Skocz do zawartości

OP-2.1


OldMan

Rekomendowane odpowiedzi

38 minut temu, tom napisał:

  Serio? Tyle lat, tyle modów....... ale od tak doświadczonego gracza, to przykro takie głupoty czytać,

Serio? Tyle lat, tyle modów....... Od tak doświadczonego gracza jak Ty  to przykro czytać takie głupoty ;)

1. Nie brałem jeszcze, a tym bardziej nie robiłem misji z zabraniem walizki z posterunku. Nawet nosa nie wyściubiałem w tamtą stronę :P

Cytat

młyn na wiosce dzieje się tylko po  NIEUMIEJĘTNYM zabraniu walizki z posterunku.(sprawdzone na dziesiątkach modów

2. Wojaków częściej triggerują mutanty znajdujące się w pobliżu ich bazy np stado dzików, co prowadzi do ich wypadu w stronę wioski, a potem do walk ze stalkerami. :)

A to szczególnie w poprzednich wersjach Soli było przerypane bo już na starcie moda mogli ci wybić kilka questowych postaci i miałeś lipę. A jeśli nawet wszystkich nie wybijali to zbijały się one w kupę w narożniku wioski od strony posterunku, wszystkie celowały w jego stronę i nie mogłeś z nimi wchodzić w rozmowę.

A miałem to już w kilku wersjach Solianki. W innych modach jeszcze mi rajdów nie zrobili.

Także ten tego... ;)

Dlatego jestem happy, że tym razem zrobili tych npców nieśmiertelnymi bo chociaż jakoś zadziałali przeciwko temu "bugowi".

38 minut temu, tom napisał:

PS. Ja to mam prawdziwy problem:(, gram na 7.3, spolszczenie od @Cichego, bez żadnej wypakowanej "gamedata", czitów, czy innych bzdur . Autosave i quicksave działa dobrze, ale jakakolwiek  próba zapisu na twardo zmieni mi język w Win10 na RUS-RUM, są krzaczki ale się wczytują, więc używam tylko cyfr. "Problem" mam taki że za każdym uruchomieniem gry nie wczytuje mi paska zdrowia, mini mapy i krzyżyka celownika, muszę ZAWSZE najpierw wczytać pierwszy zapis "all", poczekać aż mnie Astronom podłączy do sieci i dopiero wtedy wczytać zapis na którym gram

A zerkałeś tutaj, punkt 1. Odnośnie nie trzymania ustawień przez moda.

Do tego ustawiałeś w menu w opcjach moda język i kodowanie na central european, to po to żeby były polskie litery typu ę,ą

Co do zapisywania, a zapisywanie przez konsolę za pomocą liter działa?

Wciskasz ~ a potem piszesz save nazwazapisu

  • Dodatnia 7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

45 minut temu, tom napisał:

młyn na wiosce dzieje się tylko po  NIEUMIEJĘTNYM zabraniu walizki z posterunku.(sprawdzone na dziesiątkach modów)

Nie tylko. Czytałem na tym Forum co najmniej kilka postów z cyklu: "No bo zabiłem jednego żołnierza koło wioski kotów na Kordonie, poszedłem na Wysypisko, wracam na Kordon, a w wiosce wszyscy zabici":P. Jak się dba, tak się ma.

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tom

Zerknij do mojego poprzedniego posta bo edytowałem odnosnie twoich problemów.

1 minutę temu, tom napisał:

zdziwiony że ktoś taki ak Ty pisze o ataku bez powodu

W sumie powód zawsze jest, bardziej chodziło o to, że nie z winy gracza. No bo jak to co np napisał @Anton Gorodecki to sami się wtedy prosimy o kłopoty.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, wariat napisał:

Zgadzam się z @boberm , nie wszyscy kwestowi npc są nieśmiertelni. Nawet w opisie moda pisze że kwestowe postacie mają wiekszą odporność na obrażenia ale to nie znaczy że nie można ich zabić. 

No nie wiem. Z tą odpornością, to chyba lekko przesadzone. Jak ścigałem Pawiana na Wysypisku, to ostatecznie wdaliśmy się w rozróbę niedaleko posterunku Powinności. Myślałem, że będzie łatwiej, bo chłopaki pomogą. Owszem, zareagowali ale padali jak muchy, a Praporowi wystarczyła krótka seria z P90 i cześć. Specjalnie wczytywałem te akcję kilkanaście razy (a drugie tyle niespecjalnie ;)). Efekt zawsze ten sam.

Jeszcze jedno. Co macie na myśli pisząc o "nieumiejętnym zabraniu walizki z posterunku"? @tom @Anton Gorodecki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Zwinny napisał:

opłaca się skończyć fabułę shoca jak najszybciej?

Nie wiem jak jest w wersji 2.1 (testuję z chłopakami NLC 7), ale w OP-2 na początku gry starałem się rozwiązywać linie fabularne równomiernie.

Potem skupiłem się na ukończeniu zadań "soljankowych", a na końcu były te nowe, wprowadzone przez OP-2.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fabuła Cienia Czarnobyla jest drobnym ułamkiem zawartości OP-2.1 ale tak, należy ją zakończyć, oczywiście nie zgadzając się na propozycje "Świadomości Z" i rozwalając wszystko w bunkrze. Pytanie jak szybko ją zakończyć jest trochę nie na miejscu bo to już zależy od stylu gry konkretnego gracza ( ja na przykład gram już ponad 2 tygodnie a nawet nie wszedłem na Radar, ATP i do Pieczary). Ale jeśli nie zakończy się fabuły Cienia to nie odblokuje się lokacji Laboratorium X-10, Prypeć, Sarkofag, CEA -1, CEA-2. Więc prędzej czy później gra wymusi na nas zakończenie tej fabuły.

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, boberm napisał:

Mniej więcej na wysokści przejścia do Agro ... ale w kierunku wiaduktu. I uwaga - może być ciezko:020:.

No właśnie wpadłem tam na oddział zwykłych żołnierzy i nic więcej. Czy ten cały Kojot nie powinien być lepiej uzbrojony? Co jest wymagane aby się on zrespił?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kojot jest zzombifikowany i tak normalnie go nie znajdziesz. Musisz się kręcić w sitowiach na górze mapy. między opuszczonym gospodarstwem a przejściem na Agroprom, mniej więcej na wysokości dziury w płocie umożliwiającej wyjście poza mapę. Musisz szukać kontrolera, a konkretnie to wpadniesz w pole jego oddzialywania. Po chwili pojawią się zombie, między innymi Kojot.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.