Skocz do zawartości
Wiadomość dodana przez Meta,

attention_mid.png Warto wiedzieć przed zagraniem: Uniwersum, w którym osadzona jest seria modów "Przygody Masona" jest alternatywne względem oryginalnej trylogii S.T.A.L.K.E.R., a w każdej części występują duże niezgodności wobec kanonicznych wydarzeń i postaci - taka już wizja autora. 

Kolejność chronologiczna trylogii:
1. Łącznik
2. Złe towarzystwo
3. Złe towarzystwo 2: Mason

Rekomendowane odpowiedzi

@kondotier Spolszczyłem część plików tego moda, ale problemem są cutscenki - nawet @Anton Gorodecki nie był w stanie zrobić do nich napisów, a moja metoda napisów w formie wiadomości PDA nie zadziała w tym modzie (nie zadziała dlatego, że zazwyczaj dla każdej lokacji plik dźwiękowy dla konkretnego NPC to plik zawierający jedną wypowiedź dla konkretnego momentu w fabule i konkretnej rozmowy, a w tym modzie jeden NPC ma nagrane kwestie dla całej lokacji, ale odtwarzane w różnych momentach w fabule i to wszystko zawarte jest w jednym pliku przez co moja metoda nie zadziała i też nie jestem zrobić do tego napisów). 

Na pocieszenie powiem (choć nie wiem czy powinienem :070:), ale @Meta wspominała mi, że chciałaby się zająć spolszczeniem ZT 2, ale to za jakiś czas. Ale możliwe, że ona będzie w stanie coś zrobić w kwestii tych napisów w cutscenkach. No bo według mnie trochę bez sensu robić spolszczenie samego tekstu pisanego i to wypuszczać bo o ile osoby znające rosyjski będą wiedzieć o co chodzi w cutscenkach, to te nie znające języka już nie przez co mod wiele straci "w odbiorze".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Szczepan9205  Z takim problemem wstawiania napisów do dialogów głosowych radzi sobie @mrozek . Fakt, że teraz jest zajęty robieniem czegoś takiego do innego moda, ale sądzę, że może Ci dać informację jak to robi. Dogadajcie się.

@Meta A jak to wygląda z Twojej strony?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Metajeżeli znasz sposób na takie wyświetlanie to ja chętnie chcę go poznać bo zwykle na potrzeby cutscenek wyłączany jest HUD. Co za tym idzie funkcje wykorzystujące HUD (napisy, smsy etc.) nie są dostępne.

 

Odbiegając omuszęd tematu muszę rozgryźć działanie [logic] dla zachowań NPC aby przy "mówieniu" wykonywana była funkcja wyświetlania napisów. To byłby dobry dodatek dla "pełnych" spolszczeń.

😕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

0TQtt5IOwsg.jpg

Autor moda podzielił się nowymi informacjami odnośnie do nadchodzącego DLC. 

W ostatnim czasie prace zauważalnie przyśpieszyły. Główną innowacją jest adaptacja IX-Ray Engine x64, dzięki któremu rozwiązano wiele problemów: naprawiono dawne błędy, poprawiono wydajność, zoptymalizowano lokacje.

Poprawiono również bazę skryptów, co pozwoliło na wykorzystanie szerszego zestawu narzędzi podczas tworzenia scen fabularnych i elementów rozgrywki. Modder dodał, że ogromna funkcjonalność IX-Ray umożliwia dostosowanie gry pod własne wymagania. 

Spoiler

CSu4fbiMW7U.jpg

AQP9CqonCgw.jpg  KebciYnCRdA.jpg

gpgUXxVERbI.jpg  5Z_EAYNOqYI.jpg

GdlS1NyQubA.jpg  9MvT9M3Hu_w.jpg

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.