kobal Opublikowano 29 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 A autozapis przy zmianie lokacji działa ? Przeskocz na chwilę na Wysypisko i spróbuj tam zapisać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bastek Opublikowano 29 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 Bez problemu mogłem przejść na Wysypisko. Autozapis działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 29 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 Wygląda, że nie umie ci się wczytać jakiś skrypt. Cofnij się o kilka zapisów wstecz i spróbuj jeszcze raz podejść do tematu. Może w wiosce zostało coś do zrobienia przed atakiem na posterunek. Gra ułoży się inaczej i może zaskoczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bastek Opublikowano 31 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 Już jestem po Jantarze. Po prostu nie zapisywałem,zrobiłem wszystkie zadania jakie da się zrobić w Kordonie.Jak przyszedłem na wysypisko to normalnie już było. Teraz znowu ten sam problemu u Łukasza (Wolność). Jak ktoś ma ten sam. Po prostu nie zapisywać :) Mam problem : FATAL ERROR [error]Expression : fatal error [error]Function : WinMain [error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\x_ray.cpp [error]Line : 736 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : stack overflow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 5 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 Najczęściej przyczyną jest przeładowany / niewyrabiający silnik gry. Zmień rozdziałkę na mniejszą, zmniejsz szczegółowość i co tam się da. Może pomoże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacjent1972 Opublikowano 5 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 Czemu jest tak ubogo jeśli chodzi o Sigerousy do SoC-a...? Do CoP-a wygląda to extra a tu lipa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korn06 Opublikowano 5 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 Bo wydali tylko jednego do SoC ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Papaczos Opublikowano 6 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2012 Bo wydali tylko jednego do SoC ;) I do tego autor błyskawicznie zarzucił jego wsparcie, koncentrując się na SGM do Czystego Nieba (niby też wyszedł tylko jeden, ale bardzo lubię w niego grać, bo jest dobry i dużo bardziej dopracowany niż pierwsze SGM do CoP) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suharex Opublikowano 12 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 Kurde , zainstalowałem moda , polonizacje, odpalam , pokazuje sie to okienko małe na pulpicie , po chwili znika i nic.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 12 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 Bez loga ani rusz: Windows XP - C:Documents and SettingsAll UsersMoje dokumentySTALKER-SHOClogsxray_nazwaużytkownika.log Windows Vista/7 - C:UsersPublicDocumentsSTALKER-SHOClogsxray_nazwaużytkownika.log 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suharex Opublikowano 12 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 Właśnie skąd go wziąść? ........a sory nie zauważyłem xd * Detected CPU: AuthenticAMD , F15/M11/S2, 2712.00 mhz, 8-clk 'rdtsc'* CPU Features: RDTSC, MMX, 3DNow!, SSE, SSE2Initializing File System...FS: 29788 files cached, 4876Kb memory used.Init FileSystem 0.659190 sec'xrCore' build 2947, Feb 27 FATAL ERROR[error]Expression : I[error]Function : CInifile::Load[error]File : D:xray-svnxrCoreXr_ini.cpp[error]Line : 166[error]Description : Can't find include file:[error]Arguments : capture_list.ltxstack trace: tylko 1 był więc ten dałem , przed chwilą grałem na podstawce i chodziło ;/// Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 12 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 Czy aby podczas instalacji nie miałeś komunikatu o błędzie, że brak pliku lub uszkodzony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suharex Opublikowano 12 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 zainstaluje jeszcze raz bo nawet nie patrzyłem. Tak jest jakiś komunikat , tylko to krzeczki jakieś... przedtem tego nie widzialem bo instalowałem w tle i moze samo to omineło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 12 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 Sprawdź czy aby na pewno wszystko dobrze się wypakuje, bo mogła być sytuacja, że nie ściągnął się mod do końca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suharex Opublikowano 12 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 Instaluje od nowa gre itd , zaraz dam znać , mam radiówke z limitem wiec sobie juz nie ściągne u siebie , bede musial kogoś odwiedzić jesli o to chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 12 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 Ok, jak coś to pisz, pomożemy w miarę możliwości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suharex Opublikowano 12 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 (edytowane) Nic nie wyskoczyło Czekaj stop stop , zainstalował sie obok folderu gry nie tam w bin , tylko w osobnym , tak jakby w przedsionku , gamedata nie trzeba kopiowac do bin? D:GRYS.T.A.L.K.E.R. - Shadow of ChernobylS.T.A.L.K.E.R tu mod sie zainstalował D:GRYS.T.A.L.K.E.R. - Shadow of ChernobylS.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyla tu jest gra Zamiast na zakupy jechać mamie to ja tu moda naprawiam xdddddddd Edytowane 12 Grudnia 2012 przez suharex Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 12 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 Na chłopski rozum: - "gamedata" do folderu z grą, czyli D:GRYS.T.A.L.K.E.R. - Shadow of ChernobylS.