Skocz do zawartości

Oblivion Lost Remake 2.5


korn06

Rekomendowane odpowiedzi

6 minut temu, Sierioża napisał:

Właśnie tak zrobiłem, teraz nawet do menu nie mogę wejść, bo wylot na "dzień dobry"

No i tak powinno być, bo źle Co doradzono. @anatol podał Ci sposób instalacji ze spolszczeniem fixa 15 i 15.6. Spolszczenie to jest w fazie testów i nie jest dostępne na forum, a @anatol je ma, bo jest testerem.

Dla Ciebie nie ma teraz dobrego rozwiązania. Możesz grać po rosyjsku, albo zaczekać jak wstawimy spolszczenie. Spolszczenie dostępne na forum jest do fixa 4 i do fixa 15.6 nie pasuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki @smox. Właśnie doszedłem do tego sam już wczorajszej nocy, ale ostatecznie uznałem, że to ja robię coś źle i poczułem zew nie Prypeci, ale naprawy problemu. Chętnie sam zgłosiłbym się do testowania, żeby jakoś pomóc i przyspieszyć wypuszczenie spolszczenia, ale w życiu ostatnio bałagan, a nie chciałbym być kulą u nogi jeszcze tutaj.

 

No cóż... to wypada poczekać. Tylko trochę słabo, że zostałem bez moda, a ostatnio to sytuacja nienaturalna, bo w czymś nerwy codzienności topić musiałem. Szukam dalej i nie zapominam o OLR.

 

Edit: dzięki uprzejmości @trikstera mogę sobie pograć i jak na razie jeden wniosek: to całkiem inna Zona niż ta, do której jestem przyzwyczajony. Ani rozczarowująca, zbyt bajkowa LA, ani Fotograf (bądź co bądź również mocno zmieniający tamten świat) nie dały mi poczucia, które towarzyszy ORE. Na gameplayowe uproszczenia i, jak na razie, mniejszą głębię rozgrywki niż chociażby we wspomnianym Fotografie czy OP-2 przymykam oko. Dużo modów ma "pokazać grę taką jaka miała być pierwotnie", bla bla bla ale ten konkretny jakoś szarpnął u mnie właściwe struny i naprawdę mam ciarki jak biegam po tym świecie. I to jest fajne - jak na razie.

 

Jedyne, co doprowadza mnie momentami do szału to sen - nikt nie zgłaszał tego problemu wcześniej, ale u mnie da się przekimać od wielkiego dzwonu 4 albo 8 godzin, o innych opcjach mogę zapomnieć. W 9 na 10 przypadków odpoczynek równa się przywitaniem pulpitu z takim logiem:

Spoiler

[error]Expression    : xml_doc.NavigateToNode(path,index)
[error]Function      : CUIXmlInit::InitWindow
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\ui\UIXmlInit.cpp
[error]Line          : 87
[error]Description   : XML node not found
[error]Arguments     : global_wnd

Na stronach w ojczystym języku stalkerów widziałem, że błąd ten występuje, ale nie dotyczy tego moda. Wrzucam tu, bo może znajdziemy rozwiązanie, które przyda się kolejnym grającym. Ja robiłem reinstal dwa razy dla pewności, kombinowałem z suwakami w opcjach i oświetleniem, teraz czeka mnie defragmentacja, choć od ostatniej nie minęło wiele czasu i na bieżąco będę szukał rozwiązania - a nuż sam je znajdę.

 

Edit 2: ogarnięte! Jeśli komuś z Was zdarzy się taki wylot jak powyżej lub problem z olr_sleep.script, przy odpoczynku nie korzystajcie z przycisków śpij x godzin, tylko ustawcie niżej do której chcecie kimać. Najprostsze rozwiązanie okazało się najlepsze :)

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Testuję właśnie spolszczenie tego moda z fixem 15.6 i przyznaję, że zapomniałem już jaki to świetny mod. Chociaż minęło kilka lat od jego powstania, to w dalszym ciągu wysoko stoi w rankingu modów na ap.pro - http://ap-pro.ru/index/stalker_top_mod_all/0-144

Jest to chyba jedyny mod do którego gracze zrobili tyle swoich fixów! Cały czas coś się z tym modem dzieje. Ludzie w niego grają i wcale się nie dziwię.

ss_jarek_03-17-16_18-40-55_(lvl3_agroprom).jpg

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchajcie, słuchajcie mieszkańcy Khori... tfu, Stalkerteam!

