Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

S-T-A-L-K-E-R-F-M.png

Platforma: Cień Czarnobyla 1.0004
Data Premiery: 31.12.2019 r.
Autor: stalkerFM
Autor spolszczenia: @gawron
Śr. długość rozgrywki: (ok. 10 godzin)


OPIS:

Spoiler

Akcja moda rozgrywa się po wydarzeniach z Cienia Czarnobyla. Sarkofag Czarnobylskiej Elektrowni Jądrowej zostaje szczelnie okryty ochronną kopułą, a Zona stała się jeszcze bardziej nieprzewidywalna - życie stalkera jest niezwykle trudne i nierzadko mniej warte niż dotychczas. 

Produkcja oferuje nową fabułę z całkiem dużą ilością zadań pobocznych, a jej finał obejmuje kilka zakończeń.


Cechy moda:

  • autor spolszczenia wzbogacił modyfikację o paczkę gamepalayowo-graficzną;
  • nowa fabuła z dopracowanymi zadaniami pobocznymi;
  • nowe przedmioty i artefakty;
  • nowa broń - w tym z okresu II WŚ;
  • wysoka stabilność;
  • niektóre z oryginalnych zadań z Cienia Czarnobyla pozostawiono, jednak mają inne zakończenia.
     

Wskazówki od autora spolszczenia: 

Spoiler
  1. Dialogi często zmuszają do podjęcia wyboru, dlatego dobrze jest zrobić twardy zapis przed rozmową z questowymi postaciami. 
  2.  Na Kordonie rozmowę z przewodnikiem Wasilijem najlepiej zakończyć polowaniem na mutanty.
  3. W początkowej fazie gry należy trzymać się fabuły. Jeżeli protagonista ma udać się do Doliny Mroku przez Wysypisko, to nie robimy po drodze wycieczki na Agroprom (może to spowodować problemy), a jedynie pomagamy napotkanym stalkerom i udajemy się do Doliny. 
  4. Jeśli zdecydujemy się na dotarcie do Baru jako powinnościowec (moim zdaniem jest to wariant uboższy) nie rozmawiamy z Woroninem, tylko od razu idziemy do Petrenki. Nie pomagamy też Bromowi z bronią - to zadanie to ślepa uliczka.
  5. W trakcie gry mogą (ale nie muszą) zdarzyć się wyloty bez loga - wystarczy wczytać ostatni zapis. Na pewno zaliczymy wylot po rozmowie z Barmanem na MW i zamknięciu planszy końcowej. Wczytujemy zapis sprzed rozmowy z Łukaszem, wybieramy inną opcję dialogową i gramy dalej.

Od autora modyfikacji: 

Spoiler
  1. Większość skryptów, prac, jak i wiedzy zaczerpnięto z różnych stalkerskich for.
  2. Projekt stanowi coś zupełnie własnego. 
  3. Mod był testowany na patchu 1.0004. 
  4. Poprawne działanie z innymi modami nie było sprawdzane.

SCREENY:

Spoiler

F.M._stalkerteam_scr1.jpg

F.M._stalkerteam_scr6.jpg

F.M._stalkerteam_scr2.jpg

F.M._stalkerteam_scr4.jpg

F.M._stalkerteam_scr3.jpg

F.M._stalkerteam_scr5.jpg

VIDEO:

Spoiler

Przegląd:

INSTALACJA:

Spoiler

Poprawna kolejność instalacji: 

  1. Cień Czarnobyla 1.0004. 
  2. Pobrane, a następnie rozpakowane archiwum z modem (plik gamedata, bin) należy umieścić w głównym katalogu gry.
  3. Plik user.ltx (niweluje świecący beton) należy skopiować do folderu z zapisami gry.
  4. Do skrótu gry na pulpicie należy dopisać -nointro.

