Jump to content

Recommended Posts

pdz_stalkerteam.jpg

Tytuł oryginalny: Возвращение в Зону
Platforma: Zew Prypeci 1.6.02 (repack - wersja samodzielna)
Data premiery: 10.08.2021 r. (OBT), 09.05.2023 r. (najnowsza wersja)
Autor: Jek@n
Autor spolszczenia: @gawron
Śr. długość rozgrywki: (ok. 46 godzin)


OPIS:

Spoiler

Wyjątkowość „Powrotu do Zony” tkwi w tym, że tak naprawdę mamy do czynienia z czterema modami w jednym.

  • „Przygoda”: 
    ss_daniel_11-27-23_11-21-56_(mainmenu).jpg
    Fabularno-rozgrywkowy tryb, który kontynuuje historię Inżyniera z modyfikacji „Ocalały: Ucieczka z Zony” i ma miejsce po wydarzeniach z Zewu Prypeci. Na swojej drodze gracze spotkają wcześniej poznanych stalkerów oraz dowiedzą się, jak potoczył się ich dalszy los. Akcja rozgrywa się na trzech znanych lokacjach z oryginału oraz kilku dodatkowych, których łącznie jest 10. 

    W trybie znalazło się również miejsce na sporą ilość zadań pobocznych, a wiele z nich można ukończyć na kilka sposobów. Ponadto zaimplementowano kilka mechanik w postaci dialogów z perspektywy trzeciej osoby, wykorzystano materiały eksploatacyjne do ulepszeń lub dodano artefakty z oskryptowanymi właściwościami. Tryb nie jest nastawiony na hardkorową grę - wszelkie utrudnienia są czasowe i stosunkowo łatwe do ominięcia. 
     
  • „Przetrwanie”: 
    ss_daniel_11-27-23_11-20-35_(mainmenu).jpg
    Jak sama nazwa sugeruje, głównym celem staje się walka o przeżycie. Tryb został także zaprojektowany w specjalnym, dynamicznym i hardkorowym stylu. W sam raz dla tych, którzy lubią uciekać przed wrogami oraz nieustannie trzymać palec na spuście. Warto dodać, że tryb posiada własną fabułę. 
     
  • „Wspomnienia”: 
    ss_daniel_11-27-23_11-20-42_(mainmenu).jpg
    Stosunkowo prosty, niezbyt wymagający tryb fabularny z trzema nowymi lokacjami. 
     
  • „Wędrówka”: 
    ss_daniel_11-27-23_11-20-46_(mainmenu).jpg
    Tryb, który wprowadza dodatkowy wątek fabularny na trzech kolejnych lokacjach z wieloma dodatkowymi zadaniami.

Podziękowania:

Spoiler
  • GSC Game World
  • Makdm
  • @Cromm Cruac
  • Michael_rast
  • Болотов Николай (GeJorge lub Nick_Mondyfic)
  • Беляков Иван
  • Diesel z АМК
  • Kanał na YT: Shadovv_Man
  • Encyklopedia Stalker Wiki

 

Testy:

  • TopSecret
  • Опричник
  • Беляков Иван

 

Wykorzystane utwory muzyczne: 

  • Burzum
  • Robert Reach
  • Lady Pank
  • Mooze
  • Orbital
  • Future Sound Of London
  • Константин Ступин
  • Виктор Баранов
  • i innych projektów.

PORADY:

Spoiler

GALERIA:

Spoiler

08067eb48ef22fe4422d0eb32027c148.jpeg  f93e7e55bda63eea515087737a86a243.jpeg

c0029140defe2db8c5b978df94dcc877.jpg  823adeb2e057398e385b835a5904f16b.jpg


Przegląd moda od Ap-Pro:

 

INSTALACJA:

Spoiler

Zalecana kolejność instalacji:

1. Pobieramy komplet Retrieval mod 1.0834, modyfikacja jest w wersji samodzielnej, nie wymaga instalacji podstawowej wersji gry.