 

Na Jantarze po wytłuczeniu mutantów atakujących bunkier zaliczyłem wylot o treści:

Spoiler

[error]Expression    : assertion failed
[error]Function      : CSafeFixedRotationState::create
[error]File          : e:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrgame\phvalidevalues.h
[error]Line          : 81
[error]Description   : dBodyStateValide(b)

Jeśli i ktoś z Was spotkał się z tym problemem, to et voila, lekarstwo:

1. Wchodzicie w Gamedata \ config \ creatures

2. Otwieracie m_controller.ltx (klasycznie może być notatnik)

3. Znajdujecie linię Max_Controlled_Count

4. Wartość 10, 4 zmieniacie na 0

 

W moim przypadku pomogło, w Waszym, mam nadzieję, również.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@smox Dziś jeszcze nie grałem, ale wczoraj zdążyłem wrócić na Bar i udać się na Rostok, gdzie spacerował sobie jeden. Co prawda nie znalazłem dziada, ale mindfuck przed oczami był, więc gdyby byli zupełnie wyłączeni, to IMO nie działoby się nic.

A ostatecznie po wyjściu z Jantaru po tym zadaniu chyba można przywrócić starą wartość; mogłem spacerować do woli, dokąd nie oddałem zadania i nie ubiłem kontrolera pod bunkrem. Próbowałem też uciec bez zabijania go - padł przywódca CS, ale włóczyłem się po mapie dobre 20 minut i też nic. Przy pierwszym wejściu na lokację miałem jednego niedaleko wejścia na Med-Pribor i nie działo się nic, więc problem tkwi chyba w tym jednym konkretnym egzemplarzu.

Edycja: smox nie miał do końca racji, ale również nie skłamał :) Zmiana wartości wg. mojej powyższej rady "psuje" atak z dystansu kontrolera, ale wszystko inne pozostaje bez zmian. Zatem jeśli wylot występuje, edytujcie plik, opuśćcie Jantar, przywróćcie starą wartość i wszystko będzie git. Chyba, że ktoś marzy o bitwie na pięści z kontrolerem, to zostawcie, jak jest.

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ja takze jestem fanem tego rozwiazania.Owszem czasami podczas walki gdy braknie naboi trzeba uciekać i uzupełnić amunicje wrzucajac ją na pas ale to dodaje tylko smaczku i podwyższa adrenalinę przy pojedynkach. Nie wiem czy wiecie ale wyszedł fix 15.7.

https://yadi.sk/d/DCPrQYvOqTRyJ

Lista poprawek...Niestety nie znalazlem po angielsku (a ranslator to translator) ale jako że większosc osób tutaj dobrze gawarjat pa ruski to nie będzie problemu ze zrozumieniem :D

Spoiler


v15.7
исправлена работоспособность приборов в БТР
повышена телепатическая устойчивость гг на уровне "мастер"
правки пресетов начальных настроек
мелкие правки хома кордона
мелкие правки запорожца
правки внешней камеры автомобиля
правка веса крысе/вороне
мелкие правки текста

 

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieoficjalny patch 15.7 dla moda "OLR 2.5 + fixx 15".

Dodano: 

v15.7
Naprawiono prace przyrządów w BTR.
Podniesiona odporność GG na telepatię na poziomie mistrz.
Korekty edycji ustawień domyslnych.
Drobne korekty Kordonu.
Drobne korekty Zaporożca.
Korekty zewnętrznej kamery samochodu.
Korekta ciężaru szczura i kruka.
Drobne korekty tekstu.

Link do strony patcha: http://ap-pro.ru/forum/35-10137-658  Post #9861

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie...najgorsze jest to że trzeba wszystkie pliki tekstowe przeleciec i porownac co jest poprawione także to znów sporo pracy...Chyba że zostaniecie przy adaptacji sposlzczenia do FIX 15.6. 

Jeśli ktosby chciał to mogę wrzucić swoja gamedatę ze sporymi usprawnieniami tekstur i bump mappingu ktore zrobilem do OLR 2.5,a takze poprawione skiny broni oraz mutantów czy innych elementów jak głowne tekstury map posiłkując się bazą z Lost Alpha,serii Absolute textures i innych modów min.poprawiona wersje mojego moda particles dzięki czemu wygląd OLR sporo zyskuje nie tracąc klimatu orginału...Jeśli ktos jest chętny to piszcie śmiało.Czekam z niecierpliwością na poprawione spolszczenie i jeśli potrzebujecie jeszcze kogoś do testowanai to chętnie pomogę. Sorry że tak poźno ale nie mogłem zatwierdzić ostrzeżenia przez dobre 2 tygodnie bo wyskakiwał mi błąd jakiś i dopiero wczoraj się udało.

