Jump to content

The Exception


Agrael

Recommended Posts

Platforma: Zew Prypeci 1.6.02
Data premiery: 10.02.2024 r.
Autor: QueroMas


OPIS:

Spoiler

Historia rozpoczyna się w momencie, gdy niejaki Powolny wynajmuje doświadczonego zabójcę o ksywce Tomas z zamiarem wyeliminowania grupy stalkerów przebywających na obszarze CzEJ. Jednak za prostym, jak mogłoby się wydawać, zabójstwem na zlecenie kryje się coś więcej, co zmusza protagonistę do złamania swoich zasad i zamiast wywiązać się z umowy, zaczyna prowadzić własną grę, ujawniając ciąg wydarzeń, które swój początek miały 20 lat temu.


Cechy moda:

  • za podstawę posłużył x-64 silnik z STCoP 3.5;
  • paczka broni STCoP 3.5;
  • adaptacja CGIM 2;
  • 10 lokacji z anulowanego moda Na przekór śmierci 3;
  • 32 różnego rodzaju medykamentów;
  • 27 rodzajów żywności i napojów;
  • 54 kombinezony i 15 hełmów;
  • 11 noży;
  • 103 artefakty - w tym 73 unikalne (po jednej sztuce);
  • 21 anomalii;
  • 5 detektorów z własnym slotem;
  • ilość posiadanych śrub nie jest już nieskończona;
  • 3 rodzaje zestawów naprawczych - do broni, kombinezonów oraz uniwersalne;
  • 43 mutanty (129 modeli z unikalnymi teksturami) z możliwością pozyskania ich części ciał;
  • nowe właściwości wśród poszczególnych artefaktów oraz leków;
  • nowy HUD i inwentarz;
  • lekko przeprojektowany PDA;
  • nocą zamiast wron latają nietoperze.

Wykorzystane projekty: 

Spoiler

 

PORADY:

Spoiler

Wskazówki dot. rozgrywki:

  • Mod oferuje jedynie główny wątek fabularny. Nie ma zadań pobocznych, ale wszystkie lokacje są zaludnione. Można również znaleźć artefakty (zarówno w anomalnych strefach, jak i w pojedynczych anomaliach), schowki, unikalne artefakty (po jednym egzemplarzu) lub spotkać rzadko występujące mutanty. 
  • Testy modyfikacji odbyły się na DX11. Na innych rendererach wydajność nie jest gwarantowana.
  • Żeby wziąć nóż do rzucania, należy wyciągnąć śrubę i nacisnąć klawisz odpowiadający za zmianę rodzaju amunicji. W celu skorzystania z nożna trzeba posiadać co najmniej jedną śrubę w ekwipunku.
  • W lokacjach na północ od Wysypiska nie ma handlarzy (występuje tylko jeden fabularny NPC, który będzie mógł sprzedać jedzenie bądź wodę), więc lepiej zaopatrzyć się w zapas żywności, medykamentów oraz niezbędnej amunicji.
  • W modyfikacji nie można korzystać z pojazdów. 
  • Istnieje możliwość kupna zestawów naprawczych u handlarzy. 
  • Po ukończeniu fabuły dostępny jest freeplay (zasadniczo taki sam jak w oryginalnym Zewie Prypeci - brak zadań, można swobodnie eksplorować lokacje, poszukać artefaktów, a następnie opuścić Zonę).

GALERIA:

Spoiler

RIMwn0ltnVk.jpg  Jt5l8udGd1U.jpg

lVOIkMV2pT4.jpg  uynghHhnYTQ.jpg

kLOIj44bMys.jpg  7K8MjZd0ArA.jpg

INSTALACJA:

Spoiler

Zalecana kolejność instalacji:

1. Zew Prypeci 1.6.02.


2. W głównym katalogu gry należy usunąć folder bin


3. Zawartość pobranego archiwum moda umieszczamy w głównym katalogu gry.


4. Dodajemy ewentualne patche bądź poprawki do moda. 
 

 

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod:

  • Google Drive - [KLIK]

Fix 20: 

  •  
  • Google Drive - [KLIK]


Źródło: APPROTS.png.4603aa7965381464d0b7bb29c67170af.png
 

  • Positive 4
  • Cool 2
Link to comment
Share on other sites

Pierwsze płoty za koty, czy jakoś tak to leci, Dolina cieni - początek, parę misji, strzelanek, bandyty, najmusy, wściekłe jorki - szczury, psy oba rodzaje, dziki, pijawki.

