Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

@Safuh przeczytaj sobie pomoc przy sejfie na czym polega otwieranie, np pierwsza litera od góry jest A to wciskasz 1, zmienia się cały rząd liter, patrzysz jaka jest druga od góry, powiedzmy, że D no to 4, znowu zmienia się cały rząd liter, patrzysz jaka teraz jest trzecia z kolei, np I no to wciskasz 9. I tak do samego końca, w sumie 10 razy.

Jak ci przeskoczy na zero to znaczy, że się pomyliłeś i zaczynasz od nowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Safuh:

Mantra om mani padme hum - Buddyjski symbol współczucia i mądrości (z sejfami nie jest łatwo ale w rus wersji jest opcja podpowiedzi przy okienku dot. sejfu i szyfru).

Uzbroić sie w cierpliwośc i aż do skutku próbować.

Symbol Om 6-ramienna Gwiazda Buddyzm

p.s. nie mył w/w znaku z plagiatem z Lewantu. :) powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No część Powrotu do Zony zaliczona, a konkretnie Przygoda, to takie małe podsumowanko i ocena cząstkowa.

Najpierw plusy.

Pierwsze zaskoczenie pozytywne to, że w menu do wyboru mamy w sumie 4 mody, a nie tylko jeden tryb fabularny. Choć nie jest to coś co zostało zastosowane pierwszy raz. Ale patent fajny i szkoda, że nie wykorzystany w innych np seriach modów.

Fabuła całkiem spoko jeśli chodzi o sam pomysł. Mod jest długi i ma dużo zróżnicowanych zadań, zarówno głównych i pobocznych. Wiele zadań ma po kilka rozwiązań, a nawet gdy zadanie jest wielo etapowe to i często poszczególne jego części można wykonać na różne sposoby. Widać napracowanko. W ogóle autor ma dużo pomysłów i umie w skrypty 😏

Kolejne plusy to niezła muza i sporo przerywników filmowych, prostych bo prostych ale są.

Fajny pomysł to te różne nowe artefakty z niecodziennymi właściwościami, tak samo jak i kilka "anomalnych" broni z ciekawymi efektami.

Fajne są też zmiany w systemie modyfikacji sprzętu, trochę to trwa jeśli chodzi o kasę i zdobywane przedmioty potrzebne do konkretnych przeróbek.

Pułapki granaty w schowkach 😈 otwieranie sejfów, jest to jakiś nowy pomysł choć w sumie nic skomplikowanego.

Grafika jest też chyba lekko zmieniona, są nowe modele postaci.

Minusy:

Co mnie denerwowało to zbyt duża częstotliwość/konieczność picia wódki. Pomysł gameplayowy może i ok ale w pewnym momencie fabularnym nie miałem jak zdobywać jej odpowiedniej ilości i przez kilka godzin biegałem oglądając czarno-biały film.

Trochę mało pukawek do wyboru.

Autor ma pomysły i umie skryptować ale właśnie przez to czasami, w niektórych zadaniach miałem takie "ok ale co twórca miał na myśli?" Np mamy w zadaniu kogoś gonić, a on popierdziela jak Usain Bolt po lokacji i się zastanawiam czy mogę go postrzelić, czy da się zanim biegać, czy gdzieś stanąć na drodze i np wejść w interakcję wciskając F. A może w końcu gdzieś dobiegnie i się zatrzyma albo w ogóle ucieknie.

Bardzo wkurzyło mnie zadanie na walkę z bossem Noe i jak przebiegał ten quest, wynudziło mnie zadanie na prowadzanie anomalii elektrycznej żeby naładować anteny.

Denerwujące zadania cykliczne, z których czasem dało się zrezygnować, a czasem były upierdliwe.

W ogóle na Jupiterze zrobiłem sobie dwa tygodnie przerwy od moda bo mnie trochę zmęczył np tymi Monoliciarzaami (posterunki/odbijanie jeńców/snajperzy walący z daleka). I trochę taką monotonią bo fabuła ma taką rozdziałową budowę, że wchodzimy na lokację, spędzamy na niej parę godzin robiąc co się da, potem fabularnie idziemy na kolejną, a na poprzednie nie ma już sensu po nic praktycznie wracać.

Końcówka moda w Prypeci, a właściwie zadania w głównej fabule, wykonaj 5 razy to samo zadanie (dwa typy zadań), dodatkowo w tym samym miejscu i pogadaj trzy razy z typem 😁 A przecież mamy tu na lokacji sporo różnych zadań pobocznych. To nie lepiej było je wpleść jako te główne zadania na pomoc Monoliciarzom i zdobycie ich szacunku? A nie takie cykliczne popierdółki.

 

Ogólnie daję 8/10 bo przez większość gry było fajnie, trochę skiepszczona moim zdaniem końcówka moda.

No teraz powoli biorę się za pozostałe tryby fabularne, ten czwarty survivalowy sobie daruję bo mnie ten typ rozgrywki nie interesuje.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, Safuh napisał(a):

albo jestem meganoobem

No jesteś :D chyba nieogarnięty fest, przecież ci już łopatologicznie po kolei wytłumaczyłem jak to się robi, także przy otwieraniu sejfu masz "Pomoc" no to już nie wiem jak ci pomóc.

Albo wiem ;), włącz sobie jakiś filmik z moda i popatrz jak typ otwiera jakiś sejf, co klika po kolei i może załapiesz.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Safuh - spawner:

https://drive.google.com/file/d/1IOXqQZERAyZnXF0tWaf3Se43U73fH7sS/edit

lub: https://disk.yandex.ru/d/onVHl3r0I07AxA

Wgrywasz pliki spawnera w gamedatę moda.

