Jump to content
smox

S.T.A.L.K.E.R "Sigerous Mod SOC"

Recommended Posts

Wygląda, że nie umie ci się wczytać jakiś skrypt. Cofnij się o kilka zapisów wstecz i spróbuj jeszcze raz podejść do tematu. Może w wiosce zostało coś do zrobienia przed atakiem na posterunek. Gra ułoży się inaczej i może zaskoczy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Już jestem po Jantarze. Po prostu nie zapisywałem,zrobiłem wszystkie zadania jakie da się zrobić w Kordonie.Jak przyszedłem na wysypisko to normalnie już było. Teraz znowu ten sam problemu u Łukasza (Wolność).

Jak ktoś ma ten sam. Po prostu nie zapisywać :)

Mam problem :

FATAL ERROR
[error]Expression : fatal error
[error]Function	 : WinMain
[error]File		 : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\x_ray.cpp
[error]Line		 : 736
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments	 : stack overflow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najczęściej przyczyną jest przeładowany / niewyrabiający silnik gry. Zmień rozdziałkę na mniejszą, zmniejsz szczegółowość i co tam się da. Może pomoże.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bo wydali tylko jednego do SoC ;)

I do tego autor błyskawicznie zarzucił jego wsparcie, koncentrując się na SGM do Czystego Nieba (niby też wyszedł tylko jeden, ale bardzo lubię w niego grać, bo jest dobry i dużo bardziej dopracowany niż pierwsze SGM do CoP)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bez loga ani rusz:

Windows XP - C:Documents and SettingsAll UsersMoje dokumentySTALKER-SHOClogsxray_nazwaużytkownika.log

Windows Vista/7 - C:UsersPublicDocumentsSTALKER-SHOClogsxray_nazwaużytkownika.log

Share this post


Link to post
Share on other sites

Właśnie skąd go wziąść? ........a sory nie zauważyłem xd

* Detected CPU: AuthenticAMD , F15/M11/S2, 2712.00 mhz, 8-clk 'rdtsc'* CPU Features: RDTSC, MMX, 3DNow!, SSE, SSE2Initializing File System...FS: 29788 files cached, 4876Kb memory used.Init FileSystem 0.659190 sec'xrCore' build 2947, Feb 27 FATAL ERROR[error]Expression : I[error]Function : CInifile::Load[error]File : D:xray-svnxrCoreXr_ini.cpp[error]Line : 166[error]Description : Can't find include file:[error]Arguments : capture_list.ltxstack trace:
tylko 1 był więc ten dałem , przed chwilą grałem na podstawce i chodziło ;///

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nic nie wyskoczyło Czekaj stop stop , zainstalował sie obok folderu gry nie tam w bin , tylko w osobnym , tak jakby w przedsionku , gamedata nie trzeba kopiowac do bin? D:GRYS.T.A.L.K.E.R. - Shadow of ChernobylS.T.A.L.K.E.R tu mod sie zainstalował D:GRYS.T.A.L.K.E.R. - Shadow of ChernobylS.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyla tu jest gra Zamiast na zakupy jechać mamie to ja tu moda naprawiam xdddddddd

Edited by suharex

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na chłopski rozum:

- "gamedata" do folderu z grą, czyli


D:GRYS.T.A.L.K.E.R. - Shadow of ChernobylS.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyla

- Bin też do w/w [wyżej wymienego] folderu i potwierdź zamianę

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pogubiłem się w tym i to, ale już ogarniam , z CoP było łatwiej;p

;/

http://www.fotosik.p...07b3be.html#��i wypad do xp

Pokazało się intro i wyjazd od razu do pulpitu ;/

* Detected CPU: AuthenticAMD , F15/M11/S2, 2712.00 mhz, 8-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, 3DNow!, SSE, SSE2

Initializing File System...
FS: 31315 files cached, 6273Kb memory used.
Init FileSystem 1.548578 sec
'xrCore' build 2947, Feb 27 2007