Spora lokacja, dużo zabudowan różnorakiego przeznaczenia, sporo misji zanim mnie sidor na nastepna lokację posłał.

Zadanie główne - ukatrupić niemieckich dywersantów - wbrew opinii "znawców" co w moda nie grali jest solidna fabuła i na razie brak wolnej gry - tzw. fripleja.

Sporo nowych artefaktów z nowymi właściwościami, nowych anomalii, duży asortyment u kupca/ów, mój imiennik ma co robić.

Gra wciaga jak pestki z dyni. ;) :) 

 

ss_tomahawk_02-14-24_19-00-33_(shadows_valley).jpg

ss_tomahawk_02-14-24_19-06-53_(shadows_valley).jpg

p.s. sporo korzystam z podpowiedzi tych co już grali.

Link to comment
Share on other sites

17 minut temu, vidkunsen napisał(a):

Wbrew opinii "znawców" co w moda nie grali jest solidna fabuła i na razie brak wolnej gry - tzw. fripleja.

A do kogo ten tekst w ogóle? Przecież w tego moda na razie nikt tu nie gra, a przynajmniej o nim nie pisze. Tym bardziej nikt o fabule moda nie wspomina.

Tu są tylko twoje posty więc 🤔🥴

 

A Freeplay to masz po przejściu głównej fabuły. Plus info, że istnieje praktycznie tylko główna fabuła w modzie, brak zadań pobocznych.

Cytat

в моде присутствует только основная сюжетная линия, побочных квестов нет, при этом все локации заселены

.....

после финала доступен фриплей (по сути такой же как и в оригинале ЗП - квестов нет, можно доисследовать локации, поискать артефакты, а потом уйти и Зоны)

 

 

Link to comment
Share on other sites

6 minut temu, vidkunsen napisał(a):

Na forach innych niż to byla opinia

A to teraz kumam. Fabuła rzecz gustu, mnie trochę martwi brak zadań pobocznych, szczególnie, że sporo map w tym modzie więc pasowałoby żeby było co robić ale w sumie i w fabule głównej może być dużo różnych zadań więc może nie ma się co martwić.

No i to pierwszy mod autora to raczej cudów nie trzeba się spodziewać.

Link to comment
Share on other sites

Sama główna fabuła wystarczy, po drodze od kwestu do kwestu można parac sie zbieractwem, arty - w nocy lepiej widoczne, części mutantów, schowki, można zarobić tylko trzeba być cierpliwym coby z gołym tyłkiem nie łazić i nie razic przekleństwami zamiast ogniem z toza lub innej pukawki.

1/ najwazniejsze to zdobyć/kupić u sidora: nóż, śpiwór, żarcie, medykamenty itd/itp.

Link to comment
Share on other sites

Witajcie.

Szukałem co by tu przetłumaczyć. Znalazłem nawet taki mod retro i kiedyś do niego na pewno wrócę, ale jak zwykle @vidkunsen zwrócił moją uwagę na ciekawego (i na czasie) moda, więc przedstawiam projekt:
ss_oldman_02-14-24_22-59-06_(mainmenu).thumb.jpg.b4d26e68bd287b89a830b840dee1f0db.jpg

Zacząłem prace nad spolszczeniem tego moda  i oceniam, że obecnie mam ukończone około 30% tłumaczenia.
O dacie premiery powiadomię.

p.s. Informuję Was o moich planach spolszczenia na tak wczesnym etapie, po to żebym nie mógł się wymigać z ukończenia tłumaczenia ;)  

  • Positive 3
  • Cool 3
Link to comment
Share on other sites

Tak dłubię w tłumaczeniu (na dzisiaj mam ukończone około 75%) i mogę potwierdzić, mod zapowiada się ciekawie, ale 
autor to taki trochę "leniuszek". Nie oznacza to niczego złego - tylko więcej pracy dla mnie... ;)   

Snap4.thumb.jpg.f813e704cd65ba9f3711bddfc3d12819.jpg

Pozdrawiam zainteresowanych.   

  • Positive 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity