metek58 Opublikowano 26 Czerwca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2021 Dziwna sprawa. Mam ten folder gamedata/spawns i po otwarciu jest tam configs i er.spawn. Nadmieniam, że u mnie plik configs nie ma rozszerzenia .db, a u @Szczepan9205jest z tym rozszerzeniem. Coś nie jest tak jak trzeba. To dlatego nie mogłem nic zrobić i słałem prośby o pomoc. Co za ironia losu. Co teraz z tym fantem zrobić? Może @Szczepan9205wrzucisz ten folder spawns na jakiś darmowy hosting, pobiorę i spróbuję wypakować. Tylko pytanie, czy gra to przyjmie. Spróbować można. Dasz rady to wysłać, @Szczepan9205? Chwila! To trzeba tylko plik configs z folderu gamedata/spawn, bez tego er.spawn! Cholera, kopiowałem te dwa sukinsyny i unpacker nie reagował prawidłowo. Czy ja już normalnie nie reaguję, czy tego mi nie napisano w radach... Wypakowło mi się to i mam sporo plików. Teraz już z górki. Uff. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 26 Czerwca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2021 @metek58 A jaką wersję masz moda? Na pewno 20.05? Nie powinno mieć większego znaczenia, ale przy tym modzie może być inaczej. Bo jak będą pobierać 20.05, to lepiej spolszczenie też na tej wersji testować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 26 Czerwca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2021 Tak, mam wersję 20.05, od początku tłumaczenia. Daję screen z gry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 26 Czerwca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2021 @metek58 Dlatego tak sprawdzam wersję, bo nie tylko ważne jest zakończenie, ale też przy niej nie ma problemu z WIN10, jaki opisywał @LIQIDATOR . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 26 Czerwca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2021 "ДВОЙНИКИ—РАЗЛОМ ВРЕМЕНИ" to zapewne SOBOWTÓRY - ROZŁAM CZASU, czy była taka część Reborna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 26 Czerwca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2021 @metek58 To o co pytasz, to przecież Duplikaty - cz1. Odmienne Światy. Też brałeś udział w ich tłumaczeniu. A to co aktualnie tłumaczycie to Duplikaty - cz2. Źródło Jest cz1 i cz2, bo tak się ERowi zachciało nazwać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 26 Czerwca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2021 Ja to zawsze do tego podchodziłem tak: Cz1: REBORN FF Cz2: REBORN DOPELLGANGER Cz3: REBORN ŹRÓDŁO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 26 Czerwca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2021 @tom3kb Powiedzmy tak. Reborn FF to Prolog cz1/3 Artefakty Śmierci. Następnie Duplikaty - Odmienne Światy to cz.2/3, a Duplikaty - Źródło cz.3/3. A jak brać pod uwagę tylko Duplikaty, to są dwie części i tak na forum mamy je oznakowane. cz1. Odmienne Światy i cz2, Źródło. Obie części w nazwie mają Duplikaty na początku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 27 Czerwca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2021 19 godzin temu, kondotier napisał: Następnie Duplikaty - Odmienne Światy to cz.2/3, a Duplikaty - Źródło cz.3/3. Duplikaty dokumentów - to moim zdaniem dobry odpowiednik, ale do ludzi lub jakichś stworzeń właściwsze raczej będą sobowtóry. To moje zdanie i można się z nim nie zgodzić. W dniu 23.06.2021 o 15:32, kondotier napisał: A jak już je znajdziesz i będziesz tłumaczył, to i tak opuść tę frazę o forum reborna. Napisałeś o tej "ramce", aby opuścić frazę o forum... Czy chodzi o to - подсказки по игре на reborn-stalker.ws? Co jeszcze tam wywalić? Dam tekst z tej ramki: Spoiler <?xml version="1.0" encoding="windows-1251"?