Marcus-Polonus Posted December 14, 2020 Report Share Posted December 14, 2020 (edited) Tytuł: Real Fighter Platforma: Stalker: Zew Prypeci ver. 1.6.02 Data wyjścia: 13 grudnia 2020 Autor: Marcus-Polonus Opis: Spoiler Jest to połączenie wielu różnych bardzo popularnych dodatków do oryginalnego Zewu Prypeci, które zostały tak razem połączone, by tworzyły harmonijną całość, np. paczka broni, poprawiona grafika itp. Sercem moda jest napisany niemal od początku nowy balans obrażeń, zachowywania się broni i spawnu. Przerobiłem to tak, by gra w końcu była przyjemna: - obrażenia realistyczne: dwie kulki w brzuch bez kamizelki kładą od razu każdego, - obrażenia AI vs graczem wreszcie udało się osiągnąć 1:1, - realistyczna balistyka dokładnie przeliczona na m/s i MOA, - koniec pocisko-chłonnych mutantów: nawet pojedynczą pijawkę da się zabić bardzo łatwo, - nowy odrzut każdej broni dopasowany do swoich charakterystyk, - przebudowany od podstaw spawn niemal wszystkich NPC i mutantów: w grze można natrafiać na obozowiska i legowiska, które będą brać czynny udział w życiu Zony, - zmieniona ekonomia tak, by zmusić graczy do korzystania z pełnego spektrum dostępnego ekwipunku, - każdy element gry jest po polsku, - i wiele, wiele innych zmian: polecam przeczytać ReadMe, gdzie zawarłem informację o wszystkim, o czym pamiętałem. UWAGA!!! Fabuła i zadania pozostały generalnie oryginalne! Celem moda jest uprzyjemnienie powrotów do oryginalnej gry, która poza Misery nie doczekała się jako takich gotowych modów w języku polskim. Filmy: Spoiler Playlista z filmami z tworzenia moda Instalacja: Spoiler Potrzebna jest gra Zew Prypeci w wersji 1.6.02. Polecam zrobić kopię folderu "bin" z katalogu gry. Trzeba odblokować czytanie modów w "fsgame.ltx",czyli: $game_data$ = false| true| $fs_root$| na: $game_data$ = true| true| $fs_root$| Rozpakować paczkę i wkleić foldery "bin" oraz "gamedata" do głównego katalogu gry. Paczka wspiera ulepszone pozycjonowanie źródła dźwięku: do tego służy folder "openal". Trzeba go wkleić do katalogu "AppData\Roaming". W opcjach dźwiękowych W GRZE pojawi się wtedy możliwość wybrania urządzenia OpenAL Soft. UWAGA! Działa wyłącznie w słuchawkach! NOWA GRA JEST WYMAGANA!!! Mod nie jest kompatybilny z żadnym modem do Zewu Prypeci i stanowi integralną całość z grą. Wyjątkiem mogą być dodatkowe paczki tekstur otoczenia. Linki do pobrania: Spoiler Paczka z modem ReadMe OpenAL (przeczytaj ReadMe) Edited December 8, 2021 by Marcus_Polonus 4 8 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Gorodecki Posted December 14, 2020 Report Share Posted December 14, 2020 Zapewne nie będę miał czasu przetestować, ale doceniam chęci, zamysł i wkład pracy P.S - Zaglądaj do nas częściej, mordeczko 1 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Revter Posted December 22, 2020 Report Share Posted December 22, 2020 Ukończyłem grę z tym modem (bo sam mod nie ma fabuły, a jest nakładką na CoP'a). Pozwala on doświadczać Zew na nowo, bo trzeba być rozważnym w tym co ma się przy sobie i na sobie (Świt pozwala nosić więcej rzeczy niż Bułat przykładowo), jak również trzeba uważać w walkach, bo mając słaby pancerz często się kończą natychmiastową śmiercią z powodu strzału w głowę. Nie frustrowałem się przy rozgrywce, doświadczenia z tego mam pozytywne (w przeciwieństwie do Misery). Grałem na Mistrzu, a tam obrażenia otrzymywane przez naszą postać w stosunku do innych ludzi wynosi 1:1. Więc jeśli ktoś chce sobie odświeżyć wrażenia z Zewu to polecam. PS. Tylko się zastanówcie czy chcecie sprawić sobie egzoszkielet, bo ja za kupienie i maksymalne jego ulepszenia zapłaciłem dwa miliony rubli. 