tom3kb Opublikowano 2 Sierpnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2021 Platforma: Advanced X-Ray [Zew Prypeci, Czyste Niebo] Data premiery: 01.08.2021 r. Najnowsza aktualizacja: 1.5.00 - 25.07.2023 r. Autorzy: M.F.S. Team OPIS: Spoiler Global Stalker Weather Rework to modyfikacja graficzna, która nie tylko ingeruje w cykle pogody oraz oświetlenie, ale również wprowadza kilka istotnych zmian w silniku gry i shaderach. Dodatek powstał głównie z myślą o innych moderach, którzy wykorzystają go przy swoich projektach. Kolejną niepowtarzalną cechą G.S.W.R. jest możliwość przełączania trybu z domyślnego na zimowy lub odwrotnie - w tym przypadku należy dodać do swojego projektu tylko odpowiednie tekstury, dźwięki itp. Na końcu warto również wspomnieć o stosunkowo sporych zmianach w silniku mających na celu poprawę komponentu graficznego. Zmiany w wersji 1.5.00: Spoiler dodano ui_sleep_dialog.script z AtmosFear 3, dodano lanims.xr z Lost World [CoP], dostosowano korektę kolorów pogody, naprawiono skrypt odczytujący nową wersję moda (podziękowania należą się ggGhosTt), zwiększono opóźnienie między błyskawicami w cyklu burzowym, poprawiono odwzorowanie tonów, naprawiono brakujące tekstury nieba af3_rainy w cyklu emisji, naprawiono spam w dzienniku związany z brakiem tekstury "sky\", usunięto niepotrzebne pliki, Advanced X-Ray 2.2.33 (więcej informacji na GitHubie dot. silnika lub w odpowiednim temacie). GALERIA: Spoiler Zwiastun z 2022 r.: Zwiastun z 2023 r.: INSTALACJA: Spoiler Zalecana kolejność instalacji: 1. Zew Prypeci 1.6.02 2. W główny katalogu gry należy usunąć folder bin. 3. Pobrane, a następnie rozpakowane archiwum z modem należy umieścić w głównym katalogu gry. 4. Folder gamedata oraz program M.F.S. Team Launcher należy umieścić w głównym katalogu gry. 5. Piliki imgui.ini i fsgame.ltx należy umieścić w głównym katalogu gry. W przypadku napotkania błędu z dźwiękiem - "Can`t open sound device" należy zainstalować OpenAL (Oalinst.exe). Instalacja G.S.W.R. + STCoP: Można połączyć G.S.W.R z STCoP - w zależności, którą paczkę broni preferujemy (v3.2/v3.3/v3.4). Poprawna kolejność instalacji wygląda następująco: 1. Instalacja G.S.W.R. 2. Z pobranego STCoP należy wypakować jego zawartość (gamedata), a następnie skasować w nim foldery shaders i scripts. 3. Folder gamedata należy umieścić w główny katalogu gry ze zgodą na zamianę plików. Dodatkowo dodać zmodyfikowany plik particles.xr przez @gawron: particles.xr 4. Ostatnim etapem jest w gamedata\configs\mfs_team\stcop_config.ltx zmiana w linii SWM_3D_scopes = false nа true, żeby wyłączyć celowniki 3D. LINKI DO POBRANIA: Spoiler Mod: Google Drive - [KLIK] Źródła: 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 5 Sierpnia 2021 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2021 Wyszedł niewielki patch do moda: KLIK 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 6 Sierpnia 2021 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2021 G.S.W.R połączony z STCoP Jeśli ktoś chce można połączyć G.S.W.R z STCoP, w zależności, którą paczkę broni lubimy można wybrać v3.2/3.3/3.4. Opis z rosyjskich stron to nie jestem pewien czy nie trzeba będzie trochę dostosować modów w przypadku polskich wersji. Instalacja wygląda następująco. 1. Wrzucamy gamedata G.S.W.R do głównego folderu Zewu Prypeci. 2. Wypakowujemy sobie gdzieś gamedata STCoP, z jej folderu kasujemy: foldery shaders i scripts. 3. Wrzucamy gamedata STCoP do folderu gry ze zgodą na zamianę plików. Dodatkowo wrzucamy plik particles.xr zmodyfikowany przez @gawron 4. Wchodzimy do "gamedata\configs\mfs_team\stcop_config.ltx i zmieniamy w linii SWM_3D_scopes = false nа true żeby włączyć celowniki 3D. Poniżej oryginalna instrukcja jakbym coś sknocił: Spoiler 1) Скачать STCoP 3.2, 3.3 или 3.4. 