Skocz do zawartości

New Project


Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...

aU8mqxWZPYc.jpg

Twórcy "Nowego Projektu", który będzie bazował na "Lost Alpha DC" udzielili kilku odpowiedzi na pytania graczy odnośnie koncepcji modyfikacji:

  • fabuła będzie opierała się koncepcji wszechświata oryginalnej trylogii z dodatkiem nowych pomysłów,
  • w modzie będzie od 14 do 18 lokacji, wszystkie zbudowane w oparciu o poziomy obecne w trylogii lub w kompilacjach. Część z nich została przebudowana, a niektóre nieznacznie rozszerzono,
  • główny nacisk położony jest na grę dowolną, ale nie dosłownie taką, jaką znamy z "Call of Chernobyl", choć do niej zbliżoną,
  • gra dowolna będzie dostępna prawie natychmiast po rozpoczęciu gry, a przejście głównej linii fabularnej nie będzie możliwe bez ukończenia gry dowolnej. Oznacza to, że dla dalszego postępu w fabule Gracz będzie musiał samodzielnie eksplorować Strefę, szukać czegoś lub kogoś bez jasnych instrukcji (gdzie i jak to zrobić) lub angażować się w śledztwo detektywistyczne etc. etc.,
  • fabuła będzie tak zbudowana, żeby w trakcie wypełniania głównej fabuły Gracz będzie mógł się od niej oderwać i wykonywać zadania poboczne,
  • trudność gry będzie mniej więcej na poziomie "LA DC Extended", ale najwyższy poziom trudności może okazać się trudniejszy. Nie wyklucza się wariantu wprowadzenia dodatkowego poziomu trudności wyższego od "Mistrza",
  • w modzie występuje jedynie ulepszone pełne dynamiczne oświetlenie DX11,
  • zwiększona została ilość broni. Głównie dla urozmaicenia rozgrywki, a nie dla wrażeń wizualnych. Nie będzie jednak tak dużo broni jak w "LA DC",
  • standardowe zadania cykliczne pozostaną bez zmian,
  • A-life będzie na poziomie "Zewu Prypeci",
  • handel ze stalkerami pozostanie, ale będzie, tak jak wcześniej, jedynie dodatkową opcją rozgrywki. Główny handel pozostanie zrzucony na barki handlarzy,
  • na tą chwilę autorzy nie przewidują transmutacji.

dlNAXSI6X68.jpg  YFaGNsOJhHE.jpg

  • Super 1
  • Dodatnia 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Autorzy podzielili się zrzutami ekranu z lokacji, nad którymi aktywnie pracują. Oczywiście ich jakość nie jest jeszcze ostateczna, ponieważ w przyszłości możliwe są modyfikacje tych poziomów. Poniżej można zobaczyć INB Agroprom, Kordon, Jantar i Wysypisko.

Spoiler

y2dfyDn-xlA.jpg  -vDJZwIEETQ.jpg  mTYrtkxVSAs.jpg

bl4gOrofioo.jpg  bQ-GHPsI4zw.jpg  e_n3VnoqTd0.jpg

5m4oHOuqKJc.jpg  13DggdEoWVE.jpg  spzWp0pwKEM.jpg

KHMIj2QFujk.jpg

Trzeba przyznać, że wzornictwo lokacji stoi na wysokim poziomie. Ciekawe czy tak samo będzie z optymalizacją grafiki?

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
Gość Diegtiariow

W New Project będzie benchmark od twórców moda. Ta funkcja będzie dostępna w menu głównym. W samych ustawieniach można zmienić parametry potrzebne do uruchomienia sceny.

Do testu wydajności wybrano lokację Instytutu Badawczego „Agroprom”, którą obiecują twórcy przerobić i rozbudować. Dodatkowo programiści udostępnili film pokazujący zmodyfikowane menu główne, ekran ładowania i samo menu benchmarku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...
Gość Diegtiariow

apojRiFHgxc.jpg

Był czas, kiedy całe terytorium Bagien było jednym dużym kołchozem z kilkoma przylegającymi do niego gospodarstwami. Jednak po masowej ewakuacji w związku z awarią na CEA, te terytoria uległy całkowitemu spustoszeniu i z biegiem czasu zmieniły się w pół zatopione resztki poprzedniego życia.