> <ui_start_text> <Static1 x="276" y="192" width="558" height="456" stretch="0"> <texture>ui_menu_options_dlg</texture> <frame1 x="30" y="27" width="518" height="414"> <texture>ui_frame_03</texture> <Static2 x="13" y="12" width="493" height="365" stretch="1" > <text font="letterica16" r="215" g="195" b="170" complex_mode="1">• %c[0,255,255,0] ЧИТАТЬ ВНИМАТЕЛЬНО, ЭТО ОДНОРАЗОВОЕ СООБЩЕНИЕ\n %c[default]• %c[255,255,0,0]Проверенные настройки: Systems=64bit | Улучшенное полное освещение (r3) | 1920x1080 |\n %c[default]• %c[0,255,255,0]| Кто предпочитает врубать DX10 - готовьтесь к долгим загрузкам, что логично. |\n %c[default]• %c[0,255,255,255]ИНТРОДУКЦИЯ: ПЕРЕД ВАМИ НЕ МОД, А ФАНТАСТИЧЕСКАЯ ПОВЕСТЬ С ВИЗУАЛЬНЫМ ИГРОВЫМ РЯДОМ.\n %c[default]• %c[0,255,255,255]КНИГУ — ЧИТАЮТ... НЕ ХОЧЕШЬ ЧИТАТЬ ТЕКСТЫ — НЕ ВХОДИ В «РЕБОРН».\n %c[default]• %c[0,255,255,255]«ДВОЙНИКИ—ИСТОК» СОЗДАН ДЛЯ ЛЮБИТЕЛЕЙ СЕРИИ «R.E.B.O.R.N.» ПОЖЕЛАВШИХ УЗНАТЬ\n %c[default]• %c[0,255,255,255]ПРОДОЛЖЕНИЕ СОБЫТИЙ «ДВОЙНИКИ—РАЗЛОМ ВРЕМЕНИ» И ПОДДЕРЖАВШИХ АВТОРА\n %c[default]• %c[0,255,255,255][ оф.сайт проекта reborn-stalker.ws ]\n %c[default]• %c[0,255,255,0]| посмотреть, как играет автор, можно на ютуб-канале rebornstalker .Doppelganger |\n %c[default]• %c[0,255,255,255]ВИДЕООБЗОРЫ РЕКОМЕНДУЮТСЯ К ПРОСМОТРУ ТОЛЬКО НА ОДОБРЕННЫХ АВТОРОМ КАНАЛАХ:\n %c[default]• %c[0,255,255,255]youtube.com/user/ThePRAVDA2011\n %c[default]• %c[0,255,255,0]ВНИМАНИЕ! В УПРАВЛЕНИИ И ГЕЙМПЛЕЕ РЕБОРНА ЕСТЬ ОСОБЕННОСТИ.\n %c[default]• %c[0,255,255,0]НАПРИМЕР: НЕЛЬЗЯ СРАЗУ ОБЫСКИВАТЬ УБИТЫХ, ВОЗМОЖНЫ СЮРПРИЗЫ, et cetera..\n %c[default]• %c[255,255,0,0]Подробнее о различных аспектах игры на последующих информационных экранах.\n %c[default]• %c[0,255,255,255]ПРИ СОЗДАНИИ ТРЕХ ЧАСТЕЙ РЕБОРНА ИСПОЛЬЗОВАЛИСЬ САМЫЕ ИНТЕРЕСНЫЕ НАРАБОТКИ\n %c[default]• %c[0,255,255,255]ТАЛАНТЛИВЫХ АВТОРОВ: КАК СОЗДАТЕЛЕЙ ИГРЫ «С.Т.А.Л.К.Е.Р.» ТАК И МОДОВ К НЕЙ\n %c[default]• %c[0,255,255,255]И «РЕБОРН» НИ В КОЕМ СЛУЧАЕ НЕ ПРИCВАИВАЕТ СЕБЕ ИХ АВТОРСТВО.\n %c[default]• %c[0,255,255,0]Выражаю особую благодарность модмейкерам: Ekagors\n %c[default]• %c[0,255,255,0]привнёсшему в моддинг свежие скрипты для «ЧН»!, Kontro-zzz сделавшему многие\n %c[default]• %c[0,255,255,0]модели для игры. А также авторов Eugenium Hazardous Anomalies за партиклы.\n %c[default]• %c[0,255,255,255][ Адекватные летсплейщики, считающие, что понимают происходящее в реборнах,\n %c[default]• %c[0,255,255,255]Бог в помощь! ] Недалёких и злобных лайкодрочеров кликбейтеров монетизаторов\n %c[default]• %c[0,255,255,255]будем высмеивать:D Например, все их тупняки, которые такие 'обзорщики' \n %c[default]• %c[0,255,255,255]обычно списывают на «реборн» [хотя зачастую это косяки разрабов «X-RAY»,\n %c[default]• %c[0,255,255,255]например, крутящиеся на 360 градусов головы моделей Сидоровича и Лесника]\n \n </text> </Static2> <button_exit x="201" y="379" width="117" height="29"> <texture>ui_button_ordinary</texture> <text font="letterica16" x="0" y="0" align="c" vert_align="c" r="255" g="255" b="255">ЗАКРЫТЬ</text> </button_exit> </frame1> <Static3 x="50" y="12" width="700" height="19" stretch="1"> <text