Guest Diegtiariow Posted November 27, 2020 Report Share Posted November 27, 2020 5. Wyłączenie Mózgozwęglacza (CCz) 4. Zniszczenie Świadomości-Z (CCz) 3. Wyłączenie ochrony Striełoka (CzN) 2. Dotarcie do miejsca ewakuacji (ZP) 1. Szukanie Oazy (ZP) A według was, jakie są hardkorowe misje do przejścia? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kondotier Posted November 27, 2020 Report Share Posted November 27, 2020 To tylko z gier, bo w modach to jest zatrzęsienie. 1. Bój o most w Limansku 2. Przejście tuneli Prypeci. 3. Zatopienie podziemi Agropromu. 4. Przejście z Jantaru do Rudego Lasu. Jeszcze parę by się znalazło. Ale tak było jak zaczynałem stalkerkę w grach. Teraz to byłaby bułka z masłem. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vidkunsen Posted November 27, 2020 Report Share Posted November 27, 2020 W niektórych modach jest zadanie/kwest na uzyskanie zniżki od Sidora. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArNie Posted November 28, 2020 Report Share Posted November 28, 2020 5. Przebicie się przez Sarkofag i Kontrolę Monolitu (CCz) 4. Opuszczenie kontroli Zwęglacza (CCz) 3. Przejście przez Prypeć 1 bez utraty członka drużyny (ZP) 2. Ewakuacja z Prypeci bez utraty członka drużyny (ZP) Oraz, najbardziej hardkorowy moment w całej oryginalnej trylogii... 1. Wszystkie questy z Limańska, Szpitala i Elektrowni w Czystym Niebie - no ja pizgam, kto to projektował Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yellow Posted November 29, 2020 Report Share Posted November 29, 2020 Mój prywatny hardkor, to pierwsze przejście przez laboratorium X-10.... Nic później nie było takim hardkorem, jak właśnie to. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vidkunsen Posted November 29, 2020 Report Share Posted November 29, 2020 Powtarzająca się lokacja - pieczara z laboratorium, labirynt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Szeregowy Killer Posted December 23, 2020 Report Share Posted December 23, 2020 zadanie z niestabilnego uw czasu moda "zew monolitu" które dawało pistolet i 40 kul nic pyzatym i leć ubić snorki w swetrze przez miliardy innych rzeczy jak crashe anomalie pijawki XD Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kondotier Posted December 24, 2020 Report Share Posted December 24, 2020 Mod Duplikaty, lokacja Placówka, ale bez wyciszenia alarmu z głośnika. Trzeba przejść bez wczytania zapisu, nawet jak chcemy przerwać grę "do jutra", to nie można. Każde wczytanie powoduje zapamiętanie ubytku amunicji w inwentarzu, a spawn monolitowców jakby od początku. A jest ich dziesiątki. I skryptowi, niewidzialni snajperzy, reagujący na bezruch GB. Wagonów z amunicją brak. Coś jak trudność na przetrwanie. Ale jednak się da i można takie coś zobaczyć. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agrael Posted December 24, 2020 Report Share Posted December 24, 2020 Tylko podstawki, tak ? Hm.. 1. Pierwsze szukanie Oazy ( ZP ) 2. Ewakuacja z Prypeci ( ZP ) 3. Przejęcie bazy samotników dla bandytów, którzy szybciej ginęli niż się respili ( CzN ) 4. Unieszkodliwienie Striełoka na terenie elektrowni ( CzN ) 5. Dotarcie do wnętrza CEA ( CCz ) Tak naprawdę, to wszystkie zadania z podstawek są banalnie proste, a przynajmniej jak się ograło przez te lata tyle modów. 1 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vidkunsen Posted December 24, 2020 Report Share Posted December 24, 2020 NS5 TT2 - zadanie na wielokrotne przejście podziemi tylko z nożem dla Warega. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.