Jump to content
kamil190

S.T.A.L.K.E.R. F.M.

Recommended Posts

0235facbc5e19.jpg
Nazwa: S.T.A.L.K.E.R. F.M.
Platforma: Cień Czarnobyla - 1.0004
Twórca: stalkerFM
Data wyjścia: 31.12.2019r.
Spolszczenie: @gawron
Testy: @mkk7, @smox

Opis:

Spoiler

Wydarzenia mają miejsce po pewnym czasie z oryginalnej wersji "Cienia Czarnobyla". Sarkofag CEA jest przykryty ochronną kopułą, a na Radarze szaleją mutanty. Zycie stalkera jest trudne i niewiele warte.
Żadnego freeplay'a. Pięć różnych końcówek, jedna z których pozwoli powrócić do gry.
Fabuła zmieniona całkowicie. Misje nowe, albo wstawione w oryginalne, jak na Kordonie, z czego wszystko się zaczyna. Postacie nowe, oprócz ożywiających sobą Cienia Czarnobyla - Sidorowicz, Barman i inni. Oznacza to, że z tego zestawu, co mieli twórcy gry, zbudowana jest nowa fabuła.

Instalacja:

Spoiler

1. Stalker SoC 1.0004.
2. Kopia gamedaty do głównego katalogu gry.
3. Kopia plików bin moda do bin gry (niezapominany o kopii bezpieczeństwa).
4. Plik user (niweluje świecący beton) kopiujemy do folderu z zapisami.
5. Do skrótu na pulpicie dopisujemy -nointro.
6. Można grać.

Link:

Spoiler

Pełna wersja ( Mod + Spolszczenie +  paczka gamepalayowo-graficzna )
https://zone.stalkerteam.pl/file/321

Wskazówki:

Spoiler

1. Dialogi często zmuszają do wyboru, dlatego dobrze jest zrobić twardy zapis przed rozmową z questowymi stalkerami.
2. Na Kordonie rozmowę z Przewodnikiem Wasilijem najlepiej zakończyć polowaniem na mutanty.
3. W początkowej fazie gry należy trzymać się fabuły. Jeśli GG ma udać się do Doliny Mroku przez Wysypisko, to nie robimy po drodze wycieczki na Agroprom (możemy połamać skrypty) tylko pomagamy stalkerom i lecimy do doliny.
4. Jeśli zdecydujemy się na dotarcie do Baru jako powinnościowec (moim zdaniem jest to wariant uboższy) nie rozmawiamy z Woroninem, tylko od razu idziemy do Petrenki, nie pomagamy też Bromowi z bronią, to zadanie to ślepa uliczka.
5. W trakcie gry mogą (ale nie muszą) zdarzyć się wyloty bez loga, wystarczy wczytać ostatni zapis. Na pewno zaliczymy wylot po rozmowie z Barmanem na MW i zamknięciu planszy końcowej, wczytujemy zapis sprzed rozmowy z Łukaszem, wybieramy inną opcję dialogową i gramy dalej.

Screeny:

Spoiler

2.jpg.6b7e0521f4165999509e42d0a16b8afa.jpg3..jpg.c74b8f2d7921280a84b9d1bcb712dd46.jpg3.jpg.28e80ee5c9c1cd65997fe49e09bab519.jpg7.jpg.aa187b2d6f7a6418a33853a5489ff0d9.jpg


Dodatkowo:

Spoiler
  • Większość skryptów i prac, jak i wiedzy, zaczerpnięto z różnych forum stalkerskich.
  • Coś własnego.
  • Mod był testowany na SoC 1.0004
  • Zgodność z innymi modami nie była sprawdzana.

Wideo:

Spoiler

 

Źródło:

ap-pro.ru
sigerous.ru

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mod naruszony. Pobrałem wersję dla v.1.0006, bo dla v.1.0004 były jakieś problemy. Jak na razie rewelacji nie ma, ale grać można.