font="letterica16" r="215" g="195" b="170" complex_mode="1"> ОТ АВТОРА: Настройки "ИСТОКА" | БИЛД 20.01 | ПРИВЕТ ИЗ 2061г;)</text> </Static3> </Static1> </ui_start_text> Nadmieniam, że w plikach są jeszcze inne takie ramki z tekstem do odpowiednich sytuacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 27 Czerwca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2021 @metek58 Tę nazwę DUPLIKATY przerabialiśmy już przy Odmiennych Światach. To nie są sobowtóry, czyli przypadkowo podobni, ale kolejne egzemplarze produkcyjne wykonane przez Świadomość-Z . Porównywalne z duplikatami dokumentów, tylko że żywi. Klony żywego Striełoka, Arniego, Pilota, Fejka, b.ważnego Kartografa i wielu innych. Dlatego w modzie trzeba ich będzie wyeliminować. A że Źródło to c.d. Odmiennych Światów, nie można zmieniać tytułu moda. Po zobaczeniu jak to wygląda w pliku, cofam propozycję usunięcia tej informacji, bo mogą być problemy na ekranie. A była to jedyna rzecz z tych ramek, która po zamknięciu forum ERa stała się nie aktualna. Ale też nie sądzę, aby nasi forumowicze z tej podpowiedzi byli chętni skorzystać. Tych ramek jest kilka. Szkoda, że je nie utrwaliłem. Jedną, różną od Twojej, wstawiłem wyżej, możesz porównać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 2 Lipca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2021 Po wypakowaniu wskazanego tego .db (szukana była ramka z rosyjskim tekstem), jest jeszcze sporo plików do roboty. Trochę to odwlecze fazę testów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 2 Lipca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2021 @metek58 Możesz w skrócie powiedzieć, co tam jeszcze wyskoczyło i czego dotyczy? A co do testów. Chyba mod jest za długi i zbyt skomplikowany, aby testy robić w jakimś zamkniętym gronie. Bo może wyjść spolszczenie nawet na gwiazdkę. A za info o stanie tłumaczenia 🍺 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Suseł Opublikowano 2 Lipca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2021 Jak szukacie jakichś testerów to jestem zainteresowany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 3 Lipca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2021 Teksty zostały znalezione. To pliki ui i gameplay. Gdyby po przetłumaczeniu tychże plików, nadal będą pojawiać się krzaczki w grze, trzeba będzie jeszcze coś wypakować. Masz rację, @kondotier, mod zawiły i dość długi. Damy go na szerokie fale. Nadmieniam, ui już zrobiłem. 4 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 4 Lipca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2021 Nie ma innych wpisów, więc muszę dać nowy pod samym sobą, by był zauważony. W wypakowanym gameplay/d_yantar, mam na linii 44 tekst - <text>yan_barabanov_dialog_1213Выясните, что произошло с Семёновым.</text> i drugi na linii 48 - <text>yan_barabanov_dialog_1214Буду в лаборатории, выясню!