2. Uruchamiamy instalator (Retrieval_mod_1.0834) i wskazujemy mu wcześniej wybrane miejsce instalacji moda.


3. Do gamedaty modyfikacji kopia (ze zgodą na zamianę) plików spolszczenia. Załączony plik fsgame tworzy folder z  zapisami w katalogu głównym.


4. Grę uruchamiamy ze skrótu na pulpicie - Stalker_Retrieval_mod.
 

 

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod:

  • Google Drive - [KLIK]

Spolszczenie: 


Paczka graficzna do wersji kompletnej (wyłącznie jako nieobowiązkowy dodatek):

Spoiler

Co w paczce? Zmieniona pogoda i tekstury nieba, na 3 lokacjach inna trawa, zmieniony modele lornetki i jednego stalkera, dodany TOZ-194, zmieniony dymek po wystrzale, łuski lecą na prawo. Zbiór został zrobiony pod upodobania autora, ale jeśli ktoś ma ochotę, to proszę. 

Instalacja: pliki z rozpakowanego archiwum kopiujemy na zainstalowane spolszczenie.


Źródła: APPROTS.png.4603aa7965381464d0b7bb29c67170af.png  Y6DvRrN.jpg
 

  • Cool 1
  • Positive 6
  • Thanks! 1
Link to comment
Share on other sites

Początek gry:

 

Posty @vidkunsen-a: 

Spoiler
Spoiler

ss_tomahawk_08-11-21_16-13-16_(ex_gar).thumb.jpg.187b5345b9159e5232485187e91b85a6.jpgss_tomahawk_08-10-21_17-57-41_(ex_gar).thumb.jpg.faf6fa8a085de4ec2f40178491a177c0.jpg

ss_tomahawk_08-10-21_17-55-39_(mainmenu).jpg

 

Nie wolno opuszczać kręgu - Wij!!! :)

ss_tomahawk_08-14-21_01-49-36_(ex_gar).jpg

 

W cerkwi dziada trzeba klasycznie, nożem a potem w nagrodę idę na wieżę i robię zupkę dla zombiaków - 5 smaków!!! ;) :)

ss_tomahawk_08-14-21_10-20-20_(ex_gar).jpg   ss_tomahawk_08-14-21_10-41-49_(ex_gar).jpg

p.s.

Spoiler

ss_tomahawk_08-14-21_11-44-10_(ex_gar).thumb.jpg.9fde89785ffbd255a5dba15817f8e466.jpgss_tomahawk_08-14-21_11-44-09_(ex_gar).thumb.jpg.ea42aaf97990ae25cd51ebf31258e600.jpg

 

Po laboratorium jest nowy gracz na planszy - szalony naukowiec w formie chmury trupich czaszek, potem parę zadań i nowa lokacja (nowa w modzie, dla tych co przeszli Demosfena nie jest nowa):

Spoiler

ss_tomahawk_08-14-21_21-08-27_(bunker_lab_1).thumb.jpg.3218e1209b6a48e19a35cc1f4f1b1afd.jpg

 

ss_tomahawk_08-14-21_22-39-56_(ex_gar).jpg   ss_tomahawk_08-14-21_23-29-54_(way_in_zone).jpg

Lokacja dzieli się na 2 części z zamknięta bramą.

Zrobiłem wszystko by dostać się na 2 część lokacji, pozbierałem bambetle, ubiłem psy, niby psy, tuszkany, snorki, chimery kontrolerów, zombiaków z garłaczami i dostałem się do 2 częsći do przysiółku Likwidatorów który roboczo po wstępnym wyczyszczeniu z poltergeista i zaplutych karłów reakcji nazwałem roboczo Kurduplowice.

 

ss_tomahawk_08-15-21_18-43-03_(way_in_zone).jpg

p.s. na w/w miejscu jest fajna fuzja - Zabójca snorków - fonetycznie Snorkoboj, jest wspomagana artefaktem.

