tom3kb Opublikowano 25 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2019 38 minut temu, tom napisał: Serio? Tyle lat, tyle modów....... ale od tak doświadczonego gracza, to przykro takie głupoty czytać, Serio? Tyle lat, tyle modów....... Od tak doświadczonego gracza jak Ty to przykro czytać takie głupoty 1. Nie brałem jeszcze, a tym bardziej nie robiłem misji z zabraniem walizki z posterunku. Nawet nosa nie wyściubiałem w tamtą stronę Cytat młyn na wiosce dzieje się tylko po NIEUMIEJĘTNYM zabraniu walizki z posterunku.(sprawdzone na dziesiątkach modów 2. Wojaków częściej triggerują mutanty znajdujące się w pobliżu ich bazy np stado dzików, co prowadzi do ich wypadu w stronę wioski, a potem do walk ze stalkerami. A to szczególnie w poprzednich wersjach Soli było przerypane bo już na starcie moda mogli ci wybić kilka questowych postaci i miałeś lipę. A jeśli nawet wszystkich nie wybijali to zbijały się one w kupę w narożniku wioski od strony posterunku, wszystkie celowały w jego stronę i nie mogłeś z nimi wchodzić w rozmowę. A miałem to już w kilku wersjach Solianki. W innych modach jeszcze mi rajdów nie zrobili. Także ten tego... Dlatego jestem happy, że tym razem zrobili tych npców nieśmiertelnymi bo chociaż jakoś zadziałali przeciwko temu "bugowi". 38 minut temu, tom napisał: PS. Ja to mam prawdziwy problem:(, gram na 7.3, spolszczenie od @Cichego, bez żadnej wypakowanej "gamedata", czitów, czy innych bzdur . Autosave i quicksave działa dobrze, ale jakakolwiek próba zapisu na twardo zmieni mi język w Win10 na RUS-RUM, są krzaczki ale się wczytują, więc używam tylko cyfr. "Problem" mam taki że za każdym uruchomieniem gry nie wczytuje mi paska zdrowia, mini mapy i krzyżyka celownika, muszę ZAWSZE najpierw wczytać pierwszy zapis "all", poczekać aż mnie Astronom podłączy do sieci i dopiero wtedy wczytać zapis na którym gram A zerkałeś tutaj, punkt 1. Odnośnie nie trzymania ustawień przez moda. Do tego ustawiałeś w menu w opcjach moda język i kodowanie na central european, to po to żeby były polskie litery typu ę,ą Co do zapisywania, a zapisywanie przez konsolę za pomocą liter działa? Wciskasz ~ a potem piszesz save nazwazapisu 7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom Opublikowano 25 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2019 Spoko. Byłem zdziwiony że ktoś taki ak Ty pisze o ataku bez powodu na wioskę kotów, niestety, w większości modów trzeba pilnować co się dzieje po wejściu na mapę, czasami umiera ktoś ważny i po ptokach. Wejście od nowa est dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 25 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2019 45 minut temu, tom napisał: młyn na wiosce dzieje się tylko po NIEUMIEJĘTNYM zabraniu walizki z posterunku.(sprawdzone na dziesiątkach modów) Nie tylko. Czytałem na tym Forum co najmniej kilka postów z cyklu: "No bo zabiłem jednego żołnierza koło wioski kotów na Kordonie, poszedłem na Wysypisko, wracam na Kordon, a w wiosce wszyscy zabici". Jak się dba, tak się ma. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 25 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2019 @tom Zerknij do mojego poprzedniego posta bo edytowałem odnosnie twoich problemów. 1 minutę temu, tom napisał: zdziwiony że ktoś taki ak Ty pisze o ataku bez powodu W sumie powód zawsze jest, bardziej chodziło o to, że nie z winy gracza. No bo jak to co np napisał @Anton Gorodecki to sami się wtedy prosimy o kłopoty. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberm Opublikowano 25 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2019 (edytowane) Z ta nieśmiertelnością niektórych postaci sugeruję uważać . Smiem twierdzić że- choćby niektórzy z nich jak np Skriaga na MW - są "trudnoubijalni" , ale nie nieśmiertelni. Edytowane 25 Maja 2019 przez boberm 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wariat Opublikowano 25 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2019 Zgadzam się z @boberm , nie wszyscy kwestowi npc są nieśmiertelni. Nawet w opisie moda pisze że kwestowe postacie mają wiekszą odporność na obrażenia ale to nie znaczy że nie można ich zabić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czujny Opublikowano 25 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2019 41 minut temu, wariat napisał: Zgadzam się z @boberm , nie wszyscy kwestowi npc są nieśmiertelni. Nawet w opisie moda pisze że kwestowe postacie mają wiekszą odporność na obrażenia ale to nie znaczy że nie można ich zabić. No nie wiem. Z tą odpornością, to chyba lekko przesadzone. Jak ścigałem Pawiana na Wysypisku, to ostatecznie wdaliśmy się w rozróbę niedaleko posterunku Powinności. Myślałem, że będzie łatwiej, bo chłopaki pomogą. Owszem, zareagowali ale padali jak muchy, a Praporowi wystarczyła krótka seria z P90 i cześć. Specjalnie wczytywałem te akcję kilkanaście razy (a drugie tyle niespecjalnie ;)). Efekt zawsze ten sam. Jeszcze jedno. Co macie na myśli pisząc o "nieumiejętnym zabraniu walizki z posterunku"? @tom @Anton Gorodecki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zwinny Opublikowano 26 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2019 (edytowane) Im dalej w las tym trudniej, opłaca się skończyć fabułę shoca jak najszybciej? Właśnie idę już do zwęglacza Jak ważna postać zginie to na ekranie pojawia się komunikat z głośnym dźwiękiem, nie da się tego przegapić Edytowane 26 Maja 2019 przez Zwinny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 26 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2019 Godzinę temu, Zwinny napisał: opłaca się skończyć fabułę shoca jak najszybciej? Nie wiem jak jest w wersji 2.1 (testuję z chłopakami NLC 7), ale w OP-2 na początku gry starałem się rozwiązywać linie fabularne równomiernie. Potem skupiłem się na ukończeniu zadań "soljankowych", a na końcu były te nowe, wprowadzone przez OP-2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignachinio Opublikowano 26 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2019 Im szybciej skończysz fabułę z SHOC tym będziesz miał szybciej odblokowane lokacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 26 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2019 A w ogóle jak trzeba zakończyć fabułę Cienia żeby grać w OP dalej? Strzelam, że rozwalić Świadomość Z? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wariat Opublikowano 26 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2019 Nowe lokacje odblokowuje się w miarę wykonywania różnych zadań. Niemniej jednak ja starałem się ją ukończyć jak najszybciej, żeby nie mieć w pda burdelu z zadaniami. Każdy gra jak chce, ja niczego nie sugeruję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zwinny Opublikowano 26 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2019 12 minut temu, tom3kb napisał: A w ogóle jak trzeba zakończyć fabułę Cienia żeby grać w OP dalej? Strzelam, że rozwalić Świadomość Z? Dokładnie tak, w ns2016 przetestowałem inne zakończenia i pojawiły się napisy końcowe - koniec moda 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 26 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2019 Fabuła Cienia Czarnobyla jest drobnym ułamkiem zawartości OP-2.1 ale tak, należy ją zakończyć, oczywiście nie zgadzając się na propozycje "Świadomości Z" i rozwalając wszystko w bunkrze. Pytanie jak szybko ją zakończyć jest trochę nie na miejscu bo to już zależy od stylu gry konkretnego gracza ( ja na przykład gram już ponad 2 tygodnie a nawet nie wszedłem na Radar, ATP i do Pieczary). Ale jeśli nie zakończy się fabuły Cienia to nie odblokuje się lokacji Laboratorium X-10, Prypeć, Sarkofag, CEA -1, CEA-2. Więc prędzej czy później gra wymusi na nas zakończenie tej fabuły. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anatolij Opublikowano 26 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2019 @kobal Znalazłem takie coś. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 26 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2019 Dzięki, to już poprawione 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignachinio Opublikowano 26 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2019 Panowie szybie przypomnienie.. gdzie na bagnach znajdę tego dezertera Kojota. Zadanie dla Kuzniecowa.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberm Opublikowano 26 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2019 7 minut temu, Ignachinio napisał: Panowie szybie przypomnienie.. gdzie na bagnach znajdę tego dezertera Kojota. Zadanie dla Kuzniecowa.. Mniej więcej na wysokści przejścia do Agro ... ale w kierunku wiaduktu. I uwaga - może być ciezko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignachinio Opublikowano 26 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2019 3 godziny temu, boberm napisał: Mniej więcej na wysokści przejścia do Agro ... ale w kierunku wiaduktu. I uwaga - może być ciezko. No właśnie wpadłem tam na oddział zwykłych żołnierzy i nic więcej. Czy ten cały Kojot nie powinien być lepiej uzbrojony? Co jest wymagane aby się on zrespił? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 27 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2019 Kojot jest zzombifikowany i tak normalnie go nie znajdziesz. Musisz się kręcić w sitowiach na górze mapy. między opuszczonym gospodarstwem a przejściem na Agroprom, mniej więcej na wysokości dziury w płocie umożliwiającej wyjście poza mapę. Musisz szukać kontrolera, a konkretnie to wpadniesz w pole jego oddzialywania. Po chwili pojawią się zombie, między innymi Kojot. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maur Opublikowano 27 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2019 @kobalLornetka zakupiona u jednego ze stalkerów na wysypisku 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 27 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2019 Jak wstawiacie jakieś błędy spolszczenia to dopisujcie @kobal będzie od razu mu łatwiej trafić na takie posty bo będzie miał o nich powiadomienia. Nie będzie musiał przeglądać iluś tam stron tematu co trochę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anatolij Opublikowano 27 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2019 Może zrobić dział z błędami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 27 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2019 @anatol zrobiłem temat, cały dział raczej nie potrzebny 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zwinny Opublikowano 27 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2019 (edytowane) Zdefragmentowałem całą partycję i nic to nie dało na ścinki, sprzęt mam z profilu ale i tak powinno śmigać na full detalach, gdzie takie gta 5 działa bez zacinek na wysokich Edytowane 27 Maja 2019 przez Zwinny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.