PS:Mam nadzieje że w tym roku w koncu ujrzymy wersje 3.0 finalną bo wersja DC Lost Alpha wyjdzie nie predko a na horyzoncie nie ma innych modów przywracających S.T.A.L.K.E.R.a do czasów jego swietnosci czyli lat 2003-2004.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, FeRu napisał:

Jeśli ktosby chciał to mogę wrzucić swoja gamedatę ze sporymi usprawnieniami tekstur i bump mappingu ktore zrobilem do OLR 2.5,a takze poprawione skiny broni oraz mutantów czy innych elementów jak głowne tekstury map posiłkując się bazą z Lost Alpha,serii Absolute textures i innych modów min.poprawiona wersje mojego moda particles dzięki czemu wygląd OLR sporo zyskuje nie tracąc klimatu orginału...Jeśli ktos jest chętny to piszcie śmiało.

Skoro umiesz robić takie rzeczy to wrzucaj tu śmiało, zostanie dodane do #1 posta jako dodatek na poprawę grafiki. 

Mile widziane są osoby które coś potrafią. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok to jutro wrzucę spakowaną gamedatę tylko uporządkuje wszystko i ew dodam jeszcze kilka poprawek.

Obecnie planuję dodać jeszcze karabin AN94 Abakan z buildu 2232 który posiada animacje kołysania jeśli mi się to uda będzie to takze miły dodatek bo jak wiemy w ORL zamiast Abakana jest snajperski AKM (chociaż w pliku ui_icon_equipment jest jakis unikalny abakan z granatnikiem) to nie spotkałem się z nim ani razu w trakcie kilkukrotnego przechodzenia moda i chociaż łatwo można dodać aN94 to niestety trzeba wyłączać skrypt odpowiadajacy za kołysanie.

Całość bedzie zajmować około 2 - 2.5GB ponieważ podmieniłem okolo 75% orginalnych tekstur wraz z bump mappingiem. Takze jeśli nic mi nie przeszkodzi w przygotowaniu to jutro maksymalnie pojutrze wrzucę gotowy dodatek.

EDIT:

Na szybko dodam wam screen prezentujący próbke wyglądu moda w lokacji Bar. Jutro dodam o wiele lepsze z kilku róznych miejscówek.

Jak widać na poniższych screenach tekstury budynków,chodników oraz innych obiektow na mapach są o wiele lepszej jakości oraz tekstury drzew i innej roślinności na mapach są podmienione na te o lepszej jakości.

Spoiler

11aibo1.jpg

315ejo4.jpg

1z3s2af.jpg

 

 

Edytowane przez FeRu
dodane screeny
  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry za post pod postem

Ponizej link do mojego moda w wersji 1.0. Niedługo pojawią się kolejne wersje z nowymi teksturami bump mapami i poprawkami modeli oraz być moze cały retexturing map który zostanie zaimportowany z Lost Alpha ale to muszę jeszcze dobrze ogarnąc SDK. Być może dojdą jeszcze dzwięki i okrzyki Stalkerów z buildów i innych elementów.

W kazdym razie zapraszam do pobierania i testowania oraz opinii o modzie. Obiecane screeny wyśle dzisiaj jeszcze lub najpóźniej jutro.

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, pacjent1972 napisał:

Link do dodatku dodany do #1 postu tematu. Poczekam na kompletną polonizację do moda i chętnie przetestuję to twoje cudo @FeRu. Rozumiem że dodatek jest dla bardziej żwawych komputerów?

Większość tekstur jest w 2 razy większej rozdzielczości niż oryginalne więc tak większa ilość pamięci RAM oraz pamięci graficznej jest wskazana jednak jeśli u kogoś działa mod z suwakami tekstur ustawione na maks to i teraz nie powinien poczuć żadnej różnicy...Wskazane jest mieć przynajmniej 4GB RAMu i 1GB pamięci na grafice.

Za tydzien może 2 wrzucę kolejną wersję z wieloma poprawkami i dodanymi nowymi teksturami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@FeRu Fajna sprawa! Chociaż sprawdzam ORE organoleptycznie i mimo, że najładniejszy graficznie mod to nie jest, to ma swój unikalny klimacik, którego nie da się podrobić. Twoja paczka jak widzę sporo poprawia, a niczego (kierując się tylko screenami) nie psuje. Może po ukończeniu spolszczenia można by zrobić jedną pakę ze wszystkimi fixami i powyższymi teksturami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Sierioża napisał:

@FeRu Fajna sprawa! Chociaż sprawdzam ORE organoleptycznie i mimo, że najładniejszy graficznie mod to nie jest, to ma swój unikalny klimacik, którego nie da się podrobić. Twoja paczka jak widzę sporo poprawia, a niczego (kierując się tylko screenami) nie psuje. Może po ukończeniu spolszczenia można by zrobić jedną pakę ze wszystkimi fixami i powyższymi teksturami?