2) Сделать резервную копию папки gamedata с G.S.W.R. 3) Переместить из папки gamedata STCoP с заменой в G.S.W.R. все папки, кроме shaders и scripts, а также файл particles.xr. 4) Зайти в gamedata\configs\mfs_team\stcop_config.ltx и заменить в строке SWM_3D_scopes = false на true (для включения 3д прицелов). В будущем возможно мы сделаем все адаптации самостоятельно и выложим их сюда. Ps: STCoP v3.4 to ta: 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 8 Sierpnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2021 Lubię takie nowinki, więc odpaliłem G.S.W.R. najpierw solo, a potem w połączeniu ze STCoP 3.4 i Absolute Nature 4.1. Jeśli ktoś nie grał lub ma zamiar przypomnieć sobie fabułę Zewu Prypeci, to warto skorzystać, ten mod robi klimat. Warto pamiętać, że przy łączeniu modów zawsze coś może zazgrzytać. Mała uwaga, jeśli ze STCoP usuniemy plik particles.xr to nie oddamy ani jednego strzału, nie pozwolą na to zapisy w plikach konfiguracyjnych broni. Jeśli ktoś zechce się pobawić w łączenie modów, poniżej oryginalny plik G.S.W.R. uzupełniony o efekty ze STCoP 3.4. particles.xr Spoiler 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 8 Sierpnia 2021 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2021 @gawron a jak się w tej instrukcji łączenia wykasuje ten wpis o skasowaniu particles.xr i on nadpisze ten z G.S.W.R to będzie dobrze działać? To pozmieniam w instrukcji, czy koniecznie trzeba wrzucić ten twój zmodyfikowany to też odpowiednio opis zmienię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 8 Sierpnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2021 6 minut temu, tom3kb napisał: jak się w tej instrukcji łączenia wykasuje ten wpis o skasowaniu particles.xr i on nadpisze ten z G.S.W.R to będzie dobrze działać? Trzeba to sprawdzić, ale możliwe, że wtedy coś nie zadziała z G.S.W.R. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 8 Sierpnia 2021 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2021 A to już nie ma co kombinować, jak tak działa to zostawiamy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 8 Sierpnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2021 GSWR to moim zdaniem kolejny mod, który pojawił się trochę zbyt późno, ale w połączeniu z STCoP lub innym fabularnym tworem wzbudzi większe zainteresowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 8 Sierpnia 2021 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2021 Będą dorzucać pogodę do innych modów pewnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 12 Sierpnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2021 Z prac, testowe poprawki: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 13 Sierpnia 2021 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2021 Niedawno wyszedł nowy patch, który zawiera w sobie też poprawki z pierwszego. KLIK No i niedługo kolejny jak widać po poscie @Pancerniak77 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 23 Sierpnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2021 Dodano opcjonalne pragnienie do silnika Advanced X-Ray i G.S.W.R.: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 9 Września 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Września 2021 Twórcy prawie zakończyli prace nad opcjonalną degradacją artefaktów w G.S.W.R.\Advanced X-Ray. Naładowanie artefaktów wpływa na ich właściwości, a także na siłę światła od artefaktu, intensywność i długość wolumetrycznych promieni. Oprócz tego: 1) HUD_VIEWPORT_NEAR (aby celowniki nie lazły prawie w kamerę) 2) Pełne wsparcie dla STCoP 3.4 3) Dodano opcję w menu dla wł.\wył. 3D celowników 4) Ilość porcji w przedmiocie teraz zapisuje się po ponownym uruchomieniu. Przedmioty z różną ilością porcji nie są układane w stos (np. z dopiskiem x7 lub dowolną liczbą). Ilość porcji wyświetla się w opisie przedmiotów. 