Skocz do zawartości

Radiophobia 3


Rekomendowane odpowiedzi

unknown.jpg

@Szczepan9205 zaktualizował spolszczenie do najnowszej wersji moda :) Aktualizacja do R3 pojawiła się stosunkowo niedawno, bo 22.08. Jedynym minusem jest to, że po aktualizacji do wersji 1.1. wymagana jest nowa gra. 

Lista zmian: 

Spoiler
  • Dodano możliwość umieszczenia pistoletu w slocie na nóż.
  • Naprawiono błąd, którego skutkiem był brak dialogu dla szybkiej podróży u Łowcy na Wysypisku.
  • Usunięto nieistniejące sekcje amunicji dla karabinu SKS.
  • Naprawiono zbyt mały kursor dla niskich ustawien jakości tekstur.
  • Naprawiono brak możliwości snu z powodu błędu w info_portions o emisji.
  • Naprawiono animację chodzenia z SG-552 i umiejscowienie celownika na modelu 3D.
  • Zmieniony dźwięk sprawdzania granatu.
  • Usunięto możliwość przeszukania zwłok Wardoka jeśli zginie.
  • Naprawiono większość przedmiotów, które nie spawnowały się przy zwłokach.
  • Wszystkie bronie z zamontowanym granatnikiem GP-25 mogą teraz używać zarówno pocisków granatnikowych WOG-25 jak i WOG-25P.
  • Naprawiono brak możliwości przełączenia się na granatnik używając karabinu AK-47.

Nowe funkcje moda:

  • Zaadaptowano wzorowany na Zewie Prypeci wygląd okna ekwipunku z oknami szybkiego wyboru oraz filtrowaniem typu przedmiotów.
  • Dodano detektory działające na takiej samej zasadzie jak w Zewie Prypeci (plus z możliwością trzymania przedmiotu lub broni w drugiej ręce).
  • Zastąpiono modele rąk z modelami zaczerpniętymi z moda T.H.A.P. REWORK 2.1.
  • Dodano 5 rodzajów noży.
  • Gruboskórne mutanty wymagają teraz odpowiedniego noża do pozyskania ich części.
  • Stan noża pogarsza się wraz z użytkowaniem, a noże w bardzo niskim stanie mogą się zniszczyć podobnie jak pistolety.
  • Dodano zestaw do ostrzenia / naprawy noży.
  • Myśliwi pełnią teraz także rolę przewodników - za opłatą mogą zabrać nas w różne miejsca (w zależności od postępu w fabule) za opłatą.
  • Dodano możliwość wielu szybkich zapisów zamiast jednego.
  • Naprawiono i dodano do moda pistolet Glock 17.
  • Dodano dźwięki skoku i uderzenia postaci o podłożę.
  • NPC mogą teraz mieć różne celowniki na swoich broniach.
  • Naprawiono i dodano do moda nieużywane lub unikalne / alternatywne warianty broni.
  • Zmiany w modzie:
  • Zaktualizowano silnik OGSR do wersji 2.1.386.
  • Zmniejszony efekt trafienia dla każdego kalibru amunicji ( co skutkuje mniejszym efektem ragdoll w momencie zabicia wrogiego NPC ).
  • Drobne zmiany w balansie broni.
  • Niewielkie zmiany w wyposażeniu NPC, losowych nagrodach za zadania i zawartości schowków.
  • Krople deszczu na ekranie pojawiają się teraz tylko wtedy, gdy gracz ma na sobie hełm lub maskę.
  • Zmieniono ikonę egzoszkieletu Cysta.
  • Zmieniony dźwięk ataku kota.
  • Zmienione dźwięki wystrzału dla AS Wał i WSS Wintorez.
  • Zmieniono nagrody za zadanie na zdobycie dokumentów na Agropromie i  w X-18.
  • Poprawiono nagrodę za odnalezienie ciał wszystkich Poszukiwaczy.
  • Osłabiono właściwości artefaktu "Kwiat".
  • Zmieniono dźwięk deszczu.
  • Obniżono ceny wszystkich celowników.
  • Poprawiono nazwę AKS-74U na AKS-74UN oraz dodano wariant AKS-74U bez szyny bocznej.
  • Zmieniono odgłosy kroków i "grzechocenia" broni.
  • Sidorowicz daje nam teraz latarkę czołową razem z wyposażeniem do pierwszego zlecanego nam przez niego zadania.
  • Latarkę można teraz kupić u handlarzy.
  • Automatyczne wieżyczki zostały osłabione.
  • Zmniejszono liczbę wieżyczek automatycznych na posterunku w Kordonie do 1.
  • Zmieniono czas spawnu granatów u NPC z 1 do 3 minut.
  • Zmieniono dźwięki Chimery.
  • Dodano możliwość upuszczenia / przeniesienia do schowka dynamitu dla Wilka.
  • Pijawki i Kontrolerzy są teraz neutralni wobec siebie.