Potencjalne błędy i ich naprawa: 

Spoiler
  1. Jeżeli przydarzy się wylot z podobnym logiem, należy zastosować pliki z poniższej paczki:
    textures-prop.7z
    Expression    : fatal error
    Function      : CBlender_default_aref::Compile
    File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrRender_R1\Blender_default_aref.cpp
    Line          : 75
    Description   : <no expression>
    Arguments     : Not enought textures for shader, base tex: prop\prop_barbwire3 

LINKI DO POBRANIA: 

Spoiler

Pełna wersja:
(zawiera modyfikację oraz spolszczenie) 

  • Nasz serwer - [KLIK]

Testy spolszczenia: @mkk7, @smox

Dodatek w postaci broni MP-40:

  • cloud.mail - [KLIK]

iRvwIx2W2KU.jpg


Źródło: AP-PRO_LOGO.png.5af8a41dd682d74089b58cc2dd2edcbd.png

 

  • Dodatnia 12
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uważam, że ten mod jest dobry, klimatyczny i mocno niedoceniony. Mnie spodobał się na tyle, że zrobiłem do niego składaka graficzno-gameplayowego. Co znalazło się w składaku: nowy wygląd otoczenia, pogoda, parę przedmiotów, modele stalkerów i broni (nie mogło zabraknąć pepeszki, także tej z magazynkiem łukowym), efekt głodu, pragnienia, manierka itd. Dla zachowania charakteru nieco starszego STALKERA starałem się unikać HD paczek i modeli de luxe. Autor zdziałał moda na 1.0004 więc i ten składak został zrobiony na czwórce. Postaram się wieczorem wrzucić parę screenów. Mod jest w trakcie spolszczenia.

  • Dodatnia 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@gawron  Powiedz mi, kiedy dostajemy, lub możemy kupić śpiwór. Bo możliwe, że nie mając świadomości że wygląda jak kurtka, mogłem go sprzedać.

I sprawdź przy odsyłaczu do pobierania v.1.0004, czy ten komunikat, że ta wersja jest słabo pobierana, nie stworzy problemów.

Wersja dla 1.0006 ma nową paczkę broni, tak jest w opisie.

Dotarłem dopiero do DM, więc za krótko gram, aby go oceniać. Jest niedoceniony, bo kto w niego zagra bez tłumaczenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, gawron napisał:

....nie mogło zabraknąć pepeszki, także tej z magazynkiem łukowym.......... Postaram się wieczorem wrzucić parę screenów. Mod jest w trakcie spolszczenia.

No chyba ktoś tu robi wersję spersonalizowaną pode mnie :D

@gawron a jakieś inne starocie oprócz pepeszki też są?

Kurcze 7,5MB to chyba króciutki ten mod jeśli chodzi o fabułę i zadania?

@edit  

Chociaż w sumie pierwsza Apokalipsa miała ~16MB i była całkiem długim modem :)

Tu widzę jakieś gameplaye to całkiem nieźle przynajmniej 10-15 godzinek powinno się wyciągnąć (nie wiem jak mocno filmiki przycięte z przechodzenia), zależy jak kto gra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, kondotier napisał:

Powiedz mi, kiedy dostajemy, lub możemy kupić śpiwór.

Śpiwór wręcza Sidorowicz właśnie po powrocie z Doliny Mroku, sam zaproponuje GG, żeby odpoczął.

1 godzinę temu, kondotier napisał:

Jest niedoceniony, bo kto w niego zagra bez tłumaczenia?

Jest niedoceniony, ponieważ to tylko skrypty i configi - jak coś może być dobre, skoro nie błyska.

1 godzinę temu, tom3kb napisał:

No chyba ktoś tu robi wersję spersonalizowaną pode mnie :D

Jak najbardziej możesz tak to odczytywać:)

Jest jeszcze TT i SVT a z młodszych to Zastawa. Sam wiesz, że złomu to można napakować, ale wtedy to i waga i forma mogłaby przerosnąć treść.

Mniej więcej jest tak, jak napisałeś, przejście moda zajmuje jakieś 15 - 20 godzin, zależy jak kro gra.

 

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ss_fred_04-22-20_12-38-36_(l04_darkvalley).thumb.jpg.20b26baa1feeafff9084348d1349eb60.jpg

Na pytanie o śpiwór sam sobie odpowiedziałem grą.

Ta wersja na 1.0006 ma sporo zmian na lepsze. Widzę to po mojej grze, w porównaniu z tym co widziałem na filmikach, zanim wziąłem się za moda.

Paczka broni, tekstury, pogoda. No i "śpiwór" jest śpiworem a nie kurtką.

ss_fred_04-22-20_14-31-07_(l01_escape).thumb.jpg.a89eef1592baede4a998a92c24572f5c.jpg

Widocznie w DM spisałem się "wspaniale" bo stara sknera dała mi ich aż dwa.

