Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Do postu #1->Linki do pobrania wrzuciłem łatkę/aktualizację spolszczenia R3 do wersji 1.18, która miała premierę kilka dni temu. Autor nadal wprowadza jakieś pomniejsze zmiany, ale łatka jest najbardziej aktualna jak się da na dzień dzisiejszy czyli 12 września. Żeby ją zainstalować wystarczy wrzucić ją na już zainstalowane spolszczenie i zgodzić się na zamianę plików :) 

Tak jak zawsze - gdyby ktoś znalazł jakieś błędy to proszę o screeny w temacie moda lub ewentualnie na PW, żebym mógł szybko je poprawić.

  • Super 2
  • Dodatnia 1
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

@Dorgiel No to przydały się log jaki masz po wylocie - nie pamiętam dokładnie gdzie on jest w R3, ale albo w folderze _appdata_/appdata/user/ewentualnie _userdata_ - w każdym razie jak w niego wejdziesz to będą tam foldery logs, screenshots, savedgames i shader_cache, a log będzie w folderze logs w pliku z rozszerzeniem .log, który można otworzyć notatnikiem.

Jeśli wcześniej nie miałeś do czynienia z logami to najwyżej wstaw tu cały plik i spojrzę czy to rzeczywiście wina spolszczenia czy coś innego.

Może też być tak, że po prostu będziesz musiał zacząć nową grę - szczerze powiedziawszy to nie patrzyłem czy autor R3 pisał o wymogu nowej gry czy nie - dostosowałem pliki spolszczenia do 1.18 i do tej pory nikt problemów nie zgłaszał, a sam też przed wrzuceniem zaktualizowanego spolszczenia odpalałem swoje zapisy z czasów jak przechodziłem z nudów R3 1.16 na 1.18 ze spolszczeniem i wszystko działało także bez loga to Ci nic nie podpowiem... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Szczepan9205 napisał(a):

@Dorgiel No to przydały się log jaki masz po wylocie - nie pamiętam dokładnie gdzie on jest w R3, ale albo w folderze _appdata_/appdata/user/ewentualnie _userdata_ - w każdym razie jak w niego wejdziesz to będą tam foldery logs, screenshots, savedgames i shader_cache, a log będzie w folderze logs w pliku z rozszerzeniem .log, który można otworzyć notatnikiem.

Jeśli wcześniej nie miałeś do czynienia z logami to najwyżej wstaw tu cały plik i spojrzę czy to rzeczywiście wina spolszczenia czy coś innego.

Może też być tak, że po prostu będziesz musiał zacząć nową grę - szczerze powiedziawszy to nie patrzyłem czy autor R3 pisał o wymogu nowej gry czy nie - dostosowałem pliki spolszczenia do 1.18 i do tej pory nikt problemów nie zgłaszał, a sam też przed wrzuceniem zaktualizowanego spolszczenia odpalałem swoje zapisy z czasów jak przechodziłem z nudów R3 1.16 na 1.18 ze spolszczeniem i wszystko działało także bez loga to Ci nic nie podpowiem... 

Wiem gdzie są logi bo się otwiera zaraz po wyrzuceniu mnie do Windowsa, wrzucęgo tu go po południu. Nowa gra nie pomaga jest to samo. Mam skopiowany nie zmodowany cały folder gamedata więc sprawdziłem już kilka razy, że zaraz po skopiowaniu spolszczenia gra się wywala po kilku sekundach po wczytaniu save albo nowej gry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj instalowałem moda + spolszczenie + lektor bez żadnych crasow gry . Jedyny problem miałem crash na początku gry gdy poruszyłem postacią ale to wina zbyt dużych ustawień graficznych(karta 1060) ktoś wcześniej opisywał problem u mnie zadziałało zmiana ustawień graficznych.

Opcja zmiany udźwigu na 500 też działa ktoś wcześnie o tym pisał jak by co.

Edytowane przez Vendoll
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@DorgielHmm, niby wskazuje log na skrypt bind_stalker.script 🤔 Z kolei @Vendoll pisze, że jemu wszystko działa.

A powiedz mi taką rzecz - nie walnąłeś babola i nie pobrałeś tylko aktualizacji spolszczenia do wersji 1.18 tylko najpierw wrzuciłeś spolszczenie do 1.17 i na to dopiero aktualizację? :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Szczepan9205 napisał(a):

@DorgielHmm, niby wskazuje log na skrypt bind_stalker.script 🤔 Z kolei @Vendoll pisze, że jemu wszystko działa.

A powiedz mi taką rzecz - nie walnąłeś babola i nie pobrałeś tylko aktualizacji spolszczenia do wersji 1.18 tylko najpierw wrzuciłeś spolszczenie do 1.17 i na to dopiero aktualizację? :P

Pobrałem oba, następnie wrzuciłem do 1.17 - 1.18 i dopiero do folderu z grą. Dobrze?

Spróbowałem jeszcze raz i to samo. Zauważyłem że wywala mnie nie gdy ruszę myszką (rozglądam się) tylko jak ruszę się klawiaturą.

Pda i plecak mogę otwierać ale jak ruszę wsad to koniec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@DorgielZaktualizowałem link do tej aktualki do 1.18. Pobierz sobie, wrzuć i teraz powinno wszystko grać :)

Jak będzie działać to daj znać - wtedy dam odpowiednio widoczne info na 1 stronie, żeby ludzie, którzy już zaczęli ogrywać R3 pobrali sobie łatkę/aktualkę jeszcze raz.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Cześć wszystkim. Od jakiegoś czasu pogrywam w Radiophobie 3 na steam. (Udalo sie oszukac steamowe SoC, żeby odpalilo R3). Wszystko działało bardzo dobrze na wersji 1.17, jednak nie jestem w stanie włączyć 1.18 w ten sam sposób. Gra crashuje na boocie i pojawia sie komunikat o bodajże: "Could not open section HUD" czy coś w tym stylu oraz wzmianka o "C:\Users\janpl\source\repos\rp3\ogsr_engine\xrCore\Xr_ini.cpp".

Zdaję sobie sprawę, że Radiophobia nie była projektowana z myślą o graniu przez Steam, ale może ktoś z was (lub moze twórców) ma jakis pomysł jak pogodzić te 2 rzeczy.

A dla ciekawych odnośnie działania na steam: wystarczy w folderze R3 zmienić nazwe folderu "bin_x64" na po prostu "bin" oraz w folderze bin nazwe pliku "xrEngine" na "XR_3DA" a nastepnie skopiować wszystko do steamowego folderu i zastapic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.