Skocz do zawartości

Powrót Legendy 0.9.2 - dyskusja ogólna


MaklerR

Rekomendowane odpowiedzi

Pomimo wgrania pliku problem z uruchomieniem wciąż u mnie występuje: 

  Pokaż ukrytą zawartość

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@blablabla - ten plik który w logu masz znakami zapytania, w katalogu jest zapisany grażdanką. ui_actor_portrets - ?????.xml

Przypuszczam że jest to - копия. Jeśli jest też plik ui_actor_portrets.xml , to usuń tę kopię ( zapisz gdzieś poza modem ). Powinno zadziałać, chyba że znajdzie się następny.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Jest już najnowsza wersja opatrzona nr. 0.8:

  Pokaż ukrytą zawartość

DOKŁADNY OPIS ZMIAN PO ROSYJSKU WER. 0.8:

  Pokaż ukrytą zawartość

Odpaliłem z ciekawości; istotna zmiana jest na samym początku podczas ustawień moda - opcja dla "twardych zbieraczy":

ss_cichy_11-08-17_15-02-05_(mainmenu).jpg

INNE SCREENY:

  Pokaż ukrytą zawartość

 

LINKI DO NAJNOWSZEJ WERSJI:

1. REPACK Z YANDEXA: https://yadi.sk/d/eNGauHcK3PC3Us

2. REPACK Z TORRENTA: https://yadi.sk/d/EW2g_R8Z3PEyu5

 

ŹRÓDŁO: http://ap-pro.ru/forum/119-89949-226

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

ZAGADKA: Pod jaką lokacją są takie podziemia? (usunąłem nazwę pliku :P)

1.jpg 2.jpg

Dla ciekawskich: w spawnerze są dostępne tylko podstawowe wersje broni i kombinezonów. W schowkach znajdujemy nowe: dla przykładu - anomalna amunicja (jeszcze nie wiem do czego) i nowy kombinezon maskujący Powinności.

  Pokaż ukrytą zawartość

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szykowałem się już do spania gdy nagle przyszła wiadomość że mutanty atakują obóz:

ss_ranger_11-19-17_11-39-03_(l01_escape).jpg

Mięsacze zaatakowały w pokaźnych ilościach: :026:

ss_ranger_11-19-17_11-39-22_(l01_escape).jpgss_ranger_11-19-17_11-40-32_(l01_escape).jpg

To już drugie zadanie, które nadało się samo. Pierwsze polegało znalezieniu dokumentów obok posterunku wojskowych.

Co ciekawe artefakty w tym modzie leżą "luzem", nie potrzeba detektora by się pojawiły:

ss_ranger_11-19-17_11-49-09_(l01_escape).jpg

Niemniej jednak ułatwia on poszukiwania.

Pozostałe screeny:

  Pokaż ukrytą zawartość

 

  • Dodatnia 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Nie jest mi jasne jak dokonać instalacji. W #1 są wg mnie sprzeczne informacje.

1. Mod ma być stawiany na Zew Czarnobyla.

Ale poniżej jest informacja, że jest repackiem. A w słowie od autorów pisze o "bezdusznym ZP"

2. W instalacji zaś należy wskazać podstawkę. Co nią jest?  CoC ale w której odmianie, czy ZP?

Ktoś taki jak ja, który nie śledził historii tego moda, nie musi wiedzieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem autorem #1 postu, ale odpowiem: ściągasz gotową grę. CoC jest połączony z większością prezentowanych modów. W nielicznych przypadkach jest inaczej. Ja np. używam sformułowania "REPACK" by nikt "mądry inaczej" na siłę nie stawiał pobranego "gotowca" na wcześniej postawiony CoC. Nie wiem czy się by dało i sprawdzać nie zamierzam :P - chcę w swoim przypadku uniknąć dawania odpowiedzi na pytania typu: "skąd u mnie taki wylot a u innych go nie ma...." :D

Tu link z Yandexa jaki wstawiłem do #5 postu; jest aktualny: https://yadi.sk/d/eNGauHcK3PC3Us

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok - fakt. Ale pod instrukcją instalacji jest martwy link.

  W dniu 8.06.2017 o 12:43, anatol napisał(a):


1. Uruchomić plik.exe
2. Wskazać folder z podstawką.
3. Grać
4. W razie problemów z uruchomieniem wkleić pliki ze zgodą na zamianę do folderu  gamedata\configs\ui\textures_descr

https://yadi.sk/d/URw9iYS13JwPYt

Rozwiń  

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uruchomiłem. Jest kilka zmian w ustawieniach w stosunku do CoC. Nie znalazłem np. trybu fabularnego. może zastępuje go opcja głównego scenariusza. Za to kupa dodatkowych opcji w sterowaniu, tak że prawie klawiatury brakuje. Chyba trzeba będzie sobie papierową ściągaczkę do nich zrobić :063: . Połaziłem po piwnicach na Kordonie. Teraz czas na strychy.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam już trzy umiejętności. Przetrwanie, Naprawę i Szabrownictwo. Tyle tylko, że wszystkie trzy wzięte w ciemno, bo mod nie daje żadnych podpowiedzi, co uzyskujemy wybierając tę, a nie inną umiejętność. No i te "perki". Nie znam tego słowa i żaden słownik nie był mi w stanie tego przetłumaczyć.

