smox Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Platforma: Cień Czarnobyla 1.0004/5 Data premiery: 14.04.2011 r. Autor: XiaNi OPIS: Spoiler Mod dodaje pełnowartościowy freeplay do gry. Fabuła została całkowicie usunięta, a gracz otrzymuje możliwość dołączenia do dowolnej frakcji. Ponadto w wersji 1.3 dodano parę mało skomplikowanych zadań, a także możliwość naprawy i modernizacji sprzętu. Cechy moda: w zależności od ugrupowania grę zaczynamy w różnych miejscach, nowa pogoda, całkowita swoboda działań, kilka małych dodatków - nowe przejścia między lokacjami, zegar, przeszukiwanie zwłok przez stalkerów itp. GALERIA: Spoiler Przegląd moda od Ap-Pro: INSTALACJA: Spoiler Zalecana kolejność instalacji: 1. Cień Czarnobyla 1.0004/5 2. Pobrane i wypakowane archiwum moda umieszczamy w głównym katalogu gry. 3. W pliku fsgame.ltx zmieniamy linię: $game_data$ = false| true| $fs_root$| na: $game_data$ = true| true| $fs_root$| LINKI DO POBRANIA: Spoiler Mod: Yandex - [KLIK] Google Drive - [KLIK] Źródła: 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2011 To jest rosyjski mod więc pewnie niektóre zadania i opisy będą po rosyjsku,testował ktos tego moda pod wzgledem bugów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Każdy mod, który wstawiam najpierw sprawdzam właśnie pod kątem bugów. W tym modzie można zacząć grę w kilku, różnych miejscach, ja zacząłem w Kordonie. Doszedłem do Baru i nie miałem żadnych problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Mod pod patcha 1.004, sposób instalowania jest standardowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Przepraszam, zapomniałem napisać. Mod jest do patcha 10005, jest jednak możliwość gry na patchu 10004. W folderze z modem są dwa pliki - config_10004_diff i scripts_10004_diff. Zamartość skopiować w odpowiednie miejsca. Instalacja jest taka jak większość ruskich modów: W pliku gamedata / config /localization.ltx zmieniamy linię: language = rus na language = pol W folderze gamedata / config / text, kopiujemy i wklejamy folder rus. Zmieniamy nazwę folderu kopia rus na pol. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saddam Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Witam. Ściągnąłem tego moda i jest ciekawy, zacząłem grę monolitowcem, patch 1.0004, żadnych wylotów, większość po rosyjsku. Mam pytanie, czy ekipa stalker team będzie go spolszczać ? Mod mało waży więc myślę, że to nie byłby problema jest on dla mnie bardzo ciekawy. Pozdrawiam. ;) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Całkiem nowa fabuła i zadania, taki mały mod a dodaje całkiem sporo do gry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Кристофер (Kpuc) Opublikowano 25 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2011 witam pulpit A log błędu jest ? To daj, znajduje się: Windows XP - C:Documents and SettingsAll UsersMoje dokumentySTALKER-STCSlogs Windows Vista/7 - C:UsersPublicDocumentsSTALKER-STCSlogs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Link do downloadu z Narod.ru:http://narod.ru/disk...rt_1.3.zip.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waler11 Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Może być to coś ciekawego zaraz zobaczę jak on wygląda po odpaleniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waler11 Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Ja sobie już spolszczyłem 4 pliki mam menu gry już w pl Pda pl I trochę gadki jeszcze ze 2 dni i mam full pl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
remek Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Gram na patchu 1.0004 skopiowałem odpowiednie pliki,wyloty na puplpit przy próbie dialogu jako najemnik lub wojskowy. [error]Expression : next_phrase_node [error]Function : CPhraseDialog::AddPhrase [error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\PhraseDialog.cpp [error]Line : 288 [error]Description : 42 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Ten mod jest dedykowany pod patcha 1.005. Być może tu tkwi problem. Ewentualnie coś ci się nie tak rozpakowało / pobrało bo według loga brakuje ci wpisów o odpowiednich dialogach. Ale całkiem prawdopodobne, że te linie były dodane przez patch 1.005. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Волчьего Клыка Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Ceść w świecie Zony jestem od niedawna i potrzebuję pomocy.W tym modzie jest coś jak atlas spawn menu ale trzeba wpisać nazwę i tu mam problem co wpisać aby zrespić Stalkera z wolności i innych frakcji, wpisanie np stalker_monolith nie działa działa tylko jak wpiszę stalker i pojawia się samotnik ze strzelbą. Spawner odpala się tak: w grze klikamy esc, a potem F4. Pomożecie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartus555555 Opublikowano 20 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 Moda ściąnąłem ze strony twórcy. Jak narazie mod działa bezproblemowo, na moim stalkerze 1.006. Po naciśnięciu esc i: F1 , F2 , F4 i F5 pojawiają się okna w języku rosyjskim. Potrafię odczytać cyrylicę, lecz nie znam rosyjskiego. Czy ktoś mógłby wyjaśnić działanie tych okienek? Z góry dziękuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snoork Opublikowano 14 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Września 2013 linki coś mi nie działają. :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 14 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Września 2013 Można już ściągać, link poprawiłem :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Józef Stalin Opublikowano 15 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 Temat moda świeży niczym jedzenie w McDonaldzie. Ma ktoś to spolszczenie czy mam sie ja zabrać za spolszczenie najważniejszych elementów? Ja spolszczam z wersji angielskiej. Wie ktoś jak w tym modzie edytować EQ na starcie? Czy tak samo jak w innych modach, szukać w folderze "Gameplay"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 15 Września 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 Nie ma spolszczenia do tego moda. Jeżeli masz ochotę, to pewnie, że zrób spolszczenie. W razie problemów - służę pomocą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Józef Stalin Opublikowano 15 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 Jako że mam mało czasu to od pon. do piątku spolszczę może najważniejsze elementy dla gameplay-u. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Schturm Opublikowano 15 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 Ten mod jest super, grałem chyba w starszą wersję. Mam tylko problem. W tym modzie mysz porusza się u mnie w ten sposób, że gdy ją zatrzymuję to przez sekundę jeszcze się przesuwa i zwalnia. Tak jak wahadło. Po wywaleniu tego moda wciąż mam ten problem w oryginale i innych modach jak Oblivion Lost. Czy jest jakieś na to rozwiązanie? Bo w opcjach ani widu ani słychu o tym :( 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Józef Stalin Opublikowano 15 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 (edytowane) Ja takiego problemu nie mam. Nie są to ustawienia gry, albo sprzętowe PC? Mam jeszcze pytanko, jeżeli dobrze pamiętam wartość wysokości skoku postaci modyfikowało się w actor.ltx, tak? //Już zmieniłem tą wartość. Zauważyłem że w pliku actor.ltx oprócz wysokości skoku jest podwyższony udźwig @bartus555555 Wiem tyle ze okno które pojawia się po naciśnięciu F4 to spawner. Np. w tym polu tekstowym wpisz "ammo_5.45x39_ap" i naciśnij "Spawn!". Obok ciebie powinna się zespawnować jedna paczka(30 sztuk) przeciwpancernej ammo do kałacha Edytowane 15 Września 2013 przez Józef Stalin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Schturm Opublikowano 19 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 Mam kolejny problem z tym modem, choć niewielki. Chodzi o to, że gdy rozpoczynam grę samotnikiem w wiosce kotów, to po około dwóch minutach oddział czterech wojskowych atakuje wioskę i wyżyna wszystkich stalkerów. Proszę o pomoc, może da się to naprawić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 19 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 Jeśli nie poszedłeś drogą pod posterunek i nie podrażniłeś żołnierzy, którzy za Tobą przyszli do wioski, to najlepszą metodą ( to początek gry, niewiele tracisz ) jest rozpoczęcie nowej gry.Coś mogło się źle zespawnować. Nawet jakieś mutanty mogły wojsko przyprowadzić. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 19 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 Proponuję (ale tylko w takich przypadkach, jak nieuzasadnione ataki) znaleźć w gamedata/config plik alife i w nim prawie na samym dole odszukać switch_distance (może być tam 150) i wpisać wartość np. 50. To są podane metry, z jakiej odległości przeciwne strony na siebie reagują. Reasumując, jak było 150, to zasięg "wrogości" był 150 metrów i żołnierz (żołnierze) tocząc walkę z obecnymi tam dzikami, zapędzają się za blisko wioski nowicjuszy i dochodzi do wymiany między nimi ognia. Wiadomo, wojsko obyte z wojaczką, to wykańczają słabeuszy w try miga.Chyba, że o co inne Ci @Wasilij chodzi. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.