5) Fix'y animacji w widoku od trzeciej osoby 6) Nieużywanie broni na drabinach i w samochodach 7) Kolizja kamery w widoku od trzeciej osoby 8) Usunięto autocelowanie w widoku od trzeciej osoby 9) Fix'y ruchów aktora 10) Używanie animacji noża, jeśli idle animacji nie ma 11) Startowe wartości niezbędnych ustawień w konfigu (fix ciemnego obrazu, czasami pojawiał się taki problem) 12) Dodano skryptową metodę is_ActorHide() 13) Wyświetlenie aktualnego zadania w discord'zie Spoiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 25 Września 2021 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2021 Kilka fotek z testów nieba. Spoiler 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 26 Października 2021 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2021 Kilka wybranych screenów z najnowszych testów. Spoiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 5 Listopada 2021 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2021 Filmik pokazujące opcjonalne funkcje w modzie. Wpływ obciążenia na szybkość poruszania się oraz wysokość skoku. Także artefakty mają właściwości wpływające na te wielkości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 10 Grudnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2021 Nieduży raport o pracach nad G.S.W.R. i Advanced X-Ray: 1) Rozdzielona latarka i noktowizor 2) Modyfikatory skoku i szybkości GG dla pancerza 3) Ulepszenia plecaków 4) Możliwość wybrania celownika 5) Wczytanie wszystkich dźwięków podczas uruchamiania gry 6) Zużycie broni podczas trafień 7) Możliwość ustawiania imienia GG przez skrypty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 9 Stycznia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2022 M.F.S Team podzielili się nowymi renderami projektu G.S.W.R. na platformie Czystego Nieba: Spoiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 12 Marca 2022 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2022 Kolejne obrazki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 11 Lipca 2022 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2022 Kilka screenów jak mod prezentuje się z Absolute Nature 4 i paczką broni STCoP 3.4, aktualnie trwają zamknięte testy beta. Spoiler 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 25 Lipca 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2022 Pojawiła się nowa aktualizacja. Dodano wsparcia dla wolumetrycznego światła emitowanego z artefaktów, efekt mgły wpływający na widoczność mobów, degradację artefaktów, PDA 3D. Oczywiście wyeliminowano wcześniejsze błędy. Pełen dziennik zmian po rosyjsku: Spoiler Поддержка объёмного света от артефактов Влияние тумана на зрение мобов (OGSR) Мобы не должны видеть дальше дистанции видимости (OGSR) Фиксы анимаций в виде от третьего лица Запрет оружия на лестницах и в машинах Коллизия камеры от третьего лица Удалено автоприцеливание в режиме от третьего лица Фикс движений героя Использование анимации ножа если idle анимации нет Стартовые значения необходимых настроек в конфиге Фикс cam_inert Добавлен скриптовый метод is_ActorHide() (OGSR) Вывод текущего квеста в дискорд Опциональная движковая жажда Фикс голода и жажды Уменьшен HUD_VIEWPORT_NEAR (приклады и прицелы больше не обрезаются у камеры) Фикс положения времени действия бустера Поддержка расклина оружия (STCoP) Изменения в логировании Добавлена опция для вкл.\выкл. 3д прицелов Перенесены параметры пистолетов в WeaponMagazined (STCoP) Правки по eat_portions_num Вывод кол-ва порций в описание предмета Опциональная движковая деградация артефактов Система скрытия костей для Gunslinger Фиксы лимитированных болтов (thx ValeroK) Фонари с другой секцией работают Вывод параметров артефактов только по инфопорции Возможность скрывать характеристики оружия Поддержка апгрейда детекторов у техников Опциональное уменьшение скорости и высоты прыжка в зависимости от веса в рюкзаке ГГ Использование полноценных кубических карт неба Модификаторы высоты прыжка и скорости для артов Возможность отключить вывод текущего квеста в дискорд Разделённый фонарь и ПНВ (CoC) Модификаторы прыжка и скорости ГГ для брони Улучшения для рюкзаков Возможность выбирать перекрестия прицела Предзагрузка звуков при старте игры (OpenXRay) Износ оружия при попаданиях (OGSR) Возможность устанавливать имя ГГ через скрипты Возможность устанавливать иконку ГГ через скрипты