Skocz do zawartości

Gość Diegtiariow

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Diegtiariow

echo_monolitu-cover_by_meta.jpg

Tytuł oryginalny: Эхо Монолита | Aktualna wersja: 0.1
Platforma: Zew Prypeci 1.6.02   
Data premiery: 30.03.2020 r.
Autor: Gerbys


OPIS:

Spoiler

Echo Monolitu to modyfikacja fabularna osadzona na platformie Zewu Prypeci. Czeka na Ciebie nowa historia, której akcja rozgrywa się kilka lat po wydarzeniach jakie miały miejsce w oryginalnej grze. 

Główny bohater, major Diegtiariow zostaje wysłany z nową misją do Zony po pewnym incydencie. Na obrzeżach Prypeci niespodziewanie utworzyły się nowe przejścia, na których to stalkerzy-tropiciele natychmiast zaobserwowali dużą aktywność fanatycznych członków ugrupowania Monolitu. Po głośnej operacji „Tor Wodny” dowództwo armii nie spieszyło się z wysłaniem kolejnego śmigłowca - posłano grupy lądowe, jednak wiele z nich zaginęło. W związku z tym do Strefy Wykluczenia oddelegowano majora Diegtiariowa za sprawną jego dużego doświadczenia w takowych przypadkach. Pech chciał, że po zbliżeniu się do nowo odkrytego terytorium trafił na anomalię, w wyniku której stracił swój osobisty PDA. Mimo wszystko postanowił kontynuować powierzoną mu misję i wyruszył na poszukiwania drogi do miasta. A może trafił tam z zupełnie innych powodów...


Cechy moda:

  • nowa fabuła;
  • dodatkowe zadania poboczne;
  • nowa lokacja;
  • niezbadane oraz niezamieszkałe obszary, na których nie ma handlarzy lub mechaników; 
  • utrudniona rozgrywka bez minimapy, celownika oraz lornetki, która podświetla żywe organizmy; 
  • różne warianty podczas przechodzenia gry; 
  • anomalne pola; 
  • lokacja tętniąca życiem; 
  • duża ilość schowków; 
  • paczka broni STCoP 2.9.09.

Kilka słów od autora i podziękowania:

Spoiler

„W 2018 roku pracowałem nad własną modyfikacją do Zewu Prypeci, a teraz decyduję się podzielić nią ze społecznością. 

Projekt uważam za niedokończony, myślałem o fabule z dużym wyprzedzeniem i zrealizowałem tylko jego niewielką część. To wszystko jest bardzo czasochłonne, a cały proces nie zawsze jest logiczny, ponieważ silnik Stalkera jest przestarzały.” ~ Gerbys

Podziękowania dla youtuberów Grez, Андрей Непряхин i innych za ich solucje na temat tworzenia modyfikacji, a także odpowiedzi na pytania z nimi związane. 

GALERIA:

Spoiler

41585318.jpg  61274949.jpg


Zwiastun wersji 0.1:

INSTALACJA:

Spoiler

Zalecana kolejność instalacji:

1. Zew Prypeci 1.6.02.


2. Pobrane i wypakowane archiwum moda umieszczamy w głównym katalogu gry.
 

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod:


Źródła: new_AP-PRO_LOGO.png.aba0a3e476d400f89ebcc83f4ed08bdb.png  stalkermod.jpg.8090220402bc69c0080c4ca2946c79bb.jpg  LogoMG.png

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponuro, pierwsze zadanie dojść do miasta, ale jakiego???

Można pobrane pliki wsadzić do podstawki za zamiana albo grac bez podstawki bo jest już zaimplementowana w moda.

Dobra, czas na pierdoły się skończył, siąść, nagle wstać i w drogę tak jak robili przodkowie zostawiając złe duchy za sobą.