Jak na Kordonie zadania były podobne, na Wysypisku te co się pojawiły takie same, to w DM z wyjątkiem zadania Kuli fabuła całkiem nowa.

Niżej zrzuty pokazujące tekstury i niektóre HUDy.

Spoiler

ss_fred_04-22-20_13-30-48_(l04_darkvalley).thumb.jpg.35e975bec1ebb8ba8fedff2dea62d574.jpgss_fred_04-22-20_13-38-40_(l01_escape).thumb.jpg.15b1a43fc09c860f4b4f3b2681f239ba.jpgss_fred_04-22-20_14-36-05_(l01_escape).thumb.jpg.54fb49d7c0f1173ca4746181d0c074cb.jpgss_fred_04-22-20_12-43-43_(l04_darkvalley).thumb.jpg.228a9729c15645b23a950f6186dab8f8.jpg

 

 

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.thumb.jpg.3308e88b62d5e5db35fb3c28076b3e68.jpg

Składak ma charakter typowo wiosenno-letni, a że Zona to nie miejsce po erupcji wulkany, nikt też tam łąk i trawników nie kosi, więc chwasty i inne rośliny kwitną w najlepsze. Tak to mniej więcej wygląda:

Spoiler

2.thumb.jpg.9c80d8d55a17f46a0c1d5c7eee93461a.jpg

3..thumb.jpg.76ebb9f2f2d269f9d349c02e79d1a0cd.jpg

3.thumb.jpg.9035cee2d861136ab75810c11e1701fa.jpg

4.thumb.jpg.48a54f69456cc765a08358d76916add7.jpg

5.thumb.jpg.c81ee47b4cf5e4f606aa6502e2aba71e.jpg

6.thumb.jpg.121d27d88f0e3a3a2aa85dd8a7ed2cce.jpg

7.thumb.jpg.8d0360d5a34d09e10fffd4930163086b.jpg

8.thumb.jpg.7b26460c5ee962d62fa380c389883247.jpg

9.thumb.jpg.c0ae6372d455aa3dae634227431d01f0.jpg

10..thumb.jpg.43f2caa44a52f0a78a3480dbae086746.jpg

10.thumb.jpg.63ae0eb0d4c9368d067ded3eb3675f7e.jpg

Dwie z pięciu plansz końcowych, jakie ewentualnie możemy zobaczyć.

11.thumb.jpg.322171bfd6d76e9d505935f1c47a3587.jpg

12.thumb.jpg.bcf2099a52491e5338820d8a0b5a5177.jpg

@tom3kb, specjalnie coś dla Ciebie, do wyboru do koloru:)

Spoiler

1074889226_1.thumb.jpg.2b6c6e20f6b660c8fefc8ca658047577.jpg

356925551_2.thumb.jpg.b2059d27adc1c3390ae0a53e1a82c6c1.jpg

5 godzin temu, kondotier napisał:

Ta wersja na 1.0006 ma sporo zmian na lepsze.

To prawda, jednak modyfikacja została zrobiona na 1.0004 i na pytania grających na wersjach przystosowanych pod 1.0006 dotyczące jakichś problemów, twórca modyfikacji odsyłał do autorów tychże przystosowań. Ale oczywiście każdy robi jak chce.

  • Super 1
  • Dodatnia 7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I pierwszy mocny zgrzyt w modzie. Po zrobieniu zadań na Agro, na Wysypisku Lis nie ma dialogu. Wsparłem się filmikiem i się okazuje, że nie tylko u mnie.

No cóż, jutro trzeba będzie powtórzyć z teleportu na Wysypie. Ciekawe, za którym razem się mi uda.

Różne pukawki, a przy okazji i widoczki.

ss_fred_04-22-20_17-13-31_(l04_darkvalley).thumb.jpg.3b23a544a84690f304e1e517e506bd66.jpgss_fred_04-22-20_17-14-07_(l04_darkvalley).thumb.jpg.053924fb118a2edcd3bdc3506530299c.jpgss_fred_04-22-20_17-23-58_(l04_darkvalley).thumb.jpg.142eb6d51813bb7747f7dc526e2c569a.jpgss_fred_04-22-20_17-27-08_(l04_darkvalley).thumb.jpg.8fbc1d89168ee05c2b9998b271697bc6.jpg

Musiałem coś wyrzucić z plecaka przez nadwagę, padło na wódkę. No i wyszedł ciekawy obrazek.

ss_fred_04-22-20_16-13-35_(l04_darkvalley).thumb.jpg.21eaeb1ad6a4774786ddac7a469401b7.jpg

@gawron  :048:

 

  • Dodatnia 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PODBICIE.