Zrzutów nie robiłem, bo nic mi w oko nie wpadło.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uważam, że ten mod jest dobry, klimatyczny i mocno niedoceniony. Mnie spodobał się na tyle, że zrobiłem do niego składaka graficzno-gameplayowego. Co znalazło się w składaku: nowy wygląd otoczenia, pogoda, parę przedmiotów, modele stalkerów i broni (nie mogło zabraknąć pepeszki, także tej z magazynkiem łukowym), efekt głodu, pragnienia, manierka itd. Dla zachowania charakteru nieco starszego STALKERA starałem się unikać HD paczek i modeli de luxe. Autor zdziałał moda na 1.0004 więc i ten składak został zrobiony na czwórce. Postaram się wieczorem wrzucić parę screenów. Mod jest w trakcie spolszczenia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@gawron  Powiedz mi, kiedy dostajemy, lub możemy kupić śpiwór. Bo możliwe, że nie mając świadomości że wygląda jak kurtka, mogłem go sprzedać.

I sprawdź przy odsyłaczu do pobierania v.1.0004, czy ten komunikat, że ta wersja jest słabo pobierana, nie stworzy problemów.

Wersja dla 1.0006 ma nową paczkę broni, tak jest w opisie.

Dotarłem dopiero do DM, więc za krótko gram, aby go oceniać. Jest niedoceniony, bo kto w niego zagra bez tłumaczenia?

Share this post


Link to post
Share on other sites
33 minuty temu, gawron napisał:

....nie mogło zabraknąć pepeszki, także tej z magazynkiem łukowym.......... Postaram się wieczorem wrzucić parę screenów. Mod jest w trakcie spolszczenia.

No chyba ktoś tu robi wersję spersonalizowaną pode mnie :D

@gawron a jakieś inne starocie oprócz pepeszki też są?

Kurcze 7,5MB to chyba króciutki ten mod jeśli chodzi o fabułę i zadania?

@edit  

Chociaż w sumie pierwsza Apokalipsa miała ~16MB i była całkiem długim modem :)

Tu widzę jakieś gameplaye to całkiem nieźle przynajmniej 10-15 godzinek powinno się wyciągnąć (nie wiem jak mocno filmiki przycięte z przechodzenia), zależy jak kto gra.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, kondotier napisał:

Powiedz mi, kiedy dostajemy, lub możemy kupić śpiwór.

Śpiwór wręcza Sidorowicz właśnie po powrocie z Doliny Mroku, sam zaproponuje GG, żeby odpoczął.

1 godzinę temu, kondotier napisał:

Jest niedoceniony, bo kto w niego zagra bez tłumaczenia?

Jest niedoceniony, ponieważ to tylko skrypty i configi - jak coś może być dobre, skoro nie błyska.

1 godzinę temu, tom3kb napisał:

No chyba ktoś tu robi wersję spersonalizowaną pode mnie :D

Jak najbardziej możesz tak to odczytywać:)

Jest jeszcze TT i SVT a z młodszych to Zastawa. Sam wiesz, że złomu to można napakować, ale wtedy to i waga i forma mogłaby przerosnąć treść.

Mniej więcej jest tak, jak napisałeś, przejście moda zajmuje jakieś 15 - 20 godzin, zależy jak kro gra.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@gawron a tam coś jest napisane w opisie moda, że śpiwór wygląda jak model kurtki to może i to by było warto zamienić żeby ludzie niechcący nie wywalali albo i nie sprzedali :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ss_fred_04-22-20_12-38-36_(l04_darkvalley).thumb.jpg.20b26baa1feeafff9084348d1349eb60.jpg

Na pytanie o śpiwór sam sobie odpowiedziałem grą.

Ta wersja na 1.0006 ma sporo zmian na lepsze. Widzę to po mojej grze, w porównaniu z tym co widziałem na filmikach, zanim wziąłem się za moda.

Paczka broni, tekstury, pogoda. No i "śpiwór" jest śpiworem a nie kurtką.

ss_fred_04-22-20_14-31-07_(l01_escape).thumb.jpg.a89eef1592baede4a998a92c24572f5c.jpg

Widocznie w DM spisałem się "wspaniale" bo stara sknera dała mi ich aż dwa.

Jak na Kordonie zadania były podobne, na Wysypisku te co się pojawiły takie same, to w DM z wyjątkiem zadania Kuli fabuła całkiem nowa.

Niżej zrzuty pokazujące tekstury i niektóre HUDy.

