Szczepan9205 Opublikowano 12 Września Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Września Do postu #1->Linki do pobrania wrzuciłem łatkę/aktualizację spolszczenia R3 do wersji 1.18, która miała premierę kilka dni temu. Autor nadal wprowadza jakieś pomniejsze zmiany, ale łatka jest najbardziej aktualna jak się da na dzień dzisiejszy czyli 12 września. Żeby ją zainstalować wystarczy wrzucić ją na już zainstalowane spolszczenie i zgodzić się na zamianę plików Tak jak zawsze - gdyby ktoś znalazł jakieś błędy to proszę o screeny w temacie moda lub ewentualnie na PW, żebym mógł szybko je poprawić. 1 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dorgiel Opublikowano 17 godzin temu Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 godzin temu Niestety po "Zainstalowaniu" spolszczenia 1.18 i wczytaniu gry z zapisu czy też rozpoczęciu nowej gra wychodzi do windowsa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 15 godzin temu Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 godzin temu @Dorgiel No to przydały się log jaki masz po wylocie - nie pamiętam dokładnie gdzie on jest w R3, ale albo w folderze _appdata_/appdata/user/ewentualnie _userdata_ - w każdym razie jak w niego wejdziesz to będą tam foldery logs, screenshots, savedgames i shader_cache, a log będzie w folderze logs w pliku z rozszerzeniem .log, który można otworzyć notatnikiem. Jeśli wcześniej nie miałeś do czynienia z logami to najwyżej wstaw tu cały plik i spojrzę czy to rzeczywiście wina spolszczenia czy coś innego. Może też być tak, że po prostu będziesz musiał zacząć nową grę - szczerze powiedziawszy to nie patrzyłem czy autor R3 pisał o wymogu nowej gry czy nie - dostosowałem pliki spolszczenia do 1.18 i do tej pory nikt problemów nie zgłaszał, a sam też przed wrzuceniem zaktualizowanego spolszczenia odpalałem swoje zapisy z czasów jak przechodziłem z nudów R3 1.16 na 1.18 ze spolszczeniem i wszystko działało także bez loga to Ci nic nie podpowiem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dorgiel Opublikowano 7 godzin temu Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 godzin temu 7 godzin temu, Szczepan9205 napisał(a): @Dorgiel No to przydały się log jaki masz po wylocie - nie pamiętam dokładnie gdzie on jest w R3, ale albo w folderze _appdata_/appdata/user/ewentualnie _userdata_ - w każdym razie jak w niego wejdziesz to będą tam foldery logs, screenshots, savedgames i shader_cache, a log będzie w folderze logs w pliku z rozszerzeniem .log, który można otworzyć notatnikiem. Jeśli wcześniej nie miałeś do czynienia z logami to najwyżej wstaw tu cały plik i spojrzę czy to rzeczywiście wina spolszczenia czy coś innego. Może też być tak, że po prostu będziesz musiał zacząć nową grę - szczerze powiedziawszy to nie patrzyłem czy autor R3 pisał o wymogu nowej gry czy nie - dostosowałem pliki spolszczenia do 1.18 i do tej pory nikt problemów nie zgłaszał, a sam też przed wrzuceniem zaktualizowanego spolszczenia odpalałem swoje zapisy z czasów jak przechodziłem z nudów R3 1.16 na 1.18 ze spolszczeniem i wszystko działało także bez loga to Ci nic nie podpowiem... Wiem gdzie są logi bo się otwiera zaraz po wyrzuceniu mnie do Windowsa, wrzucęgo tu go po południu. Nowa gra nie pomaga jest to samo. Mam skopiowany nie zmodowany cały folder gamedata więc sprawdziłem już kilka razy, że zaraz po skopiowaniu spolszczenia gra się wywala po kilku sekundach po wczytaniu save albo nowej gry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 6 godzin temu Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 godzin temu @Dorgiel Ok to czekam A skoro piszesz, że po wrzuceniu się wywala to może jakiś skrypt coś knoci, albo może gdzieś babola strzeliłem, ale im szybciej wstawisz tym lepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.