Dobrze, że na forum nie słychać  :cussingwhite: . Nie zliczę, ile razy powtarzałem wejście na Agroprom i próbę uratowania bandyty-samotnika. Nie wiadomo do końca czym jest. Bandytą przebranym za stalkera i wystawionym jako przynęta ( bandytą jest przy pierwszej rozmowie ), który jak się zacznie walka wali do nas jak w kaczy kuper kiedy odstrzeliwujemy bandziorów z daleka, czy faktycznie samotnikiem ( takim jest jak przeżyje walkę ) jak przy drugiej rozmowie, kiedy bandę rozwaliliśmy z bliska.   Na dodatek w podziemiach stalker-zjawa był wrogi. Ale ostatecznie Lis na Wysypisku stał się rozmowny. Wyskoczyło mi też zadanie z podstawki od barmana, ale później nie było rozmowy o nagrodzie, aż zadanie czasowo się przewaliło. Pocieszam się tym, że gameplayerowcy też powtarzali po parę razy. 

Ale już dotarłem na Jantar, jutro po nim trochę podziałam.  Zrzutów nie mam, bo powtórka z rozrywki.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotierze. Jak pisałem wcześniej gram na poprawionej wersji moda 1.0004 i nie miałem, żadnego ze wspomnianych przez Ciebie problemów. Jedynie co to wielokrotnie próbowałem uratować stalkera z rąk bandytów po przejściu na Agroprom, w mojej wersji jest nieco trudniej:), a chciałem, żeby przeżył. Jedyne problemy, jakie miałem z tym modem, to kilka wylotów bez loga, wystarczyło wczytać ostatni zapis.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gawron - jak się zorientowałeś także gram od początku na 10004, czarna bandycka kurta jest śpiworem i dostałem ją po którejś tam misji na Kordonie, jest trudniej niż w oryginale i inne podejście trzeba mieć do rozgrywki.

Jak dla mnie to taki średni mod ale może być rewelacji nie ma, jest fajnie bo jest nowy scenariusz.

Edytowane przez vidkunsen
  • Super 1
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedy pierwszy raz ( stalker-bandyta ) został przeze mnie zabity za atakowanie, ten stalker-zjawa w podziemiach był i dał mi naprowadzenie na maszynę szyfrującą. Przy kolejnych próbach, gdy stalkera-bandytę zabijali bandyci, też. Dopiero gdy udało mi się go uratować - zastosowałem sztuczkę, przed rozmową podrzuciłem mu lepszą broń - duch stał się wrogi. Może nie trzeba było podrzucać takiej jak ja, ale tylko tego obrzyna co tam bezpańsko leży. W każdym bądź razie, wszelkie "groźne" dźwięki i informacja "twoje życie - moim życiem", przychodziły. Mod ma wariantowość rozwiązań, to może tak powinno być.

Śpiwór mam o normalnym wyglądzie, za to maska przeciwgazowa do pokonania kanałów, w odróżnieniu od tego co widziałem na filmikach, ma wygląd kurtki bandyckiej. Śpiwór widać na zrzucie, w moim inwentarzu, lewy dolny róg.

ss_fred_04-23-20_18-03-19_(l02_garbage).thumb.jpg.28aec93eb06cba1f72b2dac79b3566b9.jpg

Mam trochę dziadostwa w inwentarzu, ale już teraz wiem i więcej nie zbieram, że to nie jest potrzebne. Raz, że mało jest takich co to kupią, a dwa, mod co chwilę nam podrzuca jakiś nowy pancerz, atrakcyjną pukawkę, amunicję, lekarstwa i żarcie.

Jednak jest stara bolączka ciągnąca się od podstawki. To odporność bandytów w kurteczkach. Te ich kurteczki są bardziej kuloodporne niż kurtka stalkera, czy najemnika. Seria z AK74 ciężką amunicją nie wystarcza. Jedyne czułe miejsce ( jak każdy mężczyzna ) bandyci mają w kroczu. Padają jak muchy.

A problem z zadaniem od barmana. Na filmikach przychodziło on dopiero przy powrocie z Agro. Ja go natomiast dostałem gdy dopiero wszedłem z DM na Wysypisko, razem z zadaniem szukania gitarzysty.