Spoiler

ss_fred_04-22-20_13-30-48_(l04_darkvalley).thumb.jpg.35e975bec1ebb8ba8fedff2dea62d574.jpgss_fred_04-22-20_13-38-40_(l01_escape).thumb.jpg.15b1a43fc09c860f4b4f3b2681f239ba.jpgss_fred_04-22-20_14-36-05_(l01_escape).thumb.jpg.54fb49d7c0f1173ca4746181d0c074cb.jpgss_fred_04-22-20_12-43-43_(l04_darkvalley).thumb.jpg.228a9729c15645b23a950f6186dab8f8.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.thumb.jpg.3308e88b62d5e5db35fb3c28076b3e68.jpg

Składak ma charakter typowo wiosenno-letni, a że Zona to nie miejsce po erupcji wulkany, nikt też tam łąk i trawników nie kosi, więc chwasty i inne rośliny kwitną w najlepsze. Tak to mniej więcej wygląda:

Spoiler

2.thumb.jpg.9c80d8d55a17f46a0c1d5c7eee93461a.jpg

3..thumb.jpg.76ebb9f2f2d269f9d349c02e79d1a0cd.jpg

3.thumb.jpg.9035cee2d861136ab75810c11e1701fa.jpg

4.thumb.jpg.48a54f69456cc765a08358d76916add7.jpg

5.thumb.jpg.c81ee47b4cf5e4f606aa6502e2aba71e.jpg

6.thumb.jpg.121d27d88f0e3a3a2aa85dd8a7ed2cce.jpg

7.thumb.jpg.8d0360d5a34d09e10fffd4930163086b.jpg

8.thumb.jpg.7b26460c5ee962d62fa380c389883247.jpg

9.thumb.jpg.c0ae6372d455aa3dae634227431d01f0.jpg

10..thumb.jpg.43f2caa44a52f0a78a3480dbae086746.jpg

10.thumb.jpg.63ae0eb0d4c9368d067ded3eb3675f7e.jpg

Dwie z pięciu plansz końcowych, jakie ewentualnie możemy zobaczyć.

11.thumb.jpg.322171bfd6d76e9d505935f1c47a3587.jpg

12.thumb.jpg.bcf2099a52491e5338820d8a0b5a5177.jpg

@tom3kb, specjalnie coś dla Ciebie, do wyboru do koloru:)

Spoiler

1074889226_1.thumb.jpg.2b6c6e20f6b660c8fefc8ca658047577.jpg

356925551_2.thumb.jpg.b2059d27adc1c3390ae0a53e1a82c6c1.jpg

5 godzin temu, kondotier napisał:

Ta wersja na 1.0006 ma sporo zmian na lepsze.

To prawda, jednak modyfikacja została zrobiona na 1.0004 i na pytania grających na wersjach przystosowanych pod 1.0006 dotyczące jakichś problemów, twórca modyfikacji odsyłał do autorów tychże przystosowań. Ale oczywiście każdy robi jak chce.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@gawron elegancko wygląda :)

Przyda się taki krótszy modzik do przejścia i odstresowania, szczególnie jak gra się w jakieś OPki.

Ty to masz dryg do takiego odpicowywania lekkiego takich modów robionych na czystym Stalkerze. :D

Nie za dużo, niezamało. Tak w sam raz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I pierwszy mocny zgrzyt w modzie. Po zrobieniu zadań na Agro, na Wysypisku Lis nie ma dialogu. Wsparłem się filmikiem i się okazuje, że nie tylko u mnie.

No cóż, jutro trzeba będzie powtórzyć z teleportu na Wysypie. Ciekawe, za którym razem się mi uda.

Różne pukawki, a przy okazji i widoczki.

ss_fred_04-22-20_17-13-31_(l04_darkvalley).thumb.jpg.3b23a544a84690f304e1e517e506bd66.jpgss_fred_04-22-20_17-14-07_(l04_darkvalley).thumb.jpg.053924fb118a2edcd3bdc3506530299c.jpgss_fred_04-22-20_17-23-58_(l04_darkvalley).thumb.jpg.142eb6d51813bb7747f7dc526e2c569a.jpgss_fred_04-22-20_17-27-08_(l04_darkvalley).thumb.jpg.8fbc1d89168ee05c2b9998b271697bc6.jpg

Musiałem coś wyrzucić z plecaka przez nadwagę, padło na wódkę. No i wyszedł ciekawy obrazek.

ss_fred_04-22-20_16-13-35_(l04_darkvalley).thumb.jpg.21eaeb1ad6a4774786ddac7a469401b7.jpg

@gawron  :048:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

PODBICIE.