Część 3 - na Zatonie:

ss_tomahawk_08-15-21_20-38-35_(zaton).jpg

Skladowisko techniki: 

ss_tomahawk_08-17-21_13-35-49_(k02_trucks_cemetery).jpg

  • Cool 1
  • Positive 3
Link to comment
Share on other sites

Troszkę namieszałem w temacie za co z góry przepraszam. 

Chciałem połączyć posty @vidkunsen-a ( 3 lub 4 ), ale niechcący zaznaczyłem również wypowiedź @Pancerniak77 ( post prezentujący początek rozgrywki ). Próbowałem je ręcznie rozdzielić, ale niestety nie udało mi się. W przyszłości będę ostrożniejszy i już do takiej sytuacji nie dojdzie. 

W powyższym poście zaznaczyłem, odkąd zaczynały się wypowiedzi @vidkunsen-a. 

@kondotier 
Wspominałeś, że szukasz nowego moda do ogrania. Podobno w Powrocie do Strefy głównym bohaterem jest protagonista z Ocalały. Ucieczka z Zony.

Link to comment
Share on other sites

To zadanie na Zatonie wymaga dużo czasu, energii (apteczki, żarcie, picie, wódka, amunicja ...) i farta.

Na drugim obrazku jest melino szałas kanibala, władcy mutantów, sporo z nim roboty a jego trelina (twarz) jest wszystkim znana.

Zawsze mi od niego waliło jakąś dewiacją. :)

ss_tomahawk_08-18-21_14-46-45_(zaton).jpg   ss_tomahawk_08-18-21_21-40-29_(zaton).jpg

 

Część 4 - Wojna:

ss_tomahawk_08-19-21_11-27-58_(jupiter).jpg   ss_tomahawk_08-19-21_11-47-21_(jupiter).jpg

Koło zakładów Jupiter grasuje anomalia która jest bardzo perfidna w swoim działaniu.

Można wyliczyć jak ją obejść, działa następująco - odbiera życie poprzez radiację i niszczy jednocześnie sprzęt, broń, pancerz.

Zalecenie: stłumić ciekawość i jej unikać.

Na obrazku to ta dziwna chmura w formie obwarzanka + mała chmurka na dole, przy gruncie:

ss_tomahawk_08-20-21_22-19-03_(jupiter).jpg

Link to comment
Share on other sites

@Bobry Dyńka Powrót do Strefy aktualnie ogrywa chyba tylko @vidkunsen, a czy pojawi się spolszczenie ? Czas pokaże. 

Mnie ten mod również ciekawi, bo głównym bohaterem jest protagonista z Ocalały. Ucieczka z Zony ( wspominałem o tym ). 

HugTV przechodzi tego moda i, pomimo że człowiek nie zna rosyjskiego, to i tak wciąga. 

Link to comment
Share on other sites

Bobry Dyńka - tak, chyba tylko ja w tego moda gram na tym forum, na innych jest nas więcej i wrażenia jak najbardziej pozytywne.

Brak "czarów marów" czy innych mniej lub bardziej debilnych "fantazji", mimo, że to OBT to gra się płynnie, bez wylotów, ciężko o kasę a ta jest tu istotna - jak w realnym życiu w myśl starej XVIII wiecznej maksymy z okresu pierwszego kapitalizmu (Anglia) - kto nie pracuje ten nie je.

Drugim istotnym elementem jest wódka - bez niej życie staje szare niczym taśma do smutnej twarzy i zaliczasz zgon.

Pełno nowości: fabuła, lokacje, mutanty, anomalie, artefakty, całkowicie wynikające z fabuły problemy logistyczne - pełno zaminowanych obiektów do których potrzebny jest saper z prawdziwego zdarzenia - fabuła.

Snajper!!! tu w tym modzie to jest prawdziwy snajper, jak kopsa żaru to nawet nie wiesz kiedy kobita handlująca kosami przyjdzie do ciebie by zrealizować transakcję.