WiOxueoOcdQ.jpg

Obecnie z Bagien zaczęły napływać okresowo wiadomości o znikaniu bez śladu stalkerów i grup badawczych. Czasami ludzie znikają od razu z obozów i nikt nie słyszy ich krzyków i wołań o pomoc. Po kilku dniach zostają znalezione ich trupy, które są rozerwane na strzępy. Łowcy bezskutecznie próbują wytropić potwora, zaangażowanego w śmierci. Wielu stalkerów zdecydowało się opuścić Bagna z powodu obecnej sytuacji. Jedni wyruszyli na północny-wschód Strefy, inni pośpiesznie opuścili jej granice. Tylko kilka grup śmiałków zostało w swoich starych obozach w nadziei na to, że to im uda się wyjaśnić, co się naprawdę dzieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Twórcy moda udostępnili Banchmark swojego projektu. Każdy może sobie sprawdzić jak mod będzie chodził na ich kompie :)

Wymagania:

System Windows 64 bitowy (preferowany Windows 10), 

Karta graficzna obsługująca DirectX 11,

6Gb miejsca na dysku twardym.

Nie trzeba mieć na dysku zainstalowanej żadnej gry z serii Stalker.

New Project Bunchmark pobierzemy z [KLIK]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Twórcy moda postanowili podzielić się kolejnymi informacjami o projekcie. Nad modem pracują kilka lat ale największe postępy poczyniono w ostatnich dwóch. Bardzo dużą uwagę poświęcono mapom, dla których stworzono dużą bazę obiektów, którymi będą wypełnione lokacje, wnętrza budynków itd.

Na mapach ma być dużo charakterystycznych miejscówek, o historii, których będziemy mogli dowiedzieć się z różnych notatek, pda itp przedmiotów, które znajdziemy.

Dla lokacji tworzone są też nowe ambienty otoczenia.

Postanowiono moda wydać w trzech częściach, które połączone będą wspólną fabułą, podział moda na części ma graczom skrócić czas oczekiwania na całość historii.

Fabuła ma opowiadać o zaginionej grupie stalkerów, którzy wyruszyli do Prypeci po tym jak "otworzyły" się drogi na północ Zony. Ocalały dowódca grupy musi dowiedzieć się co się stało z jego ludźmi.

Teraz trwają prace nad pogodzeniem swobodnej, freeplayowej rozgrywki z liniową częścią fabularną. Oprócz tego tworzone są zestawy różnych zadań pobocznych, które otrzymamy od przywódców różnych frakcji, różnych handlarzy czy też ważniejszych postaci w modzie.

Zaprojektowano nowy wygląd interfejsu, dodatkowo jest też zestaw "minimalistyczny" dla tych co lubią trudniejszą rozgrywkę i większe wczucie się w klimat.

 

I to chyba ważniejsze informacje jakie przekazała ekipa w ostatnim raporcie.

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Gość Diegtiariow

l8uKl-R0clY.jpg

Roma_Rinzler, jeden z twórców UI dla New Project, pracuje nad wariantem interfejsu dla jednego z team-leaderów. Wyjdzie jako oddzielny mod. Aktualnie autor wymyśla wypełnienie ekwipunku (prześwietlenia i inne), aby nie wydawał się zbyt pusty. Również prowadzone są prace nad połączeniem inwentarza z grą.

Parę screenów z ai-testu:
— Na CzN-1 dodano blokadę hełmu dla wygodniejszego powiązania, ponieważ w wersji builda twórcy, kombinezony są tylko pierwszego tieru. Niestety, na razie krzywo, z powodu korków z silnikiem.
— Blokady pasu na naboje i artefakty, klawisze szybkiego dostępu w inwentarzu, scroll bar, pasek stanu przedmiotu - zostaną zmienione.
— Screeny nie odzwierciedlają końcowego efektu.

Rozpoczęto również prace nad teksturą okna dialogowego i okna loota/handlu. Screeny pustych miejsc są dołączone.

Kogo ciekawi tworzenie UI, grupa twórcy: https://vk.com/by_roma_rinzer_1 

Screeny:

Spoiler

v6CpA369qfY.jpg  MhOsbl0cicc.jpg

re3_BiGI5dQ.jpg  pA5rEIE4h8M.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.