Skocz do zawartości

Oblivion Lost Remake 2.5


korn06

Rekomendowane odpowiedzi

Tak... zainstalowałem od nowa... problem nadal był, postanowiłem się tym nie przejmować, zwyczajnie zwiększałem jasnosć ekranu w nocy... ostatnio postanowiłem zmienić FOV na większe... sen działa... crash był spowodowany tym że FOV było zbyt niskie? ... wytłumaczy to ktoś? bo ja wymiękam :blink:

 

EDIT: a teraz z innej beczki - Laboratorium w dolinie mroku, mam iść na ostatni poziom po dokumenty, ale gdy przechodze koło trupa naukowca, zaliczam natychmiastowy(i efektowny) zgon spowodowany niczym... (nie ma tam nic co by mnie mogło zabić :/)

wie ktoś co robić?

Edytowane przez PainChiller
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, PainChiller napisał:

I naprawde, poszedłem przez 2 mapy, po to aby znowu wracać tam skąd przyszedłem? ale serio, to stalker, czy symulator chodzenia?

Zawsze możesz wybrać inną grę, jest ich tysiące i nie narzekać. Zawsze też możesz biegać jeśli chodzenie cię nudzi. 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, PainChiller napisał:

I naprawde, poszedłem przez 2 mapy, po to aby znowu wracać tam skąd przyszedłem? ale serio, to stalker, czy symulator chodzenia?

To co pierwszy raz odpaliłeś Stalkera, że nie wiesz jak to wygląda ;) Nie próbuj nawet grać w Lost Alphe bo klawiaturę przez okno wyrzucisz, jak będziesz z 5 razy wracał się przez te same puste mapy. Albo w Op-2 jak bedziesz musiał chodzić 10 razy po tych samych mapach bo questów tam jest tyle, że :020:

Jak chcesz "tunelowe" szutery to pograj w jakiegoś Fear-a, Coda itp tam masz tylko jedną drogę, idziesz od punktu A do B i następna mapa i znowu od a do B aż do końca gry.

 

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą, tom3kb napisał:

To co pierwszy raz odpaliłeś Stalkera, że nie wiesz jak to wygląda ;) Nie próbuj nawet grać w Lost Alphe bo klawiaturę przez okno wyrzucisz, jak będziesz z 5 razy wracał się przez te same puste mapy. Albo w Op-2 jak bedziesz musiał chodzić 10 razy po tych samych mapach bo questów tam jest tyle, że :020:

Jak chcesz "tunelowe" szutery to pograj w jakiegoś Fear-a, Coda itp tam masz tylko jedną drogę, idziesz od punktu A do B i następna mapa i znowu od a do B aż do końca gry.

 

 

Co nie zmienia faktu, że nie bez powodu stalker by przerabiany masę razy niż wyszedł tak jak wyszedł. Do takich rzeczy trzeba mieć cierpliwość i brać to z przymróżeniem oka i się z tym pogodzić. Swoją drogą jeżeli aż tak bieganie cię irytuje to Serii Zaurusa też bym nie odpalał bo tam w sumie dużo biegania po pustych lokacjach.

Przeżyjesz, albo odpuścisz, modów jest dużo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, ale w lost alpha był sens tego biegania.

w OP2 nigdy sie nie nudziło (po drodze do zwykłego questu natrafialiśmy na 100 innych ,co mnie w tym modzie urzekło... :D gdyby tylko nie te straszliwe lagi w zaawansowanym stadium rozgrywki...)

a ja nie narzekam ale wyrażam bardzo obiektywną ocene :cool:

 

Ale w tym modzie jest inaczej... nwm czemu ale fakt że muszę iść po coś co jest gdzieś gdzie już byłem 10 minut temu (zwłaszcza że w tym labku 2 godziny szukałem dokumentu... dlaczego nikt mi nie powiedział że trza wyłączyć promieniowanie :P ja myślałem że to Bug, a nie Promieniowanie)

ale mod jest bardzo fajny, i na pewno za jakiś czas (co najwyżej jeden dzień) zatęsknie i ponownie odpale

Mimo tej bezsensownej misji która mnie troche zraziła (i ta logika... Profesor nikogo nie przyjmuje, ale co z tego że masz bardzo tajne  dokumenty z bardzo tajnego laboratorium, mnóstwo gratów, kamery, artefakty i inne rzeczy które naukowca na pewno nie zainteresują, wiesz jak można się dostać do centrum zony(no dobra jeszcze nie wiesz ;) ), możesz pomóc wyłączyć anteny, dzięki czemu będzie można zwiedzić pobliskie laboratorium, co z tego, Profesor nie przyjmuje bo tak)

To moda polecam każdemu :)

Edytowane przez PainChiller
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Mimo tej bezsensownej misji która mnie troche zraziła (i ta logika..