A co dotyczy jakości moda, to tu od dłuższego czasu mamy z @vidkunsen wspólne zdanie. Atrakcyjnym jest mod tylko w tych fragmentach, gdzie jest nowy scenariusz. A szczególnie się mi spodobała rola Lisa. Nareszcie ruszył dupsko z tych ruin i psów się nie boi.

Jednak na jakąś ocenę moda grubo za wcześnie. Gram, bo na bezrybiu i rak ryba. Do finału jeszcze daaaaleeeko.

 

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W związku z wariantowością wykonywania zadań, sprawdziłem, jak to jest grać za Powinnościowca w Rostoku.

I znowu wystąpił zgrzyt. Po barze mogłem we wdzianku Powinności chodzić bez problemu, rozmawiać, brać zadania poboczne.

Ale w momencie wykonywania zadania dla Pietrenki, z nieznanego powodu - zadanie nie ma nic wspólnego z NPCami w Barze - stalkernia zmienia się we wrogą, wali do GG, wpada na teren Powinności bez jej reakcji. Zmiana wdzianka na stalkerskie, które dostaliśmy dla zadania, dodatkowo wywołuje wrogość Powinności.

Chytrością zadanie można wykonać, ale w dalszej grze bar już nie dla nas.

Znalazłem tylko 1. filmik z takim działaniem. Kogo cieki, może pooglądać tę akcję od 11.min.

https://www.youtube.com/watch?v=60HolZslvRY&list=PLnZakEPmkuSJsEnlrGhCOzQQbjx6xHVEN&index=4

Z tym, że u mnie było ostrzej, stalkerzy już przy rozmowie z Pietrenką zaczynali strzelaninę.

Wracam więc do poprzedniej gry, gdy już jestem na Jantarze.

DODANO:

Wróciłem, załatwiłem co trza było i już jestem na MW. Następny krok, to Radar i platyna dla Sidorowicza. No i kilka zrzutów dla obserwatorów.

Jest tradycyjnie                                                                                                    Ale to co potrzebne, też się znajdzie.

ss_fred_04-23-20_19-53-31_(l06_rostok).thumb.jpg.68622acc9fb449848266e6a24d49089d.jpgss_fred_04-24-20_20-29-09_(l08_yantar).thumb.jpg.106c7ebbdfb8b3f5905606832bb500e0.jpg

Komitety powitalne

ss_fred_04-24-20_22-25-23_(l08u_brainlab).thumb.jpg.27d1b1d2be0bd2c5db592d83e92b94fe.jpgss_fred_04-24-20_22-18-28_(l08u_brainlab).thumb.jpg.0a1fc502dce80893db594efa8c2d17df.jpg

I radość o poranku

ss_fred_04-24-20_23-19-43_(l08_yantar).thumb.jpg.f18dbde0a052da7d4d80d8c2293c101d.jpg

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PODBICIE TEMATU.

No i mod skończony, chyba. A chyba dlatego, że ma on kilka zakończeń, zależnych od wybranych opcji dialogowych. Kilka razy powtarzałem grę z drugiej opcji, aby mieć rozeznanie do czego prowadzi. Poniżej zrzuty ekranu z 4. z 5. możliwych końcówek i ta finalna między nimi.

ss_fred_04-26-20_11-45-52_(l07_military).thumb.jpg.c8e27081ca1abe652f0b6f08aa886596.jpgss_fred_04-26-20_14-12-14_(l03_agroprom).thumb.jpg.bf8c6bf31fd86d2ecd0088f4a4af8d28.jpgss_fred_04-26-20_16-48-27_(l12u_sarcofag).thumb.jpg.c188f7cc0290055f0c67724585d14166.jpgss_fred_04-26-20_17-43-43_(l12u_control_monolith).thumb.jpg.6f3b49cd3440ca993c2d43abdea0f3ea.jpg

                                                                                                            A to finalna końcówka. Podnosimy notatkę, wprowadzamy

Nawet końcówki są z wyborem.                                                         kod do pulpitu i żegnamy się z modem.

ss_fred_04-26-20_16-12-46_(l12u_sarcofag).thumb.jpg.cb5bb5f116d9a6f37fb3f81be60531a5.jpgss_fred_04-26-20_17-31-17_(l12u_control_monolith).thumb.jpg.7e227f7aba7821cdc0b61005aa7ae64b.jpg

Mod mimo że wg. mnie nadal wymaga naprawienia w kilku miejscach logiki, jest całkowicie grywalny i kiedy pojawi się spolszczenie, polecam go do zagrania.