Nowe także są wszelkie efekty otoczenia, system polowania mutantów, inne oddziaływanie artefaktów.

Tydzień w strefie (mod) i dopiero możesz zaliczyć grubsze zadanie bo zarobiłeś na ... itd/itp.

Zagraj to się dowiesz.

p.s. - sejf - to dopiero jest przygoda!, każdy!!! ;) :) 

 

Zakłady Jupiter i okolica.

Gra się toczy wartko, niektóre mutanty są po twojej stronie i są rozumne.

Ceny zwalają z nóg, daje radę, wiem gdzie co i za ile, niektóre miejsca są tak obwarowane anomaliami *cementownia), że trzeba powoli i według scenariusza.

Spoiler

ss_tomahawk_09-03-21_19-20-37_(jupiter).thumb.jpg.d395b92ffc43cd0c6a6e3190253bc6d2.jpg

 

ss_tomahawk_09-03-21_18-19-47_(jupiter).jpg

ss_tomahawk_09-03-21_20-05-36_(jupiter).jpg

Spoiler

W mordę! ale walka była!

Idziesz gadać z Konstantinem, po dialogu wyskoczył kmiot z Monolitu i walka na noże.

!!! Kmiot z monolitu ma ustrosjstwo na plecach i w dziki ryj kopany się czereśniak teleportuje zawsze za twoje plecy!!! :) 

ss_tomahawk_09-03-21_22-04-32_(jupiter).thumb.jpg.a8e4324989db65e93c8d1305b2e0ce7f.jpgss_tomahawk_09-03-21_21-43-24_(jupiter).thumb.jpg.ab54dbb28bc8049a44d4c6ef3eb75337.jpg

 

 

Prypeć:

Spoiler

ss_tomahawk_09-04-21_00-08-35_(pripyat).thumb.jpg.28478c6eb5e614497ef270cb1886eaa0.jpgss_tomahawk_09-04-21_00-07-31_(pripyat).thumb.jpg.957e86dfbfb1665161a69db168de7f84.jpgss_tomahawk_09-04-21_00-07-23_(pripyat).thumb.jpg.0289d343e12f1cfadb78b80f06e95f5f.jpg

 

Melino szałas Monolitu w Prometeuszu wygląda jak polowy sztab:

 

ss_tomahawk_09-04-21_00-22-35_(pripyat).jpg

ss_tomahawk_09-04-21_00-23-51_(pripyat).jpg

 

Duchy dają zadania a artefakty w Prypeci rosną na drzewach. :) 

 

ss_tomahawk_09-04-21_00-49-25_(pripyat).jpg

ss_tomahawk_09-04-21_01-13-28_(pripyat).jpg

 

Szkoła - żeby się tu dostać i wypełnić część zadań trzeba tylko przetrzebić populację wzorowych uczniów. :) 

 

ss_tomahawk_09-04-21_17-55-49_(pripyat).jpg

 

Różne warianty, koniec ten sam; ... i nikt potem nie widział głównego bohatera ani w strefie ani poza nią.

I to było na tyle:

 

 

ss_tomahawk_09-05-21_00-09-37_(pripyat).jpg

ss_tomahawk_09-05-21_00-09-45_(pripyat).jpg

  • Positive 1
  • For exceptional help 1
Link to comment
Share on other sites

  • Diegtiariow changed the title to Powrót do Strefy
  • 1 month later...
  • 5 months later...

Nadchodzi nowa aktualizacja, która będzie zawierać obszerny dodatek fabularny :) 

Za wygląd lokacji odpowiada znany designer lokacji - Андрей Непряхин. To właśnie na nich będą miały miejsce nowe wydarzenia, a także niektóre zadania.
Najprawdopodobniej będzie to finalna wersja Powrotu do Strefy.

