Jump to content

Cisza po burzy


Agrael

Recommended Posts

logo.jpg

Tytuł oryginalny: Затишье после бури
Platforma: Zew Prypeci 1.6.02   
Data premiery: 10.12.2023 r.
Autor spolszczenia: @OldMan
Autor: Anarxist
Śr. długość rozgrywki: (ok. 4 godzin)


OPIS:

Spoiler

Członek "Kolegium naukowego" za namową profesora udaje się do Strefy Wykluczenia w poszukiwaniu opuszczonego laboratorium...


Cechy moda:

  • nowa fabuła, 
  • nowe lokacje,
  • lekkie zmiany w grafice, 
  • nowa paczka broni. 

PORADY:

Spoiler

Porady odnośnie do moda od autora spolszczenia:

  • Przetłumaczyłem wszystko, ale dosłownie kilka nazw pozostało ze skryptów i nie było do nich rus opisów.
    Nie działa, też regulacja suwakami np. jasność czy gęstość trawy.

    Dodatkowo trochę problemów pojawia się pod sam koniec gry w laboratorium.
    Warto jest w tym miejscu, częściej robić twarde zapisy i zmienić typ renderowania na dynamiczny.
    Przed zejściem do pomieszczenia (w labolatorium), w którym znajdziemy "SEVĘ" drogę zagradzają nam wrota, które się nie otwierają, ale można 
    po prostu przez nie przejść.

    I ostatnia wskazówka.
    Jedną z ostatnich scen jest trudna walka z trzema "Pseudogigantami".
    Rozwiązałem problem w ten sposób, że nie wchodziłem do pomieszczenia z nimi.
    Otworzyłem wrota i zabiłem je z odległości. 

GALERIA:

Spoiler

Cisza po burzy_stalkerteam_scr1.jpg  Cisza po burzy_stalkerteam_scr2.jpg

Cisza po burzy_stalkerteam_scr3.jpg  Cisza po burzy_stalkerteam_scr4.jpg

INSTALACJA:

Spoiler
Zalecana kolejność instalacji:

1. Wystarczy rozpakować pobrane archiwum (najlepiej poza partycję systemową i katalogi Program Files) i grać.


2. Zawartość pobranego patcha do moda (gamedata) umieszczamy w głównym katalogu gry.


3. Należy stworzyć skrót do launcher.exe. Na przykład na pulpicie, a następnie uruchomić nim modyfikację. 
 

Polska wersja modyfikacji jest dostępna w wersji standalone - tzw. "repack". 

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod:


Patch finalny:

  • Nasz serwer - [KLIK]


Źródło: APPROTS.png.4603aa7965381464d0b7bb29c67170af.png
 

  • Cool 1
  • Positive 3
Link to comment
Share on other sites

Witajcie.
Proponuje do ogrania (5-6 godzin) mod "CIsza po burzy"
ss_oldman_01-17-24_21-49-35_(mainmenu).thumb.jpg.a9ab604d170762d88aade3ec202dd286.jpg

Dużym plusem moda  jest to, że akcja rozgrywa się na lokacji stworzonej całkowicie od początku.
Warto ją zwiedzić!
Trzeba też zauważyć, że to praca jednego autora i nie wszystko jest doskonałe.
Przetłumaczyłem wszystko, ale dosłownie kilka nazw pozostało ze skryptów i nie było do nich rus opisów.
Nie działa, też regulacja suwakami np. jasność czy gęstość trawy.

Dodatkowo trochę problemów pojawia się pod sam koniec gry w laboratorium.
Warto jest w tym miejscu, częściej robić twarde zapisy i zmienić typ renderowania na dynamiczny.
Przed zejściem do pomieszczenia (w labolatorium), w którym znajdziemy "SEVĘ" drogę zagradzają nam wrota, które się nie otwierają, ale można 
po prostu przez nie przejść.

I ostatnia wskazówka.
Jedną z ostatnich scen jest trudna walka z trzema "Pseudogigantami".
Rozwiązałem problem w ten sposób, że nie wchodziłem do pomieszczenia z nimi.
Otworzyłem wrota i zabiłem je z odległości. 

Moja ocena moda to 6/10   
ui_actor_staff_background.thumb.jpg.3f001e703ac49c28ab6706a29c40cd2f.jpg

Mod wystawiam do pobrania w wersji repack
Czyli wystarczy pobrać, wypakować w dowolne miejsce, zrobić skrót do laucher.exe na pulpit i można grać.