2 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcus-Polonus Posted December 8, 2021 Author Report Share Posted December 8, 2021 Ostatnio moja chmura przechodziła swego rodzaju modernizacje. W związku z tym linki do m. in. Real Fightera wygasły. Przy okazji stwierdziłem, że przygotuję wersję 1.06d, w której: - dopracowałem prędkości poruszania się gracza oraz NPC, - NPC znacznie lepiej wykrywają zagrożenia z odległości oraz duuuużo celniej strzelają, - zmniejszyłem liczebność oddziałów NPC, przede wszystkim Monolitu, - naprawiono błędy powodujące crashe (błąd z wpn_sg550 oraz m. in. 1pn34). Zaktualizowałem linki w pierwszym poście więc powinno dać się pobierać. Jeżeli ktoś chciałby sobie zaktualizować do wersji 1.06d to wystarczy skopiować i zastąpić foldery configs oraz scripts w folderze gamedata. 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bober322 Posted January 10, 2022 Report Share Posted January 10, 2022 Cześć, Podczas próby odpalenia tego moda wyskakuje mi coś takiego: Jak mniemam jest to coś z bibliotekami, może ktoś z Was mnie naprowadzić na rozwiązanie tego problemu? Dzięki z góry! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tom3kb Posted January 10, 2022 Report Share Posted January 10, 2022 @bober322 ta brakuje ci bibliotek vc++ wersji z 2013 bodajże. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bober322 Posted January 10, 2022 Report Share Posted January 10, 2022 (edited) @tom3kb ściągnąłem i przeinstalowałem wszystkie wersje bibliotek od 2008 które były dostępne i problem pojawia się dalej. Dziwi mnie to też tyle o ile, że wczoraj instalowałem Lost Alphę Developer Cut i tam była instalacja bibliotek vc+++, więc powinienem mieć wszystko aktualne. ----------------- Ok, działa, oczywiście nie przeczytałem dokładnie, że chodziło o wersję pod x86, dzięki serdeczne! Edited January 10, 2022 by bober322 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kondotier Posted January 10, 2022 Report Share Posted January 10, 2022 @bober322 A spróbuj jeszcze zainstalować wszystko z tej paczki. OBSŁUGA X64.7z Chociaż jest to dla x64 to zawiera wszystkie biblioteki i inne potrzebne do gry. Jeśli dla tego moda nie zaskoczy, to nic nie tracisz, bo przy modach z tymi nowymi silnikami, już będziesz miał co potrzeba. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duchol Posted September 11, 2022 Report Share Posted September 11, 2022 Już miałem sprzedać całą trylogię stalkera a tutaj taka perełka się pojawiła że aż nabrałem apetytu na ponowne odpalenie zewu prypeci. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zyyb1 Posted August 9, 2023 Report Share Posted August 9, 2023 Można jakoś wyłączyć kołysanie kamery? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tom3kb Posted August 9, 2023 Report Share Posted August 9, 2023 @zyyb1 a zajrzyj w user.ltx i zmień w linijce cam_inert wartość jaka jest na 0. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zyyb1 Posted August 9, 2023 Report Share Posted August 9, 2023 @tom3kbNo właśnie jest na 0 a i tak delikatnie buja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcus-Polonus Posted August 10, 2023 Author Report Share Posted August 10, 2023 @zyyb1 Które kołysanie? Te podczas chodzenia, czy celowania? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zyyb1 Posted August 10, 2023 Report Share Posted August 10, 2023 @Marcus-PolonusTo podczas chodzenia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcus-Polonus Posted August 11, 2023 Author Report Share Posted August 11, 2023 (edited) @zyyb1 W pliku camera_movements.ltx w gamedata/configs/creatures zamień [bobbing_effector] run_amplitude = 0.01 walk_amplitude = 0.01 limp_amplitude = 0.014 na: [bobbing_effector] run_amplitude = 0 walk_amplitude = 0 limp_amplitude = 0 Edited August 11, 2023 by Marcus-Polonus 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zyyb1 Posted August 13, 2023 Report Share Posted August 13, 2023 @Marcus-Polonus Działa, super. Dziękuję Ci bardzo! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.