3NzLe3dnCqPSZunJYcSB1sE3icthWiB8FBVqtVd45Pr0F3TV096qwAzU3VuWy6mnnSEbbaVasNhQqhAbMnNP-_DG.jpg

WU847LIIdH9OHfTQLNoYJeQsz9aK5yDR5cYQ3etRRikL4h9ir-yS6AlrjTegOG5iVVLh8bQgFCG9A_1DNSEbWOrA.jpg  mrYxDfb8wbvUG1SSYVYaJmCj2cFWPC2aW4sENR5bq2_TglOEmN51eSie76rcUMDcyWA6dWc8uC6v7tItJ1UF-Qdi.jpg

Spoiler

0rafsTm2flqyxXnJ2U4swwfalLjVwmi9w8EWf6Yaf9qSOpoub6aI4RHlw6r4FFTnWkwNM9JmY-Bq8lIxWi6s-j8J.jpg

TzkvwQjHu2UduGI2GkKCv7SKDAyfGsNeo8rmalk3-lidm7-NfN_uZ5V986WfZltUGVyXocWju0Au94H91tgTx1_B.jpg

f6FtccRDGxGdrJIrAUe1ncceMhh6IxRGjrWkwKxz1US6eFhqaSv-EaNeT7mvMXW8VxNKxcWYCiYiH1uwEX4Srl38.jpg

hr2WPdsBMId0vvVABEc6WIESgCalXpGoauIp2vkE5KKh06CIWyFVvhzop8vBn-prU4D_M0YHSv5N_yN93QRQkvtm.jpg

oZjN4KzZuUGdxDc_sXlVpjglfTy4_TZ6nXHii3CXGV3cEVoDOvyjM4rlKfdopSJBUpE8aW_KgKEC3oUhecp3SrPR.jpg

Źródło: [KLIK]

  • Cool 1
  • Positive 2
  • Thanks! 1
Link to comment
Share on other sites

n.jpg

Modyfikacja na dzień dzisiejszy może i nie powala grafiką, ale ci, którzy cenią sobie nietuzinkową fabułę i ciekawe rozwiązania gameplayowe nie powinni być zawiedzeni. Jestem pod wrażeniem niepowtarzalności i stalkerskiej magii tego moda.

Miałem przetłumaczyć tylko parę rzeczy na własny użytek, ale jakoś tak samo poszło. Zabrnąłem na tyle daleko, że postaram się dociągnąć do końca, oczywiście z uwzględnieniem zapowiedzianej aktualizacji. Może nieco za wcześnie, ale pozwoliłem sobie na małą próbkę.

Spoiler

2.jpg

 

  • Cool 5
  • Positive 4
Link to comment
Share on other sites

  • Agrael changed the title to Powrót do Strefy [OBT]
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • Diegtiariow changed the title to Powrót do Strefy 1.082 (i wszystkie dodatki)

https://ap-pro.ru/forums/topic/3742-vozvrashtenie-v-zonu-i-vse-dopolneniya/

Spoiler

Скачать:    google drive         

 mail.ru                         

фикс вылета при разговоре с зомби у вышки: фикс

 

https://cloud.mail.ru/public/oua6/jEfviGE17

Fiks: https://drive.google.com/file/d/1qTDVkd8EzQ2tOh-Vprjt_uFkcTyywkyJ/view

Początek:

Spoiler

ss_tomahawk_08-20-22_16-03-28_(zaton).thumb.jpg.1fe901a2cfa4c0802a29c54617a15e48.jpgss_tomahawk_08-20-22_16-02-43_(zaton).thumb.jpg.a998ff6d419ecd7fae289c8d1337fa51.jpgss_tomahawk_08-20-22_16-01-46_(zaton).thumb.jpg.3a6d5ecb8610f613970d5b1781dc809a.jpgss_tomahawk_08-20-22_16-01-38_(zaton).thumb.jpg.95a68389c3c5d0f878d43e77382c9ab0.jpgss_tomahawk_08-20-22_16-01-37_(zaton).thumb.jpg.ec217cadae4784f91aeab4754e7b888e.jpgss_tomahawk_08-20-22_16-06-43_(zaton).thumb.jpg.fb09ba346c28bb7aedf29ac784381f5d.jpg