Głównie o to mi właśnie chodzi żeby poprawić jakość grafiki nie psujac przy tym w ogóle klimatu.Pierwotnie ten dodatek robiłem tylko dla siebie by poprawić bolączki graficzne które mi przeszkadzały,jednak każdego dnia dodatek się rozrastał i wciąż to robi więc pomyślałem sobie że czemu by się nie podzielić swoją pracą ze stalkerską rodziną :D.

Zaraz dopalam OLR by zrobić obiecane screeny,zwłaszcza ze wczoraj dodałem i poprawiłem około 200 tekstur wraz z bump mapami.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak patrzę na poprzedni post i zastanawiam się skąd to "ORE" mi się wzięło... :D

Mod się rozrasta, ale i ma swoje bolączki, których lepsze tekstury nie poprawią. Tak czy inaczej za robotę ogromny plus, bo skorzystają z tego nowi gracze narzekający na grafikę oraz starzy wyjadacze, którzy właśnie zyskali solidny powód, by powrócić w rejony starej, dość mrocznej i mało przyjaznej Zony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poniżej obiecane screeny z innych miejscówek. Widać wyraźnie lepsze tekstury budynków, roślinności modeli i innych elementów. Niedługo wydam uzupełnienie do mojego moda zawierającego lepszej jakości skyboxy importowane z Lost Alpha i drzew z Absolute Nature i poprawione tekstury budynków.

Spoiler

14ie8hk.jpg

2aglq9x.jpg

2e5p8wp.jpg

1z2immx.jpg

5bry89.jpg

2yttldj.jpg

2ng6gwj.jpg

 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 4.04.2016 o 15:57, FeRu napisał:

(...) czasami podczas walki gdy braknie naboi trzeba uciekać i uzupełnić amunicje wrzucając ją na pas ale to dodaje tylko smaczku i podwyższa adrenalinę przy pojedynkach.

 

Dopiero teraz tego posta zauważyłem, ślepnę :D Z tym ładowaniem amunicji na pas w OLR jest jeden problem, opiszę go w porównaniu do Lost Alpha. W LA, gdy mamy np. dwie paczki amunicji w plecaku o zawartości amunicji przykładowo 12 i 18, to przy wrzucaniu tejże amunicji na pas gra automatycznie łączy te dwie paczki w jedną o wartości 30 naboi. W OLR większość paczek amunicji (cały czas mówię tutaj o paczkach do karabinów typu 5.45 czy 5.56, jednakże ten problem w Oblivion Lost Remake dotyczy każdej amunicji) mieści 60 naboi. Jednakże tutaj gra nie potrafi ich łączyć w jedną, więc jak mamy np. 3 paczki po 20 naboi to przy wrzucaniu na pas nie będziemy mieli jednej z 60 kulami tylko 3 po 20. Powoduje to, że często zamiast walczyć musimy wrzucać po 30 kul na pas, by po zabiciu jednego wroga znów musieć uzupełniać amunicję. Według mnie powinni to naprawić w OLR 3.0 bo zupełnie nie opłaca się zbierać naboi z ciał martwych Stalkerów bo jest tego właśnie po kilkanaście kul. Szczególnie denerwowało mnie to w X18 bo na otwartej przestrzeni jeszcze można z tym jako tako przeżyć. Oprócz tego jest to jednak rewelacyjny mod, jeden z najlepszych. W sumie jedyne co mnie jeszcze w nim denerwuje to łuski wypadające z lewej strony, ale to mnie denerwuje w każdej grze w której to jest odkąd dowiedziałem się, że w prawdziwej broni łuski wypadają z prawej :P

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem "paczkowania' amunicji w modach tego nie robiących, można rozwiązać inaczej. Zajmuje to trochę czasu, ale jest skuteczny sposobem, aby na pasie mieć pełne paczki.

Trzeba tylko ( najlepiej koło jakiegoś schowka ), wrzucić na pusty pas jak najwięcej niekompletnych paczek i załadować broń, wtedy po rozładowaniu na pasie pojawi się pełna paczka. Ją przenosimy do schowka. Powtarzamy powyższa czynność do momentu, aż wszystkie niekompletne paczki nam znikną. Zabieramy naszą "krwawicę" ze schowka i do boju :ak47:.

A do schowka pełne paczki przenosimy po to, aby mod ich nam na pas nie wrzucał niepotrzebnie. Można je też wyrzucać na glebę, jak kto woli :D .

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.