Initializing Engine...
Executing config-script "user.ltx"...
[c:documents and settingsall usersdokumentystalker-shocuser.ltx] successfully loaded.
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[2023208 K], reserved[13112 K], committed[60768 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[10221 K], process heap[154 K], game lua[0 K], engine lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[5046 K], smem[0 K]
Executing config-script "d:grys.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyls.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedataconfigdefault_controls.ltx"...
! cant convert dik_name for dik[144], prop=[Poprzednia ]
! cant find corresponding [id] for action_name
! cant find corresponding [id] for action_name
[d:grys.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyls.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedataconfigdefault_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "d:grys.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyls.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedataconfigrspec_extreme.ltx"...
! Unknown command: r__dtex_range
! Unknown command: r__ssa_glod_end
! Unknown command: r__ssa_glod_start
! Unknown command: r__wallmark_ttl
! Unknown command: rs_detail
! Unknown command: rs_skeleton_update
! Unknown command: vid_bpp
[d:grys.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyls.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedataconfigrspec_extreme.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "d:grys.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyls.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedataconfigdefault_controls.ltx"...
! cant find corresponding [id] for action_name
! cant find corresponding [id] for action_name
[d:grys.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyls.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedataconfigdefault_controls.ltx] successfully loaded.
[c:documents and settingsall usersdokumentystalker-shocuser.ltx] successfully loaded.
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: actualDeviceName for [Generic Hardware] is [Generic Hardware]
SOUND: OpenAL: actualDeviceName for [Generic Software] is [Generic Software]
SOUND: OpenAL: cant create context for
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Hardware, Spec Version 1.1
2. Generic Software, Spec Version 1.1
SOUND: OpenAL: SelectBestDevice is Generic Software 1.1
SOUND: OpenAL: Required device: Generic Software. Created device: Generic Software.
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 32773 kb, 3805 lines, 8820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:641]: NVIDIA GeForce 9400 GT
* GPU driver: 6.14.13.142
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*	 Texture memory: 997 M
*		 DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
! Version conflict in shader 'def_shadersdef_aref'
! Version conflict in shader 'def_shadersdef_aref_v'
! Version conflict in shader 'def_shadersdef_trans'
! Version conflict in shader 'def_shadersdef_trans_v'
! Version conflict in shader 'def_shadersdef_trans_v_tuchi'
! Version conflict in shader 'def_shaderslod_old'
! Renderer doesn't support blender 'effectsshadow_world'
! Version conflict in shader 'effectswatertest-1'
* NULLRT supported
* ...and used
* HWDST/PCF supported and used
* NV-DBT supported and used
- r__tf_aniso 16
- r2_tf_mipbias 0.
Starting engine...
! Invalid ogg-comment version, file: d:grys.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyls.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatasoundsmaterialbulletcollidedefault01gr.ogg
! Invalid ogg-comment version, file: d:grys.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyls.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatasoundsmaterialbulletcollidedefault02gr.ogg
! Invalid ogg-comment version, file: d:grys.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyls.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatasoundsmaterialbulletcollidedefault03gr.ogg
! Invalid ogg-comment version, file: d:grys.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyls.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatasoundsmaterialbulletcollidedefault04gr.ogg
! Missing ogg-comment, file: d:grys.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyls.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatasoundsmaterialdead-bodycollidehithard01hl.ogg
! Missing ogg-comment, file: d:grys.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyls.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatasoundsmaterialdead-bodycollidehithard02hl.ogg
! Missing ogg-comment, file: d:grys.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyls.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatasoundsmaterialdead-bodycollidehithard03hl.ogg
! Missing ogg-comment, file: d:grys.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyls.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatasoundsmaterialdead-bodycollidehithard04hl.ogg
! Invalid ogg-comment version, file: d:grys.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyls.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatasoundsmaterialbulletcollidesand02gr.ogg
! Invalid ogg-comment version, file: d:grys.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyls.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatasoundsmaterialbulletcollidesand03gr.ogg
! Invalid ogg-comment version, file: d:grys.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyls.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatasoundsmaterialbulletcollidewood04gr.ogg
! Invalid ogg-comment version, file: d:grys.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyls.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatasoundsmaterialbulletcollidewood03gr.ogg
! Invalid ogg-comment version, file: d:grys.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyls.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatasoundsmaterialbulletcollidewood02gr.ogg
! Invalid ogg-comment version, file: d:grys.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyls.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatasoundsmaterialbulletcollidewood01gr.ogg
! Invalid ogg-comment version, file: d:grys.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyls.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatasoundsmaterialbulletcollidemetall01gr.ogg
! Invalid ogg-comment version, file: d:grys.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyls.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatasoundsmaterialbulletcollidemetall02gr.ogg
! Invalid ogg-comment version, file: d:grys.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyls.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatasoundsmaterialbulletcollidemetall03gr.ogg
! Invalid ogg-comment version, file: d:grys.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyls.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatasoundsmaterialbulletcollidemetall05gr.ogg
! Invalid ogg-comment version, file: d:grys.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyls.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatasoundsmaterialglassglass_fall01hl.ogg
! Invalid ogg-comment version, file: d:grys.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyls.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatasoundsmaterialglassglass_fall02hl.ogg
! Invalid ogg-comment version, file: d:grys.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyls.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatasoundsmaterialglassglass_fall03hl.ogg
! Invalid ogg-comment version, file: d:grys.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyls.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatasoundsmaterialglassglass_fall04hl.ogg
! Invalid ogg-comment version, file: d:grys.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyls.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatasoundsmaterialbulletcollidedirt01gr.ogg
! Invalid ogg-comment version, file: d:grys.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyls.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatasoundsmaterialbulletcollidedirt02gr.ogg
! Invalid ogg-comment version, file: d:grys.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyls.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatasoundsmaterialbulletcollidewater01gr.ogg
! Invalid ogg-comment version, file: d:grys.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyls.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatasoundsmaterialbulletcollidemetall04gr.ogg
! Invalid ogg-comment version, file: d:grys.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyls.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatasoundsmaterialbulletcollidetree01gr.ogg
! Invalid ogg-comment version, file: d:grys.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyls.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatasoundsmaterialbulletcollideglass01hl.ogg
! Invalid ogg-comment version, file: d:grys.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyls.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatasoundsmaterialbulletcollideglass02hl.ogg
! Invalid ogg-comment version, file: d:grys.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyls.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatasoundsmaterialbulletcollideglass03hl.ogg
! Invalid ogg-comment version, file: d:grys.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyls.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatasoundsmaterialbulletcollideglass04hl.ogg
[16-9] get_xml_name for[ui_mod_extra_textures2.xml] returns [ui_mod_extra_textures2.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_mod_extra_textures.xml] returns [ui_mod_extra_textures.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_mp_icon_rank.xml] returns [ui_mp_icon_rank.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_icons_map.xml] returns [ui_icons_map.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_common.xml] returns [ui_common.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_old_textures.xml] returns [ui_old_textures.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_ingame.xml] returns [ui_ingame.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_map_description.xml] returns [ui_map_description.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_models_multiplayer.xml] returns [ui_models_multiplayer.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_team_logo.xml] returns [ui_team_logo.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_team_logo_small.xml] returns [ui_team_logo_small.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_mainmenu.xml] returns [ui_mainmenu.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_mp_main.xml] returns [ui_mp_main.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_statistics.xml] returns [ui_statistics.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_hud.xml] returns [ui_hud.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_numpad.xml] returns [ui_numpad.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_inventory.xml] returns [ui_inventory.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_inventory2.xml] returns [ui_inventory2.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_iconstotal.xml] returns [ui_iconstotal.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_pda.xml] returns [ui_pda.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_icons_npc.xml] returns [ui_icons_npc.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_npc_monster.xml] returns [ui_npc_monster.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_npc_unique.xml] returns [ui_npc_unique.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_buy_menu.xml] returns [ui_buy_menu.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_asus_intro.xml] returns [ui_asus_intro.xml]
[16-9] get_xml_name for[color_defs.xml] returns [color_defs.xml]
[16-9] get_xml_name for[hint_item.xml] returns [hint_item.xml]
Loading DLL: xrGameSpy.dll
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[game_tutorials.xml] returns [game_tutorials.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_credits.xml] returns [ui_credits.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_movies.xml] returns [ui_movies.xml]

