Skocz do zawartości

Radiophobia 3


Rekomendowane odpowiedzi

@Zyzu No i dobrze robisz z tym kopiowaniem po strukturze. Pliki z kat. 'mods' mają się znaleźć w kat. 'mods' Radiophobia 3. Ale-tyle-że R3 w wersji 1.11 tutaj 'uciekła' DZ (nawet tej adapt. z linku R3 na Discord'zie).

Jak zostawić tę pogodę 'wszytej' w R3 AA2 to powinno działać. Para zmian w fsgame.ltx:

;$game_weathers$         = true|         false| $game_config$|           environment\weathers
;$game_weather_effects$  = true|         false| $game_config$|           environment\weather_effects

Te dwie linie zakomentować średnikiem ( ; ) jak na przykładzie, albo zwyczajnie skasować.

Jak dla mnie to ta DZ w R3 to taka sobie zamianka w porównaniu z tym co jest, czy tam już Reshade. Co kto lubi. Powodzenia.

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witajcie Stalkerzy,

Niedawno pobrałem mod Radiophobia 3 1.11 i po 2h latania po kordonie pojawiają się bardzo irytujące crashe, które doprowadzają mnie do szewskiej pasji:

- gdy zabiję jakiegoś mutanta (ślepego psa, dzika, zombie itd.) i chcę z niego wyciąć trofeum, gra wywala do pulpitu,
- zabijając nowego potwora (w moim przypadku zombie leżący przy drzewie obok miejsca gdzie uwolniliśmy Żwawego) i próbie przeczytania w PDA notatki na temat tego mutanta gra wywala do pulpitu,
- po ok 10-15 min grania nie mogę otworzyć ekwipunku, jeżeli leżą jakieś przedmioty na ziemi (broń, zestaw naprawczy do broni itd.) nie mam możliwości podniesienia tego przedmiotu, nie pojawia się komunikat "wciśnij F żeby podnieść"
- dodatkowo gdy nie mogę korzystać z ekwipunku, a zostanę zraniony znika możliwość korzystania z podręcznych apteczek, wódki czy jedzenia: po wciśnięciu klawisza F1 wyświetla się komunikat o użyciu apteczki, ale nie ma animacji oraz efektu działania (zatrzymanie krwawienia leczenia ran). - wiem jak działa system w Stalkerze, im gorsza rana i większe krwawienie, więcej środków do leczenia trzeba użyć, ale nawet użycie niebieskiej apteczki na zadrapanie nic nie daje

 

Mam nadzieję że będziecie mi w stanie pomóc, bo jeśli chodzi o modowanie/naprawianie gier to można powiedzieć, że jestem jaroszem. W załączniku wrzucam notatnik, który się wyświetla po wywalaniu do pulpitu.

 

xray_grzegorz_26-09-23_11-58-55.log

Aktualizując - przestały działać animacje jedzenia, leczenia, picia, brania leków przeciwpromiennych. Jeżeli uda się otworzyć ekwipunek i kliknąć żeby użyć na apteczkę, lek, bandaż nic się nie dzieje. Nie wyświetlają się już nawet komunikaty o użyciu leku, jedzenia itd. przez co gra staje się nie grywalna, bo nie mam możliwości korzystania z podstawowych czynności.

xray_grzegorz_26-09-23_13-12-54.log

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam mam pewien problem gdyż pobrałem grę i po uruchomieniu wyskoczył mi taki error 

[error]Expression    : FATAL ERROR
[error]Function      : CInifile::r_section
[error]File          : C:\Users\janpl\Source\Repos\seaz5150\ogsr-radiophobia-3\ogsr_engine\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line          : 387
[error]Description   : Can't open section 'environment'

bardzo bym prosił o pomoc 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...

Hej po pobraniu i zainstalowaniu wszystkiego mam taki error:

FATAL ERROR

[error]Expression    : FATAL ERROR
[error]Function      : CInifile::r_section
[error]File          : C:\Users\janpl\Source\Repos\seaz5150\ogsr-radiophobia-3\ogsr_engine\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line          : 387
[error]Description   : Can't open section 'environment'
Wie ktoś co zrobić? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojawiła się nowa wersja R3 - 1.12

xrEngine_2023-04-10_12-23-36.jpg

Pełny samodzielny mod zaktualizowany do wersji 1.12. Wszelkie pytania i zgłoszenia błędów należy kierować na serwerze Discord R3, a dodatkowe informacje można znaleźć w dołączonym pliku README.

Spis zmian pakuję do spoilera. Oczywiście jest po angielsku. 

Spoiler

New Features:

  • Completely replaced the weapon arsenal with BaS + selected weapons from Gunslinger and others.
  • Replaced the weather with CGIM 2 with dynamic weather managment.
  • Added new a-life and respawn managment system from DSH.
  • Added visible 1st person body.
  • Added shader-based 2D scopes.
  • Added Screen Space Shaders (SSR are resource intensive, can be toggled under "Wet surfaces" and "Pond reflections").
  • Added support for laser sights and alternate aim positions.
  • Implemented night vision scopes (regular NV can no longer be used while aiming through a scope).
  • Added a weapon inspect keybind (not all weapons have an animation available).
  • Added gunshot sound layering (different sounds for different distance ranges, JSRS style).
  • Added grenade and bolt model/animations from Gunslinger.
  • Replaced particle effects with HollywoodFX v3.1 (MinimalFX version - not too over the top + performance friendly).
  • Difficulty is now split into gameplay and economy difficulty (as in Anomaly), factors can be tweaked in gamedata\config\tuning\difficulty.ltx.
  • Added various new gameplay options to the menu.
  • Added around 100 new random messages from anonymous stalkers.
  • Replaced the included ReShade preset with a tweaked version of AtmosFILM.
  • Added knife and detector animation tweaks from Damien's Animation Compedium.
  • Updated OGSR Engine to 2.1.407.
  • Replaced the foliage with Aydins Grass Tweaks.
  • Added NPC anomaly evasion.
  • Add the "Mysterious sniper" quest from RMA (Mole was moved away from the tower to not interfere with the quest).
  • Replaced some interface, monster, footstep etc. sounds with sounds from Dark Signal.
  • New animations for the PDA by ky-ky123.
  • New animations for NV/torch toggle (by Celestrilia) and gasmask swipe (credits to OGSR mod for the scripts).
  • Replaced some item use animations and added special exoskeleton use animations from Gunslinger.
  • Added the ability for NPCs to attach weapon attachments if they have any (ogsr_addons_npc).
  • NPCs with masks will no longer eat, drink or play a harmonica through them (ogse_kamp_eating).
  • Added the option to auto-unload picked up weapons (ogsr_ammo_discharge), can be turned on in the game settings.

Balance Changes:

  • Reduced the maximum number of companions from 3 to 2.
  • Player can no longer take items from a companion for free.
  • Player can now dismiss companions right after hiring them.
  • Reduced Echo detector price.
  • The chance for an exo outfit drop is now 5%, for novice outfits 15% and for the rest it is 10% (previous was 15% for all).
  • Some mutant health rebalancing and redistribution.
  • Increased chances for items such as artifact detectors and repair kits to drop on corpses (previously they basically never spawned).
  • Reduced spoiled food drop chances on corpses.
  • The geiger counter/anomaly detector can now spawn on corpses.
  • Reduced the price of sharpening stones.
  • Increased knife condition decrease rate.
  • Increased the probability of discovering stash coordinates.
  • Overhauled random stash contents.
  • Buffed slug and dart shell damage.
  • Decreased rat attack damage to a minimum.
  • Added extra damage resistance to certain quest NPCs that used to die too quickly.

Fixes:

  • Fixed weapon models clipping with the near clip plane.
  • Allowed generic NPCs to sell artifacts (fixes Thompson not selling the Goldfish).
  • Set fixed HUD FOV for the 3D PDA.
  • Fixed the CNPP map.
  • Military will no longer attack the Cordon novice camp + other similar fixes.
  • Replaced the item use animation script. Should fix unbound key issues.
  • Added scope texture system from Anomaly. Scope textures will no longer get stretched at different aspect ratios.
  • Fixed companion mapspot hint text.
  • Replaced the random stash system, fixing a couple quirks with the old one.
  • Replaced the buggy scripted bloodsucker vampire attack with full CoP bloodsucker behavior.
  • Fixed a couple fetch quests requiring you to find non-existing items.
  • Sakharov no longer gives only a single antirad and money as a reward for nearly every quest.
  • Night vision info is now correctly shown in outfit descriptions.
  • Removed the (broken) option to let Screw open the merc container for you.
  • Hunters can no longer get zombified from a blowout.
  • Fixed campfires being permanently unlit.