Dobrze, że na forum nie słychać  :cussingwhite: . Nie zliczę, ile razy powtarzałem wejście na Agroprom i próbę uratowania bandyty-samotnika. Nie wiadomo do końca czym jest. Bandytą przebranym za stalkera i wystawionym jako przynęta ( bandytą jest przy pierwszej rozmowie ), który jak się zacznie walka wali do nas jak w kaczy kuper kiedy odstrzeliwujemy bandziorów z daleka, czy faktycznie samotnikiem ( takim jest jak przeżyje walkę ) jak przy drugiej rozmowie, kiedy bandę rozwaliliśmy z bliska.   Na dodatek w podziemiach stalker-zjawa był wrogi. Ale ostatecznie Lis na Wysypisku stał się rozmowny. Wyskoczyło mi też zadanie z podstawki od barmana, ale później nie było rozmowy o nagrodzie, aż zadanie czasowo się przewaliło. Pocieszam się tym, że gameplayerowcy też powtarzali po parę razy. 

Ale już dotarłem na Jantar, jutro po nim trochę podziałam.  Zrzutów nie mam, bo powtórka z rozrywki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@kondotierze. Jak pisałem wcześniej gram na poprawionej wersji moda 1.0004 i nie miałem, żadnego ze wspomnianych przez Ciebie problemów. Jedynie co to wielokrotnie próbowałem uratować stalkera z rąk bandytów po przejściu na Agroprom, w mojej wersji jest nieco trudniej:), a chciałem, żeby przeżył. Jedyne problemy, jakie miałem z tym modem, to kilka wylotów bez loga, wystarczyło wczytać ostatni zapis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gawron - jak się zorientowałeś także gram od początku na 10004, czarna bandycka kurta jest śpiworem i dostałem ją po którejś tam misji na Kordonie, jest trudniej niż w oryginale i inne podejście trzeba mieć do rozgrywki.

Jak dla mnie to taki średni mod ale może być rewelacji nie ma, jest fajnie bo jest nowy scenariusz.

Edited by vidkunsen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiedy pierwszy raz ( stalker-bandyta ) został przeze mnie zabity za atakowanie, ten stalker-zjawa w podziemiach był i dał mi naprowadzenie na maszynę szyfrującą. Przy kolejnych próbach, gdy stalkera-bandytę zabijali bandyci, też. Dopiero gdy udało mi się go uratować - zastosowałem sztuczkę, przed rozmową podrzuciłem mu lepszą broń - duch stał się wrogi. Może nie trzeba było podrzucać takiej jak ja, ale tylko tego obrzyna co tam bezpańsko leży. W każdym bądź razie, wszelkie "groźne" dźwięki i informacja "twoje życie - moim życiem", przychodziły. Mod ma wariantowość rozwiązań, to może tak powinno być.

Śpiwór mam o normalnym wyglądzie, za to maska przeciwgazowa do pokonania kanałów, w odróżnieniu od tego co widziałem na filmikach, ma wygląd kurtki bandyckiej. Śpiwór widać na zrzucie, w moim inwentarzu, lewy dolny róg.

ss_fred_04-23-20_18-03-19_(l02_garbage).thumb.jpg.28aec93eb06cba1f72b2dac79b3566b9.jpg

Mam trochę dziadostwa w inwentarzu, ale już teraz wiem i więcej nie zbieram, że to nie jest potrzebne. Raz, że mało jest takich co to kupią, a dwa, mod co chwilę nam podrzuca jakiś nowy pancerz, atrakcyjną pukawkę, amunicję, lekarstwa i żarcie.

Jednak jest stara bolączka ciągnąca się od podstawki. To odporność bandytów w kurteczkach. Te ich kurteczki są bardziej kuloodporne niż kurtka stalkera, czy najemnika. Seria z AK74 ciężką amunicją nie wystarcza. Jedyne czułe miejsce ( jak każdy mężczyzna ) bandyci mają w kroczu. Padają jak muchy.

A problem z zadaniem od barmana. Na filmikach przychodziło on dopiero przy powrocie z Agro. Ja go natomiast dostałem gdy dopiero wszedłem z DM na Wysypisko, razem z zadaniem szukania gitarzysty.

