Skocz do zawartości

Cisza po burzy


Agrael

Rekomendowane odpowiedzi

logo.jpg

Tytuł oryginalny: Затишье после бури
Platforma: Zew Prypeci 1.6.02   
Data premiery: 10.12.2023 r.
Autor spolszczenia: @OldMan
Autor: Anarxist
Śr. długość rozgrywki: (ok. 4 godzin)


OPIS:

Spoiler

Członek "Kolegium naukowego" za namową profesora udaje się do Strefy Wykluczenia w poszukiwaniu opuszczonego laboratorium...


Cechy moda:

  • nowa fabuła, 
  • nowe lokacje,
  • lekkie zmiany w grafice, 
  • nowa paczka broni. 

PORADY:

Spoiler

Porady odnośnie do moda od autora spolszczenia:

  • Przetłumaczyłem wszystko, ale dosłownie kilka nazw pozostało ze skryptów i nie było do nich rus opisów.
    Nie działa, też regulacja suwakami np. jasność czy gęstość trawy.

    Dodatkowo trochę problemów pojawia się pod sam koniec gry w laboratorium.
    Warto jest w tym miejscu, częściej robić twarde zapisy i zmienić typ renderowania na dynamiczny.
    Przed zejściem do pomieszczenia (w labolatorium), w którym znajdziemy "SEVĘ" drogę zagradzają nam wrota, które się nie otwierają, ale można 
    po prostu przez nie przejść.

    I ostatnia wskazówka.
    Jedną z ostatnich scen jest trudna walka z trzema "Pseudogigantami".
    Rozwiązałem problem w ten sposób, że nie wchodziłem do pomieszczenia z nimi.
    Otworzyłem wrota i zabiłem je z odległości. 

GALERIA:

Spoiler

Cisza po burzy_stalkerteam_scr1.jpg  Cisza po burzy_stalkerteam_scr2.jpg

Cisza po burzy_stalkerteam_scr3.jpg  Cisza po burzy_stalkerteam_scr4.jpg

INSTALACJA:

Spoiler
Zalecana kolejność instalacji:

1. Wystarczy rozpakować pobrane archiwum (najlepiej poza partycję systemową i katalogi Program Files) i grać.


2. Zawartość pobranego patcha do moda (gamedata) umieszczamy w głównym katalogu gry.


3. Należy stworzyć skrót do launcher.exe. Na przykład na pulpicie, a następnie uruchomić nim modyfikację. 
 

Polska wersja modyfikacji jest dostępna w wersji standalone - tzw. "repack". 

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod:


Patch finalny:

  • Nasz serwer - [KLIK]


Źródło: APPROTS.png.4603aa7965381464d0b7bb29c67170af.png
 

  • Super 1
  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie.
Proponuje do ogrania (5-6 godzin) mod "CIsza po burzy"
ss_oldman_01-17-24_21-49-35_(mainmenu).thumb.jpg.a9ab604d170762d88aade3ec202dd286.jpg

Dużym plusem moda  jest to, że akcja rozgrywa się na lokacji stworzonej całkowicie od początku.
Warto ją zwiedzić!
Trzeba też zauważyć, że to praca jednego autora i nie wszystko jest doskonałe.
Przetłumaczyłem wszystko, ale dosłownie kilka nazw pozostało ze skryptów i nie było do nich rus opisów.
Nie działa, też regulacja suwakami np. jasność czy gęstość trawy.

Dodatkowo trochę problemów pojawia się pod sam koniec gry w laboratorium.
Warto jest w tym miejscu, częściej robić twarde zapisy i zmienić typ renderowania na dynamiczny.
Przed zejściem do pomieszczenia (w labolatorium), w którym znajdziemy "SEVĘ" drogę zagradzają nam wrota, które się nie otwierają, ale można 
po prostu przez nie przejść.

I ostatnia wskazówka.
Jedną z ostatnich scen jest trudna walka z trzema "Pseudogigantami".
Rozwiązałem problem w ten sposób, że nie wchodziłem do pomieszczenia z nimi.
Otworzyłem wrota i zabiłem je z odległości. 

Moja ocena moda to 6/10   
ui_actor_staff_background.thumb.jpg.3f001e703ac49c28ab6706a29c40cd2f.jpg

Mod wystawiam do pobrania w wersji repack
Czyli wystarczy pobrać, wypakować w dowolne miejsce, zrobić skrót do laucher.exe na pulpit i można grać.

Podziękowania dla @smox i @Agrael za testy moda.

https://drive.google.com/file/d/1ch00q2yshN9bkrgFXcRojjJb2kjDnPIg/view?usp=sharing 

 

  • Dodatnia 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Agrael zmienił(a) tytuł na Cisza po burzy
  • Agrael przypiął/eła ten temat

 

55 minut temu, LisKot napisał(a):

@OldMan Tego drugiego nie poprawiłeś. Tego w ui_st_screen.xml

Kolejna szybka łatka tym razem z poprawkami do dwóch zgłoszeń @LisKot

Proszę @Agrael lub  @tom3kb o dodanie do pierwszego postu jako Patch 1.

Szybka łatka - wypakować do głównego katalogu ze zgodą na zamianę plików.
gamedata.7z

Do osób które jeszcze coś znajdą proszę o zgłaszanie ze screenami na PM.
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ss_daniel_01-16-24_15-16-19_(plain).jpg

Zawsze, gdy zaczynam przygodę z modem, którego autor jest początkującym modderem lub zaczyna zabawę z modowaniem, to staram się do takich projektów podchodzić z przymrużeniem oka. Z wiadomych względów nie należy ich krytycznie oceniać, choć wiadomo - czasami potrafią bardzo pozytywnie zaskoczyć.

Moim zdaniem "Cisza po burzy" to typowy przeciętniak jakich wiele. Zadania są proste i biegamy z punktu A do punktu B, żeby finalnie trafić do tajemniczego laboratorium. Za to mod ma jeden (moim zdaniem duży) plus i są nimi lokacje. W żadnym innym modzie ich nie widziałem, więc akurat to bardzo pozytywnie oceniam. 

Dzięki @OldMan za spolszczenie oraz to, że mogłem wziąć udział w testach :)

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Agrael dlatego pisałem żeby nie spodziewać się fajerwerków i doskonałości.
Ten mod to takie czekadełko przed spolszczonym True Stalker ;)

@LisKot podesłał mi zmieniony ekran startowy do moda na:

 476653580_DesktopScreenshot2024_01.18-16_46_08_02.jpg.10a0e90fc9239a9dc026385fc3b18b71.jpg

Więc jeśli ktoś chce takiej zmiany to zawartość załącznika trzeba wypakować do głównego
katalogu gry ze zgodą na podmianę plików (pamiętajcie o kopiach zapasowych) 
Do pierwszego postu można dodać to jako jedyny patch:
Patch 1_2.7z

Wskazówka: Jeśli po zmianie plików mod zawiśnie na menu. Trzeba zamknąć proces xrEngine.exe

Snap1.thumb.jpg.1811d0c9fbc9dda7953e9f4800846d69.jpg

Potem jest OK :)
Dzięki @LisKot

  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy odbieraniu zestawu ochronnego od technika taki wylot:

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : !m_error_code
[error]Function      : raii_guard::~raii_guard
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line          : 748
[error]Description   : ...l.k.e.r. - cisza po burzy\gamedata\scripts\_g.script:89: bad argument #3 to 'format' (string expected, got nil)

Nie uratowałem Innocentego jakby co i dłużej musiałem czekać na wykonanie pracy technika.

Na razie zmieniłem na dynamiczne oświetlenie i nie pomogło ale dziś mi się już nie chce bawić 😉

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.jpg

Nie jest to fabularne arcydzieło, ale modyfikacja godna uwagi, chociażby ze względu na świeżą dużą lokację i nowe kompleksy podziemne, trochę szkoda, że nie w pełni wykorzystane. Przydałoby się więcej życia i powodu do eksploracji obiektów. A poza tym grało mi się szybko przyjemnie i bezproblemowo.

Podziękowania dla autora spolszczenia.

Spoiler

 

2.jpg

3.jpg

4.jpg

 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niestety różne kombinacje z rozdziałką, rodzajem oświetlenia i ustawieniami graficznymi nic nie pomogły. Wylot pozostał, dodatkowo na niskich i statyce zmienił się na wylot z "za mało pamięci". Także nie dokończę moda, z mojej rozgrywki plusy to na pewno nowa mapa, premiowane zwiedzanie lokacji, znajdujemy sporo trupów z pda, które uruchamiają różne zadania. Fajne dźwięki broni i nie za dużo amunicji w trupach.

Z minusów no to ewidentnie wylot, który mnie zablokował 😏 mutanty blokujące się na mapie, stojące w miejscu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.