dróg. Zostają dodawane prywatne domy w puste miejsca, tam gdzie są na mapie. (Demonstracja na ostatnim screenie)

Twórcom potrzebna jest pomoc mapperów i modelerów, aby poprawić błędy w modelach budynków i terenu na lokacjach i ich paczki w SDK.
Jeśli ktoś jest w tym doświadczony i chce pomóc przy budynkach w Czarnobylu i pomóc w poprawce tekstur na modelach, wystarczy napisać w wiadomości grupy.

Zdjęcia:

Spoiler

xcLn7AUZ9-o.jpg

lzBbSsvIJ4o.jpg

lufmyHfA-wo.jpg

4wD2RopsjvE.jpg

L5kLvRjDsgA.jpg

A5Cv-V9qBjU.jpg

tZ4mdSjdhTs.jpg

R3_aqJBeOF8.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Twórcy Lost World ujawnili obecny postęp prac nad swoim projektem. 

jgSgcKYPtEo.jpg

W dalszym ciągu kontynuowane są prace nad globalnym remake'iem lokacji z trylogii, co z kolei wymaga rozwinięcia pomysłów z oryginału i świeżego spojrzenia na monotonne miejsca. Obecnie z 27 lokacji, które znajdziemy w Call of Chernobyl, tylko 5 z nich wymaga dalszego rozwoju: pozbywanie się błędów związanych z teksturami i dopracowanie miasteczka Czarnobyl wzorując się na jego prawdziwych zdjęciach. a także dodanie nowych obiektów na Magazynach Wojskowych, Czerwonym Lesie, Radarze i Kordonie. Należy wspomnieć, że zmianom uległy lokacje z Cienia Czarnobyla i Czystego Nieba. Zew Prypeci został pominięty. 

GPP4yky98hc.jpg 8lv34tM77wU.jpg

W tej chwili rozwój produkcji jest na „rozdrożu”:

  • Adaptacja z Call of Chernobyl 

Poszukiwany jest specjalista od CoCa, który zajmie się przeniesieniem całej zawartości z dodatku na lokacje z Call of Chernobyl, a także osoby odpowiedzialne za rozgrywkę. 

  • Wariant całkowicie oparty na fabule, zawierający jedynie zmienione lokacje:

Do drugiego rozwiązania potrzebna jest osoba znająca się na dodawaniu zadań, która mogłaby zrealizować swoje pomysły, bazując na klimatycznych lokacjach, zachowując przy tym nutkę nostalgii i lore z oryginału. 

2bE4eej30Sk.jpg

  •  Wersja, która była pierwotnie planowana - samodzielna platforma na wzór Call of Chernobyl, ale pozbawiona jego błędów i umożliwiająca pełną swobodę tworzenia nowych zadań oraz funkcji rozgrywki. 

Niestety w obecnym składzie twórcy nie mają takowej możliwości poza skupieniem się nad lokacjami. Poszukiwani są nowi modderzy z doświadczeniem. Autorzy Lost World są gotowi do współpracy i kompromisów w celu zrealizowania wszystkich pomysłów. 

Źródło: AP-PRO_LOGO.png.5af8a41dd682d74089b58cc2dd2edcbd.png

  • Positive 2
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

cwt07HCeACA.jpg  EffkdP2HAPg.jpg

Autorzy Lost World zaprezentowali nowy inwentarz. Został wykonany w charakterystycznym dla serii kolorze, a dzięki pomocy programisty udało się wprowadzić przejrzysty system wszelkich właściwości ochronnych. 

Nastąpiły również spore zmiany w charakterystyce wszystkich artefaktów, które obecnie wpływają jedynie na zdrowie gracza i nie zapewniają żadnej dodatkowej ochrony.

Źródło: [KLIK]

  • Cool 1
  • Positive 2
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.