Poprawki:

  • Wyłączono możliwość przeszukiwania NPC, przy zadaniu na odzyskanie gitary Muzykanta.
  • Zwiększono wizualną szybkostrzelność MP-133 i Remington 870, aby dopasować wszystko do animacji.
  • Naprawiono animacje dla zmodyfikowanego WSS Wintoreza.
  • Wyłączono możliwość przeszukiwania postaci niezależnych w trybie swobodnej rozgrywki.
  • Zmieniono spawn nieużywanych zestawów narzędzi na zwykłe narzędzia naprawcze.
  • Naprawiono wylot powodowany przez skórowanie za pomocą noża Siergieja Maniaka.
  • Naprawiono wylot podczas odbierania nagrody za zdradę bandyty Łysego.
  • Naprawiono kilka nieprawidłowych pozycji broni dla widoku kamery z trzeciej osoby.
  • Naprawiono pozycję celowania dla celownika PSO dla karabinu SR-3 Wichr.
  • Naprawiono podstawowy komunikat ostrzegawczy dla kontenera artefaktów.

Wygląda na to, że autorzy głównie skupili się na łataniu błędów technicznych. 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Mod skończony, niestety nie dane mi było zrobić wszystkich zadań pobocznych. Znalazłem wszystkich poszukiwaczy ale próba oddania PDA hakerowi z Wolności kończy się wylotami w różnych miejscach - próba wejścia do bazy, wejście na piętro do pokoju dowódcy, zapis w różnych miejscach na Magazynach... bywa. Miałem też pecha podnieść skrzynkę z posterunku najemników (szukałem karabinka na przystanku) na MW, 5 kilo bez możliwości zostawienia w schowku było irytujące. Dopiero w Prypeci znalazłem kogoś (a raczej to co z niego zostało) i dostaliśmy granatnik M79 i pistolet .45 z wbudowanym tłumikiem. 10 kawałków za odsprzedaż to to żadne pieniądze.

Wrażenia sprzed Doliny Mroku - da się przetrwać ze znalezionego sprzętu gdy chociaż jedna broń na mapie jest w dobrej (90%) kondycji. Amunicji znalezionej też trochę jest mimo, że na wieży w Wysypisku nie ma ponad tysiąca sztuk amunicji do pistoletu maszynowego. Nie potrafię sobie przypomnieć skąd wytrzasnąłem 300+ sztuk amunicji do starego modelu kałacha/SKS a dzięki temu Agroprom poszedł gładko.

Transmutacje nie wydały mi się opłacalne, dwa dobre arty były lepsze i tańsze. System schowków ciekawy i pozwalał na przetrwanie przy tych cenach o ile zrzut zaopatrzenia nie wylądował w pobliżu postaci z lepkimi rączkami. Miałem przypadek gdzie w jednym z punktów dostałem 2 stroje najemnika.

Broń w naszych rękach niszczała bardzo powoli podczas gdy pancerz jak z papieru zbierał dziury i wentyle. Nic dziwnego że zestaw do naprawy pancerza droższy. 

Od pewnego momentu spawny szaleją na poziomie starego AMK - Kordon staje się niezdatny do zwiedzania bo wojacy pojawiają się pod mostem, koło wioski (gdzie się zaczęła jatka) czy przy wyjściu z tunelu. by po paru dniach sytuacja się uspokoiła, wioska zaludniła żółtodziobami a wojacy poza mostem niemal nieobecni. Może to za sprawą kradzieży walizki z posterunku na południu? I to cichaczem bo Sid nie będzie zachwycony zadymą i nie będzie z nami handlował.  O chimerze w barze czy dalej nie wspomnę, nie wiem co stało za pomysłem odradzania jej regularnie w tym miejscu. Jakaś strategia „spalonej ziemi" by gracze już nie wracali albo biegali naokoło?

Kolejną (nie)miłą niespodzianką była oferta podróży do Prypeci u łowcy na Jantarze, który zostawił mnie pod drzwiami do elektrowni, gdzie prócz zadumanego burera nic nie stało na przeszkodzie do dziury prowadzącej do klasycznych korytarzy wypchanych świrami z karabinem w jednej ręce i odbezpieczonym granatem w drugiej.

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witajcie! 
Otóż sprawa ma się następująco, tylko w podziemiach agropromu występują u mnie straszne spadki fps, gra przez to staje się niegrywalna, nie mam pojęcia czym to jest spowodowane, zdaję sobie sprawę, że mój blaszak to nie jest demon, zaledwie GTX750Ti 2GB oraz 8GB ram. W innych modach nie mam tego problemu.
Podpowie ktoś, co z tym fantem zrobić? Mod bardzo fajny, nie chcę z niego rezygnować tak łatwo. 
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Wznowiłem grę po dłuższej przerwie od stalkera i znalazłem kilka baboli, powiedzcie czy tak ma być czy mam coś zrypane