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyla - Bin też do w/w [wyżej wymienego] folderu i potwierdź zamianę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suharex Opublikowano 12 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 Pogubiłem się w tym i to, ale już ogarniam , z CoP było łatwiej;p ;/ http://www.fotosik.p...07b3be.html#��i wypad do xp Pokazało się intro i wyjazd od razu do pulpitu ;/ * Detected CPU: AuthenticAMD , F15/M11/S2, 2712.00 mhz, 8-clk 'rdtsc' * CPU Features: RDTSC, MMX, 3DNow!, SSE, SSE2 Initializing File System... FS: 31315 files cached, 6273Kb memory used. Init FileSystem 1.548578 sec 'xrCore' build 2947, Feb 27 2007 Initializing Engine... Executing config-script "user.ltx"... [c:documents and settingsall usersdokumentystalker-shocuser.ltx] successfully loaded. Starting INPUT device... Loading DLL: xrRender_R2.dll Loading DLL: xrGame.dll * [win32]: free[2023208 K], reserved[13112 K], committed[60768 K] * [ D3D ]: textures[0 K] * [x-ray]: crt heap[10221 K], process heap[154 K], game lua[0 K], engine lua[0 K], render[0 K] * [x-ray]: economy: strings[5046 K], smem[0 K] Executing config-script "d:grys.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyls.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedataconfigdefault_controls.ltx"... ! cant convert dik_name for dik[144], prop=[Poprzednia ] ! cant find corresponding [id] for action_name ! cant find corresponding [id] for action_name [d:grys.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyls.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedataconfigdefault_controls.ltx] successfully loaded. Executing config-script "user.ltx"... Executing config-script "d:grys.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyls.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedataconfigrspec_extreme.ltx"... ! Unknown command: r__dtex_range ! Unknown command: r__ssa_glod_end ! Unknown command: r__ssa_glod_start ! Unknown command: r__wallmark_ttl ! Unknown command: rs_detail ! Unknown command: rs_skeleton_update ! Unknown command: vid_bpp [d:grys.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyls.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedataconfigrspec_extreme.ltx] successfully loaded. Executing config-script "d:grys.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyls.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedataconfigdefault_controls.ltx"... ! cant find corresponding [id] for action_name ! cant find corresponding [id] for action_name [d:grys.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyls.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedataconfigdefault_controls.ltx] successfully loaded. [c:documents and settingsall usersdokumentystalker-shocuser.ltx] successfully loaded. SOUND: OpenAL: enumerate devices... SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present devices Generic Hardware SOUND: OpenAL: system default SndDevice name is Generic Hardware SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software SOUND: OpenAL: actualDeviceName for [Generic Hardware] is [Generic Hardware] SOUND: OpenAL: actualDeviceName for [Generic Software] is [Generic Software] SOUND: OpenAL: cant create context for SOUND: OpenAL: All available devices: 1. Generic Hardware, Spec Version 1.1 2. Generic Software, Spec Version 1.1 SOUND: OpenAL: SelectBestDevice is Generic Software 1.1 SOUND: OpenAL: Required device: Generic Software. Created device: Generic Software. * sound: EAX 2.0 extension: absent * sound: EAX 2.0 deferred: absent * sound : cache: 32773 kb, 3805 lines, 8820 bpl Starting RENDER device... * GPU [vendor:10DE]-[device:641]: NVIDIA GeForce 9400 GT * GPU driver: 6.14.13.142 * CREATE: DeviceREF: 1 * Vertex Processor: PURE HARDWARE * Texture memory: 997 M * DDI-level: 9.0 * GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30) * GPU vertex cache: recognized, 24 * DVB created: 1536K * DIB created: 512K ! Version conflict in shader 'def_shadersdef_aref' ! Version conflict in shader 'def_shadersdef_aref_v' ! Version conflict in shader 'def_shadersdef_trans' ! Version conflict in shader 'def_shadersdef_trans_v' ! Version conflict in shader 'def_shadersdef_trans_v_tuchi' ! Version conflict in shader 'def_shaderslod_old' ! Renderer doesn't support blender 'effectsshadow_world' ! Version conflict in shader 'effectswatertest-1' * NULLRT supported * ...and used * HWDST/PCF supported and used * NV-DBT supported and used - r__tf_aniso 16 - r2_tf_mipbias 0. Starting engine... ! Invalid ogg-comment version, file: d:grys.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyls.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatasoundsmaterialbulletcollidedefault01gr.ogg ! Invalid ogg-comment version, file: d:grys.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyls.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatasoundsmaterialbulletcollidedefault02gr.ogg ! Invalid ogg-comment version, file: d:grys.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyls.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatasoundsmaterialbulletcollidedefault03gr.ogg ! Invalid ogg-comment version, file: d:grys.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyls.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatasoundsmaterialbulletcollidedefault04gr.ogg ! Missing ogg-comment, file: d:grys.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyls.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatasoundsmaterialdead-bodycollidehithard01hl.ogg ! Missing ogg-comment, file: d:grys.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyls.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatasoundsmaterialdead-bodycollidehithard02hl.ogg ! Missing ogg-comment, file: d:grys.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyls.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatasoundsmaterialdead-bodycollidehithard03hl.ogg ! Missing ogg-comment, file: d:grys.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyls.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatasoundsmaterialdead-bodycollidehithard04hl.ogg ! Invalid ogg-comment version, file: d:grys.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyls.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatasoundsmaterialbulletcollidesand02gr.ogg ! Invalid ogg-comment version, file: d:grys.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyls.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatasoundsmaterialbulletcollidesand03gr.ogg ! Invalid ogg-comment version, file: d:grys.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyls.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatasoundsmaterialbulletcollidewood04gr.ogg ! Invalid ogg-comment version, file: d:grys.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyls.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatasoundsmaterialbulletcollidewood03gr.ogg ! Invalid ogg-comment version, file: d:grys.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyls.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatasoundsmaterialbulletcollidewood02gr.ogg ! Invalid ogg-comment version, file: d:grys.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyls.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatasoundsmaterialbulletcollidewood01gr.ogg ! Invalid ogg-comment version, file: d:grys.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyls.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatasoundsmaterialbulletcollidemetall01gr.ogg ! Invalid ogg-comment version, file: d:grys.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyls.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatasoundsmaterialbulletcollidemetall02gr.ogg ! Invalid ogg-comment version, file: d:grys.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyls.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatasoundsmaterialbulletcollidemetall03gr.ogg ! Invalid ogg-comment version, file: d:grys.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyls.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatasoundsmaterialbulletcollidemetall05gr.ogg ! Invalid ogg-comment version, file: d:grys.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyls.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatasoundsmaterialglassglass_fall01hl.ogg ! Invalid ogg-comment version, file: d:grys.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyls.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatasoundsmaterialglassglass_fall02hl.ogg ! Invalid ogg-comment version, file: d:grys.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyls.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatasoundsmaterialglassglass_fall03hl.ogg ! Invalid ogg-comment version, file: d:grys.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyls.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatasoundsmaterialglassglass_fall04hl.ogg ! Invalid ogg-comment version, file: d:grys.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyls.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatasoundsmaterialbulletcollidedirt01gr.ogg ! Invalid ogg-comment version, file: d:grys.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyls.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatasoundsmaterialbulletcollidedirt02gr.ogg ! Invalid ogg-comment version, file: d:grys.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyls.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatasoundsmaterialbulletcollidewater01gr.ogg ! Invalid ogg-comment version, file: d:grys.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyls.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatasoundsmaterialbulletcollidemetall04gr.ogg ! Invalid ogg-comment version, file: d:grys.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyls.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatasoundsmaterialbulletcollidetree01gr.ogg ! Invalid ogg-comment version, file: d:grys.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyls.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatasoundsmaterialbulletcollideglass01hl.ogg ! Invalid ogg-comment version, file: d:grys.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyls.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatasoundsmaterialbulletcollideglass02hl.ogg ! Invalid ogg-comment version, file: d:grys.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyls.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatasoundsmaterialbulletcollideglass03hl.ogg ! Invalid ogg-comment version, file: d:grys.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyls.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatasoundsmaterialbulletcollideglass04hl.ogg [16-9] get_xml_name for[ui_mod_extra_textures2.xml] returns [ui_mod_extra_textures2.