Spoiler

ss_tomahawk_08-05-20_18-09-18_(razvilka).thumb.jpg.f9c11cdc6908bdfdd10bc8f79ad358e4.jpgss_tomahawk_08-05-20_18-08-58_(razvilka).thumb.jpg.c37fc1e4231dff51d176c62bac6a58d3.jpgss_tomahawk_08-05-20_18-07-57_(razvilka).thumb.jpg.94db6664b8ef9da4f8be22a099ca13c5.jpg

 

ss_tomahawk_08-05-20_18-06-48_(mainmenu).jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kamil190  Z Yandeksa można pobrać bezproblemowo. Możesz odsyłacz dodać do #1 ?

 

DODANO:    Jeśli pobierać z Yandeksa, to mamy paczkę zespoloną ( gra + mod ). Wystarczy wypakować, zrobić ustawienia, uruchomić i grać.

ss_fred_08-07-20_15-47-11_(razvilka).thumb.jpg.2699ea8be8863574ac2ff607136fdc82.jpg

ss_fred_08-07-20_15-49-47_(razvilka).thumb.jpg.baf0521c16d3243665cb7e4ec7371858.jpg

 

UWAGA. Aby nie mieć trudności z szukaniem zapisów, trzeba dokonać zmiany w fsgame.ltx, na zapisy w modzie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na angielską wersję nie ma co liczyć. A co do wersji rodzimej - chyba jeszcze nikt nie ukończył tego moda, nie mówiąc już o jego tłumaczeniu...

@vidkunsen wstawiaj proszę informacje mówiące o fabule w spoilery lub przynajmniej ostrzegaj o nich. Dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mod, jest podejrzenie graczy, że mod jest niedokończony lub ostatni kwest jest tak zawiły, że skorupa ślimaka to małe piwo.:

https://ap-pro.ru/forums/topic/1723-eho-monolita/page/2/#comments

Gebrys nie daje znaku życia, co dalej?

Najpierw, zapewne trzeba skończyć prace nad modem po Rosyjsku - prace, czyli przejść go jeśli jest skończony lub dopracować zakończenie które ma wykonać z założenia autor moda.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj uruchomiłem moda i pograłem kilka godzin. Ponieważ miałem po tym ambiwalentne odczucia, obejrzałem filmiki od innych graczy. Moja gra różniła się sporo od ich gier, bo u nich też nie było jakiejś jednomyślności.

https://www.youtube.com/watch?v=zwGK8AUkajg

https://www.youtube.com/watch?v=UfRwQfCVtF8

I też mam odczucie, że mod jest w fazie testowej bety.

Albo miałem pecha ze spawnem, bo ledwo mod się rozpoczął, to już pierwsza grupa stalkerów dała się zabić. Mam po nich i monolitowcach kupę sprzętu, ale nie będę miał zadań. Podziałałem na lokacji i taki jest tego efekt. Tylko za bardzo nie ma komu na razie tego opchnąć. Wygląda na to, że lepiej zbierać drobnicę, żarcie , medykamenty i amunicję.

ss_fred_08-07-20_17-53-22_(razvilka).thumb.jpg.ec0b8ee2dcc1eddc8ca3fca5223276cf.jpgss_fred_08-07-20_17-53-38_(razvilka).thumb.jpg.7cb43ef9c24a82ca0b414f0e8714e207.jpg

Kompletnie nowa lokacja, więc jest co zwiedzać i poznawać. Tyle że jest to mocno niebezpieczne. Za to widoki świetne.

ss_fred_08-07-20_15-47-11_(razvilka).thumb.jpg.c58c5461adfff8aa2b69e22d0e599ae8.jpgss_fred_08-07-20_18-23-30_(razvilka).thumb.jpg.ce8345fbea4953a30cfaa9c3b32d0d90.jpgss_fred_08-07-20_18-52-05_(razvilka).thumb.jpg.5fc39025ae371984c31a95681cee9332.jpgss_fred_08-07-20_16-48-36_(razvilka).thumb.jpg.66753064b4319b4d9e919688efb403ad.jpg

No i mały dylemat. Ciągnąć dalej grę, szukając teleportów, czy zacząć od nowa, już z pewnym doświadczeniem. :051:  :062:.