 

ss_tomahawk_08-20-22_16-00-25_(mainmenu).jpg

  • Positive 3
Link to comment
Share on other sites

  • Agrael changed the title to Powrót do Strefy

Postanowiłem połączyć wstawkę pełnej wersji moda, którą dodał wczoraj @Pancerniak77 z tą. Głównie dlatego, że to ten sam mod, a więc nie warto go ''rozbijać" na więcej wstawek. 

  • Wstawka @Pancerniak77 oraz posty z wczorajszego tematu zaczynają się od 14 postu.
  • Posty @vidkunsen zostały połączone. 

Jeżeli chodzi o wstawkę:

  • Połączyłem i lekko zmieniłem opis pochodzący ze wstawki @Pancerniak77 z tym, który był wcześniej w tymże temacie. 
  • Wymiana linków. Z tytułu moda zniknął dopisek "OBT". 
  • Pozbyłem się źródła w postaci Stalkermod.ru - był do wersji "OBT". 
  • Dodano aktualne screeny. 

Z innych drobnostek, to mam zagwozdkę, bo w nowym źródle z AP jest mniej informacji. W starym był opisany tryb Przetrwania lub zadania poboczne. Czy te informacje są aktualne? Nie mam pojęcia, ale na razie nie usuwałem ich. Dodatkowo szkoda pracy, bo trochę pisania było. 

No i proszę osoby, które mają uprawnienia do edycji wstawek, aby w razie potrzeby aktualizowali/zmieniali #1 post :) Osobiście uważam, że to bardzo ciekawy mod. Oglądałem fragmenty u Huga i nie jest to jakiś typowy przeciętniak. 

  • Positive 6
Link to comment
Share on other sites

11 godzin temu, Agrael napisał:

mam zagwozdkę, bo w nowym źródle z AP jest mniej informacji. W starym był opisany tryb Przetrwania lub zadania poboczne. Czy te informacje są aktualne?

Pierwszy spoiler w Opisie jest w porządku, jak najbardziej dotyczy trybu Przetrwanie, natomiast do dwa kolejne (lista zadań pobocznych i artefakty) odnoszą się tylko do gry Przygodowej. Wystarczy to dopisać. Poza tym wszystko jest ok, moim zdaniem.

Poniżej link do pełnego poradnika przejścia trybu Przygoda (po rosyjsku) - KLIK
 

  • Positive 1
  • Thanks! 1
Link to comment
Share on other sites

Poprzednią wersję moda niedawno ukończyłem.

Tak jak napisał wcześniej @gawron mod nie powali grafiką, a wręcz przeciwnie czasami sypie artefaktami :). Jednakże pod względem fabularnym to jeden z najlepszych modów w jakie ostatnio grałem. 

ss_duch_06-13-22_11-09-01_(way_in_zone).thumb.jpg.9049efd3b580b7973e7c20199789f6b2.jpg

 

Dwie pierwsze lokacje są bardzo mało znane i można przyjąć, że z dobrą rozgrywką jak nowe :), kolejne już powszechnie znane (może najmniej składowisko techniki), ale dzięki fabule tego moda już inaczej postrzegane. W rozgrywce jest sporo urozmaicenia, początki są trudne i zdobywanie coraz lepszego wyposażenia przynosi duża satysfakcję. GG jest niestety nałogowym alkoholikiem i bardzo istotną rzeczą jego wyposażenia jest wóda :) (należy ja zawsze mieć przy sobie i zaopatrywać się w nią w każdym dostępnym źródle). Dopiero w późniejsze połowie moda będzie można zdobyć artefakt zmniejszający i leczący nałóg GG.