Misc Changes:

  • You now get a message informing you about getting cured from the Chernobyl plague.
  • Some arm model replacements.
  • Removed artifact containers, radioactive artifacts can now be held without taking radiation.
  • Removed stash notes.
  • Reduced the price of binoculars and added them to traders.
  • Slightly reworked the weapon description popup to be able to show the large amount of compatible BaS sights without overflow.
  • Added "Against The Ionized Odds" by Firelake to Sid's radio playlist and removed all earrape music from it.
  • Updated the script adjusting NPC vision during the night (ogse_night).
  • Decreased minimal NPC population for Bar.
  • Removed the cat spawn at the entrance to Garbage.
  • Removed the second controller spawn in Agroprom underground.
  • Disabled missing footstep animation warning spam in the console.
  • Removed voicelines played when player approaches a wounded stalker with a gun out.
  • Knife now gets automatically taken out for harvesting mutant parts if it is in slot + the animation is faster.
  • Added mapspots for Hunters.
  • Removed the half-broken dynamic campfire system, campfires are now always lit. New system might get added in the future.
  • The intensity of recoil effects now depends on if shooting from the hip or aiming.
  • The Cordon blockpost commander is now hostile and can be killed without consequences.
  • Replaced the harmonica songs played by NPCs with higher quality ones.
  • Swapped flashlight controls (press for toggle, hold for mode change).
  • Removed most scripted rat spawns.
  • The pseudogiant in X-18 now spawns as in vanilla.
  • Removed burer spawn at the freedom base.
  • Highlighted stash info in Seeker story entries.
  • Added new RP3 design.
  • Źródło - [KLIK]
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Do posta #1 dodałem właśnie link do zaktualizowanego spolszczenia do Radiophobia 3 - jest przystosowane do najnowszej obecnie wersji czyli 1.16, więc jeżeli ktoś ostrzył sobie ząbki na zagranie w najnowszą wersję R3 to już można :) 

Sam ograłem całą fabułę przed premierą, więc błędów raczej nie powinno być zbyt wiele, a jeżeli ktoś coś znajdzie to jak zwykle proszę o wstawianie zrzutów ekranu z błędami do tematu 😎

Jedyne co się może rzucić w oczy to opisy pojazdów, które możemy kupić - z racji problemów z wyświetlaniem polskich znaków diakrytycznych czyli ą, ć, ę itd. zastąpiłem je a, c, e itd. , żeby było można zrozumieć opis - to nie jest błąd tylko celowy zabieg.

  • Super 1
  • Dodatnia 2
  • Za szczególną pomoc 1
  • Ekstra 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tom3kb W zasadzie tak, to jest fabuła CCz rozbudowana o wątki z OGSE i ten addon od Jek@na, a po zakończeniu mamy freeplay. Ale nie powiem - dość przyjemnie się grało w tą nową wersję i jak ktoś by sobie chciał odświeżyć CCz to R3 w sumie jest spoko opcją 😎

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@MaklerRZaraz się temu przyjrzę - w sensie czy to mój błąd czy to błąd istniejący od samej premiery R3 bo pamiętam, że jak robiłem adaptację tłumaczenia do pierwszej R3 to też miałem problemy z tym, że się nie zgadzały nazwy i opisy, ale metodą prób i błędów udało mi się to dopasować i potem przy dostosowywaniu spolszczenia do wersji 1.11 tak samo... wtedy znów się zmieniły i tym razem znów coś może jest pozmieniane :P 

Edit. Rzeczywiście... znowu są trochę pozmieniane opisy 🙈 Trzymaj poprawiony plik, teraz wszystko się powinno zgadzać:

stable_task_manager.xml

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

@cez137 No, jest. To, że najpewniej za wysokie ustawienia sobie ustawiłeś bo jak tak patrzę w error loga to jest wypisane czarno na białym, że mod nie ogarnia jakiegoś shadera.

Wniosek? Raczej za wysokie ustawienia (choć strzelam bo na technikaliach Stalkera się nie znam, ale nazwy shaders i r3 mi mówią wystarczająco dużo)...

Ewentualnie może ta najnowsza wersja R3 na niższych renderach niż DX11 ma problemy, pojęcia nie mam, ale na Discordzie Radiophobii nikt nie zgłaszał takiego wylotu czyli to problem tylko i wyłącznie po stronie Twojego komputera 😛 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.