Pierwsza sprawa to niewidoczne przedmioty w ekwipunku, otóż gdy otwieram ekwipunek, nie ma w nim wielu rzeczy które zebrałem, dopiero gdy z kimś handluje albo chcę przeszukać trupa wtedy te rzeczy się pojawiają, gdy jestem sam nie widzę tych rzeczy, o co tutaj loto? W ten sposób nie da się grać ponieważ nie da sie jeść, pić, zmieniać broni w ekwipunku i pewnie jeszcze wielu innych rzeczy

druga sparawa to naprawa sprzętu u Sidora i ceny rzeczy, pomimo tego że dostał Meduzę po wciśnięciu dialogu odnośnie napraw (kto grał to wie jak on wygląda) nic sie nie dzieje, poza tym ceny rzeczy są jakieś dziwne, przykład wody mineralnej na zrzucie poniżej, kosztuje mniej a w okienu handlu widnieje o wiele większa cena

trzecia sprawa to czarny kwadrat na mapie

moda instalowałem już sporo czasu temu (jesień/zima 2022 jakoś?) więc nie wiem czy coś sie nie posypało i czy wgrywałem jakieś fixy, po prostu tego nie pamiętam

pzdr

ss_cez137_02-15-23_11-26-26_(l01_escape).png

ss_cez137_02-15-23_11-26-39_(l01_escape).png

ss_cez137_02-15-23_11-42-14_(l01_escape).png

ss_cez137_02-15-23_11-43-56_(l01_escape).png

ss_cez137_02-15-23_11-54-13_(l01_escape).png

Edytowane przez cez137
błędy, babole etc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

@cez137Możliwe, że problemem jest to, że wrzuciłeś spolszczenie na wersję moda starszą niż ta do której była przystosowane, albo odwrotnie - wrzuciłeś spolszczenie na nowszą wersję moda niż ta do której było dostosowane spolszczenie.

W każdym razie żeby wszystko działało jak należy to powinieneś wywalić to co masz, pobrać z moddb wersję BETA 1.07a, a potem Radiophobia 3 - Patch 1.1 + Hotfix 2 i na nią wrzucić spolszczenie (linki na moddb raczej jeszcze działają - u nas są padnięte). Od sierpnia ub. roku ukazała się jeszcze wersja 1.11 na początku stycznia 2023 i jest najbardziej aktualna, ale nie miałem czasu zaktualizować do niej spolszczenia no i przyznam, że nawet o niej nie wiedziałem + aktualnie za bardzo nie mam czasu na aktualizację.

Co do ikon to nawet ta stara wersja miała z nimi problemy bo niektórym rzeczom brakowało ikonek choć takiej sytuacji jaka się u Ciebie dzieje jeszcze nie widziałem, a autor podobno poprawił wszelkie problemy z ikonami w ostatniej łatce 😛

Z kolei co do ceny wody no to co jest z nią nie tak? W większości modów woda mineralna w butelce jest droższa od chleba czy wódki bo jest trudno dostępna w Zonie i nie jest napromieniowana przez co handlarze sobie za nią wołają spore sumki + widzę, że tekst od pragnienia i usuwania zatrucia są po angielsku czyli najpewniej masz spolszczenie wrzucone na wersję nowszą niż ta do którego było przystosowane bo na tamtej wersji do której dostosowywałem jeszcze nie było tych tekstów zdaje się...

Z kolei co do kwadratu na mapie to grasz na wersji standardowej czy z dodatkiem Dead Zone? 

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Szczepan9205

Godzinę temu, Szczepan9205 napisał(a):

W większości modów woda mineralna w butelce jest droższa od chleba czy wódki bo jest trudno dostępna w Zonie i nie jest napromieniowana przez co handlarze sobie za nią wołają spore sumki

Nie zrozumiałeś, chodzi o to żę jak sie najeżdza kursorem na wodę to "price" czyli cena jest mniejsza niż w oknie handlu, zwróć uwagę na mój zrzut

Godzinę temu, Szczepan9205 napisał(a):

Z kolei co do kwadratu na mapie to grasz na wersji standardowej czy z dodatkiem Dead Zone? 

Serio nie pamiętam

Dobra dzieki widzę że jest skopany i trzeba go on nowa stawiać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ach 😛 To jest dość częsty przypadek w modach do CCz, że często się ceny w ramce nie zgadzają z rzeczywistymi - tu już wina leży po stronie autora moda bo spolszczenie nie ingeruje w ceny przedmiotów.
No to na wszelki wypadek zrób tak jak napisałem i postaw wszystko totalnie od nowa. A jeżeli będziesz instalował Dead Zone to pamiętaj, żeby pobrać jeszcze łatkę na prawidłową mapę Prypeci do Dead Zone bo bez niej zamiast Centralnej Prypeci będzie Ci się wyświetlać mapa Wschodniej/Obrzeży Prypeci 🙂

  • Za szczególną pomoc 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...

Może ktoś pomóc? Przerzucam dead zone do katalogu gry i wtedy podczas uruchamiania dostaję błąd, że nie może znaleźć "enviroment". W instrukcji jest napisane, żeby przerzucić do folderu gamedata jednak struktura folderów sugeruje by przerzucić do głównego folderu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.