FATAL ERROR

[error]Exp[b][/b]ression	: fatal error
[error]Function	 : CRender::texture_load
[error]File		 : D:xray-svnxr_3daxrRender_R2Texture.cpp
[error]Line		 : 291
[error]Description : <no exp[b][/b]ression>
[error]Arguments	 : Can't find texture 'uiui_nvidia_intro'


stack trace:

Wstawiaj tylko frazy od FATAL ERROR. Tak długie ciągi ukrywaj pod spoiler. cichy

Share this post


Link to post
Share on other sites

To już jesteś prawie w domu :) Teraz dodaj -nointro do skrótu a powinno to tak wyglądać:


"D:S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of ChernobylbinXR_3DA.exe" -nointro

Share this post


Link to post
Share on other sites

No i już po rozpoczęciu nowej gry coś się wczytywało , migło i pulpit.

FATAL ERROR[error]Expression : header().graph_guid() == ai().game_graph().header().guid()[error]Function : CALifeSpawnRegistry::load[error]File : D:xray-svnxr_3daxrGamealife_spawn_registry.cpp[error]Line : 93[error]Description : Spawn doesn't correspond to the graph : REBUILD SPAWN!
Logi w kod <> Junx

I nie mogę odpalić opcji , klikam i nic , a resztę mogę ;//

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odinstaluj wszystko łącznie z podstawką. Proponuję instalować jeszcze raz tym razem dokładnie. Przygotuj podstawkę w wersji odpowiedniej dla moda...to bardzo ważne. Jeżeli masz problemy z instalacją to rozpakuj instalator z boku do nowego folderu i przenieś gotową gamedata do gry....Jeżeli jest tam plik bin wrzuć go do bin (tak jak pisał Junx) ze zgodą na zamianę plików. Spolszczenie wrzuć do gamedata ze zgodą na zamianę plików. Jeżeli dodajesz parametr -nointro należy pamiętać o spacja pomiędzy .exe" i parametrem. Jeżeli to nie pomoże jest możliwe uszkodzenie plików przy pobieraniu..pozostaje tylko powtórne pobieranie. Ten mod odpala normalnie..kiedyś w niego grałem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam ponowienie , czy to błąd jakis czy tak ma byc że po wyeliminowaniu zombie nad Jantarem , nastepuje cos jakby emisja z CoP , wchodze do bunkra a tam krugłow moj wrog i do mnie wali ?

Edited by suharex

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Społeczność
Discord