Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

image.png

Platforma: Advanced X-Ray [Zew Prypeci, Czyste Niebo]
Data premiery: 01.08.2021 r.
Najnowsza aktualizacja: 1.5.00 - 25.07.2023 r.
Autorzy: M.F.S. Team


OPIS:

  Pokaż ukrytą zawartość

GALERIA:

  Pokaż ukrytą zawartość

INSTALACJA:

  Pokaż ukrytą zawartość

LINKI DO POBRANIA:

  Pokaż ukrytą zawartość


Źródła: new_AP-PRO_LOGO.png.aba0a3e476d400f89ebcc83f4ed08bdb.png  Y6DvRrN.jpg  SiNIXZB.jpg
 

 

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

G.S.W.R połączony z STCoP

Jeśli ktoś chce można połączyć G.S.W.R z STCoP, w zależności, którą paczkę broni lubimy można wybrać v3.2/3.3/3.4.

Opis z rosyjskich stron to nie jestem pewien czy nie trzeba będzie trochę dostosować modów w przypadku polskich wersji.

 

Instalacja wygląda następująco.

1. Wrzucamy gamedata G.S.W.R do głównego folderu Zewu Prypeci.

2. Wypakowujemy sobie gdzieś gamedata STCoP, z jej folderu kasujemy: foldery shaders i scripts. 

3. Wrzucamy gamedata STCoP do folderu gry ze zgodą na zamianę plików. Dodatkowo wrzucamy plik particles.xr zmodyfikowany przez @gawron

4. Wchodzimy do "gamedata\configs\mfs_team\stcop_config.ltx i zmieniamy w linii SWM_3D_scopes = false nа true żeby włączyć celowniki 3D.

Poniżej oryginalna instrukcja jakbym coś sknocił:

  Pokaż ukrytą zawartość

 

Ps: STCoP v3.4 to ta:

 

  • Super 1
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

0.jpg

Lubię takie nowinki, więc odpaliłem G.S.W.R. najpierw solo, a potem w połączeniu ze STCoP 3.4 i Absolute Nature 4.1. Jeśli ktoś nie grał lub ma zamiar przypomnieć sobie fabułę Zewu Prypeci, to warto  skorzystać, ten mod robi klimat. Warto pamiętać, że przy łączeniu modów zawsze coś może zazgrzytać.

Mała uwaga, jeśli ze STCoP usuniemy plik particles.xr to nie oddamy ani jednego strzału, nie pozwolą na to zapisy w plikach konfiguracyjnych broni. Jeśli ktoś zechce się pobawić w łączenie modów, poniżej oryginalny plik G.S.W.R. uzupełniony o efekty ze STCoP 3.4.

particles.xrPobieranie informacji ...

  Pokaż ukrytą zawartość

 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 8.08.2021 o 11:45, tom3kb napisał(a):

jak się w tej instrukcji łączenia wykasuje ten wpis o skasowaniu particles.xr i on nadpisze ten z G.S.W.R to będzie dobrze działać?

Rozwiń  

Trzeba to sprawdzić, ale możliwe, że wtedy coś nie zadziała z  G.S.W.R.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
Gość Diegtiariow

zajQ4TtEEVE.jpg?size=1280x720&quality=96

Twórcy prawie zakończyli prace nad opcjonalną degradacją artefaktów w G.S.W.R.\Advanced X-Ray.
Naładowanie artefaktów wpływa na ich właściwości, a także na siłę światła od artefaktu, intensywność i długość wolumetrycznych promieni.

Oprócz tego:

1) HUD_VIEWPORT_NEAR (aby celowniki nie lazły prawie w kamerę)
2) Pełne wsparcie dla STCoP 3.4
3) Dodano opcję w menu dla wł.\wył. 3D celowników
4) Ilość porcji w przedmiocie teraz zapisuje się po ponownym uruchomieniu. Przedmioty z różną ilością porcji nie są układane w stos (np. z dopiskiem x7 lub dowolną liczbą). Ilość porcji wyświetla się w opisie przedmiotów.
5) Fix'y animacji w widoku od trzeciej osoby
6) Nieużywanie broni na drabinach i w samochodach
7) Kolizja kamery w widoku od trzeciej osoby
8) Usunięto autocelowanie w widoku od trzeciej osoby
9) Fix'y ruchów aktora
10) Używanie animacji noża, jeśli idle animacji nie ma
11) Startowe wartości niezbędnych ustawień w konfigu (fix ciemnego obrazu, czasami pojawiał się taki problem)
12) Dodano skryptową metodę is_ActorHide()
13) Wyświetlenie aktualnego zadania w discord'zie

  Pokaż ukrytą zawartość

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
Gość Diegtiariow

3702qsiV6ww.jpg?size=1280x720&quality=96

Nieduży raport o pracach nad G.S.W.R. i Advanced X-Ray:

1) Rozdzielona latarka i noktowizor
2) Modyfikatory skoku i szybkości GG dla pancerza
3) Ulepszenia plecaków
4) Możliwość wybrania celownika
5) Wczytanie wszystkich dźwięków podczas uruchamiania gry
6) Zużycie broni podczas trafień
7) Możliwość ustawiania imienia GG przez skrypty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...
  • 2 miesiące temu...
  • 2 tygodnie później...
  • Agrael zmienił(a) tytuł na Global Stalker Weather Rework (G.S.W.R.)

image.jpg

Pojawiła się nowa aktualizacja. 

Dodano wsparcia dla wolumetrycznego światła emitowanego z artefaktów, efekt mgły wpływający na widoczność mobów, degradację artefaktów, PDA 3D. Oczywiście wyeliminowano wcześniejsze błędy. 

Pełen dziennik zmian po rosyjsku: 

  Pokaż ukrytą zawartość

#1 post w temacie został zaktualizowany. 

Źródło: [KLIK]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
  • 2 miesiące temu...

Trwają prace nad ulepszoną wersją moda, na potwierdzenie czego opublikowano nowe zrzuty z testów.

Zaimplementowany został również napędzany system kontenerów dla artefaktów, co będzie niewątpliwym plusem dla rozwoju projektów na Advanced X-Ray.

a5C4nRLefmA.jpg

6vRPohZE1zU.jpg  rpLVT3ENPso.jpg

  Pokaż ukrytą zawartość
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.