A co dotyczy jakości moda, to tu od dłuższego czasu mamy z @vidkunsen wspólne zdanie. Atrakcyjnym jest mod tylko w tych fragmentach, gdzie jest nowy scenariusz. A szczególnie się mi spodobała rola Lisa. Nareszcie ruszył dupsko z tych ruin i psów się nie boi.

Jednak na jakąś ocenę moda grubo za wcześnie. Gram, bo na bezrybiu i rak ryba. Do finału jeszcze daaaaleeeko.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

W związku z wariantowością wykonywania zadań, sprawdziłem, jak to jest grać za Powinnościowca w Rostoku.

I znowu wystąpił zgrzyt. Po barze mogłem we wdzianku Powinności chodzić bez problemu, rozmawiać, brać zadania poboczne.

Ale w momencie wykonywania zadania dla Pietrenki, z nieznanego powodu - zadanie nie ma nic wspólnego z NPCami w Barze - stalkernia zmienia się we wrogą, wali do GG, wpada na teren Powinności bez jej reakcji. Zmiana wdzianka na stalkerskie, które dostaliśmy dla zadania, dodatkowo wywołuje wrogość Powinności.

Chytrością zadanie można wykonać, ale w dalszej grze bar już nie dla nas.

Znalazłem tylko 1. filmik z takim działaniem. Kogo cieki, może pooglądać tę akcję od 11.min.

https://www.youtube.com/watch?v=60HolZslvRY&list=PLnZakEPmkuSJsEnlrGhCOzQQbjx6xHVEN&index=4

Z tym, że u mnie było ostrzej, stalkerzy już przy rozmowie z Pietrenką zaczynali strzelaninę.

Wracam więc do poprzedniej gry, gdy już jestem na Jantarze.

DODANO:

Wróciłem, załatwiłem co trza było i już jestem na MW. Następny krok, to Radar i platyna dla Sidorowicza. No i kilka zrzutów dla obserwatorów.

Jest tradycyjnie                                                                                                    Ale to co potrzebne, też się znajdzie.

ss_fred_04-23-20_19-53-31_(l06_rostok).thumb.jpg.68622acc9fb449848266e6a24d49089d.jpgss_fred_04-24-20_20-29-09_(l08_yantar).thumb.jpg.106c7ebbdfb8b3f5905606832bb500e0.jpg

Komitety powitalne

ss_fred_04-24-20_22-25-23_(l08u_brainlab).thumb.jpg.27d1b1d2be0bd2c5db592d83e92b94fe.jpgss_fred_04-24-20_22-18-28_(l08u_brainlab).thumb.jpg.0a1fc502dce80893db594efa8c2d17df.jpg

I radość o poranku

ss_fred_04-24-20_23-19-43_(l08_yantar).thumb.jpg.f18dbde0a052da7d4d80d8c2293c101d.jpg

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

PODBICIE TEMATU.

No i mod skończony, chyba. A chyba dlatego, że ma on kilka zakończeń, zależnych od wybranych opcji dialogowych. Kilka razy powtarzałem grę z drugiej opcji, aby mieć rozeznanie do czego prowadzi. Poniżej zrzuty ekranu z 4. z 5. możliwych końcówek i ta finalna między nimi.

ss_fred_04-26-20_11-45-52_(l07_military).thumb.jpg.c8e27081ca1abe652f0b6f08aa886596.jpgss_fred_04-26-20_14-12-14_(l03_agroprom).thumb.jpg.bf8c6bf31fd86d2ecd0088f4a4af8d28.jpgss_fred_04-26-20_16-48-27_(l12u_sarcofag).thumb.jpg.c188f7cc0290055f0c67724585d14166.jpgss_fred_04-26-20_17-43-43_(l12u_control_monolith).thumb.jpg.6f3b49cd3440ca993c2d43abdea0f3ea.jpg

                                                                                                            A to finalna końcówka. Podnosimy notatkę, wprowadzamy

Nawet końcówki są z wyborem.                                                         kod do pulpitu i żegnamy się z modem.

ss_fred_04-26-20_16-12-46_(l12u_sarcofag).thumb.jpg.cb5bb5f116d9a6f37fb3f81be60531a5.jpgss_fred_04-26-20_17-31-17_(l12u_control_monolith).thumb.jpg.7e227f7aba7821cdc0b61005aa7ae64b.jpg

Mod mimo że wg. mnie nadal wymaga naprawienia w kilku miejscach logiki, jest całkowicie grywalny i kiedy pojawi się spolszczenie, polecam go do zagrania.

