Agrael Posted December 12, 2023 Report Share Posted December 12, 2023 Tytuł oryginalny: Затишье после бури Platforma: Zew Prypeci 1.6.02 Data premiery: 10.12.2023 r. Autor spolszczenia: @OldMan Autor: Anarxist Śr. długość rozgrywki: (ok. 4 godzin) OPIS: Spoiler Członek "Kolegium naukowego" za namową profesora udaje się do Strefy Wykluczenia w poszukiwaniu opuszczonego laboratorium... Cechy moda: nowa fabuła, nowe lokacje, lekkie zmiany w grafice, nowa paczka broni. PORADY: Spoiler Porady odnośnie do moda od autora spolszczenia: Przetłumaczyłem wszystko, ale dosłownie kilka nazw pozostało ze skryptów i nie było do nich rus opisów. Nie działa, też regulacja suwakami np. jasność czy gęstość trawy. Dodatkowo trochę problemów pojawia się pod sam koniec gry w laboratorium. Warto jest w tym miejscu, częściej robić twarde zapisy i zmienić typ renderowania na dynamiczny. Przed zejściem do pomieszczenia (w labolatorium), w którym znajdziemy "SEVĘ" drogę zagradzają nam wrota, które się nie otwierają, ale można po prostu przez nie przejść. I ostatnia wskazówka. Jedną z ostatnich scen jest trudna walka z trzema "Pseudogigantami". Rozwiązałem problem w ten sposób, że nie wchodziłem do pomieszczenia z nimi. Otworzyłem wrota i zabiłem je z odległości. GALERIA: Spoiler INSTALACJA: Spoiler Zalecana kolejność instalacji: 1. Wystarczy rozpakować pobrane archiwum (najlepiej poza partycję systemową i katalogi Program Files) i grać. 2. Zawartość pobranego patcha do moda (gamedata) umieszczamy w głównym katalogu gry. 3. Należy stworzyć skrót do launcher.exe. Na przykład na pulpicie, a następnie uruchomić nim modyfikację. Polska wersja modyfikacji jest dostępna w wersji standalone - tzw. "repack". LINKI DO POBRANIA: Spoiler Mod: Google Drive - [KLIK] Nasz serwer Patch finalny: Nasz serwer - [KLIK] Źródło: 1 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vidkunsen Posted December 12, 2023 Report Share Posted December 12, 2023 Początek: 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vidkunsen Posted December 15, 2023 Report Share Posted December 15, 2023 Ostatni skok. Mod fajny, polecam. 1 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marek 25 Posted December 19, 2023 Report Share Posted December 19, 2023 Bardzo fany mod zwłaszcza pod kątem rozgrywki oraz feelingu strzelania. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vidkunsen Posted December 19, 2023 Report Share Posted December 19, 2023 Psudogigant i ostatnie starcie - trzeba się nagimnastykować! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OldMan Posted January 17 Report Share Posted January 17 Witajcie. Proponuje do ogrania (5-6 godzin) mod "CIsza po burzy" Dużym plusem moda jest to, że akcja rozgrywa się na lokacji stworzonej całkowicie od początku. Warto ją zwiedzić! Trzeba też zauważyć, że to praca jednego autora i nie wszystko jest doskonałe. Przetłumaczyłem wszystko, ale dosłownie kilka nazw pozostało ze skryptów i nie było do nich rus opisów. Nie działa, też regulacja suwakami np. jasność czy gęstość trawy. Dodatkowo trochę problemów pojawia się pod sam koniec gry w laboratorium. Warto jest w tym miejscu, częściej robić twarde zapisy i zmienić typ renderowania na dynamiczny. Przed zejściem do pomieszczenia (w labolatorium), w którym znajdziemy "SEVĘ" drogę zagradzają nam wrota, które się nie otwierają, ale można po prostu przez nie przejść. I ostatnia wskazówka. Jedną z ostatnich scen jest trudna walka z trzema "Pseudogigantami". Rozwiązałem problem w ten sposób, że nie wchodziłem do pomieszczenia z nimi. Otworzyłem wrota i zabiłem je z odległości. Moja ocena moda to 6/10 Mod wystawiam do pobrania w wersji repack Czyli wystarczy pobrać, wypakować w dowolne miejsce, zrobić skrót do laucher.exe na pulpit i można grać. Podziękowania dla @smox i @Agrael za testy moda. https://drive.google.com/file/d/1ch00q2yshN9bkrgFXcRojjJb2kjDnPIg/view?usp=sharing 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LisKot Posted January 17 Report Share Posted January 17 (edited) Tu chyba powinno być coś innego napisane. Spoiler Spoiler Edited January 17 by LisKot 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OldMan Posted January 18 Report Share Posted January 18 13 minut temu, LisKot napisał(a): Tu chyba powinno być coś innego napisane. Szybka łatka - wypakować do głównego katalogu ze zgodą na zamianę plików. gamedata.7z @Agrael jak możesz dodaj łatkę do pierwszego postu. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tom3kb Posted January 18 Report Share Posted January 18 Patch dodany do pierwszego postu. O fajnie przyda mi się teraz taki krótszy modzik do ogrania po True Stalkerze. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LisKot Posted January 18 Report Share Posted January 18 @OldMan Tego drugiego nie poprawiłeś. Tego w ui_st_screen.xml Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OldMan Posted January 18 Report Share Posted January 18 55 minut temu, LisKot napisał(a): @OldMan Tego drugiego nie poprawiłeś. Tego w ui_st_screen.xml Kolejna szybka łatka tym razem z poprawkami do dwóch zgłoszeń @LisKot Proszę @Agrael lub @tom3kb o dodanie do pierwszego postu jako Patch 1. Szybka łatka - wypakować do głównego katalogu ze zgodą na zamianę plików. gamedata.7z Do osób które jeszcze coś znajdą proszę o zgłaszanie ze screenami na PM. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agrael Posted January 18 Author Report Share Posted January 18 Zawsze, gdy zaczynam przygodę z modem, którego autor jest początkującym modderem lub zaczyna zabawę z modowaniem, to staram się do takich projektów podchodzić z przymrużeniem oka. Z wiadomych względów nie należy ich krytycznie oceniać, choć wiadomo - czasami potrafią bardzo pozytywnie zaskoczyć. Moim zdaniem "Cisza po burzy" to typowy przeciętniak jakich wiele. Zadania są proste i biegamy z punktu A do punktu B, żeby finalnie trafić do tajemniczego laboratorium. Za to mod ma jeden (moim zdaniem duży) plus i są nimi lokacje. W żadnym innym modzie ich nie widziałem, więc akurat to bardzo pozytywnie oceniam. Dzięki @OldMan za spolszczenie oraz to, że mogłem wziąć udział w testach 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OldMan Posted January 18 Report Share Posted January 18 @Agrael dlatego pisałem żeby nie spodziewać się fajerwerków i doskonałości. Ten mod to takie czekadełko przed spolszczonym True Stalker @LisKot podesłał mi zmieniony ekran startowy do moda na: Więc jeśli ktoś chce takiej zmiany to zawartość załącznika trzeba wypakować do głównego katalogu gry ze zgodą na podmianę plików (pamiętajcie o kopiach zapasowych) Do pierwszego postu można dodać to jako jedyny patch: Patch 1_2.7z Wskazówka: Jeśli po zmianie plików mod zawiśnie na menu. Trzeba zamknąć proces xrEngine.exe Potem jest OK Dzięki @LisKot Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agrael Posted January 18 Author Report Share Posted January 18 @OldMan i tak miło się eksplorowało lokacje Patch 1_2 dorzuciłem do 1 postu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OldMan Posted January 18 Report Share Posted January 18 To już ostatnia poprawka patch finalny. Proszę o umieszczenie w pierwszym poście. Zasada dodania jak wyżej. Poprawkę można dodać w dowolnym momencie. Patch FINAL.7z 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agrael Posted January 18 Author Report Share Posted January 18 Zrobione @OldMan. Warto dać szansę temu modzikowi ze względu na zawarte w nim lokacje. Tak swoją droga, to u mnie były dwa Nibyolbrzymy na końcu gry 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tom3kb Posted January 22 Report Share Posted January 22 Przy odbieraniu zestawu ochronnego od technika taki wylot: FATAL ERROR [error]Expression : !m_error_code [error]Function : raii_guard::~raii_guard [error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp [error]Line : 748 [error]Description : ...l.k.e.r. - cisza po burzy\gamedata\scripts\_g.script:89: bad argument #3 to 'format' (string expected, got nil) Nie uratowałem Innocentego jakby co i dłużej musiałem czekać na wykonanie pracy technika. Na razie zmieniłem na dynamiczne oświetlenie i nie pomogło ale dziś mi się już nie chce bawić 😉 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agrael Posted January 22 Author Report Share Posted January 22 @tom3kb Cholera wie, o co tu chodzi. Też miałem wyloty, ale w labie - bawiłem się oświetleniem i za którymś razem zaskoczyło. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tom3kb Posted January 23 Report Share Posted January 23 No to dzisiaj zjadę z grafiką i oświetleniem na dół i zobaczę co z tego wyjdzie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vidkunsen Posted January 23 Report Share Posted January 23 Miałem wszystko nisko - w myśl zasady: fabuła a nie debilne 10 000 odcieni zieleni, było bez wylotów. Polecam skupić się na fabule nie na grafice. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gawron Posted January 23 Report Share Posted January 23 Nie jest to fabularne arcydzieło, ale modyfikacja godna uwagi, chociażby ze względu na świeżą dużą lokację i nowe kompleksy podziemne, trochę szkoda, że nie w pełni wykorzystane. Przydałoby się więcej życia i powodu do eksploracji obiektów. A poza tym grało mi się szybko przyjemnie i bezproblemowo. Podziękowania dla autora spolszczenia. Spoiler 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tom3kb Posted January 23 Report Share Posted January 23 No niestety różne kombinacje z rozdziałką, rodzajem oświetlenia i ustawieniami graficznymi nic nie pomogły. Wylot pozostał, dodatkowo na niskich i statyce zmienił się na wylot z "za mało pamięci". Także nie dokończę moda, z mojej rozgrywki plusy to na pewno nowa mapa, premiowane zwiedzanie lokacji, znajdujemy sporo trupów z pda, które uruchamiają różne zadania. Fajne dźwięki broni i nie za dużo amunicji w trupach. Z minusów no to ewidentnie wylot, który mnie zablokował 😏 mutanty blokujące się na mapie, stojące w miejscu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OldMan Posted January 23 Report Share Posted January 23 @tom3kb a może spróbuj grać dalej na moich sejwach, tylko musiałbyś znaleźć najbardziej zbliżony w fabule: savedgames.7z Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.