Zawsze trzeba brać pod uwagę to, że mody to "amatorska" robota i to co czasami twórcy wydaje się fajne i sensowne (np questy), w praniu potem wygląda ekhm różnie ;)

Mnie jak coś to wkurza sztuczne przedłużanie rozgrywki, nie jestem pewien czy to nie było w Spectrum Project, przed powiedzmy "ostatnią" misją ktoś nas wysyła z jakąś pierdołą, czy coś powiedzieć Sidowi na Kordonie i potem znowu musimy zasuwać przez kilka map, takich zagrywek to nie lubię :)

 

Dawno grałem w OLR ale nie chcę mi się wierzyć, że nie było żadnego info, smsa, czy rozmowy o tym, że trzeba wyłączyć promieniowanie żeby schodzić niżej.

 

 

 

Edytowane przez tom3kb
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, PainChiller napisał:

Ale w tym modzie jest inaczej... nwm czemu ale fakt że muszę iść po coś co jest gdzieś gdzie już byłem 10 minut temu

Pierwsze przechodzenie moda nigdy nie jest łatwe. Wystarczy jednak poświęcić trochę czasu, pozwiedzać lokację, a trafiłbyś na tego gadającego zombiaka, zrobił dla niego zadanie i dostał byś min. ten medalion. Grawigun też, bo będzie potrzebny i znowu musisz tam iść. 

 

5 minut temu, tom3kb napisał:

Dawno grałem w OLR ale nie chcę mi się wierzyć, że nie było żadnego info, smsa, czy rozmowy o tym, że trzeba wyłączyć promieniowanie żeby schodzić niżej.

To chyba oczywiste, że jak znajdzie się PDA, to trzeba zobaczyć co tam pisze. W PDA naukowca pisało o promieniowaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do PDA  - nie przeglądałem go, bo do tego czasu KAŻDE znalezione przezemnie PDA było tylko "przedmiotem" +20 do stanu konta (bez informacji) :P nie chciało mi się, jak widać - popełniłem błąd

i co do Spectrum - Było coś o bieganiu do sida po koniec? ja nie pamiętam niczego takiego, a przy ostatnich misjach byliśmy w Martwym mieście (chyba, na pewno w mieście) i powrotu nie było. na pewno Spectrum?

Edytowane przez PainChiller
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem pewien czy Spectrum, a może to w tym OLR, :D poczekamy jak dojdziesz do końca to opowiesz.

Tyle tych modów, że się już kiełbasi ale na pewno taki motyw gdzieś był.

Już wiem gdzie była ta zagrywka z powrotem, jednak tutaj :)

Moje wrażenia z moda ;)