Поддержка освещения и объёмного света от мутантов Поддержка партиклов для мутантов Пули летят по направлению ствола оружия (OGSR) Guns: Скрытие костей мировой модели Фикс вылета пистолетов Влияние фонаря на заметность ГГ (OGSR) Фикс команды g_spawn (OGSR) Скриптовые методы get_target_xxx Руки ГГ на руле машины Центр взрыва - граната, а не центр под ней (OGSR) При расклине вылетает гильза Новая текстура загрузочного экрана ЧН Поддержка .png сплешей (STCoP) Шейдерный ПНВ (DX10-11) Миграция на VS2019 Движок переведён на стандарт C++17 xr_strconcat из OGSR Поддержка некоторых анимаций из Gunglinger (OGSR) Увеличен потолок r2_gloss_factor Запрет бега во время стрельбы r2_gloss_factor и r2_gloss_min из Аномали Guns: Поддержка анимаций переключения режимов стрельбы Guns: Поддержка анимаций клина и расклина 3D КПК из Аномали xrEngine->AdvancedXRay Скриптовые коллбэки по весу Имитация нажатия клавиш через скрипты Блокировка действий игрока через скрипты Поддержка апгрейда фонариков у техников Опциональная движковая интоксикация Опциональная движковая потребность во сне Фикс вылетов при загрузке\переходе на другую локацию Фикс вылета при переходе в x8 ЧН: Фикс Вылета при прогрузке НПС с оптикой Фикс скриншотов в png M.F.S. Team Launcher Секция base_quest_item Фикс вылета HBAO Возможность отключить бампы на R2+ Увеличен FPS при MSAA и объёмном свете Дождь с рефракцией Фикс иконок худа Возможность включить статическое освещение на DX10-11 Поддержка движковых анимаций использования предметов Фикс непонятного вылета (к обнове до VS2019) Фикс вылета при отключенном статическом солнце Фикс дверей машин из Lost Alpha Машины больше не висят в воздухе после спавна Фикс реакции НПС на оружие машины от v2v3v4 Фикс камеры для автомобилей из Lost Alpha Убран хит по дверям автомобилей Фикс полёта машин в гравитационных аномалиях Возможность задать векторы для места водителя автомобиля (Автор: Skyloader) Починен Mixed и Debug Фикс вылета в микседе/дебаге Добавлен cast_torch Фикс вылета при просмотре описания оружия Коллбэк на то что игра загружена Оптимизация геометрии из Аномали Фикс иконок уникальных КПК C++17 переключен на C++14 в xrGame Вывод радиуса действия в описание детекторов Фикс расклина, если в конфиге нет анимации расклина Фикс вылета при выключенных отражениях Фикс стартовых настроек 3д кпк можно использовать в sr_no_weapon Скрытие худа, если используется зум 3д кпк Фикс модификаторов прыжка и скорости ГГ у артефактов Фикс опции автоперезарядки оружия Фикс квеста на радиодетали для Азота Mixed/Debug: Фикс сборки Фикс опции предзагрузки звуков Опция "Источники звуков" в меню ЗП: Фикс ПНВ в 2д прицелах Различные мелкие фиксы #1 post w temacie został zaktualizowany. Źródło: [KLIK] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 31 Grudnia 2022 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2022 Trailer moda w wersji dla Czystego Nieba. Premiera tej wersji już niedługo bo 9 stycznia 2023r. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 9 Stycznia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2023 Pojawiła się nowa wersja moda. Poza licznymi poprawkami i usprawnieniami, główną cechą nowej wersji jest wsparcie Czystego Nieba. Screeny oraz link w #1 poście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 26 Lipca 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2023 Jest i nowa aktualizacja - 1.5.00. Poprawiono optymalizację, dopracowano stare wersje (zwłaszcza tę, która jest kompatybilna z Czystym niebem), zaktualizowano launcher, dostosowano kolory itd. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 26 Września 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2023 Trwają prace nad ulepszoną wersją moda, na potwierdzenie czego opublikowano nowe zrzuty z testów. Zaimplementowany został również napędzany system kontenerów dla artefaktów, co będzie niewątpliwym plusem dla rozwoju projektów na Advanced X-Ray. Spoiler Źródło: [KLIK] 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.