W czasie gry esc, potem f1 iszukasz tego czego ci potrzeba.

p.s. spawner działa na wersjach: 1.077, 1.078 i 1.0821

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

No i "Wędrówka" ukończona ogólnie podobał mi się ten rozdział bardziej niż "Przygoda". Plusy i minusy podobne.

Mod w zasadzie rozgrywa się na jednej sporej lokacji, całkiem fajna, gęsto pokryta roślinnością. Dla mnie nowa, chyba nigdy dotąd jej nie widziałem.

Jest całkiem długi, sporo różnorodnych zadań jak w poprzedniku. 

Troszkę bogatszy też jest arsenał broni, szczególny plus za Uzi, rzadko spotykany w modach, ze staroci jest SWT.

Zabrakło, za to Anomalnych broni, jedną do kupienia widziałem u handlarza.

Tu także możemy zdobyć unikatowe artefakty z ciekawymi właściwościami ale tym razem do kupienia u jednego handlarza, ceny wysokie, ja nie miałem na nie kasy.

Modyfikacja broni i pancerzy delikatnie zmieniona na plus, jeden z niewielu modów, w których praktycznie nie modernizowałem sprzętu bo droga ☺️. Tu latałem w kombinezonie Najemników z podbitym udźwigiem i dodatkowymi slotami na arty. W jakiejś pukawce zwiększony magazynek i to wsjo.

Kolejny plus to opcjonalna linia fabularna na Kordonie gdzie gramy zupełnie inną postacią.

Tu też mamy sporo cutscenek i fajną muzyczkę.

Fajny jest też randomowy spawn różnych grup na miejscówkach, raz handlarze, raz wojsko, czy walczący ze sobą npce, albo mutanty.

Minusy:

Jak i w poprzedniku kilka momentów gdzie można się zawiesić.

Irytujące walki z wszystkimi nożownikami, którzy dodatkowo są sprinterami.

Porywacze w Ghillie suit, kilka pierwszych spotkań było ok, ciężko ich wypatrzyć, trzeba się rozglądać dookoła żeby nas nie zaszli. Ale po kilku spotkaniach zaczeli  mnie irytować bo akurat pojawiali się jak gdzieś przystanąłem bo coś miałem zrobić ważnego.

Tak samo finalny "pościg" za nami ze spawnującymi się żołnierzami.

Misja na zebranie 200tyś z bonusowej linii fabularnej, nudne i powtarzalne zbieractwo, straciłem na nią kilka godzin w dwa dni grania.

 

Moja ocena 8,5/10.

Ps. Ta mała trzecia lokacja z anteną na budynku to jakaś mapa z multiplayer? Też jej nie kojarzę.

 

No i pora na "Wspomnienia" widzę, że wreszcie polatam z pepeszką 🤗

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
W dniu 19.05.2024 o 11:58, Agrael napisał(a):

@miramar

Chodzi Ci o sejf z zadania pobocznego "Wierny przyjaciel"? 

Podać kodu się nie da, bo szyfr za każdym razem jest inny. Ogólnie temat z sejfami był wielokrotnie poruszany, sprawdź na przykład ten post

Bardzo dziękuję za pomoc, spróbuję to ogarnąć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jestem w trzeciej, ostatniej fabule (trzecim modzie), ta z partyzantami i Komitetem. Chyba już końcówka moda, z oddziałem weszliśmy do labu. No i teraz mam dostać się do Bloku B, niby prowadzą tam dwie drogi, drzwi na poziomie 3 ale gdy do nich podchodzę jest napis, że są zamknięte od środka więc chyba to nie tędy.

Druga droga przez tunel kolejowy, stoi ciuchcia z dwoma wagonami, w jednym schowek, niby jest w nim klucz do jakiejś sekcji w Bloku B ale gdy podchodzę do głównych drzwi to jest napis Zamknięte i nic ten klucz nie daje. Jak wejść do Bloku B, na filmikach jest chyba jakaś starsza wersja moda, nawet ten lab jest inny więc nie za bardzo mi pomogły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już za bardzo nie pamiętam, ale kod do jakiegoś bloku/drzwi miał... - I tutaj nie chcę spoilererować, - powiedzmy, że były czystoniebowiec. Można się na niego natknąć w jednej z odnóg labu. Trzeba też wyłączyć zabezpieczenia laboratorium, żeby móc dostać się do niektórych poziomów, chyba tak to wyglądało. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@AgraelTa zabezpieczenia wyłączyłem, biegać po labie mogę tylko ciekawe gdzie niby ten Czystoniebowiec. No nic jutro jeszcze raz od wejścia przejdę wszystkie zaułki może jakiś tunel/drzwi czy coś pominąłem, a może znowu jakąś kartę znajdę, o a może ten hologram Administrator coś mi otworzy nowego. Zobaczymy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Agrael no właśnie nie, ja poszedłem głównym zadaniem, spotkałem się ze znanym stalkerem z drugiej części gry i poszedłem do labu. A widzę oni weszli do tunelu kolejowego od drugiej strony i z mojej strony się tych drzwi nie otworzy. Ciekawe jak u mnie ten wątek skończyć. Czy teraz mogę wyjść głównym wyjściem z labu, czy będzie ten gość w barze i razem z nim iść tak jak tutaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.