Mam też pewną satysfakcję, bo znalazłem na MW teleport na Radar, którego szukali gameplayerowcy i nie znaleźli.

 

Spoiler

Widoki

ss_fred_04-26-20_11-33-50_(l07_military).thumb.jpg.510fe20d906a23c2abef73f1f9a7fd5d.jpgss_fred_04-26-20_12-06-22_(l07_military).thumb.jpg.50e82b04ec8d85d33e9e47bd46386c64.jpg

                          Wlezą wszędzie.                                                                    Zamiast wagonu śrutu, wystarczy jedna elektra.

ss_fred_04-26-20_15-29-36_(l10_radar).thumb.jpg.e98c430708904e33f8f5d6608680bc87.jpgss_fred_04-26-20_15-27-20_(l10_radar).thumb.jpg.3a05184522042f38e950199a06238bc7.jpg

 

 

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.04.2020 o 18:38, kondotier napisał:

znalazłem na MW teleport na Radar,

Mowa o teleporcie na krzyżu koło trupa, czy może udało Ci się znalazłeś jakiś inny?

Jest jeszcze jeden wariant zakończenia, poniższą planszę można zobaczyć na skrzyżowaniu dróg prowadzących do anten i do Prypeci.

362440347_kr.thumb.jpg.a0b039c3065155f6da5f824db56e16f8.jpg

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@gawron  Tak, to o teleporcie w krzyżu, na który jest naprowadzenie, że pilnują go najemnicy. Skorzystanie z niego trochę komplikuje logikę gry, bo lądując przy antenach, niektórych NPCów spotykamy w niewłaściwej kolejności. A także, w zależności od tego jak podejdziemy do zadania na platynę i znalezienie fleszki do sarkofagu, możemy dostać z wyprzedzeniem dialog u Wilka o przejściu na CEA, którego nie da się zrealizować.

Ale też znalazłem drugi, z naprowadzenia infem chyba z PDA w wagoniku na początku Radaru. Jest w wiosce, pilnowany przez "pijawki karmione Wolnościowcami".

Jest w tej piwnicy z radiacją, zastawionej podestem i beczką. Lądujemy na początku Radaru.

A tę końcówkę jaką pokazałeś, to się dostaje tylko gdy idzie się w stronę tele na Prypeć? Bo tam się nie zapuszczałem, nie widząc potrzeby. Czy przy jakimś konkretnym prowadzeniu wątku gry?

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 28.04.2020 o 12:00, kondotier napisał:

A tę końcówkę jaką pokazałeś, to się dostaje tylko gdy idzie się w stronę tele na Prypeć? Bo tam się nie zapuszczałem, nie widząc potrzeby. Czy przy jakimś konkretnym prowadzeniu wątku gry?

Ten wariant zakończenia otrzymamy, gdy GG po podniesieniu platyny powiadomi Sidorowicza i poprosi go o pomoc.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
W dniu 22.04.2020 o 11:08, gawron napisał:

Uważam, że ten mod jest dobry, klimatyczny i mocno niedoceniony. Mnie spodobał się na tyle, że zrobiłem do niego składaka graficzno-gameplayowego. Co znalazło się w składaku: nowy wygląd otoczenia, pogoda, parę przedmiotów, modele stalkerów i broni (nie mogło zabraknąć pepeszki, także tej z magazynkiem łukowym), efekt głodu, pragnienia, manierka itd. Dla zachowania charakteru nieco starszego STALKERA starałem się unikać HD paczek i modeli de luxe. Autor zdziałał moda na 1.0004 więc i ten składak został zrobiony na czwórce. Postaram się wieczorem wrzucić parę screenów. Mod jest w trakcie spolszczenia.

Całkowicie zgadzam się z @gawronem w ocenie tego moda. Bardzo też podobają mi się zmiany graficzno-gameplayowe, zrobione przez @gawrona. Dopiero zaczynam rozgrywkę, jak pogram dłużej, to napiszę więcej.

ss_jarek_06-05-20_07-34-21_(l01_escape).thumb.jpg.ca96de3378649501149c88776c6acbee.jpg

 

  • Super 2
  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.