Mam też pewną satysfakcję, bo znalazłem na MW teleport na Radar, którego szukali gameplayerowcy i nie znaleźli.

 

Spoiler

Widoki

ss_fred_04-26-20_11-33-50_(l07_military).thumb.jpg.510fe20d906a23c2abef73f1f9a7fd5d.jpgss_fred_04-26-20_12-06-22_(l07_military).thumb.jpg.50e82b04ec8d85d33e9e47bd46386c64.jpg

                          Wlezą wszędzie.                                                                    Zamiast wagonu śrutu, wystarczy jedna elektra.

ss_fred_04-26-20_15-29-36_(l10_radar).thumb.jpg.e98c430708904e33f8f5d6608680bc87.jpgss_fred_04-26-20_15-27-20_(l10_radar).thumb.jpg.3a05184522042f38e950199a06238bc7.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 26.04.2020 o 18:38, kondotier napisał:

znalazłem na MW teleport na Radar,

Mowa o teleporcie na krzyżu koło trupa, czy może udało Ci się znalazłeś jakiś inny?

Jest jeszcze jeden wariant zakończenia, poniższą planszę można zobaczyć na skrzyżowaniu dróg prowadzących do anten i do Prypeci.

362440347_kr.thumb.jpg.a0b039c3065155f6da5f824db56e16f8.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@gawron  Tak, to o teleporcie w krzyżu, na który jest naprowadzenie, że pilnują go najemnicy. Skorzystanie z niego trochę komplikuje logikę gry, bo lądując przy antenach, niektórych NPCów spotykamy w niewłaściwej kolejności. A także, w zależności od tego jak podejdziemy do zadania na platynę i znalezienie fleszki do sarkofagu, możemy dostać z wyprzedzeniem dialog u Wilka o przejściu na CEA, którego nie da się zrealizować.

Ale też znalazłem drugi, z naprowadzenia infem chyba z PDA w wagoniku na początku Radaru. Jest w wiosce, pilnowany przez "pijawki karmione Wolnościowcami".

Jest w tej piwnicy z radiacją, zastawionej podestem i beczką. Lądujemy na początku Radaru.

A tę końcówkę jaką pokazałeś, to się dostaje tylko gdy idzie się w stronę tele na Prypeć? Bo tam się nie zapuszczałem, nie widząc potrzeby. Czy przy jakimś konkretnym prowadzeniu wątku gry?

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 28.04.2020 o 12:00, kondotier napisał:

A tę końcówkę jaką pokazałeś, to się dostaje tylko gdy idzie się w stronę tele na Prypeć? Bo tam się nie zapuszczałem, nie widząc potrzeby. Czy przy jakimś konkretnym prowadzeniu wątku gry?

Ten wariant zakończenia otrzymamy, gdy GG po podniesieniu platyny powiadomi Sidorowicza i poprosi go o pomoc.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 22.04.2020 o 11:08, gawron napisał:

Uważam, że ten mod jest dobry, klimatyczny i mocno niedoceniony. Mnie spodobał się na tyle, że zrobiłem do niego składaka graficzno-gameplayowego. Co znalazło się w składaku: nowy wygląd otoczenia, pogoda, parę przedmiotów, modele stalkerów i broni (nie mogło zabraknąć pepeszki, także tej z magazynkiem łukowym), efekt głodu, pragnienia, manierka itd. Dla zachowania charakteru nieco starszego STALKERA starałem się unikać HD paczek i modeli de luxe. Autor zdziałał moda na 1.0004 więc i ten składak został zrobiony na czwórce. Postaram się wieczorem wrzucić parę screenów. Mod jest w trakcie spolszczenia.

Całkowicie zgadzam się z @gawronem w ocenie tego moda. Bardzo też podobają mi się zmiany graficzno-gameplayowe, zrobione przez @gawrona. Dopiero zaczynam rozgrywkę, jak pogram dłużej, to napiszę więcej.

ss_jarek_06-05-20_07-34-21_(l01_escape).thumb.jpg.ca96de3378649501149c88776c6acbee.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Discord
Comunity