Skocz do zawartości

Entuzjasta odtwarza elementy S.T.A.L.K.E.R. na Unreal Engine 4


Rekomendowane odpowiedzi

rBvayifSC4nNJka6FokCC2AAOdc1RzJWG217awEB.jpg

Użytkownik przeniósł na Unreal Engine 4 oddzielne lokacje poziomu «Agroprom». Dodał on szereg efektów i nie zapomniał o potworach. Wersja gry od Ivan Sorce ma ulepszony dźwięk. Na przykład, dźwięki strzelania z broni stały się głośniejsze, a także wzięto pod uwagę cechy materiału, w który trafiają pociski.

Wideo:

Spoiler

Podziemia Agropromu:

Test snorków:

Dynamiczne, zniszczalne światełka:

Elektryczne anomalie:

 

Projekt od Ivan Sorce na razie jest niedostępny do pobrania.

S.T.A.L.K.E.R. 2, jak wiadomo, tworzy się na Unreal Engine 4.

Źródła:
dsogaming.com
gametech.ru

  • Dodatnia 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Mi się też jakoś ta przeróbka Stalkera na UE nie podoba, dziwaczne to oświetlenie, wszystko się świeci jak psu ...

A używanie broni, walka czy efekty dźwiękowe to śmiech na sali.

Do samej próby przeniesienia Stalkera na inny silnik nic nie mam i za robotę należy się pochwała no ale mnie jakoś efekt końcowy nie porwał :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Pojawił się system inwentarza! W szczególności stało się możliwe otrzymywanie przedmiotów z zadań. W tej chwili deweloper tworzy rozbudowany system dialogowy, który pomoże przyspieszyć pracę nad projektem. Za 2-3 dni system zadań zostanie ukończony. 

urQlC5MReOc.jpg.5d6cb3889cf3c355d77b1dd3886bacb4.jpg

Równolegle trwają prace nad dokończeniem modelowania Jantaru i X-16. Nowa wersja laboratorium będzie tak duża, jak np. D6 z Metro 2033.

  • Super 2
  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kamil190 Gość, który pracuje nad S.T.A.L.K.E.R-em opierając się na silniku UE4 niech się przyjmie do GSC pracując nad projektem S.T.A.L.K.E.R-a 2, bo moim zdaniem twórcy z czasem mogą zablokować dalszą pracę nad fanowskim projektem. Ostatnio tak było w przypadku innego, niezależnego projektu Crysis, gdzie sami twórcy zremasterowanego Crysisa zabronili dalszej pracy autora. Chyba też tak było w przypadku Escape from Tarkov, gdzie twórca modyfikacji "Wybór" do S.T.A.L.K.E.R-a też dostał zgłoszenie i blokadę od producentów EfT. Chyba dlatego, że modyfikacja była plagiatem EfT pod kątem modyfikacji broni i stąd dlatego poszedł "ban".

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.