Przy każdym zadaniem należy zastanowić się jak do niego podejść (nie każdy mutant prosi się o ołów :)), w początkowej fazie rozgrywki straciłem możliwość zdobycia artefaktu sygnalizującego możliwy schowek w pobliżu (da się bez niego obejść i ukończyć rozgrywkę, ale trzeba bardziej dokładnie przeszukiwać lokacje). W wielu przypadkach będziemy musieli dokonywać wyborów jak postąpić co może skutkować różnymi reperkusjami. 

Modyfikacja i naprawa sprzętu jest możliwa u mechaników pod warunkiem, że znajdziemy lub kupimy odpowiednie materiały (osobne dla pancerzy i osobne dla broni), kasa oczywiście również jest niezbędna :).

ss_duch_08-22-22_11-44-34_(jupiter).thumb.jpg.3b56487771a8a1f97c23b3d5f7a49173.jpg

Na poszczególnych lokacjach jest możliwość poruszania się pojazdami pod warunkiem znalezienia do nich odpowiednich części i materiałów, a po naprawie zatankowaniu paliwem. Pojazdy ulegają uszkodzeniom i nie da się ich naprawiać. 

Na lokacji Jupiter polecam w pierwszej kolejności zrobić zadanie na bunkier naukowców, nagroda to detektor Swaróg. Mając go unikniemy większości anomalii czyli sprawniej się poruszamy i większość artefaktów z górnej półki jest łatwiej dostępna. Niestety na tej lokacji musimy zaczynać prawie od zera ponieważ monolitowcy ograbiają nas z całego naszego ciężko uciułanego dobra :).

W jednym przypadku u mnie Swaróg się nie sprawdził, a wręcz uniemożliwił wykonanie zadania. Zadanie na uratowanie uczestnika konkursu gitarowego w barze uwięzionego w anomalii na lądowisku helikopterów, brak pokazywania artefaktu likwidującego pułapkę, dopiero detektor Weles go pokazał i udało się zaliczyć zadanie.

 

ss_duch_08-22-22_11-56-23_(jupiter).thumb.jpg.4aebf52986d163e112e4ba9c405e7abf.jpg

Końcowa lokacja to Prypeć z bazą monolitu w kinie Prometeusz, mod w moim przypadku miał dwa różne zakończenia. 

ss_duch_08-17-22_12-03-17_(pripyat).thumb.jpg.775f1228ddadeaa160d0eb0aeae7bda4.jpg

Jak już wiadomo dzięki @gawron-owi, w przyszłości będzie dostępne spolszczenie tego moda, więc szykuje się niezła gratka. Gorąco polecam :).

  • Positive 6
Link to comment
Share on other sites

Przyjrzałem się tematowi, chcąc sprawdzić czy miałem do czynienia z pierwszą wersją moda. Coś mi chodzi po głowie, że chyba tak, ale swojego udziału nie widzę.

@Agrael   Sądzę jednak, że skoro ta ostatnia wstawka jest jago aktualizacją do "pełnej" wersji, to należy albo tę pierwotną usunąć i zostawić tylko najnowszą, albo najnowszej jednak zrobić wstawkę, a pierwotnego moda przenieść do archiwum. Bo teraz nie wiem skąd moda pobierać. Z #1, czy z tej niby wstawki we wpisach. Jest trochę niejasności. Można też dla jasności i naszej wygody, mody ponumerować. I zostawić tylko ten z nr 2.

Link to comment
Share on other sites

@kondotier

Aktualizowałem 1 post w tym temacie, a więc zawiera wszystkie najnowsze linki. Innej wstawki tego moda na forum nie mamy, bo tę, którą stworzył @Pancerniak77, połączyłem z tym tematem i pozostał po niej post. 

Tak więc summa summarum moda należy pobierać tylko z #1 postu w tym temacie. 

Widzę, że na forum Ap-Pro pojawił się nowy link: 
Версия сразу с игрой от Stern-13: Yandex , GoogleDrive. Wnioskuję, że to repack. 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.