</text> Pytanie jest o tą część przed rosyjskim tekstem: czy mam yan_barabanov_dialog_1213 i yan_barabanov_dialog_1214 usunąć, czy zostawić tak jak jest? Oczywiście, przetłumaczone. W dalszej części pliku kolejne teksty już są normalnie. Wcześniej w plikach gameplay nie spotkałem się z czymś podobnym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 4 Lipca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2021 @metek58 W mojej grze ( mogłem akurat tego nie przechodzić ) nie było sytuacji aby nr dialogu się wyświetlił na ekranie. Sądzę, że to można spokojnie usunąć, bo jak wiesz, to co się znajduje między tymi znakami, można spokojnie zmieniać, tak jak zmieniamy przy tłumaczeniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 4 Lipca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2021 Też jestem tego zdania, @kondotier,jednak nasuwa się pytanko, czyżby twórcy pozostawili taki błąd? Prosiłbym jeszcze kogoś o opinię, zwłaszcza speców od skryptów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 4 Lipca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2021 @metek58 Nie traktował bym tego jako błąd. Po prostu prace nad modem zostały przerwane i Er posklejał go jak potrafił, aby można było grać. To może być coś w rodzaju podpowiedzi, w jakim momencie moda dialog miał się pojawić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Suseł Opublikowano 4 Lipca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2021 Wiadomo może do którego się wyrobicie z polonizacją? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 5 Lipca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2021 Z 77 plików w gameplay, mam zrobione 30. Chwilowo robię końcówkę sam, bo @yellow obecnie nie ma internetu. Jeśli nie będzie nic więcej do tłumaczenia, to w tym tygodniu powinno nastąpić zakończenie polonizacji tegoż moda. 1 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 5 Lipca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2021 @metek58 Życzę wytrwałości . 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 6 Lipca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2021 Pliki zrobione. Od sześciu dni nie mam kontaktu z @yellow. Nie ma internetu dziewczyna. Wg mnie, mod spolonizowany, jednak z powodu braku kontaktu z @yellow, nie mam pewności, czy wszystko jest gotowe. Co robić, nie wiem... Jest jeszcze pytanie do kumatych w skryptach. Podczas szukania tego rosyjskiego tekstu w ramce, został znaleziony przez @Szczepan9205 plik .db i po wypakowaniu dał folder configs. Czy w gamedata muszą być wszystkie pliki, które zostały zeń wypakowane, czy mogą być tylko te, które zawierają przetłumaczone teksty? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 6 Lipca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2021 @metek58 Tylko te, które zostały spolszczone, najważniejsze, żeby ścieżki do nich były takie same czyli text, gameplay,ui muszą być w configs, które z kolei musi być w gamedata, skrypty muszą być w gamedata/scripts i ot cała filozofia. Te pliki, które zmieniane nie były nie muszą być nigdzie wrzucone bo gra sobie je będzie wczytywać ze spakowanych archiwów. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 6 Lipca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2021 @metek58 I nie ma co się ociągać ze wstawieniem spolszczenia. Jeśli pliki np. z ksywkami są przetłumaczone i będą w spolszczeniu, aby nie trzeba było w razie ich braku zaczynać nowej gry, to o ile @yellow się pojawi i coś będzie jeszcze mieć, do dacie łatkę. A dla pozostałych tłumaczy . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 6 Lipca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2021 Jeśli do wieczora nie pojawi się @yellow, zmuszony będę wstawić to co mamy na dropie. Wg mnie, jest chyba wszystko co trzeba, a w grze się obaczy jak jest naprawdę. 3 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi