Poltergeist Opublikowano 13 Kwietnia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia @Agrael Trochę oglądałem, ale sprawdzę dokładniej. Robią różne wątki i trudno to ogarnąć. Rozmawiałem. Lebiediew daje to zadanie, a ono prowadzi do zakończenia. Wygląda jakby było zepsute. Drugą opcją jest odmowa wstąpienia do Czystego Nieba, powrót na Kordon i tam dalej wątek z tym kryptokontenerem. No i drugie zakończenie. Powinienem mieć trzecią opcję dialogową i przenieść się do Prypeci, ale nie wiem, co zrobić, aby odblokować to zakończenie. Czytałem posty i niewiele jest o tym. Jedynie o akcji w podziemiach Jantaru (chyba chodzi o X16), ale tam byłem. No i jest jeszcze czwarte zakończenie podobno, ale o nim nic nie wiem. Można jeszcze robić zadania dla Czapajewa, ale ten wątek się urywa, podobnie ten z X10 patrząc po postach. Nie wiem, czy to ma wpływ na któreś z zakończeń. Ogólnie mod niedokończony, a szkoda. Wątki urwane i błędy psujące scenariusz. Gry nie zablokują, ale będzie nielogiczna np. można dostać dialogi na temat wydarzeń, które się nie wydarzyły, wyjść z Jantaru bez oddawania kryptokontenera, czy spotkać samego siebie i pograć ze sobą w karty 🤣 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 14 Kwietnia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia @Poltergeist No, można odnieść wrażenie, że fabuła w tym modzie jest dosyć chaotyczna. Ja na przykład miałem kilka problemów na początku gry, a później jakoś poszło. A, no i byłem pewien, że są trzy zakończenia. Poprzedni mod autora - F.M. moim zdaniem lepszy, ale to nie oznacza, że druga część nie jest warta przejścia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Poltergeist Opublikowano wczoraj o 11:20 Zgłoś Udostępnij Opublikowano wczoraj o 11:20 (edytowane) @Agrael Prawda, warto zagrać. Jest kilka ciekawych wątków. Tylko szkoda, że urwane. Mam wrażenie, że autor robił kilka modów, ale nie chciało mu się dokończyć, więc skleił co zrobił i tak powstał ten mod Udało mi się uzyskać trzecie zakończenie. Wrzucę w spoiler, co robić. Jak uzyskam czwarte, to też napiszę. Spoiler Myślałem, że te arty są rozrzucone po wysepce i trzeba je pozbierać. Okazuje się, że są w plecaku. Dokładnie w tym miejscu w którym stoję. Jest tam też notatka w której jest napisane co robić. Trzeba dotrzeć w to miejsce. Chodzi o tę bramę. Po lewej są krzaki w które trzeba wleźć, a potem po skrzynkach przeskoczyć przez ogrodzenie. Lebiediew się odezwie i zostaniemy teleportowani do bazy Czystego Nieba. Tam jest zakończenie. Edytowane wczoraj o 11:36 przez Poltergeist 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 21 godzin temu Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 godzin temu @Poltergeist Trochę pokręcone były zakończenia w tym modzie, ale opis czwartego zawsze się przyda Z innych fabularnych modów, to polecam The Exception. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.