@cichy - @Ranger801 . Jeśli macie połapane jakie są powiązania tego kolejnego stopnia wyboru z umiejętnościami, dobrze by było dać jakąś na ten temat informację. Bo po omacku, to tylko pod kołdrą się szuka.

I jeszcze jedno. W poprzednim wpisie pisałem o zegarze na ekranie gry. Wstawiłem minimapę zaproponowaną przez @cichy i on jest w niej, ale czarnym kolorem czcionki. Jest prawie niewidoczny. Widać go dopiero na mocno jasnym tle. Patrz screen. Ognisko.

ss_administrator_12-03-17_23-12-31_(l01_escape).thumb.jpg.7a5953e219aa42598f3750b2e91c089f.jpg

Czy jest ktoś, kto potrafi zmienić kolor czcionki na jaśniejszy?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aby było jasne o co biega, daję screeny:

         dla opcji umiejętności                                                       i dla opcji perków, wybieranej z grafiki umiejętności

                                                                                                                   ( lewy dolny jej róg )

ss_administrator_12-04-17_16-07-53_(l01_escape).thumb.jpg.2a1b832f9e2aca20a027ee22e9fa2a0e.jpgss_administrator_12-04-17_16-08-06_(l01_escape).thumb.jpg.8cbbf1764349142f16010a0aba71b124.jpg

Opis dla perków to "czarna magia" , znana tylko temu co te opisy robił. Dobrze by było, aby ten co grał w tę grę z której zaczerpnięto nazwę, lub oryginał angielskiego określenia, zrobił tłumaczenie na polski.

@tom3kb  zapytaj, czy wiedzą, co kryje się pod przyciskami "perka". Bo w połączeniu z wyborem 1 na 3 poziomy, trzeba wybierać świadomie, a nie na los szczęścia.

DODANO: Coś mi ne zaskoczyło, bo po restarcie komputera, mogłem w PDA wejść w opisy tak umiejętności jak i perków.

ss_administrator_12-04-17_17-23-32_(l01_escape).thumb.jpg.1ebc96736fb7b7e85bd4380bd00e2611.jpgss_administrator_12-04-17_17-21-22_(l01_escape).thumb.jpg.9fe30e0996e1402a59caf2ec4079d79b.jpg

Jak przy umiejętnościach pozyskać ten 5/5, lub czy wskakują z automatu.

No i gdzie ich szukać w PDA, bo widziałem na filmiku, ale u mnie jest pusto.

A na koniec "rozdwojenie jaźni" czyli takie jakby Duplikaty. Wowan " wyłazi ze skóry.

ss_administrator_12-03-17_14-11-52_(k00_marsh).thumb.jpg.1ec4cc76e3915b309d605c69c08cb966.jpg

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na razie zwiedziłem południowe lokacje i jestem w Rostoku. Z podziemi, zaliczony tylko AparMed (od aparatura medyczna ), bo tak tu nazywa się powszechnie znany Agroprom. Próbowałem wtargnąć do obiektu, ale jak na razie wyposażenie nie pozwała. Za słaby pancerz i nie ta broń. Balans skuteczności GG i NPCów wojskowych postawiony na głowie. Tak samo spawn, za plecami w odległości kilku kroków, powoduje że gracz jest bez szans.

Rozgryzłem w końcu "umiejętności". Choć raczej są to "zalety" lub raczej "przywileje" z "umiejętnościami" nie mające nic wspólnego.  Po prostu każdy z nich ma pięć poziomów. I za każdym razem gdy uzyskamy prawo podwyższenia, musimy zdecydować, czy brać kolejne podwyższenie w już wziętym rodzaju, czy zaczynać w nowym. Szkoda tylko, że nie potrafię znaleźć ( albo tego nie ma ) ile poziomów w rodzaju już wziąłem. Czasem decyzja może być trudna, co będzie bardziej przydatne.

"Perkami" się jeszcze nie bawiłem, to nie wiem.

@cichy - co jakiś czas znajduję notatki z opisem pewnych zdarzeń. Mowa w nich jest też o schowkach. Czy to tylko "legendy Strefy", czy rzeczywiste naprowadzenia na nie. Trzymać te dziady, czy się ich pozbywać.

Jeszcze ani razu w dotychczasowej grze, nie natrafiłem na narzędzia, choć przeczesuję lokacje szczegółowo, pamiętając z innych modów perfidne ich ukrywanie. Oj, w razie znalezienia, przydałoby się zrobić jakieś zbiorcze zestawienie.

Doktor na Bagnach, niekoniecznie musi być koło wieży. Ja go znalazłem przy wiosce rybackiej.

ss_administrator_12-04-17_19-58-33_(k00_marsh).thumb.jpg.92d7f54a5f2615f47b89c4614d7d52db.jpg

Czyli że dalej "Johny Walker". A po rozmowie, poszedł na Bagna.

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.