Cytat

Właśnie ukończyłem OLR 2.5 FIX3 PL, ogólnie mod/gra mi się bardzo podobała. Zaliczyłem 2 zakończenia (monolit i likwidacja Świadomości), ciekawe czy jest więcej? To teraz takie moje podsumowanie. Plusy: Fajnie przerobiona fabuła podstawki, mod ma fajny stalkerski klimat Dużo questów głównych i pobocznych, mod jest długi Parę cutscenek Bardzo fajne mapy, ładny graficznie, przerobione anomalie (jedna termiczna dziwnie wygląda jak taki wiszący bąbel zakrzyiający obraz, nie wiem czy tak ma być) Fajne nowe dźwięki (odgłos wrzucania czegoś do anomalii i odgłosy mięsaczy rulez :) ) Nowe artefakty, trochę nowych broni ale mogli dać jeszcze parę Możliwość robienia notatek w pda :) Świetna polonizacja Minusy: Strasznie mało pancerzy do wyboru Trochę CTD/Bugtrapów część możliwe, że spowodowana nie za mocnym sprzętem na którym grałem Miałem częste wyloty na CEA, Generatorach (np z logiem Child registered but not found itp) Chamska zagrywka z teleportacją z Czarnobyla na Kordon, a co niech se gracz pobiega dodatkową godzinkę ;) Brak możliwości wejścia na lokację Darklab,( jak coś tam się pousuwa ;) z gamedaty to da się wykonać tam questa patrz post ->#409.) W ogóle końcówka trochę słaba. Nie wiem czy Świadomość Z coś wyjaśnia bo rozmowa jest króciutka Mój największy minus to masa zadań "na gębe" bez jakiegokolwiek opisu w zakładce zadań czy też w sekcji notatek. Aż się prosi moim zdaniem o dawanie tam jakichś opisow . Bez systematycznego grania albo robienia własnych notatek można utknąć w grze. Ocena 8.5/10 Mimo paru minusów jest to świetny mod. Na pewno kiedyś go jeszcze przejdę.

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, PainChiller napisał:

Co do PDA  - nie przeglądałem go, bo do tego czasu KAŻDE znalezione przezemnie PDA było tylko "przedmiotem" +20 do stanu konta (bez informacji) :P nie chciało mi się, jak widać - popełniłem błąd

i co do Spectrum - Było coś o bieganiu do sida po koniec? ja nie pamiętam niczego takiego, a przy ostatnich misjach byliśmy w Martwym mieście (chyba, na pewno w mieście) i powrotu nie było. na pewno Spectrum?

Spectrum, spectrum. Niby trzeba mu było odnieść dokumenty, ale to już Sawan zrobił {off-screen] poza ekranem bo gra kończy się na wyjściu z martwego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ORL jest o tyle trudniej że sporo misji jest robionych na logiczne myslenie i samemu trzeba dochodzić co trzeba zrobić. Jednak czytajac uważnie dialogi czy opisy misji i podpowiedzi jakie dostajemy w dokumentach czy znalezionych PDA zupełnie wystarczy do ukończenia zadania. Oczywiście niektóre zadania wymagają poprawek...co jak obiecują twórcy w wersji 3.0 będzie wszystko poprawione plus fabuła będzie rozszerzona o ok 30% wzgledem obecnej także nie ma się co dziwic że w obecnej wersji czasami widać że czegoś historii brakuje.Takim zadaniem jest np koncówka gdy jesteśmy już w sarkofagu i po ubiciu wszysktich monolitowców nie wyświetla nam się info o kolejnym zadaniu....Dopiero w poradniku przeczytałem że trzeba wyjść z sarkofagu i udać się na generatory aby odpaliło się kolejne zadanie. Czasami takze brakuje opisów niektórych przedmiotów jak właśnie medalik czy "grawistrzelba" zeby ich nie sprzedawać tylko trzymać bo beda konieczne przy zaliczeniu misji dla naukowców na Jantarze...Jak wspominał smox pierwsze przejście moda jest zwykle skomplikowane,gdy jednak uda nam się to ogarnac to już za kolejnym przejsciem możemy poszaleć i brać wszystkie questy poboczne.

 

Jeśli chodzi natomiast o mój dodatek graficzny d ORL2.5  to być może dziś być może jutro wrzucę wersję 2.0 zawierającą znacznie wiecej poprawionych tekstur,modeli i skinów broni czy mutantów.

Pracuje równolegle takze nad swoim modem na bazie RMA 1.1.5 który będzie zintegrowany z graficznym dodatkiem Autumn aurora 2.1, brońmi z modu OWR3 SHoC,będą dodane bloodmarki porpawione rendery i shadery, a takze kilka mniejszych lub większych poprawek co do tekstur modeli,nowe particle i dzwięki.Sposlzczenie pasuje z Restoration mod takze nie będzie problemu z granie m po polsku. 

Wziąłem się za ten mod po tym jak Restoration mod 1.0 zawiódł mnie brakiem zbalansowanej rozgrywki i elementami które nie pasowały do konwencji moda.

Obecnie testuje swój wypiek i dodaje nowe elementy także gdy przejdę całą fabułę 2 krotnie bez problemów to podzielę się swoją pracą z wami.

  • Dodatnia 2
  • Negatywna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skończyłem sobie OLR i jako, że jestem w formie naprawdę fatalnej, ograniczę swoje wrażenia do minimum.

 

Zacząłem z drobnymi problemami ze snem (które, jak widzę miałem nie tylko ja), które rozwiązałem stosunkowo szybko. Następnie zakochałem się w Zonie po liftingu na potrzeby moda, bo jest ciemno, ponuro, a pierwsza wizyta w labie - absolutny majstersztyk. Nie mam pojęcia, czy wnętrze przerobione autorsko, czy z jakichś starych buildów, ale naprawdę OGROMNY plus za projekt. Szwendanie się tu i tam, brak adnotacji w PDA o niektórych zadaniach - dla mnie to plusy, bo "stalkerkość" wylewa się z moda litrami i dzięki temu wiem, że gram nie w Cień Czarnobyla, a w Oblivion Lost właśnie. Biorę poprawki na drobne pierdoły, bo to w końcu, jak pisał @tom3kb , amatorska robota, dlatego absolutnie nie biorę ich pod uwagę.

 

Mimo tego, że modyfikacja miejscami dziurawa, to i tak jestem zdania, że gdyby GSC miało wypuścić Stalkera pierwotnie takim, jakim chcieli, to byłoby to właśnie bliżej OLR, niż SoC. Gdybym miał oceniać w dziesięciostopniowej skali, to pod względem rozgrywki jako takiej dałbym to 6, ale jeśli przymknę oko na nieścisłości (patrz: wspomniany wcześniej medalion, dla którego zastosowania szukałem wszędzie, ale nie na Jantarze oraz kilka innych rzeczy) i ocenię ubaw, jaki miałem podczas gry, to twarde 9/10.

 

Jeśli czytasz tę opinię i nie grałeś, to koniecznie zagraj. Jeśli grałeś - poczekaj na wersję 3.0 i zagraj jeszcze raz :) Warto!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W oczekiwaniu na OGSE ruszyłem z  ORL, pierwsze wrażenia to bardzo biednie na początku, biegamy z nożem i ciągle głodni, żarcia jak na lekarstwo a pierwsza broń powolutku najpierw od ŻABY. Powoli się rozkręca i jest już lepiej bo jedzenie pojawiło się do kupienia i broń też lepsza zdobyta, trochę biegania tam i z powrotem ale do przodu. Trochę denerwujące jest że bardzo szybko łapiemy głoda i praktycznie ciągle coś trzeba mieć na przekąskę, może gdzieś w końcu  trafi się art na zaspokajanie głodu a jak nie to trudno jakoś trzeba przeżyć i brnąć naprzód :). Mod powoli wciąga.

 

Ciekawy ale i trochę denerwujący ten problem ze spaniem, na kordonie bez problemu na wysypisku i barze wyloty a na.agro czasami się udało. Mod instalowany zgodnie z opisem, reszta działa jak należy, wyloty niezależnie od tego czy wybieramy opcje spania z menu czy ustawiamy godziny ręcznie. Brak opcji FOV w configuratorze. Jakieś sugestie ?

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki masz log podobny do tego ?

]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line          : 73
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ...chernobyl\olr_v2.5\gamedata\scripts\olr_sleep.script:437: attempt to call field 'is_time_0' (a nil value)
 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawia mnie ten problem ze snem... Coraz więcej osób zaczyna go zgłaszać, a każdy znajduje (albo i nie) inne rozwiązanie... Chyba najwyższy czas dowiedzieć się czegoś więcej na ten temat. Wujek Sierioża rozpoczął już śledztwo :) Jak tylko się czegoś dowiem, od razu dam znać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Allen wstawiam log choć dzisiaj w barze działa spanie z ustawionej godziny, jak dalej będzie to się zachowywało dam znać.

Spoiler

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : xml_doc.NavigateToNode(path,index)
[error]Function      : CUIXmlInit::InitWindow
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\ui\UIXmlInit.cpp
[error]Line          : 87
[error]Description   : XML node not found
[error]Arguments     : global_wnd

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.