Anton Gorodecki Opublikowano 23 Sierpnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2020 Już wiemy dla kogo Azetrix dłubał te egzy Kanał do dyskusji o modzie: https://vk.com/topic-107779981_40953277 I nowa fota: ŹRÓDŁO INFORMACJI: 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 12 Września 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Września 2020 Twórcy "Nowego Projektu", który będzie bazował na "Lost Alpha DC" udzielili kilku odpowiedzi na pytania graczy odnośnie koncepcji modyfikacji: fabuła będzie opierała się koncepcji wszechświata oryginalnej trylogii z dodatkiem nowych pomysłów, w modzie będzie od 14 do 18 lokacji, wszystkie zbudowane w oparciu o poziomy obecne w trylogii lub w kompilacjach. Część z nich została przebudowana, a niektóre nieznacznie rozszerzono, główny nacisk położony jest na grę dowolną, ale nie dosłownie taką, jaką znamy z "Call of Chernobyl", choć do niej zbliżoną, gra dowolna będzie dostępna prawie natychmiast po rozpoczęciu gry, a przejście głównej linii fabularnej nie będzie możliwe bez ukończenia gry dowolnej. Oznacza to, że dla dalszego postępu w fabule Gracz będzie musiał samodzielnie eksplorować Strefę, szukać czegoś lub kogoś bez jasnych instrukcji (gdzie i jak to zrobić) lub angażować się w śledztwo detektywistyczne etc. etc., fabuła będzie tak zbudowana, żeby w trakcie wypełniania głównej fabuły Gracz będzie mógł się od niej oderwać i wykonywać zadania poboczne, trudność gry będzie mniej więcej na poziomie "LA DC Extended", ale najwyższy poziom trudności może okazać się trudniejszy. Nie wyklucza się wariantu wprowadzenia dodatkowego poziomu trudności wyższego od "Mistrza", w modzie występuje jedynie ulepszone pełne dynamiczne oświetlenie DX11, zwiększona została ilość broni. Głównie dla urozmaicenia rozgrywki, a nie dla wrażeń wizualnych. Nie będzie jednak tak dużo broni jak w "LA DC", standardowe zadania cykliczne pozostaną bez zmian, A-life będzie na poziomie "Zewu Prypeci", handel ze stalkerami pozostanie, ale będzie, tak jak wcześniej, jedynie dodatkową opcją rozgrywki. Główny handel pozostanie zrzucony na barki handlarzy, na tą chwilę autorzy nie przewidują transmutacji. 1 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 1 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2020 Autorzy podzielili się zrzutami ekranu z lokacji, nad którymi aktywnie pracują. Oczywiście ich jakość nie jest jeszcze ostateczna, ponieważ w przyszłości możliwe są modyfikacje tych poziomów. Poniżej można zobaczyć INB Agroprom, Kordon, Jantar i Wysypisko. Spoiler Trzeba przyznać, że wzornictwo lokacji stoi na wysokim poziomie. Ciekawe czy tak samo będzie z optymalizacją grafiki? 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArNie Opublikowano 2 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2020 Jeżeli się nie mylę, to ma to chodzić na silniku 64-bitowym, także raczej powinno być lepiej aniżeli w przypadku 'podstawowego' LA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 2 Listopada 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2020 I kolejne obrazki, tym razem wygląd niektórych broni, tekstury, położenie rąk itd oczywiście W.I.P. Spoiler 1 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 12 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2020 Kolejne screeny z Agropromu, fabryki Jantar, Kordonu, Wysypiska i innych. Oprócz demonstracji odnowionych lokacji, autor pochwalił się nowym menu: Spoiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 29 Grudnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2020 W New Project będzie benchmark od twórców moda. Ta funkcja będzie dostępna w menu głównym. W samych ustawieniach można zmienić parametry potrzebne do uruchomienia sceny. Do testu wydajności wybrano lokację Instytutu Badawczego „Agroprom”, którą obiecują twórcy przerobić i rozbudować. Dodatkowo programiści udostępnili film pokazujący zmodyfikowane menu główne, ekran ładowania i samo menu benchmarku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 30 Grudnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2020 Przyjdzie na to czas, przyjdzie czas... Bo na razie, to obiecanki cacanki. Myślę, że nie będzie tylu problemów, co z LADC. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 16 Stycznia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2021 2 screeny z podziemnych lokacji i 2 ambienty (można je odsłuchać w poście na VK): [KLIK] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 13 Marca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2021 Duża paczka nowych screenów z lokacji. Zrzuty ekranu zostały zrobione na najwyższych ustawieniach: Spoiler ŹRÓDŁO: [KLIK] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 15 Marca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2021 Demonstracja lokacji: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 24 Marca 2021 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2021 Pojawił się teaser moda. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 25 Marca 2021 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2021 A dziś nowy obrazek z moda. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duchol Opublikowano 25 Marca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2021 Zapowiada się ciekawie, coś czuję że będzie lepszy od Lost Alphy, teraz tylko czekać aż się ukaże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 25 Marca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2021 Był czas, kiedy całe terytorium Bagien było jednym dużym kołchozem z kilkoma przylegającymi do niego gospodarstwami. Jednak po masowej ewakuacji w związku z awarią na CEA, te terytoria uległy całkowitemu spustoszeniu i z biegiem czasu zmieniły się w pół zatopione resztki poprzedniego życia. Obecnie z Bagien zaczęły napływać okresowo wiadomości o znikaniu bez śladu stalkerów i grup badawczych. Czasami ludzie znikają od razu z obozów i nikt nie słyszy ich krzyków i wołań o pomoc. Po kilku dniach zostają znalezione ich trupy, które są rozerwane na strzępy. Łowcy bezskutecznie próbują wytropić potwora, zaangażowanego w śmierci. Wielu stalkerów zdecydowało się opuścić Bagna z powodu obecnej sytuacji. Jedni wyruszyli na północny-wschód Strefy, inni pośpiesznie opuścili jej granice. Tylko kilka grup śmiałków zostało w swoich starych obozach w nadziei na to, że to im uda się wyjaśnić, co się naprawdę dzieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArNie Opublikowano 26 Marca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2021 19 godzin temu, Duchol napisał: Zapowiada się ciekawie, coś czuję że będzie lepszy od Lost Alphy, teraz tylko czekać aż się ukaże. To czy będzie lepszy czy nie zależy od tego jak będą misje fabularne zbudowane, bo to one były największą bolączką LA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duchol Opublikowano 26 Marca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2021 @ArNie zgadzam się z tobą w 100%, poczekamy zobaczymy, pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 10 Kwietnia 2021 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2021 Twórcy moda udostępnili Banchmark swojego projektu. Każdy może sobie sprawdzić jak mod będzie chodził na ich kompie Wymagania: System Windows 64 bitowy (preferowany Windows 10), Karta graficzna obsługująca DirectX 11, 6Gb miejsca na dysku twardym. Nie trzeba mieć na dysku zainstalowanej żadnej gry z serii Stalker. New Project Bunchmark pobierzemy z [KLIK] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 21 Kwietnia 2021 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2021 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 29 Kwietnia 2021 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2021 Nowy screen z lokacji Свалка 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 5 Maja 2021 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2021 I kolejny. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 11 Czerwca 2021 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2021 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 16 Czerwca 2021 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2021 Twórcy moda postanowili podzielić się kolejnymi informacjami o projekcie. Nad modem pracują kilka lat ale największe postępy poczyniono w ostatnich dwóch. Bardzo dużą uwagę poświęcono mapom, dla których stworzono dużą bazę obiektów, którymi będą wypełnione lokacje, wnętrza budynków itd. Na mapach ma być dużo charakterystycznych miejscówek, o historii, których będziemy mogli dowiedzieć się z różnych notatek, pda itp przedmiotów, które znajdziemy. Dla lokacji tworzone są też nowe ambienty otoczenia. Postanowiono moda wydać w trzech częściach, które połączone będą wspólną fabułą, podział moda na części ma graczom skrócić czas oczekiwania na całość historii. Fabuła ma opowiadać o zaginionej grupie stalkerów, którzy wyruszyli do Prypeci po tym jak "otworzyły" się drogi na północ Zony. Ocalały dowódca grupy musi dowiedzieć się co się stało z jego ludźmi. Teraz trwają prace nad pogodzeniem swobodnej, freeplayowej rozgrywki z liniową częścią fabularną. Oprócz tego tworzone są zestawy różnych zadań pobocznych, które otrzymamy od przywódców różnych frakcji, różnych handlarzy czy też ważniejszych postaci w modzie. Zaprojektowano nowy wygląd interfejsu, dodatkowo jest też zestaw "minimalistyczny" dla tych co lubią trudniejszą rozgrywkę i większe wczucie się w klimat. I to chyba ważniejsze informacje jakie przekazała ekipa w ostatnim raporcie. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 18 Czerwca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2021 Świeże screeny z Kordonu. Spoiler Źródło: KLIK 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 6 Sierpnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2021 Roma_Rinzler, jeden z twórców UI dla New Project, pracuje nad wariantem interfejsu dla jednego z team-leaderów. Wyjdzie jako oddzielny mod. Aktualnie autor wymyśla wypełnienie ekwipunku (prześwietlenia i inne), aby nie wydawał się zbyt pusty. Również prowadzone są prace nad połączeniem inwentarza z grą. Parę screenów z ai-testu: — Na CzN-1 dodano blokadę hełmu dla wygodniejszego powiązania, ponieważ w wersji builda twórcy, kombinezony są tylko pierwszego tieru. Niestety, na razie krzywo, z powodu korków z silnikiem. — Blokady pasu na naboje i artefakty, klawisze szybkiego dostępu w inwentarzu, scroll bar, pasek stanu przedmiotu - zostaną zmienione. — Screeny nie odzwierciedlają końcowego efektu. Rozpoczęto również prace nad teksturą okna dialogowego i okna loota/handlu. Screeny pustych miejsc są dołączone. Kogo ciekawi tworzenie UI, grupa twórcy: https://vk.com/by_roma_rinzer_1 Screeny: Spoiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.