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kamil190  po obejrzeniu filmików, to wiem, ale oni padli, zanim po rozejrzeniu się, zdążyłem zejść z wieży. Ja puknąłem tylko ostatniego monolitowca.

A przy pomiarach, snorki, psy i pijawki równocześnie, to złośliwość losu. Przed przystąpieniem do nich, chyba trzeba iść do anomalii i trochę posprzątać. U mnie jakoś się między sobą nie chciały pozabijać.

Ale z dialogów i wcześniejszej gry, to nie wynika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PODBICIE TEMATU:

Rozpocząłem nową grę i ona w niczym nie przypominała tej poprzedniej. Przede wszystkim dotyczyło to ilości i stanu zebranego sprzętu. W porównaniu z grą poprzednią, to mizeria. A po pomiarach mutanty wyczyściły lokację z NPCów.

Parę zrzutów z tej gry.

ss_fred_08-08-20_17-22-51_(razvilka).thumb.jpg.768dbb2c4000ee60d0c784a24c7d0395.jpgss_fred_08-08-20_17-28-50_(razvilka).thumb.jpg.39e90fa4df2d3cf2f2c2df18202a43c3.jpgss_fred_08-08-20_18-06-05_(razvilka).thumb.jpg.348597124c13a0ed014fa6095bd0ffb4.jpgss_fred_08-08-20_18-25-14_(razvilka).thumb.jpg.fb9ad8db20c33db5f0c8acebd0291c15.jpg

DODANO:

Dylemat hamletowski: Skończyłem, albo nie skończyłem moda.

Wiele rzeczy w modzie, takich jak poczynając od katalogów w modzie które są zdublowane i opisane jako niegrywalne, poprzez np. ogromną ilość jak na jedną lokację, pustych skrzyń schowkowych i plecaków, jak i zatrzęsienie pustych skrzynek i skrzyń do rozbicia, po wybitnie nielogiczne przemieszczanie się kwestowych NPCów powodujących ich ginięcie, po finalne przerzucanie gracza przez jedyny aktywny teleport, do miejsc możliwych do odnalezienia właściwego teleportu pokazują, że temu czemuś daleko jeszcze daleko do nazwania modem.

Jednak trzeba przyznać, że zamysł moda, kompletnie nowa, ciekawa konstrukcyjnie lokacja, jest potencjałem na coś, co kiedyś będzie można polecić.

A na razie warto pooglądać sobie zrzuty z widoków lokacji.

ss_fred_08-09-20_13-52-57_(razvilka).thumb.jpg.457f5d999620b92caf7290ef90b86534.jpg

Spoiler

ss_fred_08-09-20_13-55-26_(razvilka).thumb.jpg.c2604e6f693e9960454615f9d17e5a7c.jpgss_fred_08-09-20_13-56-39_(razvilka).thumb.jpg.18534d07d302e7454a35d3a0098e9ac6.jpgss_fred_08-09-20_13-57-42_(razvilka).thumb.jpg.78607fb850e36c597e700467709b61b4.jpgss_fred_08-09-20_13-58-46_(razvilka).thumb.jpg.165098f0b580f3c6d01a116d64230808.jpg

 

Praktycznie, to w tej szopie mod się kończy.

ss_fred_08-09-20_13-58-59_(razvilka).thumb.jpg.bf31e27f2f915136ca38ab141381875c.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Gość zmienił(a) tytuł na Echo Monolitu
  • Agrael zmienił(a) tytuł na Эхо Монолита (Echo Monolitu)
  • 2 miesiące temu...
  • 4 miesiące temu...

Pojawił się nowy zwiastun, na którym możemy zobaczyć lokację „Трубзавод” („Fabryka rur”).

Spoiler

 

Lokacja opiera się na innej mapie z Call of Chernobyl - Polanie. Gracze będą mogli spacerować po samym zakładzie, a także w jego okolicach. Obecnie Fabryka rur jest wciąż rozwijana, a autor dodał, że latem pojawią się na niej główne wątki fabularne.

  • Źródło - [KLIK]
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.