Podziękowania dla @smox i @Agrael za testy moda.

https://drive.google.com/file/d/1ch00q2yshN9bkrgFXcRojjJb2kjDnPIg/view?usp=sharing 

 

  • Positive 5
Link to comment
Share on other sites

  • Agrael changed the title to Cisza po burzy
  • Agrael pinned this topic

 

55 minut temu, LisKot napisał(a):

@OldMan Tego drugiego nie poprawiłeś. Tego w ui_st_screen.xml

Kolejna szybka łatka tym razem z poprawkami do dwóch zgłoszeń @LisKot

Proszę @Agrael lub  @tom3kb o dodanie do pierwszego postu jako Patch 1.

Szybka łatka - wypakować do głównego katalogu ze zgodą na zamianę plików.
gamedata.7z

Do osób które jeszcze coś znajdą proszę o zgłaszanie ze screenami na PM.
 

Link to comment
Share on other sites

ss_daniel_01-16-24_15-16-19_(plain).jpg

Zawsze, gdy zaczynam przygodę z modem, którego autor jest początkującym modderem lub zaczyna zabawę z modowaniem, to staram się do takich projektów podchodzić z przymrużeniem oka. Z wiadomych względów nie należy ich krytycznie oceniać, choć wiadomo - czasami potrafią bardzo pozytywnie zaskoczyć.

Moim zdaniem "Cisza po burzy" to typowy przeciętniak jakich wiele. Zadania są proste i biegamy z punktu A do punktu B, żeby finalnie trafić do tajemniczego laboratorium. Za to mod ma jeden (moim zdaniem duży) plus i są nimi lokacje. W żadnym innym modzie ich nie widziałem, więc akurat to bardzo pozytywnie oceniam. 

Dzięki @OldMan za spolszczenie oraz to, że mogłem wziąć udział w testach :)

  • Positive 3
Link to comment
Share on other sites

@Agrael dlatego pisałem żeby nie spodziewać się fajerwerków i doskonałości.
Ten mod to takie czekadełko przed spolszczonym True Stalker ;)

@LisKot podesłał mi zmieniony ekran startowy do moda na:

 476653580_DesktopScreenshot2024_01.18-16_46_08_02.jpg.10a0e90fc9239a9dc026385fc3b18b71.jpg

Więc jeśli ktoś chce takiej zmiany to zawartość załącznika trzeba wypakować do głównego
katalogu gry ze zgodą na podmianę plików (pamiętajcie o kopiach zapasowych) 
Do pierwszego postu można dodać to jako jedyny patch:
Patch 1_2.7z

Wskazówka: Jeśli po zmianie plików mod zawiśnie na menu. Trzeba zamknąć proces xrEngine.exe

Snap1.thumb.jpg.1811d0c9fbc9dda7953e9f4800846d69.jpg

Potem jest OK :)
Dzięki @LisKot

  

Link to comment
Share on other sites

Przy odbieraniu zestawu ochronnego od technika taki wylot:

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : !m_error_code
[error]Function      : raii_guard::~raii_guard
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line          : 748
[error]Description   : ...l.k.e.r. - cisza po burzy\gamedata\scripts\_g.script:89: bad argument #3 to 'format' (string expected, got nil)

Nie uratowałem Innocentego jakby co i dłużej musiałem czekać na wykonanie pracy technika.

Na razie zmieniłem na dynamiczne oświetlenie i nie pomogło ale dziś mi się już nie chce bawić 😉

Link to comment
Share on other sites

1.jpg

Nie jest to fabularne arcydzieło, ale modyfikacja godna uwagi, chociażby ze względu na świeżą dużą lokację i nowe kompleksy podziemne, trochę szkoda, że nie w pełni wykorzystane. Przydałoby się więcej życia i powodu do eksploracji obiektów. A poza tym grało mi się szybko przyjemnie i bezproblemowo.

Podziękowania dla autora spolszczenia.

Spoiler

 

2.jpg

3.jpg

4.jpg

 

  • Positive 2
Link to comment
Share on other sites

No niestety różne kombinacje z rozdziałką, rodzajem oświetlenia i ustawieniami graficznymi nic nie pomogły. Wylot pozostał, dodatkowo na niskich i statyce zmienił się na wylot z "za mało pamięci". Także nie dokończę moda, z mojej rozgrywki plusy to na pewno nowa mapa, premiowane zwiedzanie lokacji, znajdujemy sporo trupów z pda, które uruchamiają różne zadania. Fajne dźwięki broni i nie za dużo amunicji w trupach.

Z minusów no to ewidentnie wylot, który mnie zablokował 😏 mutanty blokujące się na mapie, stojące w miejscu.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.