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_mod_extra_textures.xml] returns [ui_mod_extra_textures.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_mp_icon_rank.xml] returns [ui_mp_icon_rank.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_icons_map.xml] returns [ui_icons_map.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_common.xml] returns [ui_common.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_old_textures.xml] returns [ui_old_textures.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_ingame.xml] returns [ui_ingame.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_map_description.xml] returns [ui_map_description.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_models_multiplayer.xml] returns [ui_models_multiplayer.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_team_logo.xml] returns [ui_team_logo.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_team_logo_small.xml] returns [ui_team_logo_small.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_mainmenu.xml] returns [ui_mainmenu.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_mp_main.xml] returns [ui_mp_main.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_statistics.xml] returns [ui_statistics.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_hud.xml] returns [ui_hud.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_numpad.xml] returns [ui_numpad.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_inventory.xml] returns [ui_inventory.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_inventory2.xml] returns [ui_inventory2.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_iconstotal.xml] returns [ui_iconstotal.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_pda.xml] returns [ui_pda.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_icons_npc.xml] returns [ui_icons_npc.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_npc_monster.xml] returns [ui_npc_monster.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_npc_unique.xml] returns [ui_npc_unique.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_buy_menu.xml] returns [ui_buy_menu.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_asus_intro.xml] returns [ui_asus_intro.xml] [16-9] get_xml_name for[color_defs.xml] returns [color_defs.xml] [16-9] get_xml_name for[hint_item.xml] returns [hint_item.xml] Loading DLL: xrGameSpy.dll [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[game_tutorials.xml] returns [game_tutorials.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_credits.xml] returns [ui_credits.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_movies.xml] returns [ui_movies.xml] FATAL ERROR [error]Exp[b][/b]ression : fatal error [error]Function : CRender::texture_load [error]File : D:xray-svnxr_3daxrRender_R2Texture.cpp [error]Line : 291 [error]Description : <no exp[b][/b]ression> [error]Arguments : Can't find texture 'uiui_nvidia_intro' stack trace: Wstawiaj tylko frazy od FATAL ERROR. Tak długie ciągi ukrywaj pod spoiler. cichy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 12 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 To już jesteś prawie w domu :) Teraz dodaj -nointro do skrótu a powinno to tak wyglądać: "D:S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of ChernobylbinXR_3DA.exe" -nointro 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suharex Opublikowano 12 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 No i już po rozpoczęciu nowej gry coś się wczytywało , migło i pulpit.FATAL ERROR[error]Expression : header().graph_guid() == ai().game_graph().header().guid()[error]Function : CALifeSpawnRegistry::load[error]File : D:xray-svnxr_3daxrGamealife_spawn_registry.cpp[error]Line : 93[error]Description : Spawn doesn't correspond to the graph : REBUILD SPAWN! Logi w kod <> Junx I nie mogę odpalić opcji , klikam i nic , a resztę mogę ;// Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 12 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 Nie pozostaje nic innego jak ściągać nowa od nowa. Ściągnij u kogoś moda ponownie i odpal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 13 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2012 Odinstaluj wszystko łącznie z podstawką. Proponuję instalować jeszcze raz tym razem dokładnie. Przygotuj podstawkę w wersji odpowiedniej dla moda...to bardzo ważne. Jeżeli masz problemy z instalacją to rozpakuj instalator z boku do nowego folderu i przenieś gotową gamedata do gry....Jeżeli jest tam plik bin wrzuć go do bin (tak jak pisał Junx) ze zgodą na zamianę plików. Spolszczenie wrzuć do gamedata ze zgodą na zamianę plików. Jeżeli dodajesz parametr -nointro należy pamiętać o spacja pomiędzy .exe" i parametrem. Jeżeli to nie pomoże jest możliwe uszkodzenie plików przy pobieraniu..pozostaje tylko powtórne pobieranie. Ten mod odpala normalnie..kiedyś w niego grałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suharex Opublikowano 14 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2012 (edytowane) Witam ponowienie , czy to błąd jakis czy tak ma byc że po wyeliminowaniu zombie nad Jantarem , nastepuje cos jakby emisja z CoP , wchodze do bunkra a tam krugłow moj wrog i do mnie wali ? Edytowane 15 Grudnia 2012 przez suharex Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek48 Opublikowano 16 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2012 Mam pytanie.Gdzie mogę znaleźć płytę kelwarową trzeciego i czwartego stopnia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.